Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

webové stránky Cafe Majada

Zadáno uživatelem cafemajada v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže
Jedná se o webový portál producenta salvadorské kávy, který bude fungovat jako informační hlavně pro Evropu, ale návštěvy máme z celého světa.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
30.10.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo7 000 Kč
2. místo2 000 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
32
Aktivních:19
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem13
Vyřazené adminem:0
Popis
V grafickém návrhu nesmí chybět hlavička, patička, menu, rozdělení stránky do bloků, přihlašovací formulář, odkazy na sociální média.

Výsledek musí zahrnovat návrh homepage, jednoduchá stránka textová s obrázky. Další stránky se budou řešit s vítězem soutěže.

Chceme pěkný, moderní a přehledný design, na první pohled by měl web zaujmout velkou výraznou fotografií.

Popis společnosti si přečtěte v přiloženém dokumentu. 
Název společnosti
Café Majada
Obor podnikání
Produkce a prodej kávy.
Cílová skupina
Ženy, muži věk 18-55
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Promyšlený, intuitivní, nepřeplácaný, budící pocit důvěry a spolehlivosti. Umožňující úpravy rozvržení v budoucnosti.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Šedá, červená a případně další dle rozhodnutí grafika.
Přílohy

[29.10.2012 09:00:11]

001_Logo Cafe Majada R 13.jpg

[29.10.2012 09:00:11]

002_Cafe Majada - skladacka_CZ_nahled.pdf

[5.11.2012 17:45:04]

003_Logo CM1 orez.png

[5.11.2012 17:47:41]

004_Cafe_Majada_etiketa_Cafe-El-Bueno.pdf

[5.11.2012 17:47:55]

005_Cafe_Majada_etiketa_Edicion_Gourmet.pdf

[5.11.2012 17:48:08]

006_Cafe_Majada_etiketa_El-Clasico.pdf

[5.11.2012 17:49:18]

007_KZ21000.jpg

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#11
3
traviscom
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#9
1
Tomique
#9
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#12
1
rubek
#12

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit admin

    PazoutEk: Ne, tak jsem to nemyslel, tento názor je pro nás všechny důležitý a souhlasíme ve všech bodech... (jen jsem chtěl říci, že nemá cenu dál plnit diskuzi, protože to moc dobře víme a rádi se o tom budeme bavit u nás na facebooku, nebo dlouze diskutovat přes email). Dlouhodobě to dokonce vnímáme velmi intenzivně a postupně na tom pracujeme, abychom průběh soutěží zlepšili - což přinese lepší výsledky zadavatelům a také to ušetří nervy designérům. Jen jsme trošku omezeni našimi možnostmi, jelikož na TopDesignera nemáme tolik času, kolik by bylo potřeba. Rozvojový cíl - tj., aby designéři dostávali zpětnou vazbu a něco si ze soutěže vzali (i když zrovna nevyhrají) je pro nás důležitý od začátku. Navíc zadavatelům posíláme instruktážní email, kde jim důležitost zpětné vazby a aktivního zapojení vysvětlujeme - už jen kvůli tomu, že je to prospěšné pro průběh jejich soutěže.

