Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Nové logo společnosti

Zadáno uživatelem Borovec v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Zadáním je vytvoření nového loga společnosti ve dvou základních variantách.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
14.03.2013
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo9 900 Kč
2. místo300 Kč
3. místo150 Kč
nahraných designů
273
Aktivních:94
Vyřazené zadavatelem:83
Smazané designérem96
Vyřazené adminem:0
Text v logu
AXANT
Popis
Hlavním podnikatelským zaměřením společnosti AXANT jsou investice do nemovitostí a jejich správa a pronájem. Společnost staví na dlouholetých zkušenostech v oboru, flexibilním přístupu a v neposlední řadě na korektním a spolehlivém jednání. Rozsah působení zahrnuje především obchodní, stavebně technickou, právní a ekonomickou činnost v oboru nemovitostí.

Nově vytvořené logo by mělo vyjadřovat na jedné straně tradici, solidnost a dlouhodobou znalost oboru a na straně druhé schopnost přinášet nová řešení ať už se jedná o stavebně technická řešení, otázky architektury, designu, použití moderních technologií či návrhy vlastního využívání nemovitostí. 

Konkrétní podoba loga by mohla také odrážet smysl obsažený v samotném názvu AXANT. Základem slova je francouzské AXE - osa. Význam AXANT pak lze z francouzštiny volně přeložit jako zaměření, soustředění, orientování (podle osy). V anglickém jazyce jsou odpovídajícími výrazy aligning, focussing. V podobě loga by tedy měla být obsažena základní myšlenka: sblížení s názorem obchodního partnera (jeho pochopení) a zaměření se a soustředění na řešení jeho požadavků. To vše v oboru, ve kterém se firma pohybuje (popsáno výše).

Zadáním je vytvoření dvou variant loga.
1. varianta: AXANT a.s.
2. varianta: AXANT reality

Pro lepší posouzení přivítáme i návrh použití loga na vizitkách a hlavičkovém papíře.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Klidné vyvážené logo vyzařující vztah k technickým záležitostem s oživujícím prvkem, kterým může být použití barevné kombinace nebo grafického prvku. Sofistikovaný a propracovaný styl s důrazem na detail.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Příliš efektní a abstraktní návrhy s použitím mnoha barev, historizující či jinak napodobující nějaký existující známý vzor.
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 60/100 nahlásit
1. místo
#19
5
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#221
1
fellah
#221
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#145
3
cihla
#145
Hodnocení: žádné nahlásit
#313
0
2Nine
#313
Hodnocení: žádné nahlásit
#311
0
profen
#311
Hodnocení: žádné nahlásit
#310
0
profen
#310
Hodnocení: žádné nahlásit
#308
1
SMarw
#308
Hodnocení: žádné nahlásit
#307
0
Gressak
#307
Hodnocení: žádné nahlásit
#305
0
domo1
#305
Hodnocení: žádné nahlásit
#302
0
wantedXY
#302
Hodnocení: žádné nahlásit
#300
0
vodnajs
#300
Hodnocení: žádné nahlásit
#299
0
Tobi_one
#299
Hodnocení: žádné nahlásit
#294
0
creativex
#294
Hodnocení: žádné nahlásit
#291
0
Valinka
#291
Hodnocení: žádné nahlásit
#289
1
Umbrolla
#289
Hodnocení: žádné nahlásit
#287
0
Krhoev
#287
Hodnocení: žádné nahlásit
#285
0
Tobi_one
#285
Hodnocení: žádné nahlásit
#280
1
Maple
#280
Hodnocení: žádné nahlásit
#279
2
kaktus
#279
Hodnocení: žádné nahlásit
#278
1
SvobodakP
#278
Hodnocení: žádné nahlásit
#273
0
Tomasson
#273
Hodnocení: žádné nahlásit
#270
0
worknroll
#270
Hodnocení: žádné nahlásit
#269
0
drapak
#269
Hodnocení: žádné nahlásit
#267
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#266
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#265
0
frople
#265
Hodnocení: žádné nahlásit
#264
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#261
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#260
0
SMarw
#260
Hodnocení: žádné nahlásit
#259
1
SMarw
#259
Hodnocení: žádné nahlásit
#258
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#257
1
filip_dcp
#257
Hodnocení: žádné nahlásit
#256
0
Inspirator
#256
Hodnocení: žádné nahlásit
#252
0
Lucie99
#252
Hodnocení: žádné nahlásit
#250
0
wantedXY
#250
Hodnocení: žádné nahlásit
#249
1
simba139
#249
Hodnocení: žádné nahlásit
#246
2
kaktus
#246
Hodnocení: žádné nahlásit
#245
0
Tobi_one
#245
Hodnocení: žádné nahlásit
#244
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#238
0
Pospa
#238
Hodnocení: žádné nahlásit
#237
0
lavision
#237
Hodnocení: žádné nahlásit
#236
0
lavision
#236
Hodnocení: žádné nahlásit
#234
0
Johnybas
#234
Hodnocení: žádné nahlásit
#233
0
Pavel
#233
Hodnocení: žádné nahlásit
#232
1
filip_dcp
#232
Hodnocení: žádné nahlásit
#231
0
milpo
#231
Hodnocení: žádné nahlásit
#226
0
Oldboy
#226
Hodnocení: žádné nahlásit
#225
1
Oldboy
#225
Hodnocení: žádné nahlásit
#224
0
xmatus
#224
Hodnocení: žádné nahlásit
#223
0
frople
#223
Hodnocení: žádné nahlásit
#220
0
Tobi_one
#220
Hodnocení: žádné nahlásit
#212
0
Prophet
#212
Hodnocení: žádné nahlásit
#197
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#194
0
Luk4jd00
#194
Hodnocení: žádné nahlásit
#191
0
Krhoev
#191
Hodnocení: žádné nahlásit
#190
0
Krhoev
#190
Hodnocení: žádné nahlásit
#189
0
Krhoev
#189
Hodnocení: žádné nahlásit
#188
0
Krhoev
#188
Hodnocení: žádné nahlásit
#179
0
johnyd
#179
Hodnocení: žádné nahlásit
#177
0
Luk4jd00
#177
Hodnocení: žádné nahlásit
#176
0
eNthon
#176
Hodnocení: žádné nahlásit
#172
0
Tobi_one
#172
Hodnocení: žádné nahlásit
#171
1
Johnybas
#171
Hodnocení: žádné nahlásit
#162
0
Adler
#162
Hodnocení: žádné nahlásit
#157
0
Tobi_one
#157
Hodnocení: žádné nahlásit
#156
0
iDsgn
#156
Hodnocení: žádné nahlásit
#155
0
Lucie99
#155
Hodnocení: žádné nahlásit
#154
1
cihla
#154
Hodnocení: žádné nahlásit
#150
0
Johnybas
#150
Hodnocení: žádné nahlásit
#149
0
medvidekpu
#149
Hodnocení: žádné nahlásit
#144
1
littlebro
#144
Hodnocení: žádné nahlásit
#143
0
Tafka
#143
Hodnocení: žádné nahlásit
#142
0
Tafka
#142
Hodnocení: žádné nahlásit
#141
0
gorath
#141
Hodnocení: žádné nahlásit
#139
0
phobia
#139
Hodnocení: žádné nahlásit
#135
2
merkytard
#135
Hodnocení: žádné nahlásit
#134
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#128
0
blahota
#128
Hodnocení: žádné nahlásit
#125
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#123
1
cihla
#123
Hodnocení: žádné nahlásit
#122
2
cihla
#122
Hodnocení: žádné nahlásit
#121
0
blahota
#121
Hodnocení: žádné nahlásit
#119
0
merkytard
#119
Hodnocení: žádné nahlásit
#108
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#93
0
Mekyska
#93
Hodnocení: žádné nahlásit
#90
0
katka
#90
Hodnocení: žádné nahlásit
#89
0
Maynedabe
#89
Hodnocení: žádné nahlásit
#87
0
kruciFOX
#87
Hodnocení: žádné nahlásit
#83
2
Tynka
#83
Hodnocení: žádné nahlásit
#73
1
Sedlinka
#73
Hodnocení: žádné nahlásit
#67
1
Johnybas
#67
Hodnocení: 20/100 nahlásit
#37
1
82degrees
#37
Hodnocení: 20/100 nahlásit
#17
2
vizii
#17
Hodnocení: 20/100 nahlásit
#9
3
kaktus
#9

