MeetRush.com
Logo požadujeme v křivkách (AI nebo PDF).
Zachovejte prosím velikost písmen v názvu = MeetRush.com
- Garantováno

ukončená
---
Logo
13.02.2013
102
Vyřazené zadavatelem:2
Smazané designérem34
Vyřazené adminem:0
Logo požadujeme v křivkách (AI nebo PDF).
Zachovejte prosím velikost písmen v názvu = MeetRush.com
- Designy (102)
- Diskuze (20)
Diskuze
-
nahlásit lVlorf3us
Děkuji za ocenění a gratuluji ostatním vítězům.
26.02.2013 20:26 -
nahlásit lVlorf3us
Já to chápu a samozřejmě to respektuji. Jen je to takové.. nepříjemné. :) Ideální by bylo soutěž prodloužit o den a vyčkat na úpravy od vybraných finalistů (protože, přestože Pospovi věřím, že tu změnu zvládne, tak nikdy není jistota, že ta změna bude vypadat přesně tak, jak si zadavatel přeje a pak by mohl také litovat, že si nevybral jinak.. takže v tomhle zadavateli nezávidím, protože to je trošku risk), ale to už asi teď nejde.
20.02.2013 20:08 -
nahlásit admin
lVlorf3us: S myšlenkou vícekolového průběhu soutěží skutečně pracujeme a je to jedna z možností. Nicméně je potřeba, abyste zadavatele pochopil. Má přeci právo se na tuto záležitost zeptat. Vzhledem k tomu, že by chtěli službu mít globálního charakteru, tak je takový dotaz, v případě, že se zadavateli jinak návrh jako takový líbí, docela oprávněný. Ano, pokud by Pospa nahrál logo dříve, mohlo by se to řešit v průběhu. Zadavatel má na výběr 14 dní a má právo designérům položit doplňující dotazy.
20.02.2013 19:52 -
nahlásit lVlorf3us
Teď nevím, jak se v této situaci zachovat - když výběr vítěze záleží na tom, zda je Pospa nad rámec soutěže ochoten udělat verzi se zeměkoulí. Tak bych jen rád dodal, jakožto jeho soupeř, že pokud Vám záleží na zeměkouli, tak jsem schopen (a již jsem to i upravil, jen to tu nebudu sdílet, protože by to bylo proti pravidlům) vytvořit také verzi se zeměkoulí (jedna kapka sahá do Afriky, druhá je někde v Arábii a mezi nimi je ta žlutá cesta s bodem uprostřed.. barvy a vše ve stylu mého prvotního vkladu). Plně si uvědomuji, že už tohle slovní vyjádření je trošku na hraně pravidel, ale do téhle situace nás dostal Pospa, protože to logo vložil pozdě a nebyl čas na úpravy a Vy (zadavatel) jste teď v těžké situaci, ale to staví do nepříjemné situace i nás, soupeře.Škoda, že tu není něco jako 'final round' na 99 design, kde se vybere třeba finálová trojka, která ještě vloží poslední úpravy a na základě těch se zadavatel rozhodne.
20.02.2013 19:06 -
nahlásit lVlorf3us
Pospa > Jsem moc impulzivní. Já to nemyslel nijak zle. Úpravy nad rámec soutěže beru jako samozřejmost (většinu log odsud jsem ještě pak trochu upravoval - samozřejmě zdarma). Ale jde o menší úpravy, tohle mi přišlo jako celkem velká úprava, co dost změní symbol. Když jsem nad tím ale dnes znovu přemýšlel, tak vlastně nemusí. Já mám tendenci věci občas zveličovat a když jsem viděl ten dotaz u Vašeho loga, tak jsem si představil, že tam zadavatel bude chtít přidělat globus, nevím proč.. takže v ten moment mi to přišlo jako velký zásah do loga, kdy není jisté, že výsledek bude takový, jak by si zadavatel třeba představoval. Suma sumárum, neměl jsem nic psát, ale zvítězila má soutěživá strana a soutěživý postoj 'není konec, dokud není konec' a chtěl jsem zabojovat tím stylem, že kdyby o vítězi mělo rozhodnout to, že v logu bude mapa světa, tak jsem chtěl jen zmínit, že jsem také schopen tu svou verzi upravit (abych si to pak nevyčítal). Toť vše.. takže nyní záleží na tom, který z našich stylů loga je zadaveli blíže. Upřímně už jsem se smířil s tím, že zvítězí Váš vklad a nejraději bych vzal včerejší komentář zpět, ale co nadělám.. nikdo není dokonalý.S tím přidáváním návrhů na poslední chvíli je to pravda, je to každého věc, jen je lepší vklady (pokud jsou hotové) vkládat s dostatečnou časovou rezervou, právě pro tyto případy.
