Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

grafický návrh pro nový výrobek - banány v čokoládě

Zadáno uživatelem tomasl1 v kategorii Produktové obaly
Rychlý popis soutěže
Pro naši firmu poptávám grafický návrh pro nový obal výrobku SELI - banán v čokoládě
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Produktové obaly
Spuštěna:
11.01.2013
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo4 000 Kč
2. místo500 Kč
3. místo250 Kč
nahraných designů
34
Aktivních:18
Vyřazené zadavatelem:1
Smazané designérem15
Vyřazené adminem:0
Popis
Uvedeme na trh produkt banán v čokoládě, jedná se o tradiční pochoutku. Produkt uvedeme v balení 25g. Tvar obalu a tím i poměr stran je v příloze.

Cílem projektu je:

vytvořit obal, který bude charakteristický pro výrobek, atraktivní, cool pro cílovou skupinu školních dětí

Co chceme komunikovat:

- slovní spojení XXL BANANA

- firemní logo Seli

- s obsahem reálných banánů (u jiných výrobců není standartem)

Doporučené motivy: 
žluté pozadí, listy banánovníku, obrázek banánku v čokoládě, logo Seli, nápis XXL Banana, proužek s textem s informací o obsahu banánové dřeně (nebývá úplně ovbyklé), vycházet z předlohy (rozmístení prvků)


Účastí v soutěži designér souhlasí se zvláštními podmínkami soutěže. Prosím přečtěte si je pozorně.

Do přílohy přikládáme potřebné soubory, které můžete pro svojí tvorbu využít.
Název společnosti
SELI, spol s.r.o.
Obor podnikání
výrobce potravin
Cílová skupina
školáci
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Cílem projektu je, vytvořit obal, který bude charakteristický pro výrobek, atraktivní, cool pro cílovou skupinu školáci.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Extravagantní, s jiným rozložením prvků než na předloze (texty, bílé pole pro EAN atd.)
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
banánově žlutá, zelená, hnědá, modrá, červená
Přílohy

[11.01.2013 20:48:27]

001_XXL-Banana.png

[11.01.2013 20:48:27]

002_popis-souteze.doc

[11.01.2013 20:48:27]

003_podminky.doc

[12.01.2013 10:47:29]

004_logo-SELI-ok.zip

[12.01.2013 14:06:08]

005_okotovane-schema-a-rozlozeni.png

[13.01.2013 19:50:38]

006_bananek-vyrez-vektor.zip

[13.01.2013 19:59:24]

007_prehled-konkurence.doc

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 80/100 nahlásit
1. místo
#14
2
traviscom
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#34
0
simonahur
#34
Hodnocení: 80/100 nahlásit
3. místo
#9
1
amirel
#9
Hodnocení: žádné nahlásit
#37
0
mangold
#37
Hodnocení: žádné nahlásit
#36
0
romcusii
#36
Hodnocení: žádné nahlásit
#30
2
petakasik
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
#29
1
Radovan
#29
Hodnocení: žádné nahlásit
#28
0
Haplax
#28
Hodnocení: žádné nahlásit
#27
0
Haplax
#27
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#19
3
Lewap
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
#13
1
drapak
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
#11
1
Gressak
#11
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#10
2
Radovan
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
#8
1
amirel
#8
Hodnocení: 60/100 nahlásit
#5
0
Satanil
#5
Hodnocení: žádné nahlásit
#4
2
Satanil
#4
Hodnocení: žádné nahlásit
#3
0
Satanil
#3
Hodnocení: žádné nahlásit
#2
0
Satanil
#2

zobrazit skryté designy (16)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#35
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Bataa
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bataa
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Marttyn
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Bezlimit
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Bezlimit
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Bezlimit
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Bezlimit
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Bezlimit
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bezlimit
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
0
proDesign
#18
Hodnocení: 80/100 nahlásit
1
Bataa
#17
Hodnocení: 60/100 nahlásit
0
Energy
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Energy
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
0
amirel
#7

