Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Žvýkačky na posilování čelistních svalů

Zadáno uživatelem jiri84 v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Potřebujeme logo pro speciální velice tvrdé žvýkačky, které díky svým fyzikálním vlastnostem (tvrdost, plasticita, houževnatost) umožňují zatěžovat čelistní a obličejové svaly, tak aby je bylo možné posilovat.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
19.03.2020
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo3 500 Kč
2. místo1 000 Kč
3. místo500 Kč
nahraných designů
61
Aktivních:45
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem16
Vyřazené adminem:0
Text v logu
Jawinner
Popis

V tomto bodě bych nerad ovlivňoval tvůrčí kreativitu soutěžících, takže vám poskytnu alespoň základní východiska.

CO JE DŮLEŽITÉ VĚDĚT...

Zdůrazňuji, že nejde o klasické žvýkačky ani dětské žvýkačky, tak jak je známe. Ve své podstatě jde o hi-tech produkt, který bude v jedné variantě zcela přírodní (bez použití jakýchkoliv syntetických surovin). 

CENA PRODUKTU 

V současné době není přesně stanovena, ale 1 balení, které bude obsahovat okolo 10 ks se bude v MO ceně pohybovat v rozsahu 7-10,- EUR.

OBAL A CELKOVÝ VZHLED 

Nyní pracujeme s nápady a řešíme technickou stránku a materiály. Budeme chtít, aby produkt působil: moderně, luxusně, hi-tech, amazing/natural.

Konkrétně víme, že zde použijeme dražší materiály a taktéž při samotném tisku budeme vybírat z neluxusnějších technologických úprav (hlubotisk, kombinace lesklého a matného lamina a 3D parciálního laku, atd...)

Co se týče barev, tak prozatím vidíme obal v barvě bílé nebo černé, kde částí obalu bude kraft papír.  


Posilování čelistních a žvýkacích svalů má mnoho pozitivních účinků na lidské zdraví. Ve své podstatě řeší civilizační problém, který souvisí s požíváním převážně měkkých potravin, které minimálně zatěžují čelistní a žvýkací svaly a tím vzniká celá řada zdravotních problémů.

KDO TO BUDE CHTÍT?

Hlavní pozornost tohoto produktu bude přitahovat estetický přínos této žvýkačky. Pravidelným používáním této žvýkačky získá zákazník ostřejší obličejové rysy ve spodní části čelisti, což je dle současného trendu krásy velice žádané u mužů i žen. Dalším získaným vizuálním efektem používáním této žvýkačky je odstranění takzvané ,,druhé brady“, což také uvítá mnoho žen ve středním věku, ale jistě nejen žen.

VZNIK PROJEKTU 

Prvotní motivace tento produkt vyrobit vznikala postupně na základě četných poptávek z Anglie a Francie a Německa. Čím více přibývalo zájemců o tento produkt, tím naše motivace byla silnější. Rozhodnutí udělat maximum jsme učinili v okamžiku, kdy nás oslovil prof. John Mew, celosvětově uznávaný lékař a vědec, který toto metodě zasvětil celý život.  

Samotná idea tohoto projektu vznikla v okamžiku, kdy se podařilo nalézt ideální recepturu pro požadované fyzikální vlastnosti. Toto samotné se pro nás stalo ,,malým zázrakem“, protože jsme mimo jiné tuto problematiku konzultovali s několika VŠ a společnostmi, které se zabývají výzkumem a vývojem gumových směsí. V tomto nám však nebyl nikdo schopný poskytnout byť radu, která by nás alespoň navedla správným směrem.   Vynálezce této žvýkačky pracoval na tomto produktu 1 rok. Toto období obnášelo testování mnoha surovin z celého světa a mnohdy i od několika dodavatelů. Můžeme tedy hrdě říci, že se jedná o produkt, který v celosvětovém měřítku nemá obdoby, což nám potvrzují i rešerše v celosvětové databázi patentů. Receptura je navíc připravena pro libovolné zvolení příchutě a požadovaného zatížení.