zobrazit skryté designy (179)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pavel
#140
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pospa
#138
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Myrush
#137
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Alemon
#131
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Myrush
#113
Hodnocení: žádné nahlásit
0
frople
#110
Hodnocení: žádné nahlásit
0
merkytard
#109
Hodnocení: žádné nahlásit
1
kkuubbaa
#107
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Sevenson
#103
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pavel
#102
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Mekyska
#98
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mekyska
#97
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mekyska
#96
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mekyska
#95
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mekyska
#94
Hodnocení: žádné nahlásit
1
fotofik
#91
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pecen
#85
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Alemon
#84
Hodnocení: žádné nahlásit
0
kaktus
#81
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mariane
#79
Hodnocení: žádné nahlásit
1
lVlorf3us
#74
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
BadAngel
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
0
merkytard
#68
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Johnybas
#65
Hodnocení: žádné nahlásit
1
wordmaker
#64
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Sylvestr
#62
Hodnocení: žádné nahlásit
2
cihla
#56
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Mishule89
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pavel
#53
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Johnybas
#51
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vodnajs
#50
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mickey
#49
Hodnocení: žádné nahlásit
2
SMarw
#46
Hodnocení: žádné nahlásit
0
ptR93
#44
Hodnocení: žádné nahlásit
0
blahota
#41
Hodnocení: žádné nahlásit
0
TheHalami
#40
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Johnybas
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
0
xmatus
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobi_one
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Alemon
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Alemon
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Mishule89
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
0
magak
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
0
gorath
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pospa
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
1
krtas01
#7
Hodnocení: žádné nahlásit
0
simba139
#312
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profen
#309
Hodnocení: žádné nahlásit
0
simba139
#306
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valinka
#298
Hodnocení: žádné nahlásit
1
3ddi3
#297
Hodnocení: žádné nahlásit
0
simba139
#288
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Energy
#286
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Styblo
#276
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theorry
#275
Hodnocení: žádné nahlásit
0
locofoco
#274
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tomasson
#272
Hodnocení: žádné nahlásit
0
MSvat
#268
Hodnocení: žádné nahlásit
0
locofoco
#263
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Havrda
#255
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Havrda
#254
Hodnocení: žádné nahlásit
0
safr73
#253
Hodnocení: žádné nahlásit
0
safr73
#243
Hodnocení: žádné nahlásit
0
safr73
#242
Hodnocení: žádné nahlásit
0
INKLEZA
#241
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
happydiot
#239
Hodnocení: žádné nahlásit
1
xxxxx
#235
Hodnocení: žádné nahlásit
0
theorry
#230
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
0
frople
#222
Hodnocení: žádné nahlásit
0
locofoco
#219
Hodnocení: žádné nahlásit
0
AdamCitta
#218
Hodnocení: žádné nahlásit
1
kocianova
#217
Hodnocení: žádné nahlásit
0
kocianova
#216
Hodnocení: žádné nahlásit
0
kocianova
#215
Hodnocení: žádné nahlásit
0
safr73
#214
Hodnocení: žádné nahlásit
0
safr73
#213
Hodnocení: žádné nahlásit
1
odanna
#211
Hodnocení: žádné nahlásit
0
theorry
#210
Hodnocení: žádné nahlásit
2
masamazu
#204
Hodnocení: žádné nahlásit
2
masamazu
#203
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
INKLEZA
#199
Hodnocení: žádné nahlásit
1
simba139
#198
Hodnocení: žádné nahlásit
0
debeeleg
#196
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Havrda
#186
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Havrda
#185
Hodnocení: žádné nahlásit
2
sangopanza
#184
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
0
locofoco
#175
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Luk4jd00
#174
Hodnocení: žádné nahlásit
0
locofoco
#173
Hodnocení: žádné nahlásit
1
sangopanza
#170
Hodnocení: žádné nahlásit
1
sangopanza
#169
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Krupa
#168
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Havrda
#167
Hodnocení: žádné nahlásit
0
janabiz
#166
Hodnocení: žádné nahlásit
0
janabiz
#165
Hodnocení: žádné nahlásit
0
janabiz
#164
Hodnocení: žádné nahlásit
0
janabiz
#163
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Valinka
#160
Hodnocení: žádné nahlásit
0
qr321
#159
Hodnocení: žádné nahlásit
0
qr321
#158
Hodnocení: žádné nahlásit
0
theorry
#153
Hodnocení: žádné nahlásit
0
theorry
#152
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Prophet
#147
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Prophet
#146
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Alemon
#130
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Alemon
#129
Hodnocení: žádné nahlásit
4
MiCho
#120
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
1
MiCho
#115
Hodnocení: žádné nahlásit
1
odanna
#114
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
1
cihla
#92
Hodnocení: žádné nahlásit
1
odanna
#86
Hodnocení: žádné nahlásit
0
kaktus
#80
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profen
#63
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lVlorf3us
#47
Hodnocení: 40/100 nahlásit
1
odanna
#35
Hodnocení: žádné nahlásit
0
odanna
#34
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Alemon
#24
Hodnocení: 40/100 nahlásit
3
Hodnocení: 20/100 nahlásit
1
kkuubbaa
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Energy
#12