    14.11.2012 19:43
  • nahlásit admin

    PazoutEk: My na tuto situaci reagujeme. U většiny projektů jsme v kontaktu se zadavatelem již od začátku a zadání podle toho vypadá - resp. jsou i situace, kdy nedoporučíme soutěž spustit, dokud nebude zadání předěláno dle našich poznámek (doporučujeme vytvoření wireframů, nebo alespoň dostatečně konkrétně specifikovat požadavky). Ono to nejde vidět, ale je tam z naší strany hodně práce "za oponou". Například u soutěže "Design webu Xeleom" jsme zadání se zadavatelem kompletně předělávali, jelikož původní verze byla naprosto nepřijatelná. Pomáhali jsme i se zadáním pro dnes spuštěný projekt. Každopádně ale není v naší moci donutit zadavatele s designéry bezchybně komunikovat, nebo nějak ovlivnit jeho vkus a preference. To už bohužel záleží na zadavateli - je to jeho soutěž, jeho peníze a jeho rozhodnutí. A jak říkám, tím že návrhy někdo nekomentuje, tak jedná sám proti sobě. Ale potenciální aktivitu zadavatele lze ve většině případů odvodit od podoby zadání. Můžete se jej také na něco "na zkoušku" zeptat a uvidíte podle jeho reakce/nereakce, zda se vůbec soutěže má cenu účastnit. Pasivně pojaté soutěže nás také mrzí a uvítáme, když to zadavatelé na konečné kvalitě poznají - tj., že se designéři třeba prokazatelně nezapojí kvůli špatné komunikaci. Ale je to jak s designéry. Na portál přicházejí nekvalitní designéři, ale i nekvalitní zadavatelé. S tím je potřeba počítat. Každopádně tento týden už finišujeme s přípravou systému autorizace designérských účtů (výsledkem bude, že opravdu nekvalitní designéři nebudou mít vůbec do systému přístup). Pak budeme naši pozornost obrazet na zadavatele. U nich nemůžeme být tak restriktivní a tvrdí. Musíme zvolit nástroje, které je povedou k tvorbě lepšího zadání - lepší formulář pro tvorbu zadání (z radami a doporučeními), zavedeme autorizaci soutěží (nepůjde soutěž spustit hned, musíme ji zkontrolovat). Ale systém, jak donutit zadavatele komentovat návrhy nemáme vymyšlený, zatím nás nic nenapadlo - nic takového asi není. Jinak prosím, abychom tuto diskuzi dále neplnili těmito komentáři, jelikož to zde nemá dle pravidel co dělat.

    14.11.2012 11:58
  • nahlásit PazoutEk

    Dobře, respektuji. Byl jsem s tím, že můj postřeh dokáže pomoci vám i designérům. Myslím že moje komentáře byly k věci, nebyly zbytečné jak pro topdesiner tak pro designery. To jen abychom si rozuměli, to je tedy ode mně vše. M.

    14.11.2012 12:48
  • nahlásit PazoutEk

    Omlouvám se za hrubky v předchozím komentu. Zkontroloval jsem to až po odeslání příspěvku.

    14.11.2012 11:37
  • nahlásit PazoutEk

    Původně jsem si myslel, že když začnu dělat na topdesigner tak se něco přiučím, proto jsem samozřejmně do toho šel. Jako každý bych chtěl přivýdělek a reference. Trošku jsem si myslel, že zde bude jiný systém, než ten, který mám ve svém zaměstnání. Dělám v reklamce, chodí k nám lidi a říkají, já bych chtěl něco pěkného, chtěl bych to rychle a levně, na základě požadavků uděláme návrh který z 95 % není dle přání zákazníka. Tady chodí většinou stejní lidi, s tím že zde není ani jistá odmněna (navíc riskuji že mi někdo obšlehne vizuál a prodá ho jinde..)Dá se říct že mám 3 zaměstnání a ve finále to můžu zhodnotit takto:Zaměstnání: lidi většinou neví co chtějí, nakonec přes všechny překážky projekt nějak dopadne, a dostaneme zaplacenoTopdesigner: práci zadávají lidé, kteří taky neví co chtějí, designéři se potí, aby získali odmněnu a ve finále dostane klient za skromný poplatek nesčetný počet návrhů, které by mu žádná profi agentura neposkytlaVeřejné zakázky dotované z EU: jedu podle osnov, dostanu zaplaceno dost, protože část dotace jde na projekt a zbytek si rozdělí ti nahoře, tady je nejlepší to že můžete dostat zaplaceno nad míru vašich představ a nikoho to nebolí a všichno jsou zpokojení.U toho zadávání, bych čekal změnu ze strany topdesigneru že určí přítrž, zadání které nesplňují základní požadavky by ani neměl pouštět dál nebo mazat, protože pak člověk s přibývajícími zde nahranými projekty ztrácí trpělivost a neví co může čekat příště...To je asi vše co bych k tomu zdejšímu sytému měl.M.

