Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Motiv hasiči

Zadáno uživatelem prusa v kategorii Potisky reklamních předmětů
Rychlý popis soutěže

Mělo by se jednat o návrh projektu využitelný pro výrobu reklamních triček a dalšího textilu.

  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Potisky reklamních předmětů
Spuštěna:
6.09.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo2 000 Kč
2. místo1 000 Kč
3. místo500 Kč
nahraných designů
71
Aktivních:31
Vyřazené zadavatelem:7
Smazané designérem33
Vyřazené adminem:0
Popis

Mělo by se jednat o cokoliv co má nějakou spojitost k hasičům a jejich práci a vybavení.

Voda, oheň, hasičská auta, vybavení( sekery, proudnice, přilby, hydrant atd.)

Název společnosti
Jiří Průša- Průša hasičská technika
Obor podnikání
Prodej vybavení pro hasiče a záchranáře
Cílová skupina
Nejen hasiči, věková skupina 0-99 let.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Možno další práce z návrhem do budoucna.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Každý návrh si zaslouží shlédnutí.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Přílohy

[6.09.2012 07:00:30]

001_tazzy hasič.jpg

[6.09.2012 07:01:32]

002_bulldog-1.pdf

[6.09.2012 07:57:58]

003_logo.jpg

Dodatečný popis

[2012-09-06 08:00:17]

 

Případně můžete zkusit použít, začlenit taktéž naše stávající logo PHT.

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1. místo
#64
7
EleFont
#64
Hodnocení: 100/100 nahlásit
2. místo
#48
2
wantedXY
#48
Hodnocení: 100/100 nahlásit
3. místo
#63
1
romcusii
#63
Hodnocení: 100/100 nahlásit
#65
1
romcusii
#65
Hodnocení: 100/100 nahlásit
#33
7
EleFont
#33
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#60
1
Tomasson
#60
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#42
5
lVlorf3us
#42
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#16
10
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#14
2
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#13
9
Akinom
#13
Hodnocení: 60/100 nahlásit
#5
0
cadilac
#5
Hodnocení: 60/100 nahlásit
#3
2
Dezik
#3
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#4
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#71
0
cimo19
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
#69
0
Raxarts
#69
Hodnocení: žádné nahlásit
#67
0
romcusii
#67
Hodnocení: žádné nahlásit
#66
1
petakasik
#66
Hodnocení: žádné nahlásit
#62
1
wantedXY
#62
Hodnocení: žádné nahlásit
#59
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#57
2
lVlorf3us
#57
Hodnocení: žádné nahlásit
#55
Hodnocení: žádné nahlásit
#54
2
wantedXY
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
#50
1
romcusii
#50
Hodnocení: žádné nahlásit
#41
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#38
1
djnady
#38
Hodnocení: žádné nahlásit
#37
1
djnady
#37
Hodnocení: žádné nahlásit
#36
1
djnady
#36
Hodnocení: žádné nahlásit
#35
3
wantedXY
#35
Hodnocení: žádné nahlásit
#19
2
akoto22
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
#10
6
kisav
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
#8
1
cadilac
#8

zobrazit skryté designy (40)
Hodnocení: 100/100 nahlásit
4
EleFont
#52
Hodnocení: 80/100 nahlásit
5
qr321
#23
Hodnocení: 60/100 nahlásit
4
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
Ivana
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
0
cimo19
#70
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mario
#68
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#61
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Malgi
#58
Hodnocení: žádné nahlásit
1
wantedXY
#53
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#51
Hodnocení: žádné nahlásit
1
lVlorf3us
#49
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#47
Hodnocení: žádné nahlásit
0
honzojd
#44
Hodnocení: žádné nahlásit
0
honzojd
#43
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobik
#40
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobik
#39
Hodnocení: žádné nahlásit
0
wantedXY
#34
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theodenCZ
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
0
theodenCZ
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theodenCZ
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
0
theodenCZ
#29
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
5
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tobik
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
1
akoto22
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobik
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobik
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
0
cadilac
#6
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#46
Hodnocení: žádné nahlásit
3
akoto22
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
9
Hodnocení: žádné nahlásit
0

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit lVlorf3us

    Gratuluju vítězům. :) Sice nevidím 2. místo, ale tipuju, že to bude wantedXY.romcusii > Neboj, ono se to nějak vyřeší.Ele > Já ti věřím, i to se může stát.. ale holt v téhle chvíli to bylo šlápnutí vedle. Právě mi bylo divný, že někdo tak seriózní by jen slepě překreslil, nebo stáhl vektor a plácnul to sem beze slova.. pokud jsi to měl někde schované déle, tak je to pochopitelnější, ale stále - jak píšeš - příště si dávat většího majzla. :-)

    24.09.2012 8:22
  • nahlásit wantedXY

    supeeer :) moc diky a ostatnim blahopreju!

