Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Design webu Goldberger

Zadáno uživatelem Goldberger v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže
Design webových stránek společnosti zabývající se výrobou, prodejem a montáží schodů/schodišť.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
9.01.2013
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo9 000 Kč
2. místo2 000 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
25
Aktivních:17
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem8
Vyřazené adminem:0
Popis

Poptáváme vytvoření webových stránek pro naši společnost Goldberger. Jsme zavedenou firmou s mnoha referencemi a realizovanými zakázkami. Naše prezentace na internetu je v současné době ale nevyhovující a potřebujeme sjednotit naši vizuální komunikaci. Prvním krokem pro nás bude právě vytvoření nového webu, který by nám měl pomoci účinněji oslovit nové zákazníky a posunout naše podnikání na vyšší úroveň.


Naše současná prezentace je následující:

Předchozí verzi webu www.goldberger.cz jsme zcela zrušili. Její dodavatel nám byl schopen dodat pouhou Wordpress šablonu, kterou neuměl ani přeložit.

Většina naší současné online komunikace probíhá na našich FB stránkách, které jsou určitou dočasnou náhradou za nefunkční webové stránky:

http://www.facebook.com/pages/Goldberger-schody/103932446304850

Na našem profilu můžete nalézt bližší informace o společnosti, reference zákazníků a ukázky našich realizovaných zakázek. I nadále chceme tento komunikační kanál využívat a hraje pro nás důležitou roli.

Naším dalším významným prodejním kanálem jsou dražby na Aukru, kde se zaměřujeme na nabídku typizovaných schodů (levnější varianty schodů, které nejsou vyráběny na zakázku):

http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=17552762

U schodů, které tam prodáváme, můžete nalézt další doplňující informace především o našem sortimentu v oblasti zakázkové výroby.

Navíc máme i vlastní kanál na Youtube.com: https://www.youtube.com/user/Goldbergercz

 

Hlavním cílem, který chceme naplnit vytvořením webu, je sjednocení naší online komunikace, která je nyní velmi roztříštěná a může mnoho zákazníků odradit.

 

O rozložení a obsahu hlavní stránky máme relativně jasnou představu. Jelikož jsou naše požadavky relativně oborově specifické, tak do přílohy přikládáme soubor wireframes.rar. V tomto souboru jsou všechny důležité wireframes, které bude muset vítězný designér vypracovat.

 

V rámci soutěže samotné požadujeme jen následující návrhy:

1. navržení hlavní stránky

2. podobu třetího kroku vytváření poptávky – viz. „Wireframe - poptávka - krok 3“. Vytváření poptávky jsme rozdělili na čtyři hlavní kroky. Pro rozhodnutí nám stačí tento krok, na kterém bude nejpatrnější, jakým směrem se budete chtít vizuálně vydat

Pokud svůj návrh vložíte zavčas, tak nám bude stačit nejdříve hlavní stránka. Pokud se nám bude líbit, tak vás požádáme o vytvoření třetího kroku poptávky. Pokud nebude dodána podoba poptávky, tak to bude v našich očích vklad designéra relativně hodně diskvalifikovat (i když si nedovolíme říci, že by takový designér neměl žádnou šanci na výhru).


Vítězný designér bude v rámci odměny muset dodat zbytek podstránek – tj.: „produktovou podstránku“ a „ostatní kroky vytváření poptávky“. Budeme ale také potřebovat ostatní podstránky, které ve wireframech nejsou zatím přímo řešeny, ale jsou naznačeny: „kontakty“, „galerii realizovaných zakázek“, „stránku věnovanou referencím od zákazníků“ a „podstránku o nás“.

 

Wireframes jsme vytvořili, aby návrhy obsahovaly informace, které potřebujeme prezentovat. Pokud však jde o konkrétní rozložení, tak se nenechte omezovat. Uvítáme vaší kreativitu a pohled na věc. Pokud byste se chtěli odklonit od naznačeného rozložení, nebo jste chtěli některé prvky dokonce přidat/ubrat, tak jsme tomu otevřeni. Muselo by to však být za účelem lepší použitelnosti a přehlednosti webu.

