Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

MeetRush.com - design webu

Zadáno uživatelem mediasun v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže

Touto soutěží
navazujeme na náš předchozí projekt na vytvoření loga. To znamená, že logo (v příloze) by pro vás mělo
být základním zdrojem k nalezení vhodného vizuálního stylu.


Jelikož se jedná
o zakázku většího rozsahu, tak jsme pro vás připravili wireframy (v příloze jako „wireframy.zip“), abyste lépe pochopili,
o co nám v tomto projektu jde. Cílem této soutěže je nalezení vhodného
designéra, se kterým by se z grafického hlediska sociální sít dotáhla a
připravila do finální podoby. Jde nám tedy i o dlouhodobější spolupráci. Pokud
se vítěz osvědčí, můžeme jeho služeb využívat i dále při rozvoji projektu.


V současné době máme již větší část
systému naprogramovanou.
To znamená, že nabídnuté wireframy s tímto počítají – takže bychom byli
rádi, když byste se jich dostatečně drželi. Každá další změna znamená práci
navíc. Pokud byste ovšem z nějakého důvodu nějakou změnu doporučovali, tak
si rádi necháme poradit. Ale opravdu to musí být změna, která by pro nás byla
přínosem. Nejvhodnější by bylo, když byste se nás nejdříve na případnou změnu
zeptali v diskuzi, abychom ji mohli zvážit, abyste zbytečně nepřicházeli
případně o čas.

  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
18.03.2013
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo12 000 Kč
2. místo2 000 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
20
Aktivních:10
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem10
Vyřazené adminem:0
Popis

O projektu:

Sociální síť MeetRush.com je zaměřená na větší otevřenost v komunikaci. Uživatelé stále mohou vytvářet okruh svých přátel, nastavovat si různé stupně svého soukromí apod... Ale v jednom ohledu je tato sociální sít výrazně specifická – na hlavní stránce po přihlášení lze sledovat na „zdi“ statusy i ostatních uživatelů sociální sítě (ti, kteří si nechají profil jako veřejný, nebo sdílí příspěvek jako veřejný). Aby to bylo přehledné, tak lze statusy filtrovat. A to tak, aby uživatel mohl sledovat přesně ty informace z okruhu uživatelů, kteří jsou pro něj z nějakého důvodu zajímaví – dle věku, místa bydliště, typu novinek (status, událost, fotogalerie) atd... Tímto získává sociální síť zcela jiný rozměr, jelikož uživatelé nejsou vázáni jen na své přátele. Tímto se jim usnadňuje možnost komunikace, ale i případného seznamování.

Důležitou informací je, že byste si měli dávat pozor, abyste nevnímali tuto sociální sít jako nějakou seznamku a nepodřídili tomu svoji tvorbu. Jednoduchá seznamka bude součástí projektu a samotná síť bude seznamování usnadňovat. Avšak nechceme tuto informaci nijak zvlášť marketingově, ale i vizuálně, zdůrazňovat.

Co v rámci soutěže požadujeme:

Jelikož nám nyní jde hlavně o výběr vhodného designéra, tak v soutěži požadujeme jen:

- design hlavní stránky

- design hlavní stránky po přihlášení

Pokud nahrajete svůj návrh do poloviny času průběhu soutěže, tak nám stačí jen hlavní stránka před přihlášením (s přihlašovacím polem + registračním polem). Řekneme vám, jestli v práci dále pokračovat, zda nás styl zpracování zaujal. Pokud však budete chtít nahrát návrh v druhé části soutěže (nebo snad někdy na konci), tak budeme očekávat zpracování i části po přihlášení.

 

Co bude muset vítězný designér dodat v rámci výhry:

- design profilu uživatele

- design profilu jiného uživatele (při jeho prohlížení)

- podstránku se seznamkou (jen jednoduchý výpis inzerátů), podstránku s diskuzí (jednoduchá nestrukturovaná diskuze ve formě fóra), design fotogalerie uživatele, podstránku s událostmi a podstránku s editací profilu uživatele.

 

Další práce nad rámec:

- pokud bude potřeba realizovat další práci nad rámec uvedeného, tak to bude za podmínek, na kterých se s designérem následně dohodneme.

- v případě spokojenosti se domluvíme na delší spolupráci a na podmínkách výhodných pro obě strany.