    14.11.2012 11:33
  • nahlásit MartinMussil

    PazoutEk -> Chvála bohu za rozumného racionálně uvažujícího človeka! :)

    14.11.2012 10:49
  • nahlásit PazoutEk

    Admin: je to tak jak říkáte a je to veliká škoda. Jednak můj zbytečný čas a za druhé přístup zákazníka. Říkal jsem si že budu zkoušet pouze projekty na slepo, protože u otevřených projektů je špatná strategie, jeden čeká až hodí něco druhý a pak na základě připomínek, někteří ladí a kopírují nahrané layouty. Nemluvě o tom, že některé layouty byly zcela identické s templaty prodávanými on-line. Ad. zadání: Když zadavateli, nevadí že se logo transformuje do úplně jiných podob, v návrhu není naznačeno ani to co požaduje v popisu, musí mě to ve finále nepříjemně překvapit. Je mi jasné, že jeho branding nikdy fungovat nebude a že vlastně od začátku sám nevěděl co chce. Vlastně nebyl k dispozici ani žádný striktní logo/designmanuál (ale pořád jsem se držel přiložených vizuálů). Kdyby zadání znělo, chceme něco co může vypadat jakkoli barvy preferujeme červené a šedé, ale v podstatě můžou být jakékoli. Logo vypadá takhle, ale stačí když bude mít stejný obrys jinak může vypadat jakkoli. A hlavně si přečtěte čím se zabýváme a dejte tomu nějaký prostor. Bylo by to daleko jednodušší. U veřejných zakázek, na které jsou dotace z EU jsou taky vypsané požadavky, jsou celkem striktní a vyhrává zpravidla ten kdo splní všechny kroky(nebo alespoň takové mám já zkušenosti s projekty dotované obcemi ČR a EU). Tady jsou pravidla celkem k ničemu.

    14.11.2012 10:39
  • nahlásit admin

    PazoutEk: Bohužel někteří zadavatelé sílu zpětné vazby podceňují a jednají tak sami proti svým zájmům. V tomto ohledu doporučujeme vstupovat do soutěží (pokud je pro Vás dostatečná zpětná vazba důležitá), kde je zřejmá aktivita zadavatele od začátku - okamžité odpovídání na dotazy v diskuzi pod zadáním, dobré zadání apod...

    14.11.2012 10:15
  • nahlásit PazoutEk

    Další z projektů kde jsem se nedočkal zpětné vazby. Jediné co mě těší je to, že jsem svůj koncept teď udal dalšímu klientovi. Jinak mně celkový přístup ze strany zadavatele opět mrzí. Opět se cenily projekty které nesplnily základní požadavky.

    14.11.2012 9:45
  • nahlásit cafemajada

    Hezký den, po dlouhém vybírání jsme nakonec dospěli k výsledku. Ještě jednou děkujeme všem za jejich návrhy, s vítězem se těšíme na spolupráci. Mějte krásný den. Za Cafe Majada Jiří Novák

    14.11.2012 5:40
  • nahlásit danci343

    tak prispel som aj ja mojim navrhom ;-)

    11.11.2012 8:21
  • nahlásit topdesigner

    Můžete si všimnout, že jsem tu skoro půl roku nebyl a tento týden chci pouze vyzkoušet, co se tu změnilo. Kdyby to nebylo naslepo, bez podrobnějšího zadání bych se samozřejmě nezúčastnil a stejnou informaci jsem už napsal i ke svému návrhu. Jinak bych to nenazýval ideálním, ale standardním, aby zadavatel nezískal pocit, že na něj apeluji s nějakým neobvyklým řešením. :)