 

Hlavní funkcí stránek bude získávání kontaktů na potenciální zákazníky ve formě vyplněných poptávkových formulářů – na to je potřeba při tvorbě neustále myslet a podřídit tomu podobu webu.

 

Za každou další originální podstránku, kterou bude potřeba vytvořit nad rámec našich původních požadavků, nabízíme 1000 Kč. S vítězným designérem se chystáme navázat další spolupráci. Novému designu webu bude potřeba přizpůsobit naše FB stránky, produktovou stránku na Aukru, podobu kanálu na Youtube. Výhledově budeme potřebovat reklamní bannery, produktové katalogy, letáky, billboardy atd.

 

Do přílohy přikládáme i naše logo. Předchozí dodavatel nám jej bohužel neposkytl ve vektorovém formátu. Logo by však mělo být výchozím materiálem pro volbu barev. Vzhledem k tomu, že budeme procházet celkovou změnou identity, tak se nebudeme bránit lehkému redesignu – pokud byste to považovali za nutné a žádoucí. Barvy bychom rádi ponechali. Každopádně se budeme muset s vítězným grafikem domluvit na vektorizaci loga a můžeme přemýšlet i nad základním design manuálem (i když chápeme, že bychom toto měli ideálně udělat ještě před soutěží na web, ale bohužel nás čas díky nefunkčním stránkám tlačí a web má tedy naprostou prioritu).

 

Navíc vám dáváme k dispozici 3D modely schodišť a další materiály (příloha „vizualizace.rar“), které můžete při tvorbě využít. Další obrázky můžete čerpat i na našem FB (http://www.facebook.com/pages/Goldberger-schody/103932446304850?ref=hl&sk=photos_albums)


Budeme poskytovat pravidelnou zpětnou vazbu. Rádi zodpovíme veškeré dotazy a případně doplníme vámi požadované materiály.

Název společnosti
Goldberger
Obor podnikání
Výroba, prodej a montáž schodů/schodišť.
Cílová skupina
Naše cílové skupiny se dělí na dva hlavní segmenty zákazníků. První skupinou jsou koncoví zákazníci, kteří potřebují nové schody/schodiště a hledají vhodného dodavatele. Druhou významnou skupinou jsou spolupracující firmy (stavební společnosti, developeři), které mohou potenciálně odebírat větší množství našich produktů.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Náš web musí především vyvolávat důvěru. Výroba schodů je velmi specifickým oborem – především pokud jde o zakázkovou výrobu. Naši zákazníci nám musí za výrobu zaplatit předem a několik týdnů čekat na dodání produktu. Proto je pro nás důležitý individuální přístup ke každému zákazníkovi a dokonalá komunikace. Proto potřebujeme, aby web s tímto naším přístupem a potřebami zcela korespondoval. Náš web musí působit profesionálně a nabídnout přehledně návštěvníkům veškeré potřebné informace tak, aby se mohli bez starostí rozhodnout pro využití našich služeb. Oslovuje nás jednoduchost a čistota. Naše produkty nejsou jen funkčním prvkem domů, plní určitou estetickou funkci, takže bude kladen i velký důraz na vhodnou vizuální prezentaci našich produktů.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Neradi bychom dostali návrhy, které jsou nepřehledné a přeplácané. Nechceme, aby se návštěvníci ztratili v záplavě informací – použitelnost a uživatelská přívětivost budou klíčová kritéria pro výběr vítěze.
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Základním zdrojem barev je naše logo. Volbu ostatních barev necháváme zcela na vašem uvážení. Logo: podstupnice+schody - 3027, GOLDBERGER + nášlap - 7023. Podklad stránek bych navrhoval modrou 5005,5002. Ale není to podmínkou. Vzorník barev RAL.
Přílohy

[6.01.2013 21:31:56]

001_logo.png

[6.01.2013 21:31:56]

002_vizualizace.rar

[6.01.2013 21:31:56]

