Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Nové logo pro výzkumnou instituci

Zadáno uživatelem Duvri v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Předmětem zadání je logo Výzkumného ústavu veterinárního lékařství a jeho jednotná prezentace odpovídající charakteristice jedinečné vědecké,
moderní a stále se rozvíjející instituce veterinárního zaměření, která je charakteristická
svou komplexností v oblasti veterinární medicíny přesahující i do medicíny
humánní. Instituce je strategická svou polohou pro její dostupnost
v Evropském i světovém rozsahu.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
25.03.2013
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo4 000 Kč
2. místo300 Kč
3. místo150 Kč
nahraných designů
68
Aktivních:40
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem28
Vyřazené adminem:0
Popis
Cílem soutěže je získat jednotný vizuální styl, použitelný pro běžné merkantilní tiskoviny pro úřední styk, reklamní tiskoviny (brožury, letáky), internet a internetové prezentace, expozice na výstavách a veletrzích, dárkové a reklamní předměty, certifikační označení apod. Značka a logotyp budou mít dlouhodobou platnost, měly by proto být unikátní, příjemně poutavé, zároveň však srozumitelné a s nosnou myšlenkou. Je třeba mít na paměti čitelnost značky v celé škále použití jak při zmenšení tak i při zvětšení, dobrou čitelnost v černobílé variantě a snadnou reprodukovatelnost a jednoduchou aplikaci včetně široké použitelnosti (billboardy, plakáty, hlavičkový papír, vizitky, razítka, reklamní předměty).

Za distribuci výhry je z vnitřních procesních důvodů zodpovědný zadavatel, Výzkumný ústav veterinárního lékařství, v.v.i.


Poznámka od provozovatele portálu: Po ukončení soutěže klasicky požádejte o výhru. Vaše žádosti (ale také kontakty) předáme zadavateli, který zajistí vyplacení. Vítěz soutěže tedy může zaslat finální návrh až ve chvíli, kdy od zadavatele obdrží platbu. U této soutěže bylo přistoupeno k těmto individuálním podmínkám, jelikož je to jediný způsob, jak může tato instituce soutěž uspořádat. Z hlediska určité kredibility, kterou této instituci přisuzujeme, věříme, že vyplacení vítězů proběhne bez problémů.
Název společnosti
Výzkumný ústav veterinárního lékařství, v.v.i.
Obor podnikání
věda a výzkum
Cílová skupina
odborná vědecká veřejnost
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Základem bude značka (grafický symbol), logotyp, vytvořený z anglické zkratky instituce "Veterinary Research Institute" (VRI) v rozšířené variantě s českým i anglickým názvem instituce. Jsou upřednostňovány symboly vědy a výzkumu. Potencionální výherci budou požádáni o předložení cenové kalkulace k manuálu jednotného vizuálního stylu, jehož vypracování je podmínkou spolupráce s autorem vybraného návrhu.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Není nutné použití archaického znaku hada omotaného kolem Aeskulapovi hole, nemusí být ani použita symbolika zvířat.
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#32
2
cihla
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#45
1
grafik78
#45
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#29
1
Oldboy
#29
Hodnocení: žádné nahlásit
#88
0
profen
#88
Hodnocení: žádné nahlásit
#85
0
Tomasson
#85
Hodnocení: žádné nahlásit
#84
0
grafik78
#84
Hodnocení: žádné nahlásit
#82
0
Alemon
#82
Hodnocení: žádné nahlásit
#81
0
medesign
#81
Hodnocení: žádné nahlásit
#80
0
lucifa
#80
Hodnocení: žádné nahlásit
#77
0
Kimboj
#77
Hodnocení: žádné nahlásit
#76
1
Kimboj
#76
Hodnocení: žádné nahlásit
#74
0
Farky
#74
Hodnocení: žádné nahlásit
#72
0
milosheck
#72
Hodnocení: žádné nahlásit
#71
0
milosheck
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
#70
0
Hanne
#70
Hodnocení: žádné nahlásit
#66
0
Shipka
#66
Hodnocení: žádné nahlásit
#65
0
Aivik
#65
Hodnocení: žádné nahlásit
#63
0
Umbrolla
#63
Hodnocení: žádné nahlásit
#62
0
Pospa
#62
Hodnocení: žádné nahlásit
#60
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#59
1
grafik78
#59
Hodnocení: žádné nahlásit
#56
0
Pospa
#56
Hodnocení: žádné nahlásit
#54
0
82degrees
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
#53
0
Darabaka
#53
Hodnocení: žádné nahlásit
#49
1
Levithan
#49
Hodnocení: žádné nahlásit
#46
0
Alemon
#46
Hodnocení: žádné nahlásit
#44
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#43
0
ptR93
#43
Hodnocení: žádné nahlásit
#37
0
gorath
#37
Hodnocení: žádné nahlásit
#34
0
dencza
#34
Hodnocení: žádné nahlásit
#27
1
Oldboy
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
#24
0
Myrush
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
#23
0
Myrush
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
#21
0
Himal
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
#16
0
Mickey
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
#10
0
Krhoev
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
#8
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#7
1
Alemon
#7
Hodnocení: žádné nahlásit
#6
1
Alemon
#6
Hodnocení: žádné nahlásit
#3
0
Mickey
#3