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Bmore

    Zdravím, sice opožděně, ale přeci — přidám taky svůj názor... Do soutěže jsem se chtěl zapojit v jejím pokročilém průběhu, ale jak jsem viděl vývoj, dost mě to zarazilo a odradilo, a to nemluvím o samotném finále. Ale tak stalo se... Jen chci říct, že osobně jsem všemi deseti pro soutěže naslepo, protože bych byl nerad, aby se kopírování a vykrádání návrhů (navíc podnícené zadavatelem) stalo běžnou součástí soutěží (netýká se to jen této), čímž by úroveň tohoto portálu asi dost utrpěla. Sledovat návrhy ostatních je sice někdy zábava (v dobrém i špatném), ale kdo grafiku vystudoval a nějaký čas se jí zabývá, tak inspiraci u druhých hledat nepotřebuje a se zajímavým řešením přijde sám. A kdo se chce přiučit, prohlédne si návrhy po skončení soutěže. Samozřejmě, soutěž naslepo vyžaduje odezvu od zadavatele, ale nejde to jinak, pokud chce co nejlepší výsledek, navíc je to slušnost vůči designérům, kteří návrhům věnují spoustu času bez jistoty odměny. Neberte to prosím jako kritiku, nastavení podmínek není nic jednoduchého, toho jsme si snad všichni vědomi, ale už jsem se taky potřeboval vyjádřit a chci tím (snad) pomoct k dobrému vývoji portálu, protože si velmi cením možností, které dává. Těším se na dotazník! :) Pavel

    27.01.2013 1:04
  • nahlásit Bezlimit

    admin:  dekuji za info, jak jsem si precetla, tak dost lidi tvrdi, ze se na designy behem prubehu souteze nediva, az po vlozeni sveho designu (je otazkou jestli to je pravda nebo jen obhajoba), tzn. designerum by asi soutez naslepo nevadila - soutez se tim ale stava o dost tezsi a tim i casove narocnejsi a myslim, ze bude spis otazka ceny kolik designeru do souteze pujde, protoze kdyz clovek dela design bez zpetne vazby, zabere to o mnoho vic casu, designy jsou pak originalnejsi, maji vice napadů,... - nechtela jsem nekoho konkretniho hodnotit, kritizovat - slo mi hlavne o spravedlivy prubeh souteze hezky den Michala

    22.01.2013 10:45
  • nahlásit romcusii

    Vzhledem k tomu ze jsem se chtel zucastnit teto souteze take dovolim si take neco k tomuto tematu ...... ja osobne se na designy ostatnich designeru pred vlozenim sveho, zasadne nedivam, ale zrovna v pripade teto souteze mam neco hotove a podival jsem se...... noa co myslite jeden z mojich designu je podobny jednomu uz nahranemu. V tomto pripade by byla vhodnejsi soutez na slepo. Nicmene soutez na slepo vyzaduje dobrou zpetnou vazbu od zadavatele at designer vi kudy se ma ubirat a kudy ne. Takze?

    21.01.2013 12:02
  • nahlásit admin

    Bezlimit: Beru na vědomí, co říkáte. U návrhu #30 jsem požádal designéra o vysvětlení, jelikož tam je těch podobností už opravdu až moc. Na portálu chystáme relativně velké změny a skutečně uvažujeme, že by všechny soutěže běžely tak, že by návrhy nebyly vidět do ukončení. Řešíme však otázku, zda to nebude větší části designérů vadit. Prostě a jednoduše to některé baví, když spolu mohou soutěžit. Takto by průběh soutěže pro ně mohl být relativně nudný. Připravujeme dotazník pro designéry, kde se budeme věnovat i této záležitosti. Tak uvidíme, co z toho vypadne.Abych nemluvil obecně, tak prosím autory designů, kteří se případně cítí poškozeni, aby mě kontaktovali na email synek@topdesigner.cz. Bez tohoto formálního kroku aktivně zasahovat nemohu.

    21.01.2013 11:48
  • nahlásit Bezlimit

    admin: ok. pár příkladů: - Radovan přišel s tekoucí čokoládou, ta se pak objevila na několika následujících designech (animelenik, Lewap, petakasik,..) - u Radovana pochválí autor typografii a pak se najednou objeví téměř stejná na dalších designech (Energy,..) - Radovan je vyzván, aby upravil design, aby to působilo jako u návrhu amirela, a pak ho upravi... ... - prostě by mi přišlo fér, aby za návrh byla podstatně zajímavější částka (tato částka je opravdu jen pro zábavu do soutěže), designeři by byli ochotni designům pak věnovat mnohem více času,...a rozhodně by vznikali kvalitnější originálnější nápady - a hlavně, aby nebylo možné se během soutěže dívat na konkurenci - ale to je myslím právě o penězích (na kvalitním designu se stráví opravdu hodně času, tak je určitě pohodlnější a logičtější si počkat, projet ostatní již zviditeněné nápady a hledat inspiraci právě tam)