21.02.2013 12:34 -
nahlásit Pospa
Nikdo nemůže vědět, zda se bude zadavateli líbit logo nahrané 3 dny nebo 3 minuty před koncem soutěže, proto nechápu co se Vám kolego Morfusi nelíbí a co myslíte tím, jak se zachovat. Pokud by se zadavateli líbilo více Vaše logo a chtěl by nějakou drobnou úpravu nad rámec soutěže, tak mu nevyhovíte? Máte tady hodně kvalitních prací, nejste žádný začátečník, o to více nechápu Vaše občasné příspěvky v diskuzích, které Vaši úroveň trochu degradují.
21.02.2013 11:38 -
nahlásit petan
PetrTheDesigner: na svou obranu musím říci, že v době vkladu mého příspěvku zde Váš ještě vůbec nebyl. Zřejmě ještě nemáte autorizovaný účet a vklady se zobrazují až dodatečně..
18.02.2013 16:21 -
nahlásit PetrTheDesigner
vizii: souhlasím s tebou, vždy po hodnocení zadavatele se jen usměji a odstupuji. Nicméně když už se tady objevila diskuze o kopirovani - co třeba návrhy 13 (můj) a 15?
18.02.2013 9:23 -
nahlásit Zdeny20
Myslím, že není nic špatného na tom, že designéři využijí motiv, který sám zadavatel na návrhu nepřímo požaduje. Ovšem prvky, které jsou v logotypu by měli být svým způsobem orignální a designér by je měl vymyslet vlastní hlavou, nikoli hlavou někoho jiného. Neříkám, že inspirace je špatná, ale nevytvářel bych něco co už je vytvořené.
17.02.2013 16:58 -
nahlásit lVlorf3us
Dobrá, i já souhlasím, že když to zmíněno i v zadání, tak je větší šance, že to využije více lidí a pak se to liší jen po stránce zpracování, případně nějakého dalšího nápadu, co je do loga zahrnut. Ale i tak by si měl člověk dávat pozor, aby se až moc nepřibližoval něčemu, co už je vloženo a zkusil na to jít trochu jinak.
17.02.2013 15:43 -
nahlásit admin
Ty první návrhy od Satanil opravdu byly za hranou. Ale musím s ním souhlasit, že si asi nelze úplně zablokovat použití mapky a naznačení uživatelů (a jejich setkávání). Opravdu zde je relativně konkrétní požadavek zadavatele: "V síti se budou moci lidé najít pomocí mapky, takže můžete k tomuto využít určitou symboliku, jako např. naznačení setkávání lidí atd." Když bych chtěl tento požadavek naplnit, tak bych asi také nějakou mapku s propojenými body naznačil bez ohledu na znalost předchozích návrhů. Proto je to opravdu v tomto ohledu těžké posoudit. Především ve chvíli, kdy je grafické zpracování již značně odlišné. I když kreativní myšlenky jsou blízké. Ale je opravdu potřeba přihlédnout k tomu, že kreativní myšlenka byla ve svém základu nabídnuta zadavatelem. Prosím designéra Satanila, aby již svoje návrhy v žádném případě nepřibližoval návrhu #7, takový návrh Vám už schválen nebude. A to také z důvodu, že jste v "podmínce" za prokázanou inspiraci v prvních návrzích, kterou jste se nesnažil ani nějak vyvrátit.
17.02.2013 14:39 -
nahlásit Satanil
Zadavatel rika: "V síti se budou moci lidé najít pomocí mapky (!), takže můžete k tomuto využít určitou symboliku(!), jako např. naznačení setkávání lidí atd." Tak ze tym ze mapku a body si nakreslil prvni, to znamena ze uz nikdo to nesmi udelat? Treba to lip podat, zamakat nad technikou...? Ja se drzim prani zadavatele, za "kopii" sem se omluvil, pokud mi neco chces rict osobne, tak kontakt na mne mas.
17.02.2013 14:10 -
nahlásit lVlorf3us
Na mapu patent nemám, na označení na mapě taky ne. Ale pokud vážně nevidíš nápadovou podobnost mezi #7 a #50, nebo ještě lépe, tím vkladem, co jsi vložil včera a byl ti smazán, tak je něco vážně špatně. Věř, že za ten rok jsem viděl hodně podobností, ale nikdy si tu lidi navzájem tak nekradli nápady, jako předvádíš ty. Takže proto jsem psal to s tím ledem, protože pokud budeš takhle pokračovat, brzy na to dojedeš. (Jinak uznávám, mezi tím tvým a jeho vkladem podobnost samozřejmě je.. ale tam jde o jednoduchej koncept, ne komplexní myšlenku, kterou jsem využil já a kterou napodobuješ ve svých dalších vkladech).To je jedno, nebudu tu flamovat, prostě se nad sebou zamysli, toť vše.
