Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Ratanový nábytek

Zadáno uživatelem ratan-nabytek v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže
Hledáme nový design pro internetový obchod prodávající ratanový nábytek a proutěné zboží.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
4.12.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo6 000 Kč
2. místo700 Kč
3. místo300 Kč
nahraných designů
15
Aktivních:9
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem6
Vyřazené adminem:0
Popis
Obchod pro který zadáváme návrh se nachází na adrese http://ratan-nabytek.cz, kde se v tuto chvíli nachází prozatimní obchod s free šablonou.
 
Rozložení jednotlivých prvků by mělo být podobné jako je tomu v našich stávajících obchodech na www.axintrading.cz a ratan-nabytek.cz , to znamená jedno horní menu a jedno menu v levém sloupci.

Vzhledem k velkému množství kategorií, které chceme ponechat "rozbalené" je zřejmě umístění menu jinde než v levém sloupci nemožné.

V pravém sloupci by měl být prostor pro akční zboží , uprostřed slider a text + vybrané produkty.

Na titulní straně by mělo být na první pohled zřejmé, že zboží odesíláme do dvou pracovních dnů a doprava nad 5000 korun je zdarma.

Pokud pro svůj návrh potřebujete fotografie našeho zboží, můžete použít libovolné fotografie z http://ratan-nabytek.cz , všechny fotky jsou naše vlastní.

Logo nemusí být nutně součástí návrhu, protože předpokládáme že si ho necháme navrhnout až podle designu stránky, ale pokud chcete nějak zaplnit prostor pro něj, tak tam můžete nějaké logo dát, ale při výběru vítězného návrhu nebude logo rozhodujícím faktorem.

Rádi bychom obdrželi návrhy sice moderní, ale hlavně přehledné a to pro poměrně široké spektrum nakupujících, počínaje mladší generací zařizující si svoje první bydlení, až po starší generaci návštěvníků.
 
Název společnosti
Pavel Málek
Obor podnikání
Maloobchodní prodej
Cílová skupina
25-60 let
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Rádi bychom obdržely moderní návrhy, které budou hlavně přehledné pro našeho zákazníka a odliší nás od konkurenčních obchodů.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Neradi bychom dostali návrhy nepřehledné, nebo extravagantní.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
axintrading.cz , ratan-nabytek.cz, ratan-klub.cz
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Návrh by měl být v "přírodních" barvách a respektovat tak náš sortiment, takže asi hlavně odstíny hnědé žluté a zelené, ale není vyloučeno že by se nám líbil i návrh v jiných barvách.
Dodatečný popis

[2012-12-04 11:54:16]

 

Po celou dobu soutěže jsem pochopitelně připraven se společníky odpovídat operativně na vaše dotazy a řešit případné připomínky.

[2012-12-04 11:59:37]

 

Očekáváme návrh homepage webu, případné podstránky budeme řešit později.

Pochopitelně očekáváme výstup v obvyklém grafickém formátu, ze kterého bude kodér schopen nařezat a nakódovat šablonu.

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#11
7
Tomasson
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#17
2
onepixel
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#7
3
Hodnocení: žádné nahlásit
#19
1
profen
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
#14
2
cimo19
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
#13
2
Gressak
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
#6
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#3
4
Hodnocení: žádné nahlásit
#1
5
fikotek
#1

zobrazit skryté designy (6)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profen
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Envius
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Energy
#8
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit admin

    Už to prosím všichni uzavřete. Zadavatel jen nešťastným způsobem předal informaci od majitele firmy, který měl konečné slovo. Je očividné, že se nejedná o jeho názory. Také mne takové okolnosti výběru mrzí. Výběr jako takový však nepovažuji za nějak šokující. Zadavatelé občas nechápou rozdíl mezi webovou analytikou, copywritingem a webdesignem - a mylně si myslí, že designéři musí dělat automaticky všechno. A občas se to odrazí na nevhodném zadání (zde bylo zrovna dostatečné), nebo na nevhodném očekávání ohledně podoby návrhů (k čemuž došlo zde). Ale to je bohužel obecný problém, který jen tak nevyřešíme. Asi každý z vás se setkal s různými "neuvěřitelnými" požadavky zákazníků... Na změně procesu vytváření zadání již usilovně pracujeme (placené poradenství, možnosti nevhodné zadání odmítnout apod.), ale názory a vkus zadavatele bohužel nezměníme a musíte všichni počítat s tím, že se může něco podobného stát. Tímto bych to tedy uzavřel a bral to jako další ze zkušeností nás všech.