 

Důležité poznámky k tvorbě soutěžních návrhů:

- na wireframu není znázorněný chat, který by se měl objevit vpravo dole po přihlášení – s jeho pomocí je možné komunikovat s online přáteli. Ten prosím navrhněte také.

- wireframy jsou pouze ilustrační, pokud jde o rozměry jednotlivých prvků! – to znamená, že velikost těchto prvků můžete přizpůsobit dle svých představ, jen by se nemělo měnit rozložení. Určitým pevným bodem je „místo pro banerovou reklamu“, které můžete vidět u wireframu po přihlášení. Ten chceme mít ve velikosti 250px x 250px. To znamená, že od toho by se měla odvíjet i šířka celého pravého sloupce a tedy i levého (budeme vyžadovat optimalizaci celé stránky na šířku 1024px).

- sociální sít bude i ve formě mobilní aplikace – to znamená, že bude muset do určité míry vizuálně korespondovat. Proto požadujeme, aby v hlavičce webu byly odkazy řešeny ikonkami (a pod nimi příslušný odkaz i textově). Je to důležité, jelikož si musí uživatelé na používání ikonek zvyknout.

 

Způsob hodnocení a rozhodování o vítězi:

- tentokrát nás bude návrhy hodnotit více a výběr bude provádět větší počet lidí. To znamená, že to nebude založeno na vkusu jediné osoby.

 

Ostatní instrukce jsou zaneseny přímo do wireframů. Kdyby vám nějaké chyběly, tak se nás ptejte, pokusíme se vám vždy co nejdříve odpovědět.

Název společnosti
KRMAPA, s.r.o.
Obor podnikání
Webové projekty
Cílová skupina
Pokud jde o cílovou skupinu našich zákazníků, tak se příliš nebude lišit od uživatelů ostatních sociálních sítí. To znamená, že potenciální uživatelé by měli být tvořeni především mladými lidmi. Ale určitě by design neměl působit příliš teenagersky. Měl by být schopen oslovit veškeré skupiny uživatelů.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Důležitým hodnotícím kritériem bude dodržení wireframů. Od designu očekáváme dostatečnou přehlednost a uživatelskou přívětivost. To znamená, že by měl být jednoduchý a čistě zpracovaný. Na druhou stranu by neměl ve své jednoduchosti přecházet v banálnost až nudnost. Musí umět zaujmout a vyvolat důvěru v potenciálních uživatelích. Design by neměl být přeplácaný, měl by korespondovat s naším logem. Projekt je do budoucna zamyšlený jako globální. Takže bychom měli být i v oblasti grafického zpracování plně konkurenceschopní.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Nechceme vidět různé šablonovité návrhy, které jsou neoriginální. Hledáme šikovného designéra pro další spolupráci, takže očekáváme, že bude umět svůj design dál náležitě kreativně rozvíjet.
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Základním zdrojem barev je naše logo. Volbu ostatních doplňkových barev necháváme na vašem uvážení.
Přílohy

[18.03.2013 13:18:52]

001_logo_MeetRush.pdf

[18.03.2013 13:18:52]

002_Wireframy.zip

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 80/100 nahlásit
1. místo
#17
1
Hodnocení: 80/100 nahlásit
2. místo
#19
1
rengner
#19
Hodnocení: 80/100 nahlásit
3. místo
#13
3
Exgrafika
#13
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#20
0
Crassus
#20
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#16
2
Crassus
#16
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#15
2
Crassus
#15
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#11
2
drumstick
#11
Hodnocení: 60/100 nahlásit
#7
3
Hodnocení: 20/100 nahlásit
#4
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#1
2

zobrazit skryté designy (10)
Hodnocení: 40/100 nahlásit
1
kkuubbaa
#18
Hodnocení: 60/100 nahlásit
0
SilverG
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Exgrafika
#12
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drumstick
#10
Hodnocení: 20/100 nahlásit
1
Hodnocení: 40/100 nahlásit
0
Hodnocení: 40/100 nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
1

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit mediasun

    Vzhledem k nizkemu poctu nahranych designu jsme se rozhodli soutez prodlouzit o 4 dny!

