Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Spořiště.cz

Zadáno uživatelem mediasun v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže
Spořiště.cz bude srovnávací portál pro zjištění nejvýhodnějšího
dodavatele elektřiny, plynu, bankovních a nebankovních půjček,
kreditních karet, hypoték a mobilních tarifů.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
6.12.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo7 500 Kč
2. místo1 000 Kč
3. místo500 Kč
nahraných designů
19
Aktivních:5
Vyřazené zadavatelem:7
Smazané designérem7
Vyřazené adminem:0
Popis
Spořiště.cz bude srovnávací portál pro zjištění nejvýhodnějšího dodavatele elektřiny, plynu, bankovních a nebankovních půjček, kreditních karet, hypoték a mobilních tarifů.
Součástí webového návrhu bude i logo "Spořiště.cz" se sloganem "Všechny Vaše úspory na jednom místě", které budeme potřebovat v křivkách (AI nebo PDF), zbytek návrhu může být v rastru. Logo by z levé strany mělo obsahovat nějaký originální grafický prvek a text hezkým čitelným fontem.
Web bude optimalizován pro rozlišení 1024x768.
Návrh bude obsahovat Logo se sloganem, menu (obsahuje: Produkty, Reference, Kontakt), tělo stránky (obsahuje jednotlivé ikony produktů - např. plyn = plamen, elektřina = blesk, mobilní tarify = mob. telefon apod., název produktu bude pod nebo vedle ikony) a footer s copyrightem.
Požadujeme seriózní práci a spoluúčast výherce s programátorem při nasazování grafiky (nařezání jednotlivých částí designu)
Název společnosti
Mediasun Group s.r.o.
Obor podnikání
Marketing
Cílová skupina
Koncoví zákazníci
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Reprezentativní moderní návrh, přehledný pro koncového zákazníka.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Takové, které působí amatérsky, nepřehledně. Design nesmí být nápadně podobný konkurenci (uspory.cz, chytryhonza.cz, usetreno.cz apod.)
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Uspory.cz (akorat ne tak křiklavé barvy)
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Chytryhonza.cz (příliš jednoduchý design)
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Ne.
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 80/100 nahlásit
1. místo
#17
4
Gressak
#17
Hodnocení: 80/100 nahlásit
2. místo
#7
4
Hodnocení: 80/100 nahlásit
3. místo
#21
4
Hodnocení: 60/100 nahlásit
#2
2
Pospa
#2
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#20
0
Umbrolla
#20

zobrazit skryté designy (14)

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit mediasun

    Vazeni grafici, dekuji za Vase navrhy, prosim Vas o 1 den strpeni pri vyberu vyherce (je potreba to probrat s nasimi kolegy).Dekuji.

    20.12.2012 11:22
  • nahlásit onepixel

    Druhý návrh, který se zde objevil, přesně splňuje zadání a požadavky. Tzn, že jedinec udělá vše, ale nic na 100%. Je potřeba si uvědomit, že ti opravdu kvalitní designeři, ať už log, logotypů, nebo webů a UI designů, dělají jen to jedno jediné, k čemu tíhnou nejvíce. Dělat vše v jednom člověku nikdy nejde na 100 % A na víc, všechny tyto síly vyvážit a rozdělit na přesné jednotky zkrátka nelze. Něco mu jde lépe, něco hůře. Ale v ničem si není tak jistý. Pokud někdo dělá 10 let jen ten svůj obor, myslím si, že je v tom dokonalejší a dodá vám tak dokonalejší výsledek.

    17.12.2012 22:29
  • nahlásit PatrikZahradnik

    Pokud čekáte aspoň nějaké návrhy, zamyslete se nad zadáním. Zadání je opravdu žalostné a hlavně nekompletní.

    14.12.2012 11:20
  • nahlásit admin

    Odměna na 1. místě byla navýšena o 1500 Kč. Nyní odměny odpovídají formálním požadavkům na výši výher (web + logo).

    10.12.2012 18:25
  • nahlásit admin

    onepixel: Já to chápu a respektuji (naopak souhlasím). Dokonce i zadavatel si je vědom, že to může snížit účast. Ale prostě se rozhodl dále neměnit pravidla hry za běhu. Ono by se taky mohlo stát, že kdyby se soutěž rozdělila, tak by se ozvalo zase dalších pět designérů s tím, že naopak počítali s tím, že soutěž bude sloučená. Proto říkám, že za této situace není optimální řešení a je potřeba udělat ústupky na všech stranách. Osobně bych to taky raději viděl ve dvou kategoriích a uděláme změny, aby se to už neopakovalo. I zadavatel bude vědět, že to má takto příště udělat.