17.02.2013 13:48 -
nahlásit Satanil
lVlorf3us ty jo, mas zapatentovanej tvar na mapu? Tak ze asi #42 se inspiroval mnou ( #20)... mel bych mu napsat taky neco o "pohybuješ se na tenkém ledě". Pokud mi neco chces rict o ledu, tak kontakt na mne mas v mem profilu.
17.02.2013 13:40 -
nahlásit lVlorf3us
Satanil > V jeden moment se omluvíš a v druhý zase vložíš něco, co prakticky vychází z toho mého. Už ne tak okatě, ale stejně.. no tvá věc, pohybuješ se na tenkém ledě a jednou ten led rupne. :)
16.02.2013 23:00 -
nahlásit admin
vizii: Váš komentář jsem si přečetl. Chápu Vaše výhrady. Na světě ale neexistuje systém, který by byl dokonalý. Naštěstí pro všechny zúčastněné strany je tento zcela dobrovolný. Naše příspěvky jsou příliš dlouhé a diskuzi nemůžeme takto zahlcovat. Dovolím si Vás pozvat na náš profil na Facebooku, kde můžeme řešit obecná témata obsáhleji bez negativního vlivu na průběh soutěže. Všechny ty obsažené příspěvky jsem promazal. Prosím, abychom dále diskuzi neplnili.PetrTheDesigner: Potvrzuji, že Váš návrh nebyl ještě do soutěže zařazen. Pamatuji, že jsem toto kontroloval, když jsem viděl podobné designy. Proto jsem neměl důvod to nijak řešit.
18.02.2013 17:17 -
nahlásit admin
Upozorňuji designéry, že budeme hlídat inspirace návrhem #7. Nějak se nám zde začínají množit některé variace. To, že jej zadavatel favorizuje, neznamená, že jej máte dále upravovat a využívat. To prosím přenechejte autorovi návrhu. Můžete získat cenné informace o tom, jaký styl zadavatele oslovuje z hlediska grafického zpracování. To je u věřejné soutěže pochopitelné. Neznamená to, že nemůžete třeba využít motiv mapky. Ale připojování různých dalších podobných prvků (klikatá cesta, stejné zpracování naznačení uživatelů) může vyústit ve smazání vašeho návrhu, zrušení autorizace účtu, nebo k jeho úplnému zablokování. Pracujte orignálně prosím. Děkuji.
16.02.2013 20:00 -
nahlásit lVlorf3us
Grafikapro > Já věděl, že jsem ten symbol někde viděl.. jen jsem si nemohl vzpomenout, jj, to je přesně on. :)Jinak hodně lidí může být rádo, že tohle není 99designs, tam se ty inspirace od ostatních uživatelů řešej okamžitě reportem, obhajobou před moderátorem a pokud není obhajoba dostatečná, je to ban a vyhoštění z komunity. Tam si člověk dvakrát rozmyslí, než něco vloží a všichni si dávají majzla a když někdo vloží nápad, co napadl i je, tak to prostě zkousnou a holt vymyslí něco nového. Tady to grafici nějak vůbec neřeší, využívají dál cizí nápady, jakoby se nechumelilo. :( Co s váma.. karma vás jednou dožene.
16.02.2013 0:37 -
nahlásit Grafikapro
...logo 21 stiahnite zo sutaze, je to uplne copy loga planet cellular...
15.02.2013 23:14 -
nahlásit lVlorf3us
Satanile, to už si trochu děláš srandu ale. Dobře, na ukazatele z mapy patent nemám, ale že k tomu drze přidáš ten samý efekt (rozmazání, resp 3 pruhy) a úplně stejnou myšlenku - posadit je na cestu a nasměrovat je k sobě.. to už vážně trochu přeháníš. Simba na tebe narážela již v soutěži MailMoney, kde se mi ty inspirace nezdály až tak okaté, ale tady prostě nemůžu nereagovat a apeluju na tvoji grafickou důstojnost - zkus myslet trochu za sebe, svou hlavou (měl bys toho být schopen, studuješ / studoval jsi uměleckou školu) a nereprodukovat jen nápady jiných (zpravidla těch, co mají příhodně vyšší hodnocení). Uznávám možnost, že tě to napadlo samovolně, ale to se asi nikdy nedozvíme a ani tomu v tomto případě nevěřím, protože ta podobnost je prostě z hlediska nápadu vysoká.Asi si pod sebou řežu větvi, ale napsat jsem to musel.
15.02.2013 15:29