    17.12.2012 22:10
  • nahlásit ratan-nabytek

    To sice nepopírám, ale myslím že výběr není špatný

    17.12.2012 21:57
  • nahlásit fikotek

    V nekterych smerech je majitel firmy nevedome nekompetentni.

    17.12.2012 21:56
  • nahlásit ratan-nabytek

    A to jsem si vybral špatně ? a tahal někoho za nos ?

    17.12.2012 21:55
  • nahlásit PatrikZahradnik

    ratan-nabytek: Pro příště oslovte spíše kvalitního jednotlivce a ušetřete tahání celé skupiny za nos :) P.S.: Váš výběr a následné obhájení výběru si myslím, že nezůstane bez následků a to v podobě článků na diskuzních fórech a blozích.

    17.12.2012 21:39
  • nahlásit ratan-nabytek

    Nerad bych aby vzniklo nějaké nedorozumění ohledně té slovenštiny, chtěl jsem pouze podat jakousi zpětnou vazbu, jaké věci můžou rozhodnout v případě hodně dobrých návrhů. V podstatě všem se podařilo splnit zadání a je to potřeba nějak vyselektovat. Kdybych to tušil, tak bych samozřejmě do zadání napsal, že by to mohlo být překážkou. Mimochodem já osobně jsem diskutovaný návrh prosazoval.

    17.12.2012 20:20
  • nahlásit onepixel

    ratan-nabytek Jinak co se týče Slovenských kolegů, nemyslím, že odvádějí horší práci jen na základě toho, že nepřepsali návrh do češtiny. Naopak. Je aspoň vidět, že si dali tu práci, a vše psali ručně, ne že to zkopírovali, mimochodem i s hrubkami z Vašeho současného shopu. Takže tvrzení o hrubkách je více méně absurdní.  Vím, že to není z Vaší hlavy, a proto to prosím berte s rezervou. Není to na Vaší osobu, ale vysvětlete majiteli, že pokud chce kritizovat hrubky ostatních, sám by je na svém shopu mít asi neměl.

    17.12.2012 19:00
  • nahlásit admin

    ratan-nabytek: Odkoupit návrh na druhém místě je možné. Jediné, co je potřeba udělat, je, aby se dorovnala výhra na úroveň prvního místa - což jsme již u některých soutěží dělali – nebo alespoň do výše, na které se s designérem dohodnete. Designérovi pak připíšeme tuto částku. Napište mi prosím na email synek@topdesigner.cz.Každopádně jsem ale docela šokovaný a zklamaný tím, že majitel odmítnul návrhy ve slovenštině nebo návrhy s překlepem. Konečné otextování přeci není práce designéra a případný překlep / slovenština nemá přeci žádný vliv na konečné řešení. Většina textů je ilustrativního charakteru. Toto je portál zaměřený na design a podle něj by se měly návrhy hodnotit! To by mě opravdu nikdy nenapadlo, že by to někdo někdy mohl řešit. Máme zde mnoho velmi schopných slovenských designérů. A už vůbec nepochopím, že tento důvod vůbec zveřejňujete. Tímto se připravujete o účast slovenských designérů – za to Vám mohu ručit (a pravděpodobně i mnoha českých). Za nás z TopDesigner.cz mohu jen říci, že slovenští designéři jsou u nás  vítáni a jasně se vymezujeme vůči takovému diskriminačními chování.

    17.12.2012 18:20
  • nahlásit onepixel

    Dobrý den.  Jelikož se můj návrh umístil na druhém místě, je samozřejmě si návrh odkoupit. Případně doladit i podstrany. Nicméně nevím, zda toto umožňují pravidla soutěže i když je již ukončená.  Musíte kontaktovat admina. 