    24.09.2012 8:22
  • nahlásit prusa

    Jak jsem avizoval již dříve v diskusi každý vybraný návrh bude honorován částkou 2.000,- Rozdíl mezi výhrou a touto částkou doplatím a proto prosím výherce za druhé a třetí místo o zaslání kontaktu na prusa@prht.cz

    24.09.2012 8:20
  • nahlásit romcusii

    ... ??? ...... nechapu 3 designy avsechny tri, kazdy zvlast honorovan 2000kc? Ja jsem prijal vyhru a bylo mi pripsano 500 za 3. misto???

    24.09.2012 8:08
  • nahlásit prusa

    Vybral jsem tři návrhy, všechny tři jsou vítězné a budeme s nimi dále pracovat, budou honorovány částkou 2.000,-

    24.09.2012 6:56
  • nahlásit EleFont

    Konečně jsem se dostal ke komentu...  Morfeus&Romcusii: Nemyslím si, že je tu někdo "hajzl", když hlídá dílo třetí strany, to je naprosto v pořádku. Můj problém je, že jsem nevěděl, že existuje hotový vektor a když jsem psal, že jsem to před pár lety vektorizoval z jpg, tak jsem to myslle vážně, byl na parte mého dědy a vektorizoval jsem to k určitým rodinným důvodům... ale to je asi putna, když jsem ten vizuál našel v dalších třech fotobankách, to se nemám šanci obhájit... Takže se omlouvám.  Admin: S tím, co píšete souhlasím, ale jak se zmiňuju výše, kdybych věděl, že je to přímo z fotobanky, tak bych to pod návrh napsal, ostatně to jsem udělal u jiného svého návrhu. Každopádně si na to příště dám pěknýho majzla...

    23.09.2012 18:32
  • nahlásit romcusii

    ... no tak ja si myslim ze za hajzla jsem tu asi ja a ten obrazek bohuzel notoricky znam takze mi to pripadalo uz pres caru ale uz to neresme

    23.09.2012 7:38
  • nahlásit lVlorf3us

    Tak já myslím, že kdo se pohybuje v rámci pravidel, nemá se čeho obávat a kdo je porušuje, nebo se pohybuje tak nějak na hraně, tak musí počítat s tím, že možná někdy narazí. Mně není nijak příjemné být tím práskačem (někdo za toho 'zlýho' být musí že..), jenže kdyby se pravidla nedodržovala, tak by tu pak byla grafická anarchie. :-) Jinak kdyby romcusii nenašel ten obrázek (já to zkoušel hledat přes tineye a google obrazky a nic), tak bych se klidně nechal přesvědčit, že to byla osobní práce, protože dle portfolia má bohatý zkušenosti a skill, takže proč ne. Jen doufám, že to pochopí i autor vkladu, že to není žádné očerňování jeho osoby.. je to jako si stěžovat na policii, že chytá auta překračující rychlost..

    22.09.2012 21:29
  • nahlásit wantedXY

    No dobra...s tou zavisti jsem to kapanek prehnal. Jen mi prislo divny, napadat jen nekoho (respektive dobre hodnocenej navrh). Takze beru zpet, aby si to nikdo nebral moc osobne.