    21.01.2013 7:31
  • nahlásit admin

    Bezlimit: Souhlasím, že by se určitě nemělo jednat o kolektivní dílo. Možnost, aby soutěž probíhala "naslepo" si může zadavatel zvolit při vytváření soutěže. Několik takových soutěží právě probíhá. Jak Vám již napsal Marttyn, tak je potřeba být kontrétní. V Podmínkách užití máme jasně definováno, že přílišnou inspiraci/kopírování nám musí aktivně nahlásit autor návrhu. Do té doby to řešit nebudeme. Není v našich časových možnostech, abychom hlídali každý návrh v reálném čase. Za nahlášení se určitě nepočítá komentář v diskuzi. Vždy budeme ale ochotni každý případ prošetřit. Pokud jde o komentáře, tak by určitě neměl zadavatel vyzývat ke kopírovaní a už vůbec by na to neměl designér reagovat (je to hlavně jeho zodpovědnost).

    20.01.2013 22:53
  • nahlásit Marttyn

    Bezlimit: V tomto máte samozřejmě pravdu...vše je o nápadu (nápadech) a v takto transparentních soutěžích jen těžko nedojde alespoň k inspiraci. Věřím, že ti designéři, kteří umí své nápady uchopit a realizovat, nepotřebují cokoliv kopírovat, nebo se inspirovat u jiných návrhů. Ostatně posoudit takové věci musí admin...

    20.01.2013 22:24
  • nahlásit Bezlimit

    Marttyn: - ted nechci byt konktretni, staci se podivat ... nechci hodnotit, jsem v roli souteziciho - prislo mi to nefer vuci designerum, kteri vlozili navrhy drive (vubec se v tuto chvili nedivam na kvalitu, ale na princip) - par let se v designu pohybuju a proste se mi to nezda... pokud se jedna o soutez, neni mozne, aby do navrhů nahlíželi konkurenční designeři,.... kdo je potom vítěz? ten, který přišel s nápadem, ale bohužel kvalitou není moc navýši nebo ten, který dokáže nápad v té samé soutěži použít? - myslím si, že vítěz má být ten, který má nápady,dokáže je realizovat, který dokáže využít i nápady jiných (protože to at chceme nebo ne, nápady jsou všude kolem nás, umění je jen uchopit a k něčemu využít, ....), ale ne v rámci jedné soutěže . . .

    20.01.2013 20:05
  • nahlásit Marttyn

    Bezlimit: Buďte přímo konkrétní, to bude úplně nejlepší...

    20.01.2013 13:37
  • nahlásit Bezlimit

    admin:  - mám problém s průběhem soutěže - tedy dodržování podmínek - tzn. použití díla třetí osoby. Tato soutěž přeci není kolektivní dílo?  - vyhraje-li návhr jednoho autora, ale autor designu, z kterého byly použity některé prvky bude také ohodnocen? (samozřejmě bude žádat odměnu za svůj nápad) - zřetelne dochází ke kopírování prvků již zveřejněných návrhů - zadavatel do svých komentářů přímo nabádá k použití prvků z jiných, již zde, v rámci soutěže, publikovaných návrhů - soutěž se mi spíše jeví jako kolektivní dílo, něco jako štafeta, tudíž nápady designerů, kteří vložili návrhy mezi prvními, jsou vykrádány, což je dost zřetělně vidět v následující návrzích - myslím, že soutěž přestává být soutěží - myslím, že soutěž by to byla pouze v případě, že návrhy budou zviditelněny ostatním až po uzavření soutěže - rovněž komentování a hodnocení návrhů zadavetelem  typu líbí a nelíbí vede k omezení kreativity designerů a zacyklení se pouze v jednom směru  - nebylo by lepší, kdyby se komentáře jednotlivých designů zobrazovali pouze autorovi a zadavateli a vše zveřejnit až po uzavření soutěže? - toto můj názor, diky za odpověd. Hezký den Michala Havlíčková

    20.01.2013 12:36
  • nahlásit Bezlimit

    admin: mam nejakou moznost pripojit k designum explikaci, kdyz jsou ve stavu "cekajici na schvaleni administratorem"? diky 

    19.01.2013 20:39
  • nahlásit tomasl1

    admin: chápu, v pořádku..., je to naše první zadání, tak se vše nepovedlo správně nadefinovat, přes vše vidím, že se výsledek určitě zdaří, děkuji

    19.01.2013 19:09
  • nahlásit admin

    Bezlimit: Ono jde hlavně o to, aby nedošlo k diskriminaci designérů, kteří již nahráli design před nějakou změnou - tj., aby výběr nebyl činěn na základě toho, že třeba u designu změna v průběhu soutěže nebyla provedena. Bylo by to nefér k designérům, kteří šli s kůží na trh mezi prvními. Předpokládám, že pak nebude problém v případě výhry vše doladit do konečné podoby.