    17.12.2012 17:58
  • nahlásit ratan-nabytek

    Tady přece nejde o slovenštinu, já jen napsal, jak vybíral majitel obchodu. Sejde se tady hodně pěkných návrhů, které rozlišují jen maličkosti. Majitel je velmi zaměstnaný člověk, mrkne na to a má pocit že to není návrh přímo pro jeho obchod. To jsou jeho slova, prostě se mu zdá že někdo chce po něm peníze a nedal si záležet.Koneckonců jsem k tomu nemusel napsat nic, myslel jsem, že by to někomu mohlo být k užitku.

    17.12.2012 14:40
  • nahlásit fikotek

    Jsem rad ze se Vam muj navrh libi. Ja vedel hned na zacatku ze to vsichni budou delat stejnym nebo velmi podobnym zpusobem a ja chtel zkusit neco jineho. K tomu ze majitel odmital i navrhy s nejakou drobnou chybou je docela smutne. Stejne tak jako odmitnul navrhy ve slovenstine.

    17.12.2012 14:18
  • nahlásit Gressak

    To ze navrhy odmietate koli slovencine je blbost jak traky...ale nabuduce takuto vec napiste dopredu...

    17.12.2012 13:10
  • nahlásit ratan-nabytek

    Po dohodě s majitelem obchodu jsem vybral z návrhů. Osobně je mi velice líto, že jsem musel odmítnou návrh číslo 1, který se mi dlouho zdál jako favorit, jenže majitel neslevil z požadavku, že menu musí být v levém sloupci a přes to nejede vlak. Jinak musím podotknout, že majitel okamžitě zamítnul návrhy ve kterých byla chyba, i když já třeba chápu že není problém pár písmenek opravit, ale majitel firmy to bere tak, že si to po sobě designér ani nezkontroloval, tak jaká s ním asi bude spolupráce.Dále pak k mojí lítosti majitel odmítnul návrhy ve slovenštině, přestože já vím že není problém pár písmenek upravit, majitel to bere tak že to není návrh pro náš obchod, že to je nějaký nerealizovaný návrh pro někoho jiného.Ještě bych měl připomínku k celému systému. Narazil jsem u nás ve firmě na dotaz, jestli je možné nějakým způsobem (samozřejmě prostřednictvím pořadatele) odkoupit třeba návrh na druhém místě. Samozřejmě i s odměnou pro portál ?  Jestli má někdo nějaké dotazy na mě tak sem s nimi

    17.12.2012 10:04
  • nahlásit ratan-nabytek

    Chtěl bych poděkovat každému, kdo zaslal návrh do soutěže. Jsem rád, že jsem překonal nedůvěru a projekt spustil. Pro příště vím, že kvalitní návrhy dojdou a tak není třeba se bát nasadit vyšší odměny pro vítěze. Návrhy prohlédnu já i majitel obchodu a zítra si nad tím popovídáme. Každý z nás má nějaké favority a společně z toho něco vymyslíme. Já jako člověk který grafiku nedělá a spíše se stará o funkce obchodu i tak na první pohled vidím, že někdo si dal s návrhem opravdu velikou práci, a někdo to měl z rychlíku. Pár návrhů se tak myslím vyřadilo samo, kvůli zbatečným chybám.Pokusím se vám sem potom napsat, jakým způsobem se vybíralo a co nám nejvíce vadilo, aby byla nějaká zpětná vazba pro příště, neberte si to prosím osobně, ale někdy i drobnosti můžou odradit. Jinak po novém roce připravujeme další projekt s podobným zbožím, jen to nebude pouze ratanový sortiment, ale ještě k tomu domácí potřeby. Pro tento projekt už máme logo, takže tam bude potřeba pouze přizpůsobit barvy. Neúspěšné návrhy proto není potřeba vyhazovat, ale budu rád když je třeba po mírné úpravě přihlásíte znovu do naší další soutěže.

    15.12.2012 13:12
  • nahlásit onepixel

    Admin:  Omlouvám se, klidně komenty smažte pokud něco porušují.  Díky. 