003_wireframes.rar

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#15
2
onepixel
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#14
2
proDesign
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#26
1
cimo19
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
#28
0
prasik
#28
Hodnocení: žádné nahlásit
#27
1
kupa1
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
#24
4
neway
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
#23
2
profen
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
#22
0
MPDStudio
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
#19
1
Abung
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
#17
3
Vnuke
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
#10
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#8
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#5
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#4
2
Gressak
#4
Hodnocení: žádné nahlásit
#3
3
Sirup
#3
Hodnocení: žádné nahlásit
#2
4
Hodnocení: žádné nahlásit
#1
3
Jirkal
#1

zobrazit skryté designy (8)
Hodnocení: žádné nahlásit
1
cimo19
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profen
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
2
onepixel
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Envius
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
1
proDesign
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Envius
#12
Hodnocení: žádné nahlásit
2
onepixel
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
4

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit neway

    Gratuluji k výhrám. 1. místo určitě nejlepší a ostatní pořadí bych minimálně přehodil, nebo za 2. vybral někoho jiného. To už je pak věc názoru. 

    25.01.2013 7:09
  • nahlásit onepixel

    Děkuji zadavateli za uznání. Potěší... :-)  Ostatním taktéž gratuluji. 

    24.01.2013 20:40
  • nahlásit Goldberger

    Za tým Goldberger bych chtěl vše poděkovat za účast v soutěži. Dorazily opravdu pěkné návrhy, ale bohužel ohodnotit můžeme jen tři. Pořadí jsme volili podle následujícího klíče: 3. místo – líbilo se nám grafické zpracování, čistota zpracování, dodržení barev loga   2. místo – perfektně zpracovaný návrh designera, i podle zadání velice čistý věrohodný výraz, kladně hodnotíme použití stínování, ale použití „slečny“ je dobrý nápad, ale pro nás trochu neosobní (80% schodišť si vybírají - a většinou hovoří do designu interiéru domu - ženy a mohlo by to evokovat negativní emoce)   1.      místo – ačkoli designer zvolil jinou cestu, než byl náš návrh v zadání, přesto nás přesvědčil o funkčnosti webu s odkazy v horizontální rovině, s tím že i barevné ladění celého webu koresponduje s naším produktem.   Jelikož tento designer nad celým projektem dost přemýšlel a strávil hodně času na propracování jednotlivých detailů, ceníme si jeho práci na první místo. Takový člověk je pro nás přínosem a jeho kreativitě se meze nekladou…

    24.01.2013 19:55
  • nahlásit Envius

    Dobrý den, jen bych chtěl poprosit o zpětnou vazbu na můj návrh #18, abych věděl, zda mám dodělat další náhled. Děkuji

    22.01.2013 16:57
  • nahlásit Goldberger

    Dobrý den. Začínají přicházet opravdu pěkné návrhy.  Bude velice těžké se na konci soutěže rozhodnout. V této chvíli vaše návrhy konzultuji s týmem Goldberger.  Většina z Vás dodržela zadání a je opravdu z čeho vybírat.  Některé návrhy jsou opravdu už jen o pečlivosti designera a nápaditost.

    22.01.2013 12:47
  • nahlásit Vnuke

    Dobrý den, poprosím Vás o zpětnou vazbu, děkuji.

    22.01.2013 12:15
  • nahlásit Goldberger

    Dobrý den,dĕkuji za další vložené návrhy. Během večera je okomentuji. 

    21.01.2013 13:10
  • nahlásit admin

    Jinak ještě zde byl zmíněn web sportisimo.cz. Tam je to ale z hlediska použití horizontálního menu nesrovnatelné. Oni mají responzivní web, který vždy poskytuje výpis všech hlavních kategorií na šíři použitého zařízení. A nemají tam žádné hlavní kategorie schované s nutností se k nim nějak aktivně posouvat.

    18.01.2013 12:33
  • nahlásit onepixel

    Exagrafika.  jakjsem napsal. Jde o to, že píšeš něco, kdo něco jednou napsal a opakuješ to. Nic víc. Horizontální menu se používá uplně běžně bez ohledu na to, jestli nějaká studie něco napsala nebo ne. Nemůžeš se do nekonečna řídit studií. Jedna paní Nováková taky řekla že bude konec světa. Ale jak píšeš. Nebudeme zde spamovat. necháme vše na posouzení zadavatele. Nikdy není problém menu předělat. 