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit lVlorf3us

    Už je to skoro 3 týdny. Mohly by vždy výhry po nějakém delším časovém úseku propadnout a mohlo by se o ně třeba losovat. :) Anebo tu částku přidat třeba k nějakým novým soutěžím, či něco.. anebo to poslat na charitu.

    15.04.2013 20:25
  • nahlásit lVlorf3us

    Ono to 2. místo (na 99.99%) je dávno vybrané, jen to nikdo zatím nepřijal...

    5.04.2013 14:18
  • nahlásit safr73

    Hi, hi, já jen nechápu, že vyběhne 3. plac, pak 1. a 2. nikde... To je naprosto komické!!! Vím, že tohle je třetí a tohle první a něco mezi to do týdne třeba napasuju...

    5.04.2013 8:08
  • nahlásit simba139

    Souhlas s Morfeusem :)A vůbec jsem nehodnotila výběr vítežných návrhů zadavatelem, ale ztrátu času. Takhle bez jakékoli odezvy ztráceli drahý čas i "páni grafici" za všechny jmenuji Sangopanzu, který vložil čtyři  návrhy a o jehož kvalitách zde nikdo nepochybuje. Kdyby zdavatel hned na začátku napsal, že je pro vítěžné logo témeř nebo úplně rozhodnutý, bylo by volbou každého, zda se chce přesto dále účastnit.Všichni máme zájem, aby web fungoval, proto nevidím na diskuzi nic špatného. ( Jo a vkládala jsem průběžně:)

    1.04.2013 23:10
  • nahlásit lVlorf3us

    Kdopak má to 2. místo? :) Navrhuji, do budoucna, aby se vítězové prostě ukázali, třeba nějak šedivě (s textem 'Čeká se na potvrzení'), ještě předtím, než výhru přijmou. Určitě nejsem sám, kdo ze zvědavosti pak má týden otevřený panel a čeká, čeká, čeká, než tu výhru tedy někdo přijme. To samé vedle u Deal pickeru. Chápu, že se tu jednou stalo, že někdo výhru nepřijal (tuším 3. místo), ale jinak je to vysoce nepravděpodobné a určitě by se nic nezkazilo, kdyby ty výhry byly nějak zobrazeny ihned (nikomu to neuškodí, pokud ano, vyveďte mě z omylu).

    1.04.2013 21:46
  • nahlásit Instantmaso

    Nestačím se divit, jaká se tu rozpoutala vášnivá diskuze. Nechtěl jsem se jí původně vůbec zúčastnit, ale nedá mi to. To, v jaké výši zadavatel soutěže nabídne odměnu závisí jen na něm. Neznamená to, že čím větší odměnu nabídne, tak tím více bude všem reagovat na jejich příspěvky. Ono to ani pořádně nejde, protože čím větší odměna, tím více přidaných návrhů. Simba: Je někde napsané pravidlo, že se zadavateli soutěže nemůže líbit některé logo, které bylo přidané mezi prvními? Mají snad větší šanci na výhru ti, co dají logo jako jedni z posledních? odpověď snad ani nemusím psát... Kaktus: Mohu vědět jediný důvod, proč by někdo nemohl vyhrát tři soutěže? Mají snad admini zakazovat možnost výhry těm, kteří již někdy vyhráli?  Vítězové vyhrávají proto, že se jejich návrhy líbí zadavateli soutěže nejvíce - k tomu není co dodat. Mám tu z toho pocit, jako kdybych měl povinost  omlouvat se všem ostatním, kteří nevyhráli. Ale o tom je soutěž. Všichni mají na začátku stejná pravidla a stejné šance. Navíc soutěže bývají často i o štěstí a souhře okolností. Pokud se všem zde kritizujícím nelíbí styl jakým způsobem jsou vybírání výherci, nevidím důvod proč jsou ještě zde a přidávají další návrhy.  Rád bych to tímto komentářem uzavřel, protože se tu bude navážet jeden do druhého a to si můžeme všichni odpustit a můžeme investovat svůj čas do smysluplnější aktivity. PS: Děkuji všem ostatním, kteří mi gratulovali k výhře bez zbytečných přidaných narážek. Vážím si toho.

