Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Mediasun

Zadáno uživatelem topralix v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže

Mediasun je online-marketingová firma

  • Negarantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
9.06.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo2 540 Kč
2. místo300 Kč
3. místo150 Kč
nahraných designů
127
Aktivních:11
Vyřazené zadavatelem:111
Smazané designérem5
Vyřazené adminem:0
Text v logu
Mediasun
Popis

Mediasun logo nepotřebuje mít v sobě akutně nějakým způsobem znázorněno slunce, Bereme jakoukoliv tvůrčí kreativitu, budeme Vaší práci komentovat. Logo potřebujeme samozřejmě ve křivkách (vektor).

Název společnosti
Mediasun
Obor podnikání
Online marketing
Cílová skupina
Střední a velké podniky
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Serióznost, moderní design, nápad
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Návrhy na kterých se dělalo 5 minut a pod, návrhy které nemají soudnost
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#149
6
Raxarts
#149
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#71
3
Gressak
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#122
0
Gressak
#122
Hodnocení: žádné nahlásit
#134
0
romcusii
#134
Hodnocení: žádné nahlásit
#133
0
romcusii
#133
Hodnocení: žádné nahlásit
#107
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#84
1
domo1
#84
Hodnocení: žádné nahlásit
#77
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#58
0
Martys
#58
Hodnocení: žádné nahlásit
#56
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#44
1

zobrazit skryté designy (116)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Arabela
#154
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Arabela
#153
Hodnocení: žádné nahlásit
0
petakasik
#152
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Arabela
#151
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pecen
#144
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
settler
#142
Hodnocení: žádné nahlásit
12
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#139
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#138
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#137
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#136
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#135
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#132
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#131
Hodnocení: žádné nahlásit
1
romcusii
#130
Hodnocení: žádné nahlásit
0
ptR93
#127
Hodnocení: žádné nahlásit
8
Martys
#126
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Martys
#124
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Martys
#123
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profen
#121
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#118
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#117
Hodnocení: žádné nahlásit
0
zturex
#116
Hodnocení: žádné nahlásit
0
zturex
#115
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mnuhlicek
#114
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Toonic
#113
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
5
lakys
#104
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Toonic
#103
Hodnocení: žádné nahlásit
9
lVlorf3us
#102
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
12
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Martys
#97
Hodnocení: žádné nahlásit
1
nestesti
#96
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Martys
#94
Hodnocení: žádné nahlásit
10
ToTo4ever
#93
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Hodnocení: žádné nahlásit
0
matrin
#88
Hodnocení: žádné nahlásit
5
mnuhlicek
#86
Hodnocení: žádné nahlásit
0
buscha
#85
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pecen
#81
Hodnocení: žádné nahlásit
0
ptR93
#80
Hodnocení: žádné nahlásit
7
Arabela
#79
Hodnocení: žádné nahlásit
2
milpo
#78
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Klagraf
#74
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pospa
#73
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Pospa
#72
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mouen
#69
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Pospa
#66
Hodnocení: žádné nahlásit
0
petakasik
#64
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
2Nine
#61
Hodnocení: žádné nahlásit
10
lVlorf3us
#60
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
srami8
#49
Hodnocení: žádné nahlásit
4
mnuhlicek
#48
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vodnajs
#47
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Toonic
#45
Hodnocení: žádné nahlásit
0
snowiik
#41
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vodnajs
#40
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Pospa
#37
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Toonic
#33
Hodnocení: žádné nahlásit
3
snowiik
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
0
snowiik
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
4
mnuhlicek
#26
Hodnocení: 80/100 nahlásit
3
Hodnocení: žádné nahlásit
0
pochi
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
0
drapak
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
0
TheZeek
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
zhajn
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Toonic
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
pochi
#12
Hodnocení: 80/100 nahlásit
3
Toonic
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Toonic
#2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
nestesti
#95
Hodnocení: žádné nahlásit
0
akwva
#90
Hodnocení: žádné nahlásit
0
nestesti
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
1

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Raxarts

    1. Upload a hned výhra ;) Děkuji 

    11.07.2012 11:04
  • nahlásit lVlorf3us

    Určitě sám nejsi.. o to víc se pak budeš radovat z úspěchů. :)