Název společnosti
GP novum s.r.o.
Obor podnikání
Výroba funkčních žvýkaček
Cílová skupina
Zde vznikám menší překážka z Brandingem, protože cílových skupin je víc: 1. Mladí dospělí muži (ve věku 16-28 let), kteří chodí do posilovny, sledují Youtube a používají Instagram. Chtějí více svalnaté čelisti. 2. To samé pro ženy, ale v menším rozsahu. Tato skupina by rostla více, kdyby si uvědomila, že žvýkání tvrdší žvýkačky jim může pomoci vyhnout se problémům s vizáží a chrápáním. 3. Matky a děti. V současné době je mnoho matek znepokojeno, že jejich děti mají křivé zuby. Tato skupina je potenciálně velká, ale v tuto chvíli je obrovský nedostatek znalostí a bude to vyžadovat mnoho práce. 4. Apnoici.. Podle statistik chrápe 25 procent mužů a 15 procent žen. Chrápání se zhoršuje se zvyšujícím se věkem. Už ve věku nad 40 let chrápe 60 procent mužů a 40 procent žen. Bude nutné vytvořit kontinuitu značky. Navíc se cílové skupiny a jejich věk v jednotlivých státech budou mírně lišit. Základním parametrem cílových skupin však budou lidé se zájmem o zdravý životní styl, sport, fitness, hubnutí, zkrášlovací procedury a alternativu jako takovou.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Moderní, luxusní, hi-tech, amazing/natural.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Kýčovité návrhy.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
V tomto bodě bych nerad ovlivňoval tvůrčí kreativitu soutěžících nebo je někam konkrétně naváděl. Rád bych, aby každý soutěžící co nejvíce navnímal produkt a poskytl vlastní nápad.
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Znovu...nebudu ovlivňovat
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Více v hlavním popisu.
Přílohy

[30.11.-0001 00:00:00]

001_3d-vizualizace-zvykacky.zip

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1. místo
#27
4
AvA
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#31
0
jitula
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#63
1
katkaak
#63

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit BaraPok

    Dobrý den. Přidán nový návrh 45#. Děkuji

    30.03.2020 7:32
  • nahlásit AvA

    Dobrý den, návrh #27 byl aktualizován.

    29.03.2020 23:02
  • nahlásit admin

    Soutěž byla nastavena na žádost zadavatele na "naslepo". Návrhy můžete tedy nahrávat více průběžně a nemusíte čekat na konec soutěže.

    24.03.2020 10:16
  • nahlásit jiri84

    !!!  PROSÍM ČTĚTE !!! Dobrý den, v prvé řadě bych rád poděkoval za zaslané návrhy a to i ty budoucí, které teprve přijdou. Také jsem zvážil, že by bylo dobré doplnit některé informace, které Vám možná pomohou více pochopit o jaký produkt se jedná a tím třeba dát logu nějaký hlubší význam.  Pro rychlé pochopení stačí napsat na google obrázky nebo youtube tyto klíčová slova: mewing, John Mew, Mike Mew,orthotropics before and after..   

    21.03.2020 17:51
  • nahlásit MajklPetergac

    Dobrý den, prosím o feedback k návrhu #7. S pozdravem, Michal Petergáč

    21.03.2020 8:30
  • nahlásit jiri84

    Děkuji za vysvětlení. Budu to zvažovat.

    19.03.2020 20:53
  • nahlásit bpolacek

    Je tím myšlena možnost portálu Topdesigner nastavení projektu naslepo, aby ostatní designéři navzájem neviděli své výtvory. Takže by jste ve finále dostali více kreativnějších a odlišnějších designů.

    19.03.2020 18:30
  • nahlásit jiri84

    Dobrý den, pouze se domýšlím co znamená ,,naslepo"..Nepřemýšlel..Pokud je myšleno bez informací o projektu, tak bych se k této variantě pravděpodobně nepřiklonil. 

    19.03.2020 15:23
  • nahlásit bpolacek

    Dobrý den, nepřemýšleli jste nad tím zadat projekt naslepo?

    19.03.2020 13:48
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.