    30.03.2013 11:07
  • nahlásit lVlorf3us

    Gratuluji vítězi.Jinak k diskusi, je vidět přímá úměra výše odměny a počtu nespokojených příspěvků v závěru soutěží. Lidi by ze sebe měli otřepat domněnku, že vyšší odměna = znatelně serióznější přístup + vysoce komunikativní zadavatel, který výběru loga samozřejmě rozumí a vybere zaručeně to nejkvalitnější logo + další a další obrovská a naivní pozitiva. Holt je to tak, že vždy záleží na vkusu zadavatele (který může přijít někomu zvláštní) a odměna není žádná záruka ničeho (viz státní tendry na různá loga, kde se točí miliony). Naopak může být někdo s nižším rozpočtem, kdo se nad výběrem loga dohaduje s lidmi, co tomu třeba rozumí a vyberou už dobré logo. Tam ale tolik lidí nepřispěje, protože to přeci není tak seriózní (jen na oko, zblízka jsou to často serióznější projekty, než ty vysoce oceněné a zadavatel komunikuje hojně). Zkrátka a jednoduše - je nesmysl zavrhovat menší soutěže, že je to ostuda a výsměch a stejně tak je nesmysl vidět v vysoce ohodnocených soutěžích nějakou modlu, něco nadpřirozeného, co je prostě dokonalé a co musí dopadnout dobře. Jsou to jen předsudky. Prostě existují dobré soutěže (dobří zadavatelé) a soutěže méně dobré a ani jedna skupina není nijak závislá na tom, kolik odměna činí.

    29.03.2013 22:02
  • nahlásit admin

    Taky vám děkuji za reakce. Pravdou však je, že jsme v procesu vývoje zcela nového systému. Připravujeme jej zcela od nuly, takže nám dejte ještě tak dva měsíce. Většina skutečností, které zmiňujete, bude nějak řešená. Každému zadavateli zdůrazňujeme nutnost komentovat návrhy. Vy to ovšem nevidíte , jelikož je to přes email. Bereme to jako cennou zpětnou vazbu a vnímáme ji. Děkujeme.

    29.03.2013 21:20
  • nahlásit kaktus

    Admin: Díky za reakci. Proč hned tak extrémně? Nevolám po 100% odezvě. Volám po NĚJAKÉ odezvě. Nevolám po 24/7 monitoringu, volám po iniciativě. Myslím si, že zadavatel by měl se vstupem do soutěže chápat, že se stává součástí procesu vývoje, ne že si nechává stavět logo "na klíč". To přeci nejde, kvalitního výsledku můžeme dosáhnout pouze společnou komunikací - čím intenzivnější, tím lepší. A pokud tu máme mít spravedlivou soutěž, do které se přes zatím neexistující síto dostane tolik i nekvalitních návrhů, Musí zadavatel počítat s tím, že nějaký ten čas komunikací a selekcí stráví.  Vy jste tu od toho, abyste vytvořili co nejlepší podmínky pro všechny strany. Zatím tu nejsou. Designéři jsou demotivováni a jestli je zadavatel obecně spokojen s tím, co si odtud odnáší,... a jestli s tím bude spokojen i v delším časovém horizontu.... však posuďte sám výsledky soutěží. Neříkám, že mám recept jak to vylepšit, to bych si založil topdesignera sám.. ale pravidlo ohledně přesně daných kvót, kolik toho musí zadavatel alespoň ohodnotit, bych po zkušenosti vytvořil. Určitě bychom měli novými pravidly dosáhnout toho, aby každý design, který po tvrdé selekci zůstane v roli možného vítěze, bude ohodnocen hvězdami a bude u něj komentář - to není 100% návrhů, to může být třeba 20%, což je z průměrných 150 návrhů 30 okomentovaných favoritů za průměrných asi 10 dní soutěže, to jsou 3 denně - jako minimální kvóta je to příliš? Nemělo by být možné smazat návrh před koncem soutěže, rovněž kvůli pochopení že tudy ne.. Souhlas s Oldboy. Nechci být všeználek, ale mám pocit, že byste měli rychleji hnát web do profesionálnějších výšin - Trochu znechuceně se mi chce rýpnout, že zatím nabízíte mizerné služby zákazníkům za mizerné peníze pro designéry. To vše za mizerných podmínek. Ano, funguje to, ale máte z toho dobrý pocit? (A ano, když se mi tu nelíbí, můžu jít pryč, ale rád přispěji alespoň komentářem ke změně k lepšímu.) Nakonec si neodpustím tvrzení: Není pravda, že jste o ničem nevěděl. 20.3. sem psal critic, že něco není v pořádku, odbyl jste ho. Věděl jste, že zadavatel na nás kašle, proto píšu, že od vás žádná pomoc nepřišla. Mrzí mě to. Tučně označené části textu jsou návrhy na zapracování do pravidel. kaktus