    28.03.2013 17:42
  • nahlásit mariankadlec

    Prosím zadavatele o komentář k návrhu #7, nezbývá mnoho času na případné úpravy. Předem děkuji

    27.03.2013 19:12
  • nahlásit admin

    onepixel: Chápu, jen jsem chtěl naznačit, že dobře směrované dotazy na zadavatele by byly vhodnější. Je dobře, že chcete přemýšlet a máte pravdu, že to k práci designéra jistě patří. Nicméně u tohoto projektu je to specifické v tom, že z programátorského a obchodního hlediska je to už připravené. Proto opravdu nebude takový prostor pro případné změny - natož v průběhu soutěže. Nyní jde skutečně o grafický styl, zadavatel má zájem na dlouhodobé spolupráci s vítězným designérem, takže bude i prostor pro prosazení případné lepší použitelnosti.

    24.03.2013 10:41
  • nahlásit onepixel

    To Admin:  Omlouvám se VÁM, že zde spamuji diskuzi. Není to mířeno proti Vám ani proti zadavateli, ale spíš proti určitým lidem, kteří zde přitakávají na téma jak je to jedno co tam je, hlavně když se zůčastní a zadavatel zaplatí.  Je vidět, že málo kdo to pochopí. Ale jednoduše řečeno, nejsem ovce, která udělá vše, jen aby zadavatel platil za nesmysl. I když ostatním je to jedno. Do práce designéra spadá i to, aby někdy u práce myslel a ne jen slepě oblékl v uvozovkách wireframe. Bohužel jsem myslel písmem. Text vyzní jinak než řeč, proto to jiskření zde. Jinak si nemyslím, že přeháním, jen pro to, že jsem si dovolil vznést námytku a kritiku. Fakt, že ostatním se to nelíbí, je věc jiná a čistě jejich soukromá. 

    23.03.2013 15:50
  • nahlásit admin

    onepixel: Chápu, že máte svůj názor... Ale nepřeháníte to už trošku? Zadavatel se rozhodl pro tento model příjmů z provozu sociální sítě... Také nejsem zastáncem reklamy na úvodní stránce. Ale je to přeci podnikatelské riziko zadavatele, systém už má z programátorského hlediska na toto připraven a měnit to určitě nebude. Pokud to fungovat nebude, tak Vás to jako designéra přeci nijak poškozovat nebude. Pokud se nedokážete ztotožnit se zadáním, tak se neúčastněte, nebo se na to položte normální dotaz zadavateli. Ale podobné zpochybňování zadání v takovém formátu se mi tedy vůbec nelíbí! Určitě je fajn, když zadavateli poradíte, ale je v tom už akorát tak vidím docela výrazné pohradání a znevažování projektu, který je navíc teprve v začátcích a ještě se v něm toho může hodně změnit.

    23.03.2013 13:59
  • nahlásit onepixel

    To MarianKadlec: To co zde popisujete je z ČÁSTI pravda. A to pouze tehdy, pokud se jedná o Afil a podobné ptákoviny. Nikoki u Sociální sítě a jětě k tomu hned na úvodu. U již přihlášených uživatelů, to beru. Chápu to, že je to jistá forma příjmu. Ale na úvodu, kde má strhnout hlavní pozornost ta podstata věci, že je to ta nejlepší sociální síť (jak ji zde zadavatele vyzdvihuje) . Nehaním zadavatele, ale koncept, v jakém to je postavené. Zde je to názorná ukázka toho, že je to šité horkou jehlou. Nikde nejsou detaily WIREFRAME. Jakmá co fungovat a podobně. Nezlobte se, ale podobné projekty se tvoří trochu jinak. Ale to je zacházení do detailu. Ale jedna podstata je opomíjena. Právě ony detaily tvoří celek, který pak za to stojí. Takže jaké zadání, takový výsledek.  Dále je docela úsměvné, jak zde vyzdvihujete, jak moc potřebuje kdokoliv z nás zadavatele. U této doměnky Vás samozřejmě nechám. Nebudu Vám ji vyvracet. Jsem ale jiného názoru. 