    9.11.2012 14:06
  • nahlásit admin

    topdesigner: Vzhledem k tomu, že Vám tam chybí analytická část, tak mne překvapuje, že se soutěže také účastníte...:) Ale to, co píšete, je pravda. Asi by bylo ideální mít v zadání vždy alespoň základní wireframe přiložen a mít v analytické části jasno, aby to už jen designéři "oblékali" do pěkné grafiky. Výsledky (designy) nyní mohou být v tomto ohledu hodně rozmanité a může to být zdrojem dalších nákladů pro zadavatele (pokud bude potřeba design po ukončení soutěže dále upravovat). Budeme toto muset zadavatelům lépe zdůrazňovat. Je pochopitelné, že tyto skutečnosti jsou pro člověka, který se nepohybuje v oblasti designu, relativně neznámé...

    9.11.2012 13:51
  • nahlásit topdesigner

    Asi mi tato rada nebude přičtena k dobru, ale doufám, že pochopíte úmysl varovat Vás před nepříjemnou chybou. Obávám se, že takto zadávat požadavek na grafiku je nevhodné. Tímto způsobem si maximálně můžete vybrat vhodný grafický styl, kterým se chcete ubírat. Grafika a UX design jsou zdánlivě podobné, ale při tom hodně rozdílné věci a není skutečně efektivně možné dělat napřed grafiku a pak UX design. Respektive dělat UX design bez podrobnější analýzy vaší obchodní strategie, trhu, firemní kultury a potencionálních klientů. Uživatelsky vhodně rozvrhnout stránku bohužel není zdaleka tak pocitová záležitost jako grafika a mělo by se vycházet z celé řady věcných faktorů. Pokud někdo ze zdejších designerů tvoří v ceně grafiky a takhle na dálku zároveň i vhodný UX design, je to dle mého názoru nesmysl a nevzejde z toho nic dobrého. Analytická část je obvykle několikanásobně dražší než grafika. Proto je při zadávání grafiky vždy nutný wireframe vycházející z analytické části projektu. Analytiku by pak měli provádět lidé, kteří s tím mají alespoň nějakou zkušenost. Pokud se nejedná o stránky typu "deníček středoškoláka", je tento postup vhodné zachovat.

    9.11.2012 13:35
  • nahlásit cafemajada

    Hezký den, prozatím děkujeme všem za provedenou práci a zaslané návrhy. Dnes budeme jednotlivé návrhy procházet a dopíšeme naše postřehy a komentáře. Pokud pomůže připomenutí, v zadání je napsáno, že jedná se o webové stránky společnosti, která kávu produkuje. V přiloženém letáku je podrobnější popis, tzn. společnost má vlastní plantáže, zpracovatelský závod, pražírnu i balírnu kávy. Tato skutečnost by měla být znát na první pohled při zobrazení stránek.  Stránky jsou pro široký okruh návštěvníků, od odborníků a obchodníků s kávou, po domácnosti a jednotlivce. Mějte se krásně. 

    9.11.2012 8:56
  • nahlásit Mishule89

    Chci se zeptat, jestli budou zadavatele nějak komentovat výtvory, protože takhle člověk neví, jestli se udal správným směrem a má jen něco vylepšit nebo jestli to je úplně mimo a má se zkusit něco jiného. Děkuju 

    8.11.2012 22:11
  • nahlásit novotnym

    Trošku mimo téma, ale líbí se mi jak si tu každej snaží honit ego :))) Jinak začal jsem na tom pracovat :)

    8.11.2012 18:14
  • nahlásit topdesigner

    Teď bych se ještě dle toho dotazu na Ai zeptal, proč to tazatel nevyexportuje z Ai jako Psd. V Ai se samozřejmě weby zcela normálně tvoří a exportovat to pak lze v jakémkoliv běžně užívaném formátu (tedy i v Psd).:)

    8.11.2012 16:46
  • nahlásit admin

    danci343: Jen pro zadavatele Váš dotaz raději přeložím...:) Designer se ptá, zda může být návrh vytvořen ve vektorovém programu Adobe Illustrator, nebo jestli musí být v .psd formátu (který preferujeme i my jako provozovatel portálu, jelikož je pro webdesign vhodnější)...