    29.03.2013 18:58
  • nahlásit Oldboy

    Stran páky na zlepšení odezvy od zadavatelů by možná šlo direktivně zakotvit do pravidel, že u delších soutěží je zadavatel povinen rozhodovat stylem: něco jako postup ze skupiny, čtvrtfinále, semifinále. Zkrátka s přibližující se uzávěrkou nemilosrdně a i bez nároku autora na odezvu selektovat návrhy, který jsou na první pohled špatný a o ničem. Tím se vyhneme tomu, že tu budou viset "logotypy" bez kvality a zrno bude smíchaný s odpadem. Spousta lidí pak čeká na odezvu, která se k nim stejně nedostane, protože zadavatel nestíhá okomentovat všechno. Zkrátka, když uvidím, že jsem jako designer neprošel sítem, tak soutěž skrečuju, pokud mám soudnost. Nebo se budu snažit udělat novej kvalitnější návrh, pokud chci dál pokračovat. Taky si myslím, že mazání neúspěšných návrhů autorem by mělo být umožněno až po skončení soutěže, ať vidíme, kterou cestou rozhodně nejít.  V tomhle konkrétním případě selhala selekce ze strany zadavatele. Proč tu 14 dní visí "milion" zprzněných "A" a "X" jako návrhy na logotyp? Nechápu? Myslím, že zase tolik času by nezabralo sednout si k počítači a vyházet něco, co tu kvalitativně nemá co dělat. Zadavatel měl provádět nekompromisní selekci. Ubylo by nás, který jsme odvedli práci v naději, že jdeme po správný cestě naproti vkusu zadavatele.

    29.03.2013 17:45
  • nahlásit admin

    Vážení, to si opravdu myslíte, že má zadavatel nárok ohodnotit všechny návrhy, když se jejich počet blíží 300? Zkuste si někde napsat tolik komentářů, není to tak málo, jak se zdá. To by u toho muselo sedět zadavatelů snad 10. Zadavatel jasně od začátku favorizoval vítězný návrh, v tomto ohledu se k nikomu nechoval nějak nepoctivě.kaktus: Jak byste chtěl změnit pravidla pro zadavatele? A to se ptám zcela upřímně... Zatím neznám způsob, jak zadavatele "donutit" ke 100% odezvě. Nemůžeme zadavatelům házet klacky pod nohy a zavalit je takovými požadavky, které třeba normálně pracující člověk ani nemůže naplnit. Je to nereálné. Podmínky jste měli všichni stejné. Pokud by váš návrh zaujal zadavatele, tak byste komentář dostali.A jakou pomoc od adminů čekáte? Nikdo se neozval. Když mi nahlásíte, že se děje něco neobvyklého, tak to vždy řešíme. Žádný email však nepřišel. Nemůžeme sledovat všechny soutěže 24 hodin denně.Zkuste se trošku i vcítit do role zadavatele, pro které průběh takové soutěže také není úplně jednoduchý. Ale chápu, že jsou zde emoce. U soutěží s vyššími odměnami je to obvyklé. Ale také souhlásím, že do určité míry mohla být zpětná vazba lepší - hlavně v posledních dnech. Ale se zadavatelem jsme byli v kontaktu a vím, že si je procházel všechny. Jen se mu prostě od začátku líbilo kontrétní logo a na tom přeci není níc špatného.

    29.03.2013 17:09
  • nahlásit AnemoneAbio

    Dobrý den, souhlasím. Také mi připadá velmi pochybné tvrzení o poctivém průběžném hodnocení, hlavně vzhledem k tomu, že se v posledních dnech objevilo několik podle mého názoru kvalitnějších návrhů, než je ten ,,vyvolený".  Pokud podle zadavatelů opravdu nebyly lepší, rozhodně stály přinejmenším za komentář a hodnocení. Takto mi to připadá opravdu nespravedlivé. Věnovali tomu spoustu času a nemají z toho nic, nulovou zpětnou vazbu. Opravdu velmi demotivující. Z.

    29.03.2013 16:22
  • nahlásit INKLEZA

    Měl jsem zde na top designers vidinu sebezdokonalovani a moznou vyhru, ale abych zde travil cas v noci a nikdo ze zadavatelu nemel ani to aby nam napsal něco k našim navrhum třeba , proč dekuji ale mam jinou představu? Co třeba je tu skoro super jen kdyby tohle a tohle. Připadá mi ze tu ze sebe děláme pitomce. Taky by stačilo, kdyby sem nekdo napsal děkujeme všem za navrhy. Jo a pro designery. Jste skvělý a delate moooc peknou práci.

    29.03.2013 16:19
  • nahlásit kaktus

    Kredibilita tohoto serveru klesla s touto soutěží na úroveň takzvané pračky peněz. Nulová odezva zadavatele, vítěz který ze tří soutěží vyhrál tři.. žádná pomoc od adminů. Paráda. Krásně jste se nám vysmáli. Odmítám svou účast v dalších soutěžích, pokud se nezmění pravidla pro zadavatele, a vyzývám ostatní designéry ke stejnému kroku.

    29.03.2013 15:43
  • nahlásit radimzahraj

    no logo nic moc...ale klidne me zabijte, byly tady lepsi..

    29.03.2013 14:51
  • nahlásit sangopanza

    Evidentně jen mrhání času. "děkuji"

    29.03.2013 12:55
  • nahlásit simba139

    ... také jsem si všimla, že Instantmaso a felah byli jediní, se kterými pak zadavatel  v průběhu soutěže komunikoval, poučení pro příště

    29.03.2013 10:17
  • nahlásit simba139

    no gratulace, taky mám bohužel ten pocit, že o vítězi bylo rozhodnuto už na začátku a my ostatní jsme jen zbytečně ztráceli čas a nikdo ty návrhy ani neviděl  :(

    29.03.2013 10:12
  • nahlásit Krupa

    Tak to byla rychlovka =) Každopádně gratuluji vítězům, škoda že zřejmě nebyly ohodnoceny i další návrhy, které se tu během týdne nashromáždili.  Organizace této soutěže z pohledu zadavatele trošku pokulhávala, ale s tím nic neuděláme.