    11.07.2012 9:24
  • nahlásit Martys

    lVlorf3us: No jo, už mi zase ruply nervy. Tak aspoň nejsem sám, co prožívá neúspěch, jinak by to bylo o dost horší :)

    10.07.2012 19:13
  • nahlásit lVlorf3us

    Vážně neumíš prohrávat. Větu "škoda, že jsem nevyhrál" si říká každý, ale ne nahlas, to pak zní hrozně arogantně, jakobys zbylým účastníkům sděloval, jak úžasnej design oproti nim máš a že to je snad nějaká konspirace, že jsi prohrál. :-) A trošku ubohý přát komukoli neúspěch jen proto, že ty pociťuješ neúspěch. Smiř se s tím, já neúspěchy prožívám celej život a určitě kvůli tomu ostatním nebourám jejich úspěchy.

    10.07.2012 18:43
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Důvod je jednoduchý. Funkci, kdy lze vybrat designéra i na více místech, ještě náš programátor nestihl opravit – resp. odebrat. Řešily jsme jiné prioritní funkce. Zadavatele jsme v předchozích emailech, kdy jsme spolu komunikovali, prosili, aby si pohlídal, aby nevybral jednoho designéra na více výherních míst. Dle jeho slov však nevěnoval pozornost jménu designéra, ale konkrétním návrhům. Tuto funkci zrušíme co nejdříve, neočekávali jsme, že by ji někdo opět tak rychle využil. O této změně budeme všechny informovat, jakmile bude provedena. Děkuji za pochopení.

    10.07.2012 12:55
  • nahlásit Martys

    Škoda, že jsem nevyhrál :-(

    10.07.2012 10:08
  • nahlásit topralix

    Dobrý den,pokud vím, tak podstatné je první místo, tam jej vyhrál člověk, který se zamlouval nejvíce. Stejně onen výsledek se bude doupravovat, neb kvůli naší malé čas. dispozici tu nebylo tolik prostor na komunikaci, za což se omlouváme, byly tu komplikace, které jsme preferovali před designem, ostatně v budoucnu si na toto vystavíme jednoho konkrétního zaměstnance, který bude celou věc aktivně řešit.Ohledně výherců dalších log, tam jsme vybírali čistě podle individuálního vkusu, ten má každý posazen jinak, s tím musí designer počítat, my svůj vkus neumíme ovlivnit, nevybírali jsme podle designera, vybírali jsme podle loga, pro nás není důležité kdo logo dělal.

    10.07.2012 9:31
  • nahlásit MartinMussil

    Tohle je už opravdu příliš!!! Jak je kruci možné, že vyhraje 2 a 3 místo ten samý člověk?!?! Co to je za taškařici? O kvalitě loga ani nemluvim!

    10.07.2012 9:19
  • nahlásit admin

    Martys: Jelikož byly svátky a víkend, tak jsme nemohli zadavatele kontaktovat telefonicky a vyzvat jej k výběru. V současné době již období 14 dní uběhlo. Se zadavatelem se pokusíme spojit a zjistíme, proč vítězové ještě nebyli vybráni. Děkuji za pochopení.

    9.07.2012 7:11
  • nahlásit Martys

    Nic se neděje!

    8.07.2012 23:34
  • nahlásit Martys

    Nezbývá jiná možnost, než si na to zvyknout. Pomalu už si na to zvykáme. :-)

    3.07.2012 14:27
  • nahlásit lVlorf3us

    Skoro se vším souhlasím, jen s tím, že velká loga jsou nepoužitelná - tam jde o to, že pokud někdo (třeba i já) prezentuje velký znak a pod tím malým textem název firmy, tak to neznemaná, že to tak musí ve finále vypadat. Stačí říct pár slov a logo zmenšíme na velikost písma (tedy názvu) firmy a změníme pozici = problém vyřešen, vše je akorát tak velké, aby nic nezanikalo a šlo to využít na razítku. :)