    22.09.2012 18:30
  • nahlásit admin

    Dovolte, abych nějak zareagoval na proběhlou diskuzi. Designér může podle našich Podmínek užití u této kategorie (u tvorby loga je to naprosto vyloučeno) použít Dílo třetí strany jen v případě, že se nejedná o podstatnou část návrhu. Zároveň musí zadavatele na tuto skutečnost jasně upozornit a dodat informace, za jakých podmínek může být návrh legálně využitý (nutnost nákupu licence, jestli je omezení pro komerční užití apod.). Zadavatel pak musí sám zvážit, zda chce zcela originální práci, nebo mu nevadí některé prvky, které nejsou původní. Ale v žádném případě se designér nesmí tvářit jako by to byla jeho kompletně vlastní práce, když tomu tak není. Není to fér vůči zadavateli a ostatním designérům. A je to hlavně proti našim pravidlům. Různé stažené vektory jsou už dost za hranicí. Pokud se ale jedná o vektorizaci nějaké předlohy a je v tom nějaká jasná přidaná hodnota od designéra, tak lze takovou tvorbu ještě všeobecně akceptovat. Ale ještě jednou opakuji, zadavatel musí být o tom informován a seznámen se všemi důsledky při použití.

    22.09.2012 13:07
  • nahlásit romcusii

    -zcela souhlasim-z me strany v tom nebylo nic osobniho ani zadna zavist nebo snaha te nejak ocernit ci poskodit-musim uznat ze tve designy jsou opravdu dobre, ale poku mohu za sebe rict tak ten andel byl na me moc - snad i proto ze je to tak notoricky znamej vector tak promin a hodne stesti

    22.09.2012 0:49
  • nahlásit lVlorf3us

    Ele > Promiň, já to nechtěl řešit veřejně.. tvoje předchozí práce se mi líbí, proto jsem to chtěl napsat jen tak do vzduchu na více lidí, jenže když se ozval i zadavatel a romcusii, tak jsem odpověděl. Věřím, že je to překreslitelné, ale prostě jsem v tom viděl free vektor, tak jsem se ozval, promiň - no viz obrázek od romcusii, jelikož je teď tvůj vklad stažený, tak nevidím rozdíly, ale myslím, že ta tvá křídla byla trochu odlišná, ale i tak vycházela z těchto...Není to očerňování, je to prostě jen konstatování.. upřímně v téhle soutěži to podle mě tolik nevadí (ta díla 3. stran), narozdíl třeba od viditelných inspirací log. Ale jde o to, že v pravidlech je, že se to má zmínit u vkladu. Kdybys to tam napsal (jako třeba u soutěže u Acemy na reklamní board to tam lidé psali), že jsou použity vektory 3. stran, tak neřeknu ani ň. Ale pochop to z mé strany, mám přehnaný cit pro fair play a nemám rád, když někdo prezentuje něco, jako by to bylo jeho, ale jeho to není (nebo ne zcela). :) A ozývám se fakt málokdy, to jen když opravdu cítím, že to je na 99% třetí práce. Ale třeba tvůj vklad #33 je dobrej a přeju mu, aby se umístil na pozici výherních. wanted > Závist to fakt není, jen je mi proti srsti když něčí úspěch tkví v práci někoho jiného.. toť vše. Snad to není tak nepochopitelné.

    21.09.2012 22:30
  • nahlásit wantedXY

    A sakra...nooo....tak to uz bylo moc, pravda!

    21.09.2012 20:08
  • nahlásit wantedXY

    Nechci zbytecne virit vodu, ale...To samy by se mohlo rici i o Andy: http://all-free-download.com/free-vector/vector-misc/beautiful_flame_vector_clip_03_159945.html Jenze...v dnesni dobe je uplne normalni vyuziti fotobank. Zvlast pro komercni ucely. Ve vysledku jde stejne o celkovy koncept a vizualni pocit. Nehlede na to, ze cana odmeny v tomto pripade odpovida. Tim samozrejme netvrdim, ze EleFont nevytvoril kridla svoje. A je i zbytecne nad tim polemizovat. Zadavatel nam sdelil svoji predstavu, ktera spociva v detailech. Nevidim duvod, proc by prave tato myslenka mela autora odradit od pracnejsi ilustrace. Ja osobne...pokud se neumistim....poslu ilustraci do ruznych fotobank, kde se mi nasledne zuroci. Takova je doba :) Rozhodne bych se zdrzel podobnych nazoru, ktere mohou negativne ovlivnit zadavatele. A uz vuuubec NE u nejlepe hodnocenych navrhu, kde to pak vypada jako obycejna......lidska...(ryze ceska)...zavist. :)