    18.01.2013 10:31
  • nahlásit Exgrafika

    onepixel:To není věc, kterou jsem si vymyslel, je to studium, které vysvětluje jak člověk který není zaujatý (projíždí si jen tak zběžně web) obvykle jedná.Druhá věc je, že srovnáváš velblouda (Sportisimo) s komárem, co se četnosti položek týče. Je rozdíl, jestli máš 6 položek v menu a jednu nebo dvě skryješ pod šipku či rozbalení nebo jestli jich máš 100. Toto není téma k diskuzi, jedná se jen o vysvětlení, tak tu zbytečně nespamujme. Díky.

    18.01.2013 10:28
  • nahlásit onepixel

    Gressak.  Díky :-) Ale je to jak píšeš. U schodů zřejmě nebude 50 položek na jednou. Proto nesouhlasím s tím, že by to mělo nějak výrazně ovlivňovat obchod. Je to nesmysl. Design ani celkově webdesign nelze brát podle měřítka a podle toho, co jsem si zrovna přečetl. Je nutné zohledňovat i jiné faktory. Pokud by to byl e-shop, samozřejmě bych vycházel podle něčeho jiného. ale u webových stránek, které mají za úkol prezentovat jak firmu, tak výrobek, jsou pravidla hry trochu jiná. Nemělo to být směrováno k hádkám. Ale pokud někdo napíše s prominutím blábol o obchodu, tak po 12 letech webdesignu vím asi prd jak je vidět. 

    18.01.2013 10:20
  • nahlásit Gressak

    Snazim sa nikde nic nekomentovat, lebo vacsinou sa to zvrhne na hadku vdaka niektorim ludom, ale tentoraz mi to nedalo..."onepixel" ..Great Job, v horizontalnom menu produktov by som tiez problem nevidel...vyuzivam to tak casto ako ranajkujem a posuvanie pri "hover" na okrajoch by v pohode mohlo fungovat ked tam samozrejme nebude priliz vela poloziek (co predpokladam sa u schodov nemoze stat ze tam bude zrazu 25 poloziek menu). Este raz..velmi pekna praca 

    18.01.2013 10:08
  • nahlásit onepixel

    Omluvám se za překlepy. Píši z tabletu. 

    18.01.2013 9:45
  • nahlásit onepixel

    Exagrafika:  Nemohu souhlasit. Spousta e-shopů u svých výrobků a produktů používá horizontální posouvání. A myslíš že jsou neprodejné? Podívej se třeba na takový sportisimo. Na víc pokud není kodér lenoch, naznaší pohybem myši, že lze s položkami posouvat. Nebo se jednoduše vytvoří šipky. Na ty jsou uživatelé zvyklí, takže vědí co s nimi dělat. Stejna jako je zvyk dávat logo do leva a login do prava, tak je tohle uplně běžný sandart. Nač roztahovat web do výšky? Mysli také na to, že až 58% přístupů je z mobilních zařízení. To je ale odpočka jinam. Lidé jsou také lenoši na scrollování. To víc, než když drží myš na jednom místě a klikají. Takže udávat zde mylné info o tom, že je to špatné pro obchod je zcela zcestné. 

    18.01.2013 9:40
  • nahlásit Exgrafika

    onepixel:Posunovací horizontální menu je zvláště v obchodování nevýhodné. Lidé jsou dnes liní a volí především cestu nejmenšího odporu. Pokud nějaké možnosti zůstanou skryté, jen velice málo uživatel si jich všímne.

    18.01.2013 9:22
  • nahlásit onepixel

    Dovolím si také ragovat jak směrem k zadavateli, tak k adminovi.  ADMIN:  Píšete cituji: ,,Držte se více wireframu"  Kde je chyba? Pokud ve wireframu stojí psáno ,,Mužete zvolit vlastní alternativní zpusob zobrazení" Proč by vertikální menu mělo být nekonečné? Vždyť i horizontální menu může být nekonečné. A to formou slide efektu. nebo šipek. Šipky opticky naznačí pokračování množství produktů. Vždy't při dnešních technologiích to není nic nenormálního, nebo do konce nemožného. Na víc, pokud přibudou produkty do vertikálního menu, Vzniká tak prostor prázdného místa. protože se stránka roztáhne na výšku. V tom případě mě tak napadá, že horizontální výběr produktů je možná i lepší, že se web zbytečně neroztahuje.  Nezpochybňuji nijak zadání, ale jednou ve wireframe stojí nějaké informace, a nyní zjiš'tuji, že jsem prakticky tvořil design možná zbytečně. :-(