    3.07.2012 12:28
  • nahlásit topralix

    My jako zadavatel vybíráme čistě jen podle toho, co se nám líbí. Nevybíráme podle toho, co tu píšete, vyřazujeme to, co se nám nelíbí a necháváme to, nad čím by se mohlo uvažovat. Nerozumíme grafice, nepotřebujeme rozumět grafice, názory grafiků nám nejsou potřebné. My třeba vnímáme logo daleko jinak než designer, bylo tu spousty návrhů, které jsou nepoužitelné v podnikání, třeba obrovské kolo s malým nápisem firmy, to je něco, co se nám nevejde prostě na razítko, jednoduché.pak se vyřazovaly loga, které připomínaly loga již existujících firem, to je také logické. Pak se vyřadilo to, co nebudilo seriozní dojem, popřípadě to, co se zrátka jen nelíbilo.Jakékoliv diskuze jsou tady pro nás zbytečné, vybíráme z několika návrhů čistě jen to, co nás osobně zaujme, co je individuální a co je hlavně použitelné. Místní grafici mají hlavně problém přijmout to, že jejich vkus nám nemusí být stejně tak přijatelný.Diskuzí se tu okrádáte zbytečně o čas.

    2.07.2012 22:21
  • nahlásit admin

    Abych tuto diskuzi uzavřel, tak informuji, že dnes jsme zrušili možnost soukromých zpráv mezi zadavatelem a designéry. Sice nesouhlasíme s tím, že by zde masivně docházelo k nějakým zákulisním dohodám (zadavatelům jde hlavně o dobrý grafický návrh), ale asi je vhodné tímto způsobem prostor k tomuto omezit. Chci ještě upozornit, že jsme naprosto otevření kritice, ale zajímá nás jen ta konstruktivní. Pokud někomu nevyhovuje systém designérských soutěží jako takový, tak s tím opravdu nic nenaděláme. Zklamání z prohry odstranit nedokážeme. Ostatním designérům, kteří se chtějí soutěží účastnit, nabízíme postupné úpravy, aby se soutěží mohli pohodlněji účastnit...

    1.07.2012 19:19
  • nahlásit lVlorf3us

    Zajímalo by mě co konkrétně jsem nepochopil, ale to mi neřekneš, protože samozřejmě nemáš čas ani chuť něco vysvětlovat. Raději dokola psát, že to nikdo z nás nechápe. :) Prostě by ses mohl nad sebou zamyslet, nad tvým přístupem ke klientům a grafikům.. toť vše.

    1.07.2012 14:04
  • nahlásit MartinMussil

    Celé jsi to hodně nepochopil... Ale už si tu vážně nebudu třepat hubu... 

    1.07.2012 13:53
  • nahlásit lVlorf3us

    MartinMussil > Jaká korupce? :) Co je špatného na tom, že tady někdo uvidí tvojí práci a na základě toho tě kontaktuje? Už vidím, jak se ti naskytne obchodní nabídka a ty odmítneš, haha. :-) Nebo myslíš nějaký jiný kontaktování? A myslím, že kritika je tu vítaná, jen musíš umět tu kritiku podat jinak, než jako útočnou urážku, ale jako opravdu objektivní a konstruktivní kritiku. Možná jsi zkušený designér ale sociální stránka věci, tedy jednání s lidmi, ti očividně moc nejde. :-) Pokud se už nechceš účastnit, tak se neúčastni. Je to jako brečet nad tím, že jsi nevyhrál v tombole a že to není fér a že požaduješ, aby vybral jiný lísteček a když ne, tak že už si nikdy lístek do tomboly na plese nekoupíš. :-) Just deal with it. Očividně jsi na jiném levelu, než my, začátečníci, nebo průměrní designéři a proto nechápu, proč tu ztrácíš čas. Také nechodím na fora a weby, kde jsou amatéři, co dělajé fotomontáže a nesměju se jim a necpu jim své názory, jak jsou jejich práce hrozné atd. Každý nějak začíná a prochází vývojem, nikdo se nenarodil jako špičkový designér (možná namítneš, že ty ano, že již na porodním sále jsi navrhnul doktorům první logo a CI nemocnice). Pokud se ti nelíbí, že tu jsou amatéři, tak se pohybuj jinde, založ si top-topdesigner.cz, kde bude opravdu jen špička a soutěže za 50.000 a 10 vybraných designérů a nebudeš se muset mračit tady. :-)