    22.03.2013 14:21
  • nahlásit mariankadlec

    Vcelku zajímavé kolik se na serveru topdesigner.cz najde PR specialistů. Nevím proč se zde zabýváte reklamou. Pokud ji tam zadavatel chce, má ji mít. Nikdo navíc neříká, že se nebude jednat o solidní reklamu - viz. příspěvek "Deerforest". Může se jednat o reklamu na sesterský projekt, může se jednat o cokoli. Samozřejmě pokud máte pro zadavatele jiné, dle Vašeho názoru lepší řešení, rozhodně nedoporučuji hovořit se zadavatelem ve stylu: "vy jste ale idiot, já jsem nejlepší" Možná to tak nemyslíte, ale Vaše komenty si čtu stejně jako zadavatel a působí to tak na mne! Být zadavatelem, tak s Vámi dále nejednám! Navíc reklama je bežnou součástí webového prostředí, jedná se o složku příjmu z provozu webu. Je jedno jak je velká, je to prostě složka přijmu a pokud to tak zadavatel požaduje, není co dál řešit. Je to na zadavateli co bude mít na svém webu. Naším úkolem je zpracovat design jeho wireframe. Nic jiného.... Uvědomte si jednu důležitou věc. Vy potřebujete zadavatele! Jeho peníze! A pokud s ním budete jednat takto obrátí se na někoho jiného... Je to na každém z Vás, každý se snaží být cool, brandový, strategický, ale nedochází Vám, že vztah se zadavatelem je to nejdůležitější. Bez něj jsou Vám všechny věci kolem k ničemu...

    22.03.2013 12:48
  • nahlásit Deerforest

    Naprosty souhlas s onepixel ve vsem... navic je podle me nesmyslne hlavni stranku (ktera ma zaujmout a vyzvat cloveka k registraci) zaplacnout banerovou reklamou.. ja osobne bych si hned rekla ze se jedna o nejaky podvodny server (napr. jsi 10000 vyherce ipadu) ... reklama se na socialni sit nebo jakykoli jiny server ktery tezi z navstevnosi pridava az po nejakem case kdy je ta navstevnost tak velika ze navstevnik reklamu prekousne (viz FB)

    22.03.2013 9:42
  • nahlásit onepixel

    Exgrafika: Já nemluvím konkrétně k Vám.. ale to je jedno. Nejedná se ani tak kam se Vám reklama odskroluje. Ale způsob, co se vlastně prezentuje. Buď jsou to top výhody, nebo reklama. Protože pokud tam bude reklama,která je zajímavější než obsah, uživatel na ní klikne a v tom případě odchází pryč. Což je asi nežádoucí. 

    22.03.2013 8:24
  • nahlásit Exgrafika

    Já tedy s tímto problémy nemám, po načtení reklamy se mi obsah nescrolluje dolů a já se můžu v klidu přihlásit. Možná se jedná jen o Vaše lokální nastavení.

    22.03.2013 8:03
  • nahlásit onepixel

    Nikde nikdo nepíše, že menu bude DropDown. Naopak. I při statickém zobrazení, jde o to, že než se načte reklama na stránce, každý klikne na přihlášení. V ten daný moment, se reklama načte, zobrazí a omylem kliknete na reklamu. Stejně jako je to na příklad u Seznamu. Tam je to to samé.  Další věc. Klade se důraz na Hodnoty této v uvozovkách sociální sítě, jak je cool, nejlepší. Ale na druhou stranu ji schazuje právě daná reklama, protože na jedné straně budou výhody sítě, na druhé straně na mě bude řvát reklama. Takže mě zaujme, kliknu na reklamu a odcházím... Ještě Vám to nic neříká? Prakticky si sama tato sociální síť řeže větev pod sebou a to právě onou reklamou. Chce to jen trochu uvažovat.  Proč na jedné straně vyzdvihujete sociální sí't a na druhé straně o pár pixelů dál lákáte lidi mimo tuto sociální síť? Viděl jste někdo na facebooku reklamu u přihlašovcího pole? Facebook je jiný level, ale proč myslíte, že tam ta reklama nikde není? Asi to nějaký účel má.

    22.03.2013 6:49
  • nahlásit Exgrafika

    To je ale banalita a dá se vyřešit vcelku jednoduše. Za prvé přihlášení nemusí být vůbec drop down, registrace by se udělala na nové stránce, kde by se krásně graficky shrnuly fakta a nebo se prostě před pole s reklamou udělá nějaká vhodnější funkce, pokud to bude vůbec třeba.Myslím, že otevřenost k jistým změnám bude ze strany zadavatele v určité míře potřeba, nicméně nevidím takový problém držet se základních kamenů wireframes, aby nebyl problém se složitým překódováním.