    8.11.2012 15:14
  • nahlásit danci343

    Môžem to spraviť v AI? Či musí byť formát .psd?

    8.11.2012 13:22
  • nahlásit safranek

    omlouvam se za preklep...

    7.11.2012 12:58
  • nahlásit safranek

    Zdravim vsechny "rado by grafiky". Jestli jste si nevsimli, tak u uple na zacatku projektu zde zadavatel prilozil brozurku v pdf... Z tohoto formatu si snad i prumerny grafik dokaze logo vzit... Nebo nevlastni treba Illustrator a pozaduje jej v png...... Obcas tu nechapu...

    7.11.2012 12:57
  • nahlásit admin

    Prosím designéry, aby věnovali pozornost zadání - jde hlavně o odkazy na řešení, která se zadavateli líbí, ze kterých zatím moc nevycházíte. Zatím jsou všechny návrhy relativně těžkopádné a tmavé. Zadavatel potřebuje vzbudit pocit určité exkluzivity, k čemuž jsou vhodnější v případě kávy vzdušnější a čisté designy...

    7.11.2012 11:25
  • nahlásit rubek

    Zdravim fotografie produktu nejsou v dobre kvalite urcite by bylo dobre do budoucna udelat pekne produktovky a samozrejme i vlastni image fotky, posilo by to urcite kredit znacky. Pro nizkou kvalitu jsem produktovky nepouzival, coz si myslim je mozna skoda. Na webu by bylo dobre mit tež i ilustrační videa. s pozdravem Rubek David 

    7.11.2012 9:41
  • nahlásit cafemajada

    Hezký den,  na žádost jsme přidali fotografie produktů i logo v PNG. Mějte se krásně.

    5.11.2012 17:53
  • nahlásit cafemajada

    Zdravím všechny!Logo ve formátu PNG máme a připojíme ho k zadání. Inverzní verzi loga nemáme. Co se týče obrázků, předpokládáme nakoupení obrázků pro úvodní stránku v rámci ceny designu. Případné další obrázky pro podstránky budou na domluvě.Co se týče kvality loga, momentálně neuvažujeme o změně, vyskytuje se na všech baleních kávy a dalších propagačních materiálech.Obal a logo produktu ve vektorech se pokusím zjistit, případně opět doplníme do zadání.

    5.11.2012 10:08
  • nahlásit admin

    Požádal jsem zadavatele o zodpovězení vašich dotazů. Očekávat je můžete pravděpodobně v průběhu pracovního týdne.

    4.11.2012 16:07
  • nahlásit Styblo

    Je možné dodat obal a logo produktu ve vektorech, nebo png formátu?

    4.11.2012 15:30
  • nahlásit Martin_Fafek_Graphics

    souhlasím s PatrikZahradnik.

    4.11.2012 15:25
  • nahlásit PatrikZahradnik

    Prvně by bylo na místě nechat si vytvořit kvalitní logo.

    2.11.2012 18:56
  • nahlásit Exgrafika

    Dobrý den,mohl bych Vás poprosit o logo v PNG formátu?Také by nebylo špatné zveřejnit logo i v inverzní verzi, pokud byste rád takovýto návrh viděl v ukázce webového návrhu.Ještě bych se rád zeptal, jestli máte možnost poskytnout nějaké obrázkové podklady, ke kterým vlastníte autorká práva (např. z informačního letáku viz. výše) nebo si přejete po grafikovi, aby Vám takovéto obrázky obstaral čistě jen z volně dostupných zdrojů nebo jste ochotni investovat rozumnou částku ke koupi takovýchto obrázku, popřípadě jen toho úvodního.Děkuji

    1.11.2012 16:18
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.