    1.07.2012 11:56
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Z nějakého důvodu si někteří designéři myslí, že můžeme ovlivnit rozhodování zadavatelů. Věřím, že jste výborný designér. Ale i výborný designér musí pochopit, že ve veřejné soutěži se prostě a jednoduše odhalují limity lidské faktoru. A to úplně jasné skoro každému. Zadavatelé často správně nekomunikují, někteří nedokážou posoudit zcela objektivně kvalitní návrhy. Designéři často nedokážou přijmout prohru, nevypořádají se s konkurencí a nejsou otevřeni pro jiné názory. Ale to se děje i na webtrhu, jen to všichni nemohou vidět. Nemyslím, že je nějaká zásadní chyba v našem systému. Jen se zde setkává několik skupin lidí a občas létají jiskry. Zatím jsem od Vás neviděl žádnou vizi, jak se to dělat má. Je dobře, že „radíte zadavateli“, ale přijde mi to nevhodné, když mu „radíte“ v soutěži, které se sám účastníte. Ale jak můžete napsat, že jsou všechny projekty zvrácené, to nepochopím. Většina projektů proběhla naprosto bez problémů. To, že někdo někoho dohledá, aby jej kontaktoval v průběhu soutěže, je jen otázkou morálky jednotlivce. V žádném případě nelze očekávat, že některé jedince budeme vychovávat. Pokud se Vám to nelíbí, že Vás někdo kontaktoval, nahlaste nám to a budeme to řešit! Ale když nám neposkytnete konkrétní důkaz, tak to beru jen jako spekulaci. Osobně si nedovedu představit, proč by Vás někdo jako designéra kontaktoval v rámci soutěže. Co by z toho měl? Každopádně si myslím, že sem tato diskuze nepatří, jelikož zde je místo pro zadavatele a diskuzi k jeho soutěži. A všichni to zde tak trochu už spamujeme.

    1.07.2012 10:14
  • nahlásit ViktorNovy

    No abych řekl po pravdě, nevím co na to říct. MartinMussil tu celkem jasně vylíčil o co tady vlastně jde. Jen jsme to asi nevideli. Dalo by se říct, že na webtrhu jsou relativně dobří designéři a i ti mají na toto co se tu na topdesigneru deje svůj názor a asi nebudu daleko od pravdy, když řeknu že ten názor nená zrovna pozitivní a to ať už z jakýchkoliv důvodů. Pan Mussil je evidentně kvalitní designér a člověk co opravdu ví co říká. Nechci být nějaká jeho ovečka ani vlezdoprdelka, jen věřím v to co on říká. Protože to zní logicky. Takže thumbs up!

    1.07.2012 9:17
  • nahlásit MartinMussil

    A napadlo Vás třeba, že to se mi to vysvětlovat nechce? Tento web a celý tento projekt, vlastně všechny projekty jsou tak zvrácené že mi není zrovna po chuti se do toho nějak dál angažovat. Co to má za smysl Vám tu psát proč a jak? Pokud nejste slepý tak sám musíte vidět z ohlasů že je tu něco dost špatně... Panují tu začátky korupce, kontaktování designéru po vygooglování jeho kontaktů (i já jsem byl kontaktován tímto způsobem... neodpověděl jsem) a všeho možného tím spjaté. I při tak malých soutěžích jako zde je systém prohnilý měsíc starej chleba. jsem zkušený designér a vím co dobře vypadá a co by mohlo mít potenciální úspěch. Proto se nemůžete divit, že čas od času si rýpnu k tomu a tomu když jasně vidím, že zadavatel potřebuje hodně "poradit"... Bohužel každá kritika ZDE není brána tak jak brána má být a to jako "rada zadavateli". Chápu že pochvala se poslouchá lépe. Co si budem povídat. Prostě a jednoduše řečeno... Nemyslím si, že jsem zde jediný a ne jen zde, který moc dobře ví, že žádné soutěže se už účasnit nebude. A pokud nejsou zdejší designéři slepý tak to brzy udělají taky. (ne asi všichni, ale část určitě) Smůla pro Vás je ta, že odejdou především ti kvalitní designéři a s nima odejde pochopitelně i samotná kvalita. Nyní je tu něco přes 400 designérů... WTF? Už jen tato skutečnost je dost zarážející a na zamyšlenou jestli je to úplně dobře. K tomuto projektu a zadavateli... Mluví se tu o tom, že někdo je nebo není v užším výběru. To je pochopitelně blbost, protože když si pořádně někdo všimnete tak zadavatel si jede pěkně od spoda a všem "říká" (děkuji, ale mám jinou představu) vzhledem k těm co zůstali bez této známky by se dalo odhadnout, že zadavatel neměl čas to tam taky švihnout ;) Je mi celkem jedno jaký na mě má kdo názor. Říkejte si o mě co chcete, že jsem namyšlenej eogista apod. já vím ale jedno. Vím co dělám, a co říkám. A má klientela to ví taky. Bohužel tady je vše tak obráceně že to stejně málokdo pochopí... S největší pravděpodobností po přidání toho příspěvku už dál nebudu na žádně odpovědi reagovat, protože to vážně nemá smysl. Protože topdesigner.cz , aneb jak se to dělat nemá... Bohužel že toto musím napsat, protože to vypadalo vážně slibně. Ale není všechno zlato co se třpití. 