    29.03.2013 9:45
  • nahlásit kaktus

    Gratuluji vítězům, Instantmaso - neuvěřitelný hattrick, to se jen tak nevidí. Borovec - Zajímalo by mě, jestli jste "návrhy z posledních dnů" vůbec alespoň viděli. "Průběžné a intenzivní hodnocení" už radši nechám bez komentáře... :-D

    29.03.2013 9:41
  • nahlásit Tobi_one

    Gratuluji vitezum, volba byla rychla,na to jak probihala soutez. Myslim, ze prvni misto bude dobre reprezentovat firmu.Skoda jen, ze zbylo vice nez sto navrhu bez jakekoliv reakce a hodnoceni...to nevypovida o "prubeznem a intenzivnim hodnoceni".Trosku to tu soutez znehodnotilo. Vypada to, ze vitez byl vybran uz drive a z nedostatku casu se spoutu navrhu ani neprohledlo.To je skoda, ale jen ciste muj nazor:)

    29.03.2013 9:27
  • nahlásit Borovec

    Děkuji všem za čas a energii věnovanou tvorbě návrhů nového loga naší společnosti. Vzhledem k jejich celkovému množství jsem již v posledních dnech nestačil všechny komentovat, za což se omlouvám. Hodnocení na naší straně ovšem probíhalo průběžně a intenzivně. Ještě jednou děkuji za všechny návrhy. 

    29.03.2013 7:27
  • nahlásit Krupa

    Hm. Docela by mě zajímala nějaká odezva, ale asi je už pozdě....

    28.03.2013 14:17
  • nahlásit littlebro

    Návrh #144 jsem aktualizoval, poprosím o vyjádření, díky.

    27.03.2013 17:46
  • nahlásit littlebro

    Cihla: Fakt, že jo! Tomu říkám inspirace! :-D

    27.03.2013 17:35
  • nahlásit xxxxx

    přítok a odtok je nějaký nevyvážený, aby se nám tu neprotrhla hráz :D

    27.03.2013 14:41
  • nahlásit kaktus

    Design #246 doladěn. Prosím o zpětnou vazbu (rovněž k designu #279). Díky.

    27.03.2013 14:04
  • nahlásit daveschafer

    Návrh #202 aktualizován.

    26.03.2013 20:15
  • nahlásit masamazu

    Dobrý den, k návrh #204 byly přidány další varianty a explikace logotypu. Budu rád za komentář. Děkuji. DŽ

    26.03.2013 15:25
  • nahlásit cihla

    návrh 239 mi nwm jak vám dost připomíná 23.... nwm čím ... asi tím že je to úplně to samé ve 3D :D

    26.03.2013 10:48
  • nahlásit kocianova

    k návrhu č. 217 přidán návrh vizitky a hl. papíru...

    26.03.2013 9:15
  • nahlásit Instantmaso

    K návrhu #19 přidány barevné varianty

    25.03.2013 21:35
  • nahlásit simba139

    design 198 aktualizován...

    25.03.2013 18:13
  • nahlásit masamazu

    menší připomínka k návrhu #161...působí totiž trochu jako by si http://www.vidox.cz/ zakládal dceřinou společnost... Jinak v blízké době ode mě čekejte taky návrh ať jen nerejpu :)

    24.03.2013 21:17
  • nahlásit cihla

    návrh 145 aktualizovaný.... J.C

    24.03.2013 18:26
  • nahlásit cihla

    Dobrý den  Přidal jsem ještě jeden... doufám že se aspon jeden bude líbit.... těším se na vaše připomínky a reakce.... doufám :D s pozdravem J.C

    22.03.2013 16:19
  • nahlásit Borovec

    Děkuji všem za velké množství návrhů. Některé jsou našim představám bližší, některé vzdálenější. Dnes proběhlo další kolo hodnocení, takže nyní budu postupně vyřazovat a hodnotit. Další kolo hodnocení proběhne začátkem příštího týdne a pak již vyhlásíme vítěze. Jednoznačný favorit v tuto chvíli není. Je tedy ještě reálná šance na úspěch. Doporučuji se orientovat na jednodušší elegantní návrhy. V některých případech totiž ani nejde snadno přečíst název společnosti. Pokud Váš návrh není vyřazen, ale zároveň u něj není komentář či hvězdička, tak se jedná o návrh nad kterým ještě přemýšlíme.

    22.03.2013 14:17
  • nahlásit MiCho

    Návrh 120 aktualizován.  MiCho

    22.03.2013 12:33
  • nahlásit Mekyska

    Podle mého názoru by se měly návrhy logotypů prezentovat v základní podobě. Kvalitní návrh logotypu by se měl poznat i bez doprovodných efektů.Pak lze lépe porovnávat. S úctou Václav Mekyska

    21.03.2013 18:17
  • nahlásit PatrikZahradnik

    Není zrovna nejlepší postup nechat celou věc hodnotit větším počtem lidí. Poprosil bych Vás o doplnění zadání o nějaká loga, která by měla jít příkladem. Takto je to střelba od oka s nulovou zpětnou vazbou. Děkuji.

