ABCreklamace
- Garantováno
- Vypsána naslepo
ukončená
---
Tiskoviny a letáky
4.12.2012
4
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem1
Vyřazené adminem:0
[4.12.2012 16:26:22]
[4.12.2012 16:26:22]
[4.12.2012 16:26:22]
[2012-12-04 16:36:38]
Finální návrh prosím předat ve editovatelném formátu *.cdr verze 12 nebo *.psd CS2 (9.0).
- Designy (4)
- Diskuze (13)
Diskuze
-
nahlásit admin
lVlorf3us: Souhlasím a mohu jen potvrdit, že i zadavatele to mrzí a skutečně z toho má jasné ponaučení. Minimálně je to ponaučení i pro nás, že prostě musíme do podoby zadání více zasahovat - jeho autorizací/neautorizaci před spuštěním. Ale napsal jste to správně - soutěž na začátku okamžitě "zabil" požadovaný formát.vallonzo: Mrzí mne, že Vás soutěž zklamala. Nás také a připravilo nás to o 100% úspěšnost projektů... A to je škoda. Příště doporučuji, abyste se do soutěže s podobným zadáním nezapojoval. Není ostuda, když nepřijde žádný návrh. Naopak to donutí zadavatele příště více přemýšlet nad zadáním. Ale takové situace se snad po zavedení autorizace zadání nebudou opakovat - budeme mít možnost hlídat, aby se v zadání neobjevovaly nesmyslné požadavky, nebo nevhodně nastavené odměny.Zadavatel se však zachoval čestně. Uznal svoji chybu tím, že i když za současných podmínek měl nárok na vrácení peněz, tak odměnil alespoň některé designy - i když nemusel. Po zavedení autorizace zadání však budou nastaveny podmínky tak, že pokud nebude zadání autorizováno (ale i přesto spuštěno), tak nárok na vrácení peněz zaniká (a to i v případě, že nedojde dostatek návrhů). Zadavatel musí být plně odpovědný za průběh soutěže. Takto na špatné zadání doplácejí designéři/celý portál a to není v pořádku.
29.12.2012 14:03 -
nahlásit vallonzo
Celý tento projekt beru jako špatný vtip a je mi jenom líto času, který jsem mu věnoval. Snad si zadavatel vezme ponaučení do příště.
29.12.2012 1:54 -
nahlásit lVlorf3us
S tím zadáním souhlasím. Ale problémů tu bylo víc. Co se týče ceny, o tu ani tolik nejde. Viz soutěž o plakát "Nejezdi sockou" kdy se o 1900,- rvalo 38 vkladů od cca 20 lidí a to na soutěž bylo 24 hodin. Pravda, bylo to léto a ne Vánoce, období svátků a zápočtů. Ale podle mě hlavní problém tkvěl v: 1) Neviditelnosti projektu. Sám jsem tedy neměl čas a ze zadání mi nebylo moc jasné, co zadavatel chce.. ale věřím, že bych něco vymyslel. Ale odradilo mě to, že ikdybych něco vložil, tak pokud se to nezalíbí, nemám to s čím porovnat. Nepotřebuji nikoho kopírovat, ale to určení směru v začátku, co vlastně zadavatel potřebuje, je hodně důležité. Plus je tu i risk toho, že vůbec nedostanu odezvu a jelikož byl projekt neviditelný, tak bych nedokázal říci, zda chybí odezva všude, nebo jen u mě (tím pádem bych odvodil, že se má práce nelíbí a začal bych pracovat na něčem jiném a nečekal zbytečně na Godota). Takže z těhle důvodů podle mě viditelnost škodí. U log prosím, ale u tiskovin tu vždy byly projekty viditelné a neškodilo to (nikdo se nikým znatelně neinspiroval).2) A druhý důvod, že ze začátku asi hodně lidí odradil ten požadavek Photoshopu CS2 nebo Corelu a když to jednou viděli, tak od té doby soutěž ignorovali (přestože se to tu poté vysvětlilo).No co už, stane se.. tak snad další soutěže už vyjdou lépe a snad zadavatel najde vhodnou výpomoc někde jinde (třeba na webtrhu), protože mi je jasné, že i pro něj to musí být mírně frustrující. :)
28.12.2012 22:32 -
nahlásit admin
Vážení designéři, zadavatel mne dnes informoval, že si z návrhů nevybral vítěze na 1. místě, jelikož žádný zcela nenaplňuje jeho představu. Na toto má dle našich Podmínek užití nárok (neobdržel více jak 10 návrhů) - peníze určené pro vítěze na 1. místě mu budou tedy vráceny. Ohodnoceny byly však designéři na 2. a 3. místě - jako odměna za snahu. Ne zrovna povedený průběh soutěže byl bohužel způsoben (z našeho pohledu zprostředkovatele) nevhodným zadáním a málo motivujícím finančním ohodnocením.Abychom se podobnému průběhu některých soutěží do budoucna vyvarovali, tak se V průběhu ledna chystáme zavést nutnost autorizace zadání před spuštěním. Nyní dochází ke spuštění automaticky po zaplacení a odpovědnost za průběh soutěže je ponechána zcela na zadavateli. Již několikrát se potvrdilo, že to není úplně optimální a zadavatelé opakují některé chyby. Soutěže s podobnými podmínkami nebudeme - a to i v zájmu zadavatelů - autorizovat a budeme požadovat změnu zadání, jinak soutěž nespustíme.