    21.09.2012 20:00
  • nahlásit romcusii

    no jak myslis... http://www.shutterstock.com/pic-60453433/stock-vector-vintage-t-shirt-design-with-angel-vector-illustration.html

    21.09.2012 19:33
  • nahlásit EleFont

    Morfeus: Dívám se na diskuzi a nestačím se divit... Tuhle práci jsem nedělal kvůli této zakázce a nikdy jsem ji nepoužil kvůli komerčním účelům. Ta křídla zas tak "strašně složitá", jak ty říkáš, nejsou, jde převážně o kopírování vrstev nad sebou, nakreslit se muselo cca 8-9 částí... Na to ještě stačím, je to vektorizované z obrázku, kreslit z paměti anděla nedovedu a upřímně by mě zajímalo, kdo ze zdejší komunity ano... Stahovat to rozhodně nebudu, zadavatel po mě chce jiný vizuál, takže ten bude místo anděla... Kdyby se ti příště něco nelíbilo, klidně použij mou mailovou adresu a neočerňuj mě veřejně... díky :(

    21.09.2012 18:57
  • nahlásit romcusii

    Ja budu asi vetsi hajzl - to co autor predvedl je sprostarna a nefer vuci ostatnim designerum a zadavatelivzhledem k tomu ze vectorizace je opravdu otrocka prace tak tuto vec vyjimecne resim a nehodlam nad tim mavnoutrukou a pokud autor svuj navrh neostrani do 21,00 tak ...

    21.09.2012 18:01
  • nahlásit lVlorf3us

    No dobře, sice budu za hajzlíka podezřívavýho, ale to už asi stejně jsem, když jsem to nakousl. Jde o návrh #52 ... ale je to jen podezření, klidně se můžu mýlit, takže mě neukamenujte.. Je to prostě hrozně moc detailní, rozmanité tlouštky čar a neskutečně vyšperkované.. takže buďto je to stažené (křídla patří obecně k tomu nejrozšířenějšímu, co jde stáhnout), anebo to musela být otrocká práce a pokud to je vážně osobní práce, tak klobouk dolu.

    21.09.2012 15:27
  • nahlásit romcusii

    tak ted uz i me to zajima...... o kterem designu se tu diskutuje?

    21.09.2012 13:47
  • nahlásit admin

    Pokud máte nějaké podezření, tak to směřujte prosím na synek@topdesigner.cz a budeme to řešit.Programátor ještě pracuje na kontaktním formuláři pro nahlášení přímo u designu, takže to bude do budoucna jednodušší. Ale vždy je potřeba skutečně přeložit důkaz a nevycházet ze spekulací.

    20.09.2012 13:08
  • nahlásit prusa

    lVlorf3us to by mě zajímalo o jakém návrhu se to tady teď diskutuje.

    20.09.2012 11:30
  • nahlásit Tobi_one

    > lVlorf3us: Nechci tady spoustet nejakou dlouhou diskuzi, ale jestli myslis nejdetailnejsi navrh a pro moje oko zaroven nejhezci design v tehle soutezi(doufam ze myslime ten samy)..tak autor nepsal, kolik mu to zabralo casu a taky to tam nevyplivnul na zacatku souteze..nemuzes vedet jak dlouho na tom makal, ale ja Te ujistuju, ze takova prace zabere vic hodin..je to piplacka..zacina to tuzkou na papire, nebo na tabletu, pak obkreslovani v ai nebo konkurencnim vektorovem formatu a pak treba dodelavani stinu v psd. O tomhle si troufam tvrdit, ze je to original od zacatku do konce a uz tak dost stylizovany. Jestli vyhraje navrh, o kterem si myslis, ze je dilem treti strany, predloz dukazy.

    20.09.2012 11:23
  • nahlásit lVlorf3us

    Tobi > No řeknu to takhle, jeden konkrétní motiv (který nechci veřejně označovat, protože předchozí práce toho designéra se mi líbí) je tak komplikovaný, že by zabral na ruční překreslení tak den. :-) Vím to proto, že jsem přesně podobný styl jednou zkoušel a měl jsem od klienta zelenou to trochu zjednodušit a zabralo to asi 8 hodin.. A na live-trace je to moc čisté (a ikdyby, tak je to také využití práce 3. strany). Jako vím, že se často používají motivy z free bank, protože vypadají prostě pěkně a v kombinaci vytvoří zajímavej výsledek.. ale ve veřejné soutěži to není moc fér..