    18.01.2013 8:48
  • nahlásit admin

    onepixel: Nemyslím, že byste dělal svoji práci zbytečně. Z designového hlediska je to velmi povedené. Pokud se podaří zajistit to, aby to přes horizontální menu bylo použitelné a přehledné, tak bych v tom problém ani nehledal. Nyní tam ale nevidím možnost pro zobrazení dalších kategorií, ale to jistě nebude problém doplnit. Ale třeba právě z hlediska těch mobilních zařízení to trošku problém být může. Pokud si na mobilu prohlížím web, kde je potřeba posouvat obsah pomocí nějakých šipek, tak se skutečně může stát, že tam ten obsah neobjevím. A podle mého názoru už právě proto, že u schodů je méně produktů, je škoda vytvářet menu horizontálně, když se dají díky menšímu počtu přehledně zobrazit vertikálně (aniž by se obsah příliš posouval). Ale pokud si to dokážete dobře obhájit, tak ano, je to v souladu se zadáním. Uvidíme, co řekne zadavatel.Ale co tam vidím, co není úplně zcela se zamýšlenou funkcionalitou, tak je ten spodní blok pro odeslání nezávazné poptávky, který mi tam přijde už trošku navíc. Když se podíváte na všechny kroky vytváření poptávky v souboru wireframes.rar, tak zjistíte, že pro vytvoření poptávky je potřeba více prostoru. A to z jednoho hlavního důvodu - je potřeba zákazníkovi jednotlivé možnosti zobrazit vizuálně (vizualizace jednotlivých schodů), ale je potřeba u každého typu schodiště poskytnout návod k zaměření (opět vizuálně) a proto zjednodušená forma poptávkového formuláře nemusí fungovat. Takže spíš zde je odklon od původních wireframů, kde se s takovou funkcionalitou nepočítá - dokonce záměrně, protože je prostě poptávka v oblasti výroby trošku složitější, než tomu je třeba u poptávkového formuláře poskytovatelů různých služeb. Takže by se tam mohlo místo toho věnovat víc prostoru předchozím zakázkám a referencím od zákazníků.Mým předchozím komentářem jsem chtěl spíš pomoci zadavateli a také Vám, jelikož na to mám určitý nezávislý pohled a zároveň mám k dispozici více informací, než u jiných soutěží – takže vám můžu i trošku poradit. Určitě vše berte jako můj názor.  Konečné slovo bude mít jako vždy zadavatel. Ale je určitě dobře, že nad tím přemýšlíte!

    18.01.2013 12:25
  • nahlásit admin

    Vážení designéři, jelikož jsem pomáhal zadavateli vytvářet zadání, tak si dovolím do procesu tvorby také vstoupit. Myslím, že mám určitou znalost potřeb zadavatele, takže zde jsou moje poznámky k dosavadnímu průběhu:1) Držte se více wireframu - web byl cíleně rozvrhnutý do dvou sloupců. Výpis kategorií musí být řešen vertikálně, jelikož není výčet konečný (týká se návrhu #3). Každý prvek na wireframu byl promyšlet a má svůj logický smysl. Nepodceňujte tlačítko pro vytvoření poptávky a berte jej jako dominantní prvek, na který by měl být zákazník vhodnou strukturou předchozích informací doveden. Hlavním cílem webu je sbírat kontakty na zákazníky. Přemýšlejte také více nad tím, že levé menu musí nechat prostor i dalšímu obsahu. Mnoho z vás dělá to menu příliš široké a v dalších úrovních webu by to mohlo být problematické.2) Zdržte se využívání různých dřevěných a těžkopádných textur - zadavatel potřebuje, aby z designu více vystupovaly jeho produkty, které si sám vyrábí. Web musí působit důvěryhodně, profesionálně, ale také trochu více osobitě a příjemně. Výroba schodů je relativně specifický obor, ale neznamená to, že musíte vytvářet nějaká nestandardní řešení z hlediska designu.3) Celkově své designy odlehčete a nabízejte vizuálně neutrálnější pojetí se zaměřením na dobrou prezentaci realizovaných zakázek s vhodnou uživatelskou přívětivostí. V tomto případě by mohly fungovat více designy se světlým pozadím (můj názor), na kterém by produkty zadavatele lépe vystoupily. Vciťte se více do zákazníka. Když byste vyráběli schody na zákazku, tak byste nehledali šablonovité řešení webu.Snad vám to nějak pomůže ve tvorbě.

