Grafická komunita designérů pracuje již rok
Crowdsourcingový portál TopDesigner.cz funguje a mění stojaté vody grafických prací již přes rok. Přes 2100 grafiků z České a Slovenské republiky se aktivně účastní grafických soutěží a tím spoluvytvářejí největší grafickou komunitu v obou zemích.
Zadavatelé projektů oceňují především možnost velkého výběru grafických návrhů, rychlost realizace, možnost dodatečných komentářů k zadáním a také cenovou politiku portálu. Cenu si zadavatelé stanovují sami. Od spuštění portálu bylo na výhrách pro grafiky vyplaceno přes 700 tisíc korun.
Za rok od spuštění portálu TopDesigner.cz se na něj registrovalo přes 2100 designérů, z toho přes 80% z České republiky. Přivedla je zde možnost vyzkoušet si práci grafika, pokud jsou začátečníci ve svém oboru. Také zúčastnit se atraktivních soutěží, pokud jsou již zavedení grafici. Jistotou je pro ně také finanční motivace.
Portál realizoval za poslední rok 125 grafických soutěží a to v osmi kategoriích: logo, webové stránky, webový obsah, tiskoviny a letáky, vizitky, potisky reklamních předmětů, produktové obaly a ostatní design.
„Společnost, která potřebuje grafický návrh nového loga, může samozřejmě běžným způsobem oslovit více designérů. Vybere si jednoho z nich na základě cenové nabídky a po specifikaci zadání v podstatě čeká na jediné řešení. Rozumnější ale je využít možností crowdsourcingu a svůj požadavek předložtl celé komunitě grafiků, která mu nabídne kreativních řešení hned několik,“ říká Petr Synek, spoluzakladatel TopDesisner.cz.
ZPĚT
Zadavatelé projektů oceňují především možnost velkého výběru grafických návrhů, rychlost realizace, možnost dodatečných komentářů k zadáním a také cenovou politiku portálu. Cenu si zadavatelé stanovují sami. Od spuštění portálu bylo na výhrách pro grafiky vyplaceno přes 700 tisíc korun.
Za rok od spuštění portálu TopDesigner.cz se na něj registrovalo přes 2100 designérů, z toho přes 80% z České republiky. Přivedla je zde možnost vyzkoušet si práci grafika, pokud jsou začátečníci ve svém oboru. Také zúčastnit se atraktivních soutěží, pokud jsou již zavedení grafici. Jistotou je pro ně také finanční motivace.
Portál realizoval za poslední rok 125 grafických soutěží a to v osmi kategoriích: logo, webové stránky, webový obsah, tiskoviny a letáky, vizitky, potisky reklamních předmětů, produktové obaly a ostatní design.
„Společnost, která potřebuje grafický návrh nového loga, může samozřejmě běžným způsobem oslovit více designérů. Vybere si jednoho z nich na základě cenové nabídky a po specifikaci zadání v podstatě čeká na jediné řešení. Rozumnější ale je využít možností crowdsourcingu a svůj požadavek předložtl celé komunitě grafiků, která mu nabídne kreativních řešení hned několik,“ říká Petr Synek, spoluzakladatel TopDesisner.cz.
ZPĚT