zobrazit skryté designy (28)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
MiCho
#87
Hodnocení: žádné nahlásit
1
odanna
#86
Hodnocení: žádné nahlásit
0
MiCho
#83
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Maja61
#78
Hodnocení: žádné nahlásit
0
MiCho
#69
Hodnocení: žádné nahlásit
1
odanna
#61
Hodnocení: žádné nahlásit
1
odanna
#58
Hodnocení: žádné nahlásit
0
janabiz
#57
Hodnocení: žádné nahlásit
0
janabiz
#55
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Energy
#52
Hodnocení: žádné nahlásit
0
graphicon
#48
Hodnocení: žádné nahlásit
0
graphicon
#47
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Maja61
#42
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theorry
#41
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Maja61
#38
Hodnocení: žádné nahlásit
0
gorath
#36
Hodnocení: žádné nahlásit
0
gorath
#35
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Maja61
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Energy
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Energy
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theorry
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Krhoev
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Krhoev
#9
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theorry
#5
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
1
INKLEZA
#1

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Oldboy

    Díky

    23.04.2013 14:50
  • nahlásit admin

    MMDesign: Napište mi prosím email (synek@topdesigner.cz), kterého designu (a soutěže) se to přesně týkalo. Dávat like však mohou jen autorizovaní designéři.

    12.04.2013 13:50
  • nahlásit MMDesign

    Ahoj chtěl jsem se zeptat není to v rámci soutěže, spíše otázka na adminy, ale pro mě je to zvláštní poznatek. Když mi dva mí kolegové na tomto fóru dali lajk(To se mi líbí), ne mě nejmenovanému projektu , nezobrazilo se pod obrázkem žádné číslo pořád nula, ani po XX dne a aktualizacích. Čím to je? Přitom jiné projekty mají "lajky" je to nefér hra? Jen bych podotknul, že "olajkovat" nejde ani můj design, ani design mích kolegou? Kde by mohl být problém? Dva  olegové ještě nejsou plnými designéry, odeslali zatím 3 návrhy, každý. Děkuji. 

    4.04.2013 16:01
  • nahlásit radimzahraj

    dej si tam co chces, jen zustan vklidu, pokud ti vadi, ze na neco poukazu, pak to neber jako agresi...dale se tebou taky nehodlam zaobirat...

    4.04.2013 12:55
  • nahlásit 82degrees

    to radimzahraj: zrcadlově otočený symbol? to si děláš srandu? můj symbol vychází s písmene S a symbolizuje řazení dat. Ten symbol squar.... je složitější a já tam tu podobnost prostě nevidím. Light písmo jsem zvolil proto, že zadavatel ukázál 70% log s lightovým písmem (a asi se mu tento řez líbí). To sem tam měl dát patku? Tímto tuto diskuzi končím, jelikož nepatří k tomuto projektu. A naštvaný nejsem, jen to tam prostě nevidím.

    4.04.2013 11:51
  • nahlásit radimzahraj

    82degrees: Ale tak nalijme si cisteho vina:-)...ja mam na mysli symbol a ten vychazi z velmi podobneho principu jako je squarespace jen ho mas otoceny zrcadlove a to ze mas velmi-velmi podobne pismo z toho dela opravdu na prvni pohled derivat, ano je to stylizovane S, ale neda mi to abych to tam proste nevidel, predloha je zjevna at uz si to udelal vedome nebo ne...pridal si tam ten prostorovy efekt prechodu k jednotlivym castem, ale jednobarevne varianty znacky jsou proste kopirka...ja to tam vidim, ale nebud na me nastvany, ja ti za to dal "hvezdicku" ze se mi to libi drive nez jsem si prohlidnul klientovo zadani "co se mu libi" a tam nasel proste to same...takze pisu, skoda, ze jsem to nekde videl:-)

    4.04.2013 11:36
  • nahlásit 82degrees

    to radimzahraj: no tohle bych zrovna jako podobnost nebral, možná že to light písmo je podobné a proto ti to příjde jako celek podobné. Ale když se kouknu na squarespace tak mi tam příjde nějaká změť něčeho. Ale každého názor a přesvědčovat tě nebudu. Jestli někdo kopíruje, tak s tím ve svým svědomí musí žít sám. Můj případ to není :)  Ale jak jsem psal cihlovi - o každém druhém logu tady můžeme řící, že jsme ho někde viděli, protože nám něco připomíná. Jo a určitě jsem o něm nechtěl napsat, že je "kopírka", podle reakcí to asi tak vyznělo, ale nebyl to záměr, příště si dám pozor na pusu :)