    21.03.2013 21:26
  • nahlásit onepixel

    Rozhodně není vhodné řešení reklama na pravé straně. Je to absolutní nesmysl. Na sociální síti? Která má být dle zadání Top? Odlišná? Jiná? V tom případě musí být jiný přístup. Jiné rozložení. Ne cpát lidem reklamu, na kterou je každý alergický hned do místa, kde jsou zvyklí se přihlašovat. Víme jak to pak dopadá, každý klikne na přihlášení, mezi tím se načte reklama a kliknou OMYLEM na reklamu. Už to odrazuje.  Reklama by měla být absolutně mimo pole pro přihlašování. Takže úvod je celý špatně.  Co logo? Pozastavil se někdo nad tím, jak bude vypadat při velikosti třeba 1 cm? Proč nemá negativní, nebo pozitivní formy? Další ,,kyks"  Sociální síť není ani tak o designu, ale o celkovém UI. Pokud to někomu něco říká. Malá nápověda je použitelnost, což v tomto případě se říct nedá. Bohužel.

    21.03.2013 19:27
  • nahlásit Exgrafika

    Dobrý den,ještě než začnu tvořit, rád bych se pozastavil nad určitými věcmi:Hlavní stránka vypadá docela zajímavě a nadějně, nicméně bych se rád zeptal jak přesně to bude s reklamou na portálu? Před přihlášením je na reklamu místa dostatek, ale po přihlášení už to není taková sláva.Rozumným řešením by bylo odstranění pole "Moji přátelé". Pokud se budete zaměřovat hlavně na veřejné statusy, je takovéto pole připomínající novým uživatelům, kolik že to ve skutečnosti mají přátel, určitě nevhodné.Tímto způsobem by se vytvořilo místo pro další reklamu. Zároveň bych zvážil možnost reklamy v textu mezi statusy, což by mohlo být vysoce rušivé.Ještě bych rád probral jeden návrh. Veřejné statusy jsou zajímavá věc, ale jestli chcete něco, co by návštěvníky opravdu zaujalo, nastavil bych prioritní zobrazování statusů z nejbližšího okolí:"Připojuji se poprvé na Váš portál, jsem z Třince a jako první na mě vyskočí statusy lidí, které třeba znám od vidění nebo k nim mám alespoň  polohově blízko."Jsou to spíše obchodní strategie, ale i ty konec konců souvisí s designem.S pozdravemExGrafika

    20.03.2013 13:18
  • nahlásit mediasun

    onepixel - Logo by melo byt pouzito, tak jak je - tedy ve 2 barvach.mariankadlec - Prosim o vytvoreni alespon techto 2 stranek - HP pred a po prihlaseni. Ostatni klidne az pote. Chat zakomponujte do designu po prihlaseni. v pripade vyhry budou dodany vsechny potrebne wireframy.

    19.03.2013 21:04
  • nahlásit mariankadlec

    Dobrý den, dovolím si položit zadavateli několik otázek: 1. V případě, že dodám návrh pouze HP do poloviny času určeného pro tvorbu, nemusím tedy ihned dodávat HP po přihlášení - viz. Vaše zadání, do poskytnutí Vašeho názoru. Ovšem vyvstává otázka ohledně prostoru pro chatu, který se má objevit po přihlášení. Mám jej tedy pro ukázku zakomponovat do HP před přihlášením? 2. V případě spolupráce budou poskytnuty wireframy pro následující podstránky? seznamka, diskuze, fotogalerie, události a editace profilu Děkuji předem za Vaše odpovědi....

    19.03.2013 14:17
  • nahlásit admin

    Jen malá oprava. Ve wireframu "wireframe - HP.pdf" v tom poli pod logem si nevšímejte informace: "Když by návštěvník kliknul na možnost registrace, tak by toto okno překrylo pole pro vyplnění registrace." Je to pozůstatek minulé verze wireframu, která byla změněna.

    19.03.2013 12:33
  • nahlásit onepixel

    Dobrý den.  Je možné použít logo také v jedné barvě? Nebo je podmínka mít logo takto barevné, jak jste ho dodal?  Protože myslím, že logo by mělo tedy být použitelné jak v negativní, tak pozitivní formě.  Děkuji za informace. 

    19.03.2013 11:41
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.