    20.09.2012 11:00
  • nahlásit Tobi_one

    Myslim, ze je dobre poznat, kdo se nadrel a kdo ne..kdo co vytrasoval,  rucne nakreslil a pak vektorizoval> lVlorf3us: Musel by jsi byt konkretni a mit dukaz, ze nekdo podvadel...sam od sebe nikdo svoje prace nestahne.

    20.09.2012 10:46
  • nahlásit lVlorf3us

    Jelkož nejde psát k designům a nechci se tady veřejně na někoho zaměřit, tak to řeknu tak do vzduchu - doufám, že teda platí, že je potřeba originální práce a že se tím všichni řídí. Protože nějaké ty práce vypadají tak moc komplikovaně a detailně, že je diskutabilní, zda nejsou stáhnuté z vektorových bank.. Docela by pak bylo nefér, kdyby vyhrál někdo, kdo našel dva obrázky a něco k tomu připsal a ostatní, co na tom dřeli jak psi by byli akorát demotivovváni, že vlastně není příště potřeba tvořit něco svého, stačí něco stáhnout a dát to dohromady. :-) Ale nebudu konkrétní.. ať si každý sáhne do svého svědomí a případně ten vklad smaže..

    20.09.2012 9:13
  • nahlásit admin

    Soutěž byla na žádost zadavatele prodloužena (o 3 dny). Je to z toho důvodu, že se rozhodl využít více designů najednou a každý takový design odměnit 2 000 Kč (původní odměna pro 1. místo). Takže chce dát ještě nějaký čas designérům, kteří se nestihli do soutěže zapojit. Nyní nesoupeříte s ostatními designéry. Vaším úkolem je dodat design, který zadavatele osloví a bude jej realizovat.

    18.09.2012 17:09
  • nahlásit prusa

    Protože se začínají objevovat zajímavé návrhy a jistě nějaké další přibudou, rozhodl jsem se, že vyberu více návrhů na první místo, které budou honorováni taktéž částkou 2.000,-

    18.09.2012 9:01
  • nahlásit lVlorf3us

    Pokud ta narážka je na Andy, tak zalez. Žádný live trace, ona ve vektorech umí, myslím, že i poslepu by trumfla kohokoli zde. Raději přispěj něčím ty, profíku. :-) Pokud to je na někoho jiného, tak nevím, jsou tu nicky, co neznám.. nějaký live trace tam možná bude.Ale souhlasím s tím, že ty složitější potisky by bylo zbytečně komplikovaný a drahý vytvořit.

    16.09.2012 13:56
  • nahlásit cucumber

    DD, zkratim sve kecy na minimum.> zadavatel: Prosim, muzete specifikovat jakou technikou budete potiskovat svuj textil? > designers: Uvedomujete si prosim, ze potiskovat tricka do kraje je velmi problematicke? Stejne tak potisk rukavu mi prijde financne nerentabilni, vzhledem k tomu, ze zadavatel nabidnul odmenu takovou, jakou nabidnul. Vysledy presne odpovidaji vysi odmeny. Soutezi tu parta tech, kterym autorska prava nic nerikaji, tech, co live trace pokladaji za svuj autorsky design a parta pomatencu, kteri svymi vytvory sice zvedaji sebevedomi ostatnich, ale asi tak o 10 cisel nad ne. Tim se samozrejme nechci dotknout serioznich navrhu od proverenych designeru.Konkretni jsem byl u jednotlivych navrhu.

    16.09.2012 12:04
  • nahlásit prusa

    RE: Cimo ano takový motiv by byl velmi zajímavý

    13.09.2012 19:21
  • nahlásit cimo19

    Na zaklade odkazu co sa Vam paci ( http://www.thebravest.com/merch/FireTees.htm ), chcete aby bol motiv obrazka rovnako ''heavy metalovy"?

    13.09.2012 17:24
  • nahlásit inmax

    dvojnásobek a více.