    17.01.2013 21:51
  • nahlásit Goldberger

    Děkuji za Vaše návrhy. Během večera je okomentuji.

    17.01.2013 13:11
  • nahlásit Goldberger

    Dobrý den na tomto odkazu je ke stáhnutí soubor ve kterém najdete schodiště ve formátu PNG. Jinak pojem Galerie je prakticky zábradlí, které je okolo stavebního otvoru schodiště. Heslo pro rozbalení: bosch http://ulozto.cz/xF7WFGM/exgrafika-rar Děkuji za upřesnění.

    15.01.2013 13:06
  • nahlásit Exgrafika

    Dobrý den,děkuji za obě reakce.Naopak si myslím, že vysětlení terminologie je důležité. Pokud si někdo bude projíždět možnosti doplňků a nebude vědět stejně jako já o co se jedná, pravděpodobně tak přijdete o zisk. Proto bude podle mě nutné nějak tyto pojmy vysvětlit, ať už ikonami, zobrazením doplňku v náhledu měření nebo prostě malým otázníkem vedle doplňku.S tímto je potřeba počítat už nyní a zahrnout vše do návrhu. Věřte mi, že grafické zpracování a přehlednost jdou spolu ruku v ruce, a proto je třeba návrh přiblížit co nejvíc realitě. Samozřejmě to ale musíte požadovat po grafikovi Vy. :)Co se týká náhledů, bude určitě stačit od každé kategorie jeden, pokud možno, aby byl co nejméně stíněný zábradlím a šel dobře rozpoznat jeho tvar.Kategorie:Přímé schody1x lomené schody2x lomené schodyTocité schodySchodište s podestouLevná schodištePovrchová úpravaDoplňkyDěkuji ještě jednou za reakci a za fotky.

    15.01.2013 8:53
  • nahlásit Goldberger

    Dobrý večer, tak jak napsal administrátor, důležité je grafické zpracování. Pokud jde o vizualizace, jsme schopni dodat jakýkoliv obrázek ve formátu PNG. O které obrázky by jste měl zájem ve formátu PNG? Děkuji administrátorovi za rychlou reakci.

    14.01.2013 20:01
  • nahlásit admin

    Na to Vám mohu odpovědět trochu i já.Konkrétní obsah wireframu řešit nemusíte. To znamená, že není důležitá definice toho, co je to "galerie", "lakování", "zábradlí". Důležité je grafické zpracování těch check boxů a naznačení těch možností z hlediska vizuální podoby. Berte to tak, že doplňky mohou v budoucnu i přibývat, takže nemá cenu řešit terminologii.Pokud jde o ty vizualizace, tak od zadavatele zjistím, zda dokážou z programu vyexportovat jiné formáty. Můžete prosím napsat, o které z obrázků byste měl v jiném formátu zájem? (aby to zadavatel nemusel případně připravovat pro všechny vizualizace). Opravdu vše ale stačí udělat jen ilustrativně.

    14.01.2013 19:25
  • nahlásit Exgrafika

    Dobrý den,měl bych jen pár obecných otázek:Co přesně představuje doplněk "Galerie"?Bylo by možné dodat vizualizaci produktů ve vektrorovém nebo .png formátu?Pokud ano, pro představu by sem stačilo nahrát třeba jen 4 různé náhledy, které bych já a možná i jiní grafici použili.Děkuji za odpověd.S pozdravemExGrafika

    14.01.2013 16:12
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.