    15.12.2012 11:56
  • nahlásit ratan-nabytek

    Zdravím, komentáře pod návrhem nebudou mít skutečně žádný vliv na naše rozhodnutí, zajímá nás spíše výsledek

    15.12.2012 11:44
  • nahlásit admin

    No tak pánové, nerozjíždějte zde zase nekonečnou diskuzi. - víte, jak to vždy dopadne. Je to soutěž, pokud se vám zdá, že někdo třeba svým komentářem pod designem poškozuje ostatní designéry, tak to nahlašte a budeme to řešit. Ale podobným chováním si znehodnocujete svoji práci v očích zadavatele navzájem.Onepixel: Designér Envius má právo nazvat dřevěné prvky kýčovitými - je to jeho subjektivní pohled. Pro nás je rozhodující, aby adresně někoho nenapadal - což se nestalo. Oceňuji, že se snažíte ostatním designérům poradit, ale prosím, aby toto probíhalo spíše po ukončení soutěže. Předpokládám, že zadavatel bude v tomto případě schopen dobře posoudit jednotlivé práce.

    15.12.2012 11:39
  • nahlásit onepixel

    Exgrafika:  Moc mě to nepálí, jen mě naopak zaráží to, že někdo, kdo neumí vytvořit POUŽITELNÝ design napíše, že se chtěl vyhnout kýčivitým věcem. Vychválí svou práci až do nebe, ale realita je trochu jiná.  Pak mě napadá pouze otázka, že prostě zkusí štěstí, co zadavatel snese? Nebo spoléhá na to, že ten, kdo práci zadává o tom vůbec nic neví ? Trochu špatný přístup nemyslíš?  Ořezané fotky. To je další věc. Proč je nepoužít? jde pouze o návrh. I když je fotka ořezaná, tak má své ohraničení, které má každý grafik přeci v PSD zdrojích vyznačené a popsané, jaká velikost obrázku tam má být. Pak je jedno jestli je ořízlá, nebo s pozadím. Alespoň tedy předpokládám, že má každý zdrojová data označená a popsaná, jak mají být. Vrstvy, složky atd. Orientace se pak výrazně zlepší. Proto to nepovažuji za zavádějící. Zavádějící mi přijde pouze to, že někdo spoléhá na neznalost jiných a na své umění okecat si svou práci. Taky znám jednoho obchodníka, který prodá i mrtvou kočku u cesty. Ale musíš mu jí nejdřív ukázat. To co zde píšu, píšu v domění toho, že si z toho něco veme. Stačí jeden jediný pohled, kde hned vidíš, že třeba  useklé položky nad produkty je ne design ale totální Bastl. Tam je to zavádějící. pokud to má tedy být efekt překrývajících se tlačítek, kde jou efekty jako je stín atd? Nějak to postrádám. Toto je podle mě nic. Ne design. Toto pak prezentuje s (bráno s nadsázkou) český design an internetu. jen spoléhání na to, že zadavatel je neznalý dané věci. A čekat .. však ono to nějak dopadne. Každý by chtěl vyhrát to je jasné, ale za jakou cenu? Toto vše mi přijde zavádějící. Nikoliv ořízlá fotka.  To ber bez urážky. ber to pouze jako diskusi. Nikoli žabomyší války. Ale uznej sám, když se na ten návrh podíváš. 

    15.12.2012 10:48
  • nahlásit Exgrafika

    onepixel: Proč Tě to tak pálí? Každý se tu snaží zvýraznit svoje "přednosti", s tím nic neuděláš. Spíš mě zaráží, že část grafiků do své práce zahrnula oříznuté náhledy nábytku a prezentuje tak svůj návrh jako "čistý", ikdyž by se pak v konečném důsledku použily celistvé fotky a výsledek by pak mohl zadavatele nepříjemně zaskočit. Spíše tohle bych zařadil do trochu zavádějící kategorie.