    21.03.2013 17:46
  • nahlásit cihla

    dobrý den ... chtěl bych se zeptat kdy bude další selekce a hodnocení návrhů. děkuji J.C

    21.03.2013 15:34
  • nahlásit admin

    critic: To už je několikátý příspěvek od vás, ve kterém zadavatele v podstatě jen poučujete, moralizujete a udělujete rádoby zasvěcené rady. Zatím jste se ale žádné soutěže nikdy nezúčastnil, nic jste z hlediska grafiky nepředvedl, takže nerozumím vašemu zájmu se k soutěžím nějak vyjadřovat a není to ani tedy vhodné. Váš účet je očividně vytvořen vyloženě účelově proto, abyste mohl  plnit diskuze svými osobními názory. Nejdříve se začněte účastnit soutěží, ptejte se zadavatele na konkrétní dotazy za účelem vlastní účasti a reagujte alespoň na záležitosti, které se týkají Vaší práce. Pokud jen budete naplňovat funkci odpovídající vašemu uživatelskému jménu "critic", tak nebudu váhat váš účet zablokovat. Berete akorát prostor těm designérům, kteří se chtějí účastnit. Na můj příspěvek nereagujte, nechci, aby se zadavateli dál plnila diskuze.

    20.03.2013 9:12
  • nahlásit Borovec

    Hodnocení návrhů probíhá a bude probíhat v určitých vlnách, protože ho provádí více lidí. V průběhu dnešního dne provedu úpravy na základě včerejšího hodnocení. Zatím budu spíše vyřazovat, protože našim představám se jich blíží málo. Pokud se někomu nelíbí námi dosud preferovaný návrh, doporučuji přijít s lepším. 

    20.03.2013 7:37
  • nahlásit critic

    Vážený pane zadavateli. Dovolte mi krátké vyjádření k této soutěži. Z pozice designera jsem doufal a těšil jsem se, že budete hýřit aktivitou při konzultování vzniku Vašeho loga, do kterého jste vložil nemalý peníz. Na konci pátého dne soutěže bych čekal, že každý návrh, který Vás zaujal, bude mít rozvedenou šňůru Vašich komentářů v diskusi s designéry, bude ohodnocen náležitým počtem hvězd a každý design, který Vás nezaujal, bude ležet "pod čarou". Už třeba jenom proto, že tu pro Vás pracuje nemalý počet lidí, všichni krom třech zadarmo a všichni netrpělivě čekají na Vaše reakce, aby svoji práci mohli posunout dál. Vypsal jste velmi dobré a poměrně přesné zadání, což je pro soutěž výborný základ. Při druhém kroku už ale kulháme... Zatím jste vložil jeden obecný komentář, ohodnotil asi 13,16% návrhů. Dokonce jste favorizoval jeden návrh, výborně! I u tohoto bych se rád zastavil. Nedá, nedá, nedá mi spát, jakým způsobem Vámi favorizované návrhy splňují Vámi vypsané zadání (tradice, inovace, význam slova,...)? Nezlobte se na mě, ale pro designéra je velmi demotivující, když se snaží vyhovět danému zadání a zadavatel potom vybere něco, co se zadáním prostě nemá nic společného - občas se to skutečně stává. To se potom nemusíte dělat s tím zadáním... Omlouvám se, že píši anonymně, rád bych kritiku vyjádřil bez dalšího dopadu.. Budu rád, když se k tomu vyjádří všichni, kdo mají co říct, ovšem zejména ocením reakci zadavatele. Pěkný den přeji.

    19.03.2013 23:18
  • nahlásit Tobi_one

    Borovec>Vsiml jsem si, ze se spoustu navrhu(vcetne meho #27) nedockalo hodnoceni ani komentare. Pokud jsou pro Vas vsechny mimo,je lepsi je skryt jako nevyhovujici. Aby nedoslo k tomu, ze se budou hromadit navrhy a vsichni budeme strilet mimo.Predem diky

    19.03.2013 16:42
  • nahlásit Borovec

    Jménem zadavatele bych Vás rád informoval o prvních dojmech z Vašich návrhů. Zatím se pouze málo návrhů přiblížilo našim představám. Uznávám, že je velmi těžké vytvořit něco nového tak, aby se to něčemu existujícímu nepodobalo. Proto, prosím, nepoužívejte příliš stylizaci domečků, stříšek a podobně, jelikož to má v logu mnoho realitních společností. Některé návrhy jsou celkem zajímavé, ale z mého pohledu spíše pro jiné obory. Postupně se prostřednictvím počtu hvězdiček pokusím ohodnotit přiblížení návrhů našim představám.  

    19.03.2013 12:42
  • nahlásit Mishule89

    Nikdy jsme se k ničemu nevyjádřila, ale dnes udělám výjimku. Chápu, že to logo nebylo použito, na zadání sedí, tak proč sem nedat o jeden návrh víc, pro zadavatele lépe. Není to nepropracované logo a maximálně si ho zadavatel nevybere. Navíc lVlorf3us přispívá do značného počtu soutěží, hodně jich vyhrál a proto nechápu, proč píšete o staganci nápadů. Sám zadavatel u nejnovějšího projektu napsal, že se těšil na jeho logo, protože viděl, že vždy přijde s něčím kreativním. Tak prostě jednou zkusil použít něco, co si někdo nevybral, logo tématicky zapadá a třeba by se náhodou zadavateli líbilo, tak proč to nezkusit. Jak říkám, maximálně si ho nevybere. Furt lepší dávat sem SVÉ nápady, které neuspěly v jiné soutěži, než kopírovat již stávající loga.

