Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Web proZAHRADY

Zadáno uživatelem prozahrady v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže
Vytvoření webových stránek zaměřených na poskytování zahradních služeb.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
21.03.2013
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo6 000 Kč
2. místo600 Kč
3. místo300 Kč
nahraných designů
23
Aktivních:8
Vyřazené zadavatelem:2
Smazané designérem13
Vyřazené adminem:0
Popis
Vzhled webu by měl působit profesionálně a zároveň by měl být přehledný a jednoduchý. Rozložená stránky je libovolné. 
Stránka bude obsahovat: Logo, registraci, vyhledávání, blok s aktuální nabídkou, nezávaznou objednávku, benefity, poslední zakázky, patičku (odkaz na sociální sítě, rychlý kontakt, menu v odkazech)

Požadujeme vytvoření hlavní stránky a stránky s nabídkou služeb Realizace(viz.menu)

MENU:
1)Home
2)Návrhy zahrad
3)Realizace - Chemické odplevelování a hnojení, teréní úpravy, závlahový systém, výsadba zeleně, zatravňování, jezírka.
4)Reference
5)E-Shop
6)Kontakt

Texty pro stránky ještě nemáme, proto použijte text dle vlastního uvážení.

Logo použijte dle vlastního uvážení z předešlého projektu, aby co nejlépe ladilo k designu webu
https://topdesigner.cz/contest/view-contest/Logo-prozahradyeu-10795.html 
Název společnosti
prozahrady
Obor podnikání
zahradní služby, výsady, údržba zeleně, prodej zahradní techniky, prodej zeleně, realizace
Cílová skupina
všichni
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
jednoduchost-
-přehlednost-
-moderní-
-profesionální
Jaké návrhy byste neradi dostali?
přeplácané, křiklavé, nepřehledné,
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
bílá, šedá, zelená, ostatní dle uvážení
Přílohy

[24.03.2013 10:30:30]

001_logo.png

[24.03.2013 10:50:25]

002_ProZahrady Logo.ai

Dodatečný popis

[2013-03-30 10:37:37]

 

Barva pozadí by měla být bílá či malinko našedlá. Děkuji

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#7
2
Radekfx
#7
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#9
1
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#13
5
Tekaeem
#13

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit admin

    Ano, i nám výběr připadá velmi podezřelý. Budeme sledovat finální produkt na webu zadavatele. Pokud tam ale bude tento vítězný, tak samozřejmě je to volba zadavatele, na kterou má právo.

    24.04.2013 12:24
  • nahlásit Podmelle

    No to snad nemyslíte vážně..Tohle má být web za 6000 korun?? To jste si rovnou mohl vytvořit sám v malování pomocí pár základních fontů a obrázku staženém z googlu. Dokážu ocenit dobře udělanou práci, ale tohle by opravdu dokázal splácat každý. Tomuhle vy říkáte webové stránky?!  Za mě jsou rozhodně lepší návrhy jedna a dva. Vím, že každému se líbí něco jiného, ale tohle je sakra k popukání. Je mi líto všech designerů, kteří na tomto zadání promarnili svůj čas.  Pěkný den.

    16.04.2013 14:58
  • nahlásit Gottas15

    Teď jsem rád, že jsem se nezúčastnil a nemrhal tak časem ...

    12.04.2013 23:02
  • nahlásit Deerforest

    Moc dekuji zadavateli za ohodnocení. OP: tohle si hned nekam napisu :D

    11.04.2013 14:45
  • nahlásit onepixel

    Právo máte na cokoli to je jasné. Ale připomělo mi to jednu hlášku jednoho kolegy:  Tri nejhorší momenty při vývoji webu:  1) Programátor zapne Photoshop.  2) Grafik spustí textový editor.  3) Klient dostane nápad

    11.04.2013 8:19
  • nahlásit prozahrady

    Spíš mě udivuje jak tady o tom diskutujete, snad má každý právo na to, aby si vybral návrh, který se mu líbí. Pokud máte pochybnosti tak kontaktujte admina a řešte to s ním.

    11.04.2013 6:18
  • nahlásit onepixel

    Spíš mě udivuje, že je to jeho první návrh, i když by jich měl mít schválených 5 ? Aby mohl vůbec na Topdesigner vystupovat? Nebylo zde náhodou takové kritérium? Myslím že bylo.... Kde je chyba?

    11.04.2013 5:51
  • nahlásit wantedXY

    asi by to vazne chtelo toho "konzultanta" :) portal se tak pekne procisti a nabyde popularitu svoji urcitou exkluzivitou. Jinak..je to naky divny, cerstva registrace, prvni vlozenej navrh...hnedka prvni misto 1. Celkem dobrej napad, jak si udelat navrhy "zadarmo" :))

    10.04.2013 21:42
  • nahlásit profen

    lol

    10.04.2013 20:49
  • nahlásit Tobi_one

    Ano, kdyz se to pri realizaci cele prekope, tak to veru nemusi vypadat zle...ale urcite to porad nebude moderni ani svezi design, jen zapadne do sedi amaterismu. A pritom je na internetu tolik ukazek soucasnych designu, samozrejme prevazne zahranicnich, staci napsat napr. "best webdesign"..