    1.07.2012 9:04
  • nahlásit Martys

    Raxarts: Nebylo to myšleno vážně. To je normální, když je člověk frustrovaný, tak je protivný.<br /><small>[moderator 1]</small>

    1.07.2012 19:12
  • nahlásit Raxarts

    Je to soutěž. Každý designer považuje  to co sám udělal za nejlepší. Vaše reakce, ve kterých se snažíte objektivně hodnotit cizí práci, a shazovat jí oproti té vaši jen kvůli (Podle vás) "Špatnému vkusu zadavatele", je jen reakce na to, že jste nepostoupili dál a neumíte překousnout vlastní ego... Teď jen do mě flameři :P.... Chtěl jsem říct "Umělci" :D

    30.06.2012 23:19
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Takové odpovědi jsou nejlepší. Napište mi PROČ je to velký nesmysl... Co je na tom špatného mít nějakou úctu k zadavateli? To je tak těžko pochopitelné, že v designérské soutěži budou zcela spokojeni jen tři vítězové? Že zadavatel má svůj jedinečný vkus, představu a potřeby? U projektu NajdiPraxi.cz z Vaší strany proběhl podobný komentář, na což Vám zadavatel v podstatě odpověděl tím, že bude vybírat designy i na základě chování designéra, jelikož s ním bude chtít dále spolupracovat. Myslím, že nejsem jediný, komu by mělo něco dojít...

    30.06.2012 20:13
  • nahlásit lVlorf3us

    Proč by to měl být nesmysl? Je to pravda - je na zadavateli, co si vybere a zpochybňovat jeho výběr je zbytečné a navíc drzé. :) Zajímalo by mě, jestli takhle mluvíš se svými klienty, nebo v práci s šéfem, asi ne. Ale po netu je vše jednodušší a arogance stoupá, viď? :-)

    30.06.2012 16:23
  • nahlásit MartinMussil

    To co píšete je jeden velký nesmysl. Ale což, brát Vám ho rozhodně nebudu. Dělejte jak myslíte, však ono to nebude dlouho trvat než Vám to dojde. 

    30.06.2012 15:39
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Respektujte prosím výběr zadavatele. Designy vybírá dle svých potřeb a má k tomu určitě nějaký důvod. Kdyby každý designér, když nebude vybrán, ventiloval svoji frustraci v generální diskuzi, tak zde nebude nic jiného. Když si procházím vyřazené designy, tak si osobně myslím, že výběr není nijak špatný a neobjektivní. A pokud Vám vadí, že Vám design zadavatel vyřadil, tak jste podle mého názoru klidně mohl do jisté míry s takovou možností počítat, když jste použil "recyklovaný design". Kdybych byl zadavatel, tak bych si asi přál něco, co bylo vytvořeno přímo pro mne (nebo bych si to alespoň rád myslel). Tím neříkám, že je to špatně udat logo, které nebylo dříve použito. Ale někomu to může prostě vadit. Včera jsem volal zadavateli, abych zjistil, jak to bude s výběrem vítězů. Zrovna se vracel z delší zahraniční cesty (což vysvětluje asi nižší aktivitu), takže finální výběr by měl být proveden v dohledné době.

    30.06.2012 11:38
  • nahlásit MartinMussil

    Martys má pochopitelně pravdu... :) Opravdu zírám a nevím kam dal zadavatel oči. 