    12.09.2012 22:10
  • nahlásit prusa

    To by mě zajímalo jak vysoká odměna by byla motivující? :-)

    12.09.2012 18:59
  • nahlásit inmax

    kdybych měl něco s hasičskou tématikou v šuplíku, tak to sem přidám ale tvořit na zakázku, to mi přijde odměna málo motivující ;)

    12.09.2012 17:53
  • nahlásit prusa

    Pokud někdo potřebuje více času tak uvažuji o prodloužení termínu konání poptávky.

    12.09.2012 9:19
  • nahlásit lVlorf3us

    Já nedělám závěry, jen píšu, že to chce daleko větší 'skill' než u ostatních soutěží. :-) Samozřejmě, 8 dní je dlouhá doba a já jsem přesvědčen, že pár lidí na tom aktivně dělá a že něco pěknýho se tu objeví... třeba něco od inmaxe, raxarta, traviscoma.. určitě někdo z nich přispěje.

    12.09.2012 9:06
  • nahlásit admin

    Souhlasím s WantedXY. Přijde mi trochu zbytečné téměř 8 dní před koncem soutěže dělat nějaké předčasné závěry. Poptávka je to specifická a zpracování, pokud má být kvalitní, nějaký čas zabere.

    12.09.2012 7:49
  • nahlásit wantedXY

    To chce cas, uz jen samotne zpracovani je na dlouho...a co teprve myslenka.

    12.09.2012 7:34
  • nahlásit prusa

    tak snad ještě něco zajímavého přibude. Z těchto stávajících návrhů bohužel vítěze nevyberu.

    12.09.2012 7:04
  • nahlásit lVlorf3us

    Tady je ten problém, že tohle chce fakt někoho zkušeného, podobné motivy nevytvoří jentak někdo. Škoda, že tu už nejsou (nebo se neúčastní) grafici, co vyhráli soutěž o to první tričko (motiv pro narozeninový dárek - orlové s holkama), tam bylo několik hodně dobrých ilustrátorů, co by zde vytvořili určitě něco hodně dobrého, ale někam zmizeli a ze stávajících tu moc vektorových kreslířů není.. což je škoda.

    11.09.2012 15:53
  • nahlásit admin

    I u této soutěže se zadavatel rozhodl soutěž zviditelnit, aby vás mohl lépe ve vaší tvorbě usměrnit.

    10.09.2012 12:09
  • nahlásit prusa

    Zdravím, koukám, že jste se zatím vrhli všichni na návrh s logem. Zkuste to klidně i bez něj, možná se zrodí více nápadů, když nebudete vázání tím PHT. Fantazii se meze nekladou

    9.09.2012 18:04
  • nahlásit TheKostaCZ

    Vložil jsem potisk doufám že se bude líbit :)

    9.09.2012 11:32
  • nahlásit admin

    Jen upozorňuji všechny designéry, že se opět musí jednat o vaši originální práci. Pokud byste použili ve svých designech dílo třetí strany (možné to je, ale v ne podstatné části práce), tak musíte zadavatele o tomto jasně informovat a objasnit veškeré licenční podmínky.lVlorf3us: Myslím, že byste s Vašimi nápady mohl obstát...;)

    9.09.2012 11:13
  • nahlásit lVlorf3us

    Na tuhle soutěž jsem opravdu zvědav, osobně se ji neúčastním, jelikož to chce opravdu umět kreslit komplexnější motivy, což bych nezvládl ale je mi jasné, že tu pár takových illustrátorů je, takže se těším, až uvidím vítězné návrhy. :-) Hodně štěstí všem.

    9.09.2012 9:53
  • nahlásit prusa

    Dobrý den, pokud to bude vektorech je to samozřejmě lepší a usnadní to práci při tisku materiálů, ale není to zásadní podmínkou.

    6.09.2012 7:38
  • nahlásit Rawen

    Dobrý den Chtěl bych se zeptat jestli má být návrh koncipován jako prosté logo ve vektorech pro snadný tisk a využití i na jiných materiálech a nebo si přejete výhradně takové barevné a komplexní ilustrace jako jsou na tom přiloženém odkazu. Obojí pro mě není problém nakreslit ale rád bych věděl jakým směrem se zaměřit. Děkuji za odpověď.

    6.09.2012 7:16
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.