    18.01.2013 12:40
  • nahlásit Bezlimit

    dekuji za info. Pracujeme tedy podle původního zadání. 

    16.01.2013 20:38
  • nahlásit admin

    tomasl1: Dobrý den, měnit takto výrazně zadání je v rozporu s našimi pravidly a je tato sitauce jasně definovaná v podmínkách užití. Jedná se o výrazné znevýhodnění již zapojených designérů. Proto prosím, abyste toto řešil až případně s vítězným designérem, když budete návrh tak jako tak nějak finalizovat. Děkuji za pochopení.

    16.01.2013 19:54
  • nahlásit Bezlimit

    názvu moc nerozumím - SELI BANANA nebo BANÁNY V ČOKOLÁDĚ? pokud na obale bude obojí na stejné úrovni důležitosti + proužek o obsahu pravé banánové dřeně bude to jen spoustu slov...  - název Seli Banana je myšleno spojení s logem nebo jiná typografie? - prosím uvést bližší informace k důležitosti textů a hlavně finální informace - design obalu stojí na názvu, tak se dost špatně pracuje, když se zadání v průběhu práce mění díky

    16.01.2013 7:33
  • nahlásit tomasl1

    Dobrý den čelní plocha je skutečně 40mm - zde by měla být stěžejní část hlavního motiv, maximální plocha je 48mm při započítání i bočních stran.

    15.01.2013 16:34
  • nahlásit Marttyn

    Dobrý den,Chtěl bych se zeptat: - Jsou přesně dané rozměry polí s textem složení? Pokud ano, můžete je doplnit do výkresu? - Čelní plocha (40mm) je reálná šířka výrobku, nebo je to hraniční šířka pro ústřední design?

    15.01.2013 10:40
  • nahlásit Marttyn

    Zrovna když jsem pracně zakomponoval XXL do designu, tak přijde změna:)...no nevadí.Chtěl jsem se tedy zeptat, jestli je slogan "Seli banana" ustřední a "Banány v čokoládě" druhotný, nebo jak to teď tedy je?Podle mého názoru název "Banana" by mohl být třeba "Čoko Banana" nebo "Čoko Banány" je to takové aktualnější pro cílovou skupinu školáci.

    15.01.2013 22:06
  • nahlásit tomasl1

    Na základě cenných dotazů prosím všechny zúčastněné o komunikaci hlavního sloganu spojení "Seli Banana" a "banány v čokoládě" , vynecháme XXL, 25g je skutečně na XXL nápis málo. Děkuji za pochopení

    15.01.2013 21:09
  • nahlásit tomasl1

    Dobrý den, 155 mm šíře, 135 mm výška. Na obrázku okotovane-schema-a-rozlozeni.png jsem vyznačil přibližné umístění textů + čelní plochu obrázku 40 mm. Děkuji a těším se na spolupráci, s pozdravem TomasL1

    13.01.2013 9:37
  • nahlásit Satanil

    155mm x 135mm ??? Nebo 185mm x 135mm?

    12.01.2013 19:46
  • nahlásit admin

    Vážení designéři. Spojili jsme se zadavatelem a ještě jsme si ujasnili podmínky soutěže:1) zadavatel bude vyžadovat licenční smlouvu JEN od úplného vítěze2) platí výhry, které jsou nyní na portále3) na naši žádost zadavatel ještě doplnil logo ve křivkách4) soubor "podminky.doc" vyměníme za takový, který již tyto informace zohledňuje5) soutěž jsme nakonec dali na 10 dní, abyste měli více času. Těch 7 dní se nám zdálo málo u této kategorie.Snad je nyní vše v pořádku. Pokud byste měli nějaké dotazy, tak se neváhejte přímo na zadavatele zde v diskuzi obrátit.

    12.01.2013 11:46
  • nahlásit admin

    Dobrý den, děkujeme za spuštění soutěže. Jen bych se chtěl zeptat. V příloze "podminky.doc" máte napsáno: "Výherní design bude ohodnocen odměnou 5000 Kč, druhé místo 500 Kč, třetí místo 250 Kč.." Jak to tedy je prosím ? Zde na portálu vidím 4000 Kč, 500 Kč a 250 Kč - takže to nějak nesouhlasí. Předem děkuji za vysvětlení.

    11.01.2013 21:42
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.