    30.06.2012 9:53
  • nahlásit Martys

    Raxarts: Starej se o sebe.<br /><small>[moderator 1]</small>

    29.06.2012 14:21
  • nahlásit Raxarts

    Ach Martys... ty tvoje všudypřítomná sluníčka....

    29.06.2012 11:21
  • nahlásit admin

    Martys: Z čeho usuzujete, že si zadavatel vybere zastaralé návrhy? Zároveň vidím, že jste stále s jedním logem v užším výběru, tak mi to přijde jako trochu předčasné odsuzovat výběr zadavatele. To nemluvím o tom, že by bylo vhodné, abyste výběr zadavatelů respektovali v každém případě.

    28.06.2012 21:41
  • nahlásit Martys

    Zadavatel si vybere zestaralé návrhy? To už je moc, dal jsem ze sebe co nejvíce síly ale jak vidím, je lepší mít klienta, který si vybere grafika. :-(

    28.06.2012 21:21
  • nahlásit MichalVurm

    Souhlasím s vámi, také jsem pro oznamování vítězů do emailových schránek :).

    28.06.2012 8:40
  • nahlásit admin

    Rachmaninov: Nejdříve začnu s tou skrytou soutěží. Tam vítězné návrhy v duchu transparentnosti zviditelníme nějakým způsobem hned, jak budeme mít časově k dispozici programátora. Systémově to tak mělo fungovat, bohužel tomu tak není. Pokud jde o tento email, můžeme něco takového připravit. Ale asi by to muselo být jen na požádání (přihlášení se k odběru této konkrétní informace). Aby nás lidé neosočovali, že je moc spamujeme.

    28.06.2012 7:31
  • nahlásit lVlorf3us

    Hodně dobrej nápad. Taky několikrát denně aktualizuju web, abych se dozvěděl vítěze (a z části ve mně neumírá naděje, že třeba získám nějakou pozici). Tohle by bylo super, kdyby přišel mail typu: 1. místo vklad č. *** 2. místo vklad č. *** 3. místo vklad č. *** a šmitec. Klidně aby se to odeslalo hned, co to zadavatel vybere. (Aspoň se člověk nemusí trápit čekáním a doufáním, že třeba dostane 2/3 místo, ikdyž je ale zároveň už udělené - jen zatím nepřijaté.)

    27.06.2012 18:48
  • nahlásit Rachmaninov

    To admin: slo by zaridit rozesilani informacniho mailu, kde bychom byli informovani o vyhlaseni vitezu vyberoveho rizeni? At se nemusime porad proklikavat na skoncene projekty a zjistovat, zda se uz zadavatel rozhodl nebo ne. Take by mne zajimalo, jake jsou vyherni navrhy u skrytych soutezi. Dik

    27.06.2012 14:03
  • nahlásit lVlorf3us

    Martys > Tak já myslím, že napsat jméno (oslovení, jako jsem to teď napsal já) na začátek zprávy, je to nejmenší, co už zvládne každý za pár vteřin a v takovéhle diskusi to je zbytečné. To je spíš věc využitelná na fórech, kde je potřeba citací, ale k tomu se vážou BBkódy jako quote apod. a to tady vůbec není potřeba.

    27.06.2012 9:49
  • nahlásit Martys

    Ještě by chtělo udělat u příspěvku autora tlačítko reagovat na daný příspěvek a automaticky vypsat uživatelské jméno.

    26.06.2012 17:01
  • nahlásit lVlorf3us

    Bomba! :-)

    26.06.2012 11:20
  • nahlásit lVlorf3us

    Tak to je super. :-) Zkusím odřádkování:kaštanmamutsoustruh..

    26.06.2012 11:19
  • nahlásit Martys

    Zadavatel se ještě neozval.

    26.06.2012 10:17
  • nahlásit admin

    Jste všímavý...:) Máme i nový textový editor, který by měl být snad "inteligentnější"

    25.06.2012 18:27
  • nahlásit lVlorf3us

    Super, funguje. Dobrá práce, do budoucna se obecná diskuse u soutěží určitě hodí. :-)

    25.06.2012 18:24
  • nahlásit lVlorf3us

    Akustická zkouška.

    25.06.2012 18:23
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.