    9.12.2012 18:57
  • nahlásit onepixel

    Jen jediné k této věci. Zadavatel může počítat s tím, že dostane méně než by dostat mohl. To je celé, proč se to zde komentuje. Nemyslím, že jsem tím nějak porušil pravidla. Pokud ano respektuji to. Tečka. 

    9.12.2012 18:51
  • nahlásit admin

    PatrikZahradnik: Nefér je přeci to, že by někdo mohl začít tvořit logo a k tomu přímo i odpovídající vizuální styl webové stránky dle původního zadání. Když by po změně jako první probíhala soutěž na logo, tak by mohlo dojít k tomu, že design webu, který může mít někdo již rozpracovaný, pak nemusí ladit s vybraným logem = zbytečná práce.Rozhodnutí ze strany zadavatele po uvážení už padlo (a je logické), tak to prosím dál nekomentujte a způsob vypsání soutěže akceptujte. První dotazy jsou v pořádku, se zadavatelem jsme to probrali. Výhry byly navýšeny. Rozdělení soutěže bylo také zvažováno, ale z popsaných důvodů se pro něj zadavatel nerozhodl.Každý může zhodnotit, zda se chce, nebo nechce zapojit. Účast je dobrovolná. Tímto diskuzi na toto téma uzavírám. Další zpochybňování soutěže a zadavatele budu považovat za porušovaní Podmínek užití a budu podle toho i jednat. Děkuji.

    9.12.2012 16:07
  • nahlásit PatrikZahradnik

    mediasun: Co přesně by bylo nefér na rozdělení poptávky? Pokud by někdo vypracovával design + logo, je snad naprosto jednoduché vložit návrh,  jak k jedné poptávce, tak i ke druhé. Nedodal jste zadání k celému vyhotovení a proto nechápu, proč jste zadal poptávku zde na td.cz Nemáte něco společného s vyhotovením loga "mediasun", které proběhlo zde na portálu? Děkuji za odpověď.

    9.12.2012 15:16
  • nahlásit onepixel

    Navýšení ceny nemění nic na tom, že spousta se neučastní z důvodu nutnosti navrhnout logo

    9.12.2012 12:06
  • nahlásit mediasun

    Dobry den, vzhledem k tomu, ze projekt byl jiz zadan, bylo by rozdeleni projektu na logo a web, pro ty grafiky, kteri na tom jiz zacli pracovat, velmi nefer. Proto od zitrejsiho dne bude navysena cena na vyssi castku a zadani projektu zustava v puvodni forme. Dalsi nase projekty jiz budou rozdeleny.Omlouvam se timto za komplikace a verim, ze navyseni ceny pomuze pro nas ziskat kvalitni navrhy loga i webu.Dekuji.

    9.12.2012 11:02
  • nahlásit admin

    Chápu vaše výhrady, nechápu však intenzitu prožívání tohoto „problému“. Zadavatel takto soutěž spustil a už záleží na každém, zda jsou pro něj podmínky přijatelné. Nicméně, mohu se zadavatelem v pondělí ještě probrat případné rozdělení soutěže na dvě části, jelikož chápu, že ne každý webdesigner dokáže udělat odpovídající logo (je zároveň potřeba pracovat ve dvou programech) - takže by to bylo nakonec i v zájmu zadavatele. V takovém případě by však muselo dojít i k rozdělení výher do těchto kategorií na částky: 3000 Kč a 6000 Kč (odpovídá minimálním částkám v daných kategoriích). Sice by bylo asi lepší začít s logem. Ale vzhledem k tomu, že zde máme probíhající soutěž na web, tak by bylo v tomto případě lepší, když by soutěž na logo případně následovala. Bohužel však nevím, s jakým časovým rozpočtem zadavatel pracuje. Prosím, vyčkejte ještě na dořešení této záležitosti. Uvědomte si však, že zadavatel udělal pozitivní krok už v tom, že navýšil výhry na požadovanou minimální úroveň. Prosím ale také, abyste toto "slučování" nezveličovali a zadavatele vyloženě nestrašili. Člověk, který do oboru nevidí, tak ho nemusí napadnout, že to může být takový problém. Jako profesionálové byste měli mít větší pochopení. Z hlediska našeho portálu určitě nehodláme kategorie propojovat a jedná se o mimořádnou situaci, která nutně vyžaduje nějaký ten kompromis na všech stranách.Děkuji za pochopení.