28.12.2012 20:13 -
nahlásit Energy
Dobrý den, můžu se zeptat kdy bude vyhlášení?
28.12.2012 12:13 -
nahlásit Mishule89
Děkuji za odpověď, tímto tedy hlásím aktualizaci :)
13.12.2012 21:46 -
nahlásit admin
Mishule89: V současné době na upozorňování pracujeme. Zavedeme to v nejbližší době. Takže ne, zadavatel musí být pozorný. Což zatím u dvou návrhů nebude problém.
13.12.2012 21:43 -
nahlásit Mishule89
vidí zadavatel aktualizace u profilů,když je jako náhled pořád první obrázek? Nechci to nahrávat jako nový projekt,abych nebyla nabádána, že to tu "ucpávám". Děkuji
13.12.2012 20:36 -
nahlásit abcreklamace
Dobrý den, text by se měl objevit u obou věcí. Texty můžete upravit dle Vašeho uvážení - zkrátit, změnit, prodloužit atd... Díky ABCreklamace
13.12.2012 9:20 -
nahlásit iouda
Chtěl jsem se zeptat. Má být pohled který bude obsahovat nějáký obrázek plus direct mail, ktery bude obsahovat poze ten text vami daný? Nebo se má text objevit v obou věcí
12.12.2012 19:37 -
nahlásit abcreklamace
Dobrý den, po konzultaci na daných formátech netrváme - stačí tedy jakékoli *.psd, *.ai nebo editovatelné *.pdf Děkujeme ABCreklamace
10.12.2012 16:31 -
nahlásit admin
lVlorf3us: Zrovna asi před třemi hodinami jsem toto zadavateli volal, jelikož jsem si toho požadavku všiml až dnes... Tj., je pochopitelné, že zde nic zatím není. Se zadavatelem jsme se dohodli, že se zde k tomuto vyjádří.
10.12.2012 15:24 -
nahlásit lVlorf3us
Dobrý den,jen taková technická, já tedy bohužel nápady nemám a nemám ani čas, takže bych nejspíš nic zpracovat nestihl, ale spíše obecně i pro ostatní - to si řekli tiskaři, že musí být PSD verze CS2? Pochybuji, že by někdo ještě CS2 (7 let starý) používal. A nevím o tom, že by byly .psd soubory (narozdíl od náladového Corelu) zpětně nekompatibilní. Pokud tam člověk nebude mít např. 3d vrstvy (co v CS2 nejsou), nebo nějaké chytré filtry tam tuším nejsou, tak lze vše udělat pomocí jednoduchých nástrojů a stylů vrstev a to se musí v CS2 zobrazit.O .cdr ani nemluvě, málokdo tu asi corel používá. Ono by to šlo klidně udělat i v Illustratoru a uložit do tiskového .pdf, který by vytiskli kdekoli. Ale to zas nechci rozmazávat. Spíše mě tedy zajímá ten .psd, podle mě to je jeden z důvodů, proč se lidé nechtějí učastnit, protože CS2 prostě nemají.Díky,TV
10.12.2012 14:26