Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Logo pro spotovní oblečení

Zadáno uživatelem Nejezchleb v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Zadání loga pro novou značku sportovního fitness oblečení.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Založena:
3.09.2016
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo3 000 Kč
2. místo350 Kč
3. místo170 Kč
nahraných designů
51
Aktivních:31
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem20
Vyřazené adminem:0
Text v logu
HARDBEAT
Popis
Logo značky HARDBEAT by mělo vycházet ideálně z názvu. Pohrát si s metaforou Hard, Beat, Heart... také by mělo korespondovat se zacílením primárně na "fitness clothing" styl, s dalším rozšířením na oblečení pro indoorové a outdoorové sporty. (Yoga, Pilates, Running apod.) 
Proto nechceme v logu, činky, klasická srdíčka apod., nesmí to sklouznout k "farmaceutickým" a "zdravotním" návrhům. 

Požadujeme zpracování samotného názvu HARDBEAT 
(HardBeat, Hardbeat apod. nechceme). 

Nebráníme se i jinému originálnímu zpracování loga.






Název společnosti
Hardbeat
Obor podnikání
Obchod
Cílová skupina
Primárně je zacíleno na fitness komunitu (muži, ženy). Rádi bychom se zaměřili i na skupinu lidí, kteří vyznávají aktivní způsob života, nejen oblast "posilovny". (outdoorové a indoorové aktivity jako jsou např. Yoga, Running, Pilates, Pole dance apod.)
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Čisté, pěkné logo, snadno zapamatovatelné, které koresponduje s názvem značky
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Překombinované, neoriginální, okopírované, již existující podobná loga
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Barvy necháme na Vaší kreativitě
Přílohy

[3.09.2016 15:22:48]

001_navrh.jpg

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#48
0
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#15
2
Lejda
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#37
6
Lavistrea
#37

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Gravyg

    Dobrý den. Gratuluji vítězům :) Mohu poprosit o dodatečný komentář k návrhu #51? Děkuji.

    3.11.2016 8:17
  • nahlásit DockalovaSimona

    Dobrý den, mockrát děkuji za krásné 3. místo, moc si toho vážím!! :))S pozdravemSimona Dočkalová

    2.11.2016 12:14
  • nahlásit JingleFear

    Nehledal jsem komplikované logo, ale něco velmi prostého a esenciálního... Mírně zaoblená amplituda (musí být současně "hard" a přitom ještě lahodit oku), která může být kardiogramem, je ve své podstatě zachycením rytmu. Vibrací. Proudem Energie. Nejen té fyzické, ale hlevně té mentální (to je ostatně novým tématem ve vrcholovém sportu i rekreačním sportu a v józe od nepaměti. To je základní myšlenka, na které lze postavit silný komunikační koncept napříč všemi médii a vytvořit poutavý příběh značky. Ano, jsou to právě příběhy, které prodávají...Tvar je navržen tak, aby jej bylo možné jej propojit do nekonečného pruhu(jedna z možností aplikace na oblečení), na vizuálech ji přidávat perspektivu, na obalech vytvořit výsek apod.Pro animovaná média je žádoucí logo rozpohybovat, pro zvuková média doplnit zvukem naznačujícím vibraci. Textová část pracuje s velkými proklady, aby bylo možné s ji vhodně umístit kolem švů a zipů.Typografickou část lze doplnit stručným claimem ... doporučuji cca 2-3 slova (nyní je uveden rok založení... připadá mi to u nové značky celkem vtipné).Barevnost není definovaná a řídí se aktuálními trendy, které nelze předem odhadnout.Základem je však černá a bílá. Připomínky a jakákoli forma komunikace vítána...JingleFear

    28.10.2016 10:21
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.