    8.12.2012 21:16
  • nahlásit MartinMussil

    onepixel: Naprosto inteligentní a logická úvaha. Slučování je jeden velký nesmysl bez logického zvážení.

    8.12.2012 18:40
  • nahlásit MartinMussil

    Slučování jednotlivých sekcí v jeden je jen holý výmysl a nesmyl proti celé struktuře výběrových řízeních a TD samotného. Bohužel, do systému přivádí peníze zadavatele tak tvůrcům portálu mnohdy nezbývá nic jiného než plnit nesmyslná přání. Nic méně osobně nechápu jak může takhle někdo uvažovat a co ho k tomu vede... 

    8.12.2012 18:39
  • nahlásit onepixel

    Špatné takto sjednotit soutěž. Já osobně se nezúčastním jen z toho důvodu, že nejsem logař. Nemám pro to cit. Tím pádem je pro mě tato soutěž pasé. Mělo by to být oddělené. Takto jsem jako webdesigner vázaný na nějaké logo a designer loga je vázaný na design webu který nedělá. Asi jako kdyby jste řekli pekaři, budu od vás brát pečivo, ale jen jestli ho dostanu včetně sýru a salámu. Hloupost. 

    8.12.2012 18:37
  • nahlásit PatrikZahradnik

    Lepší by bylo soutěž rozdělit.

    8.12.2012 15:08
  • nahlásit admin

    Vážení designéři zadavatel se rozhodl výhru na 1. místě navýšit na 7 500 Kč. Suma výher bude tedy odpovídat částkám pro obě kategorie (logo + web), takže bude vše již v souladu s pravidly portálu. Po skutečném doplacení výhru na webu hned změníme na požadovanou výši.

    8.12.2012 14:42
  • nahlásit admin

    2Nine, fikotek: Zadavatele jsme na skutečnosti, které zmiňujete, upozornili okamžitě po tom, co si soutěž spustil. Osobně jsem tyto dva dotazy předpovídal. Budeme muset do budoucna vyřešit jasněji možnosti "slučování" kategorií - alespoň, co se úrovně výher týče - to znamená, aby suma výher odpovídala alespoň součtu minimálních výher za obě kategorie najednou. Jelikož plánujeme autorizovat každé zadání ještě před spuštěním, tak to bude možné ohlídat ve 100% případů. Na druhou stranu chápu, že zadavatel nemusel vědět, že by se to mělo řešit v rámci dvou kategorií. Takže prosím zadavatele, aby skutečně zvážil případné navýšení výher na odpovídající úroveň tak, aby to pro designéry bylo motivační. Děkuji.

    6.12.2012 22:21
  • nahlásit fikotek

    Me jen udivuje ze nekdo chce kvalitni praci, a mysli si ze za 6000 mu nekdo udela logo a grafiku webu. Docela Naivni.

    6.12.2012 19:31
  • nahlásit 2Nine

    Mozna mam blby dotaz, ale neni nahodou tvorba loga samostatna disciplina se samostatnou kategorii zde na TD? :) Zvlastni kombo, tahle soutez.

    6.12.2012 19:03
  • nahlásit mediasun

    Dobry den, dekuji za dotazy.Logo by melo pusobit seriozne, stejne jako cely web. Jde o to, aby zakaznici pochopili, ze jsme opravdu duveryhodnou spolecnosti, ktera jim nalezne nejlepsi moznou nabidku na trhu.S temi funkcemi jsem to prilis nepochopil. Co se tyce funkce webu, bude naprosto stejna, jako na chytryhonza.cz nebo uspory.cz apod.Ano, jde o grafiku stranky a loga.

    6.12.2012 17:50
  • nahlásit jaylee

    jde tedy o čistě grafiku stránky a loga ?? 

    6.12.2012 17:29
  • nahlásit Exgrafika

    Dobrý den,měl bych na Vás dvě otázky:Jaké hodnoty byste prostřednictvím loga chtěli vyjádřit (jak by mělo působit)?Máte nějakou představu o funkcích, které byste rádi uvítali nebo nechávate grafikovi zcela volnou ruku?Děkuji za vyjádření.S pozdravemExGrafika

    6.12.2012 15:20
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.