    4.04.2013 9:54
  • nahlásit radimzahraj

    82degrees: Nemuzu nereagovat, tvoje logo c.20 v soutezi "sortivo" se mi taky libi, jen je skoda ze jsem ho nekde videl:-).. dokonce zrovna v zadani souteze v kategorii "co se klientovi libi"...toz tak

    4.04.2013 6:52
  • nahlásit cihla

    Jo v pohodě... jsem rád že se návrh líbí a že si to nemyslel špatně ;) 

    3.04.2013 23:09
  • nahlásit 82degrees

    to admin: určitě jsem nechtěl nikoho očernit ani nařknout z kopírování, toto řešení napadne určitě hodně lidí při stylizaci písmena V. to cihla: je pravda, že můžeme říci ke každému "druhému" logu tady na webu, že jsme ho někde viděli nebo nám něco připomíná.  Ale jak jsem řekl - krásná práce. Jinak se omlouvám, nemyslel jsem to špatně.

    3.04.2013 22:12
  • nahlásit admin

    82degrees: "Toto řešení jsem už párkrát viděl" je slovní spojení, které rádi grafici používají, ale akorát to sráží práci designéra. Jediné relevantní vyjádření by bylo, když by byl vložen zcela konkrétní odkaz na takové řešení, který by prokázal existenci takového symbolu. Takové slovní spojení jde totiž použít ke každému návrhu...

    3.04.2013 21:35
  • nahlásit cihla

    to 82degrees: no díky... já ne... ale jak se říká log už je tolik že je to možné u všech z nás ;) ... každopádně jsem chtěl něco jiného :)

    3.04.2013 21:09
  • nahlásit 82degrees

    to cihla: pěkná práce (32), jen škoda, že toto řešení jsem už párkrát viděl :(

    3.04.2013 20:58
  • nahlásit cihla

    Tak jsem taky něco přidal.... :) souhlasím ale že nepoužití zvířete je dosti těžký úkol... možná jde právě o to zkusit přijít opravdu s něčím novým. Ještě určitě něco zkusím. přeji všem hodně inspirace ;)

    30.03.2013 1:45
  • nahlásit Krhoev

    simba139: Dobrý den, máte zcela pravdu, ale co s tím :-/ Ve mě použití zvířete s motivem z laboratoře též spíše připomíná pokusy na zvířatech :-/ Samotná zvířata asi taky nejsou ona. Snad si jednině pohrát s písmem.

    29.03.2013 16:33
  • nahlásit simba139

    omlouvám se, ale některé návrhy ve mně evokují pokusy na zvířatech

    28.03.2013 12:23
  • nahlásit Alemon

    to Johnybas - OK, nebyla jsem dneska zrovna v dobre nalade - asi to pocasi....

    26.03.2013 15:08
  • nahlásit Johnybas

    Na tohle musím reagovat, žádna inspirace tenhle logotyp jsem dělal hned od začátku vypsání soutěže, nemůžu za to že to trvalo déle než jsem to sem a zatím tu přibyli loga na podobný zp. 

    26.03.2013 14:25
  • nahlásit Alemon

    to Johnybasjak originalni (zkumavka, mikroskop, molekula DNA a stopa) - tady se jiste neda mluvit o inspiraci, ze? A jeste ten sebevedomy komentar a souslovi vedecka vec - uchvatne

    26.03.2013 11:29
  • nahlásit INKLEZA

    Děkuji za upozornění na VRI nevim kam jsem koukal :D

    25.03.2013 23:51
  • nahlásit theorry

    Také si myslím, že se má pracovat s VRI.

    25.03.2013 23:35
  • nahlásit Sylvestr

    Pochopil sem to jen já blbě (dobře) koukám tady každej dělá vvi , ale v zadání pokud dobře vidím je požadavek: Základem bude značka (grafický symbol), logotyp, vytvořený z anglické zkratky instituce "Veterinary Research Institute" (VRI)  Takže?

    25.03.2013 23:00
  • nahlásit sangopanza

    Dobře mě jen nebylo jasné jestli sem přidávat návrhy loga nebo rovnou celý firemní vizuál ;) tak mě hned nebijte :DMoje chyba ;)

    25.03.2013 11:38
  • nahlásit fotofik

    Potencionální výherci budou požádáni o předložení cenové kalkulace k manuálu jednotného vizuálního stylu, jehož vypracování je podmínkou spolupráce s autorem vybraného návrhu. Stačí číst

    25.03.2013 10:42
  • nahlásit odanna

    sangopanza: musíš si to dočíst, popř. přečíst ještě jednou:-)

    25.03.2013 10:41
  • nahlásit sangopanza

    Dobrý den, upřímně mi přijde nabízená cena neadekvátní vůči množství práce, které musí grafik vytvořit když tvoří celé Corporate Identity. Pokud je to myšleno tak, že zde grafik vytvoří logo a k němu lehký nástřel, tak by to možná ještě šlo. Je to ale výrazný rozdíl mezi jinou probíhající soutěží, kde zadavatel nabízí pouze za logo 10 000 Kč.

    25.03.2013 10:00
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.