    14.12.2012 22:36
  • nahlásit ratan-nabytek

    Chtěl bych podotknout, že jak přibývá návrhů, tak nám ubývá humoru. Už v tuto chvíli bych si dokázal představit asi 6 návrhů jako naprosto perfektních, takže je mi jasné, že budeme muset odmítnout i opravdu pěkné věci.

    14.12.2012 21:40
  • nahlásit onepixel

    Envius:  Prosímtě proč u svých designů píšeš snažil jsem se vyhnout kýčovitým dřevěným prvkům. Můžeš zde prosím osvětlit co  je pojem kýč? Panenka Barbie je kýč. To bych s tebou souhlasil. Ale zde? Na víc, pokud se u svých designů opět nedržíš jediného zásadního pravidla. POUŽITELNOST jak jsem ti psal u p.Aslamové. Nebudu ti psát co je špatně, ale u prvního jsem ti chtěl poradit. Aspoň trošku nakopnout. A ty uděláš opět prasárnu, kterou by ti kodér omlátil o hlavu. Je vidět, že zřejmě s kodérem osobně nemáš moc zkušeností. Opravdu si to nastuduj, protože tohle se nedá. Já když to vidím, chce se mi nevím co, jestli řvát nebo smát. protože svůj design vychvaluješ až do nebe, ale je pro internet nepoužitelný. Zde se ukazuje, že se jedná pouze o prachy. Nebo nevím. Uvědom si, že i tímto získáváš ne jen zkušenosti, ale i jméno, které s sebou neseš po celou dobu. Jakou mu uděláš vizitku, takový budeš mít zakázky a práci.  Vem si příklad třeba z návrhu od GRESSAK. Pěkná čistá práce. Ale ty si svůj s prominutím KÝČ vychválíš až do nebe, asi v domění, že zadavatel o tom nic neví, hlavně že to někde střelíš. Mysli u toho. Uč se a studuj to. Jak se co dělá.  Neopisuj od nejlepších, ale uč se od nich. Nezáviď ale dívej se co jsi měl špatně ty a co měli naopak dobře oni. Vyhledej si inspirace na internetu. Okoukej styly a Rozložení. Alespoň standartního shopu. Není to jen o designu. Je to i o architektuře celého webu nebo shopu. Kladeš si někdy otázky CO SE STANE KDYŽ KLIKNU SEM?  Moc ne jsem zjistil podle tvého dalšího designu.  Popřemýšlej o tom chlape. Nebo aspoň nepiš o ostatních pracech že jsopu kýč, když tě zde 90% lidí strčí do kapsy.  Opět opakuji. neber to zle. ale celá tahle práce je i o pokoře. Ne o naštvanosti že to neklaplo. Ono až to neklapne po padesátý, tak to buď vzdáš, nebo se konečně celou problematikou začneš trochu zabývat.  Měj se hezky a přeji hodně úspěchů. 

    14.12.2012 18:02
  • nahlásit onepixel

    Fikotek:  Odkazy na přihlášení i regostraci.. v pravo je vždy hledá asi většina z nás. Tam není asi co hledat divného.  JakubPešek: Nejedná se o 4 odkazy vele loga. Jak píšeš, jsou již i na stávajícím webu.  Jak jsem psal. Nevadí mi to. Ať je to jak chce. jen mi to přijde takové úsměvné. :-)

    13.12.2012 6:31
  • nahlásit jakubpesek

    fikotek: Příhlášení a registrace se omlouvám (stejné umístění skoro stejné ikonky), jediné co mohu na obranu říci je že jsem si to uvědomil až když jsem měl návrh hotový a nechtělo se mi to předělávat, ale pokud to nějak vadí tak to předělám. Na váš návrh jsem koukal dříve a nejspíš mi to zůstalo v hlavě tak se ještě jednou omlouvám. onepixel: jediné co mě napadá jsou 4 odkazy vedle loga, které jsou již i na stávajícím webu a máte je i ve svém návrhu

    12.12.2012 19:48
  • nahlásit fikotek

    O jakou odchylku se jedna? To prihlaseni a registrace mi taky neco pripomina :-)

    12.12.2012 16:44
  • nahlásit onepixel

    Zajímavé. Udělal jsem jednu drobnou odchylku od zadání a hned se záhadně oběví návrh se stejnou odchylkou, kterou jsem udělal i já. (poměrně zásadní) Dotyčný nechť zapřemýšlí o co se přesně jedná. Nevadí mi to nějak zásadně nebo tak. Naopak jsem rád, že mohu inspirovat :-) 

    12.12.2012 15:19
  • nahlásit fikotek

    Dostalo se Vam jiz nejakeho vyjadreni od majitele firmy?