    10.04.2013 17:12
  • nahlásit onepixel

    Aha. Asi budu mluvit za všechny.  Ale asi jste ještě nikdy neviděl čistý, moderní a přehledný design. Zastávat se výběru nemusíte. Berte to bez urážky. Ale podobné výběry tvoří český internet a podotýkám že a podobné zvěrstva bych zakázal. A podobným samozvaným designérům internet. A to jen pro to, že by si mohli stáhnout a cracknout photoshop. 

    10.04.2013 14:46
  • nahlásit prozahrady

    Já nejsem grafik. Jsem programátor a kodér a z vlastní zkušenosti vím, že to co je navrhnuté nemusí v konečném výsledku vypadat zle. Mám rád jednoduchý a čistý design a přijde mi, že návrh je jednoduchý a přehledný.

    10.04.2013 14:35
  • nahlásit onepixel

    Uf. Opravdu špatný výběr. Toto dělají studenti v 5té třídě ve wordu. Myslám, že se zde dostalo více lepších prací. Nicméně gratuluji vítězi ke snadno ZBASTLENÝM peněnězům.  Text roztahaný, jako když náš pes roztrhá noviny po zahradě. Lenost dát více textu je holt prevít, nicméně tomu odpovídá i výsledek. Lenost a zbastlený design. I když.. tomu se neříká design. Tomu se říká MS word template. Zde máte názornou ukázku, jak se ničí jméno českého designu. Nevědomost zadavatelů je zřejmá a dá se chápat. Od toho je tu ale nějaký konzultatnt. Kdy už konečně někdo pochopí, že platí za svou budoucnost? Web je vaše vizitka na internetu. Web nikdy nespí a vydělává, i když vy si užíváte volna. A naplácnutá  fotka, pár vět na bílém pozadí není design který by Vás měl reprezentovat. Nebo si vaši zákazníci udělají obrázek o vaší firmě i  o tom, jakou asi odvádíte práci. Myslete !!! Prakticky se taky zabýváte designem.  Akorát v přírodě. I nás inspiruje kolikrát příroda. Ale pokud uvidím toto, je to 6000 zaplacených asi za 18 minut u PC. Nikdo nad ničim nepřemýšlí , nikdo nic neřeší, však co.. zadavatel nic neví, tak to zmastím on to zaplatí.  Říká se jaký pán, takový pes. Zde máte názornou ukázku, jaký majitel, takový web. Zde, podle tohoto v uvozovkách webu vás budou posuzovat i zákazníci. Přeji mnoho štěstí.  Výherci negratuluji, ale přeji mu to. Protože pár vítězství, za podobné paskvily , ho nenaučí dělat nic jiného, než bastlit další paskvily. Tím normální zákazníci zbydou pro ostatní. Co jsem napsal myslím vážně a je mi celkem jedno, zda jsem někoho urazil. protože tento výherce urazil všechny, co zde něco předvědli POUŽITELNÉHO. 

    10.04.2013 13:27
  • nahlásit wishik

    :) a já myslel, že apríl už byl. Gratuluji k výherci aneb slepý k houslím. Zadavateli hodně štěstí v podnikání.

    10.04.2013 13:19
  • nahlásit Danjel

    Omlouvám se zadavateli, zda-li Vás urazím, ale jako nestranný pozorovatel - to snad nemyslíte vážně? Nechci nějak shazovat grafika, který tuto soutěž vyhrál, možná umí i lépe, ale toto není web za 6000. Jestliže podnikáte stejným stylem, jaký jste předvedl nyní (nákup předražených a nekvalitních výrobků), pak Vám popřeji jen hodně štěstí. Výherci gratuluji za snadno získané peníze, ostatní designery lituji za ztracený čas.

    9.04.2013 19:43
  • nahlásit prozahrady

    Dobrý den, z návrhů, co jsem obdržel se zadání drželo 20%. Vybraný design se mi líbil hlavně přehlednou hlavičkou. Druhé místo se bohužel podobalo stránkám stavební firmy, ale jinak rozložení pěkné. U třetího designu se mi velmi líbilo netradiční menu. Děkuji za pochopení.

    9.04.2013 18:58
  • nahlásit kkuubbaa

    Tyjo prvně jsem se pousmál, pak jsem si uvědomil, že to není vtip a začal litovat svého času.. Ale hezky vyhozených 6000 :)

    9.04.2013 17:54
  • nahlásit Exgrafika

    Já to nechápu, tohle je podle Vás web za 6000 Kč?