    19.03.2013 11:57
  • nahlásit lVlorf3us

    Ano, s tím souhlasím, že si zadavatel zaslouží vytvořit něco na míru. Nicméně se běžně stává, že někdy už vzniklý, nepoužitý symbol se třeba zalíbí více, než ty na míru, tak jsem to chtěl pouze zkusit a když nezalíbí, tak nezalíbí (jak jsem psal, kdyby to byl irelevantní symbol, tak neřeknu, ale zde to tematicky, i iniciálově sedí.. ). Reagoval jsem proto, že jste se do mě pustili, jak kdybych udělal nevím co. V ostatních soutěžích designéři používají své nepoužité práce běžně (je to znát hlavně u těch posledních zahradnicích soutěží, nebo soutěží zdravotnických) a nikdy jim to nikdo nevytkne, ale jak to udělám já, hned šup a shodit mě. :) Ale nebudu o tom diskutovat, je to má věc a je to v rámci pravidel, tak si hleďte svého a hodně štěstí v soutěži.

    19.03.2013 11:23
  • nahlásit admin

    Vyjádřím se k "recyklování" návrhů - a tímto to prosím uzavřeme, ať se to tady zbytečně neplní na úkor přehlednosti. Z formálního hlediska to není problém - tedy z hlediska našich pravidel (a asi i obecně). Pokud designér nevyhraje, tak design zůstává v jeho plném vlastnictví a může s ním nakládat dle uvážení. Přece svoji práci nevyhodí do koše. Takže nějaká vykrádačka sama sebe v tomto případě neexistuje (pokud už designér nějakou část někomu neprodal). Ale je pravda, že především u loga by měla být práce opravdu tvořena na základě konkrétních potřeb zákazníka. Tím pádem není úplně optimální nahrávat nějakou práci, která takto nevznikala. Navíc pokud jde o soutěž s vyššími odměnami, tak by si zadavatel zasloužil práci, která byla vytvořena původně pro něj. Na tom se, předpokládám, shodneme všichni. Takže buďte na ty recyklace opatrní... Pravidla neporušujete, ale na zadavatele to určitě nikdy nebude dobře působit.

    19.03.2013 9:55
  • nahlásit sangopanza

    Je dost těžký znát všechny návrhy a loga na světě, aby se nestalo, že si budou některý loga podobný. Každopádně svého návrhu pro firmu Wecreate si vážím, protože jsem mu věnoval dost času a úprav. Můžeš ho napadat jak chceš, ale neřeší to nic ohledně původního tématu, který tu řešíme. Masazu zmínil věc, která mě osobně taky negativně oslovila, ale jak jsem psal, je na každým z nás jakou kvalitu naše práce bude mít. Já tímhle pouze vyjádřil svůj názor na zmíněnou recyklaci nápadu. Někdo to uznává, ale mě to přijde jako úpadek. Sory jestli ti moje reakce přišla příliš ostrá.

    19.03.2013 9:29
  • nahlásit Deerforest

    No vím že se mě to netýká, ale chci se zastat Morfeuse... Tohle recyklovaní svých vlastních návrhů využívá i hodně grafických firem. Říká se tomu ukládání nápadu do šuplíku (když se nepodaří nápad obhájit) a následné vytáhnutí. :) Ovšem pravda je že logo za 10 tisíc by si zasloužilo asi víc času. DF

    19.03.2013 9:09
  • nahlásit lVlorf3us

    Sangopanza > U každé soutěže navrhuji nové věci, nestagnuju na jednom bodě, nevidím problém v tom, občas použít něco z 'inventáře', když je to má osobní práce, na které jsem strávil nějaké ty hodiny. Spíš by lidi měli více zkoumat terén a nevytvářet něco znatelně podobného něčemu, co už existuje (jako třeba to W u Wecreate, viď :-)), protože pak vypadá, že jim je ti úplně jedno - to také o něčem svědčí (promiň, musel jsem ti tu narážku vrátit, nic ve zlém). A pardon, že nepronikám do jádra věci a že nemám letité zkušenosti v oboru a nastudovanou grafickou školu, jako ostatní.. ale to pochopení a vžití do principů designu vážně chvíli trvá.

    19.03.2013 0:07
  • nahlásit sangopanza

    Někdo dokáže "naflákat" za krátkou dobu 10 "log" a slovíčkařit u jejich obhajoby, jiní opravdu pronikají do jádra věci.Souhlasím s tím, že pokud nebylo navržené logo prohlášeno za vítězné a žádná firma ho zatím nevyužívá,není problém použít ho jinde, jen to asi o něčem svědčí.To je ovšem jen můj pohled na věc. Je na každým z nás jestli budeme "graficky růst" či se zastavíme v určitém bodě.

    18.03.2013 23:03
  • nahlásit kaktus

    Rád bych se zeptal zadavatele, kdy začne hodnotit a komentovat návrhy.

    18.03.2013 18:36
  • nahlásit lVlorf3us

    masamazu > Nevim, o co ti jde, dělá to tu skoro každej. Pokud jsi nikdy nevyužil žádnou svou nepoužitou práci, tak ti tleskám, ale když máš za sebou stovku neúspěšných, nepoužitých symbolů, tak nevidím důvod, proč je někdy nevyužít znovu (někdy doupravit, ale někdy třeba komplet), zvlášť když to sedí (je to do tvaru A a jde o investice, takže ten koloběh peněz v symbolu je víc než relevantní)A Mussile ty se raději neusmívej, tys udělal to samé u mediasunu. ;)

    18.03.2013 17:00
  • nahlásit PatrikZahradnik

    Tomu se říká "recyklace nápadu" :D

    18.03.2013 9:45
  • nahlásit MartinMussil

    :)

    18.03.2013 9:37
  • nahlásit masamazu

    to IvIorf3us: vykrádačka sama sebe? Originální... :Dhttps://topdesigner.cz/contest/view-design/19282.html

    17.03.2013 21:50
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.