    11.12.2012 21:48
  • nahlásit ratan-nabytek

    Díky za dotaz, slovo extravagantní není asi úplně to pravé, myslel jsem tím spíš to, že máme hodně kupujících nad 40 let, takže se nám jedná o to, aby byl návrh přehledný i pro ně. Jinak moderní design je vítán.

    11.12.2012 20:41
  • nahlásit PatrikZahradnik

    Poprosil bych poptávajícího, jestli by mohl rozvést slovo "extravagantní". Jak podle něj takový design vypadá, popřípadé uvést nějaký příklad (nejlépe url). Myslím, že eshop by si zasloužil moderní zpracování a také lepší zamyšlení nad podáním obsahu. Děkuji

    11.12.2012 12:51
  • nahlásit ratan-nabytek

    Jasně s tím mailem jsem si to uvědomil, ale pozdě. Jak jsem již psal v zadání tak logo nebude rozhodovat a to původní lze ve formátu PNG stáhnout z webu. Jinak informace o získaných certifikátech mohu být vlevo a články také. Partneři na tamto obchodě nebudou.

    5.12.2012 18:53
  • nahlásit Sstajn

    Dobrý den, chci se zeptat, zda zákazník chce mít v levém sloupci získaná ocenění, články a partnery. Děkuji za odpověď.

    5.12.2012 15:33
  • nahlásit admin

    Děkuji designérovi MartinMussil, že hlídá Podmínky užití (zveřejňování kontaktů je nepřípustné). Pokud chcete přiložit nějaký soubor, zašlete mi jej prosím na synek@topdesigner.cz a postaráme se o to. Děkuji.

    5.12.2012 13:12
  • nahlásit fikotek

    Diky za kategorie :-) jo a jake polozky si majitel predstavuje do horizontalniho menu? Nyni tam jsou polozky z toho bocniho menu. A jeste jeden dotaz, logo ktere ted pouzivate asi nemate v krivkach ze? Popr. alespon .png format.

    5.12.2012 9:10
  • nahlásit ratan-nabytek

    OK, po dohodě je možno do návrhu použít méně kategorií: Akce + slevyBambusKolekce ratanuProutíPapasanySedací soupravySkříňky a komodyRatanové doplňky

    5.12.2012 7:18
  • nahlásit fikotek

    To chce majiteli vysvetlit, protoze ten s prominutim "bordel" co je v levem menu bych tam urcite nenechaval. Nemusi byt nutne 4 ale treba 8 ale hlavne ne 30.

    4.12.2012 21:05
  • nahlásit ratan-nabytek

    Zdravím, já osobně si také myslím že by to bylo nejlepší, ale majitel obchodu chce nechat všechny kategorie viditelné. Při výběru návrhu bude mít majitel hlavní slovo, proto jsem to napsal do zadání.

    4.12.2012 19:52
  • nahlásit zaoralik

    Dobrý den, souhlasím s "fikotek"

    4.12.2012 18:19
  • nahlásit fikotek

    Zdravim, nedalo by se to leve menu rozdelit treba do 4 zakladnich kategorii?

    4.12.2012 18:02
  • nahlásit ratan-nabytek

    V horizontálním menu bude to co je na www.axintrading.cz a logo v PNG můžu poslat mailem, nebo ho klidně stáhněte z webu

    5.12.2012 12:17
  • nahlásit MartinMussil

    Logo mailem zaslat nemůžete, je to porušení podmínek, se kterými jste souhlasil. Doporučuji logo přidat jako přílohu k zadání, nebo jej zaslat adminovi. 

    5.12.2012 12:30
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.