    9.04.2013 17:53
  • nahlásit prozahrady

    Dobrý večer, Děkuji za vložené návrhy, do konce týdne vyberu vítěze.

    6.04.2013 20:39
  • nahlásit admin

    Soutěž byla po dohodě se zadavatelem změněna na projekt "naslepo". Tak snad už vše nyní bude probíhat bez nějakých třenic. Soutěž budu i nadále sledovat.Jen pro lepší informovanost ostatních designérů: z aktuálních 10 nahraných návrhů jsou aktivně v soutěži jen 4.Deerforest: No možností na zpracování i se dvěma barvami je více, barvy nejsou jediným odlišujícím znakem. V tomto ohledu to ale nechápu za nějaký výrazný problém, který by měl bránit návrhu zůstat v soutěži.

    31.03.2013 9:18
  • nahlásit Deerforest

    admin: to ze budou projekty webove na slepo uvitam. Navrh jsem delala zcela podle sve hlavy a nemam duvod se nikde inspirovat. Co se tyce hlavicky tak to uz je opravdu pritazene za vlasy nemyslite? Kdyz ma designer na vyber z dvou barev tak to proste podobne bude vypadat vzdycky. Ano psala jsem ze navrh 1 byl okopirovan ale o podobnosti s tim mym snad nemuze byt ani rec. Presne kvuli tenhle dohadum se uz ucastnim jen soutezi na slepo je to furt jedno a to same ....

    31.03.2013 7:37
  • nahlásit admin

    Po další komunikaci s designérem onepixel a bližší analýze návrhu #10 jsem usoudil, že jej bude potřeba předělat, jelikož jsou tam skutečně značné podobnosti (viz. můj komentář přímo u návrhu) - jsou zcela objektivní a náhoda to není. Návrh #9 je dle mého názoru do jisté míry blízký. Ovšem podobnost tam není tak značná (tedy prokazatelná jako u prvního návrhu) a u některých prvků nelze vyloučit to, že by k tomu designérka přišla na základě vlastní úvahy. Spíš bych tam hledal podobnost s hlavičkou z návrhu #1 (což mě trošku zaráží, jelikož autorka na tuto stejnou skutečnost upozorňovala u jiného návrhu). Takže prosím o úpravu alespoň té hlavičky (autor druhého návrhu byl již vyzván emailem také ke změnám).Zkušenost s touto konkrétní soutěží mne dovedla k rozhodnutí, že všechny soutěže (minimálně všechny webové) budou naslepo. Už nám v tomto ohledu opravdu přetekl pohár trpělivosti... Designéři to požadují už delší dobu a myslím, že čas již nazrál. Nemohou být neustále trestáni lidé, kteří zapojí vlastní fantazii a um... S kolegy tuto možnost probereme a příští týden pravděpodobně k takové změně dojde. Bude to v zájmu zadavatelů, ale i designérů.

    30.03.2013 23:34
  • nahlásit onepixel

    Admin.  Stejné menu, stejne resene tlacitko eshop, stejne rozlozeni, stejne usporadani vyhod, novinek a kontaktu stejne usporadani referenci. Nasedly obrazek na pozadi asi ani netreba zminovat. Prilozte si navrhy vedle sebe nebo lepe pres sebe. Pochopite

    30.03.2013 17:47
  • nahlásit admin

    onepixel: Ufff... Abych řekl pravdu, tak tam až tak výraznou podobnost ani u jednoho z nich nevidím... Můžete být konkrétnější? Nemám se zde čeho chytnout, i kdybych chtěl...Psal mi nyní zadavatel. Až toto vyřešíme, tak asi přistoupíme k dodatečnému nastavení soutěže "naslepo", aby u soutěže tyto "kontroverze" nepokračovaly.

    30.03.2013 17:39
  • nahlásit onepixel

    To admin:  Návrh jsem odstranil. Nehodlám se podobné maškarády účstnit. Více s vámi rád proberu mailem. 

    30.03.2013 18:09
  • nahlásit onepixel

    Jasně. Ale nikdo zde nepíše o třísloupcovém webu. To je fuk. Tvůj návrh je mírně odlišný. To ano. Ale 10 je jasná kopírka. Ji ak mýlíš se. Neruplo. Ale kopírování prací mi vážne leze krkem. Pomud neumí někdo vymyslet nic vlastního, ať radši nic nepřidává.  Ps:  raději prosím nic nepiš o UI protože je vidět, že nevíš o čem píšeš 

    30.03.2013 16:54
  • nahlásit Deerforest

    Ti trochu ruplo nebo jinak si nedokazu vysvetlit tvuj super komentar ... Nemuzes myslet vazne, ze kdyz vlozis navrh webu jako 2.ze uz nikdo za celou dobu nepouzije trisloupcove reseni ze ne? To ze se na webu pouziva toto rozlozeni (vcetne formulare umisteneho ve sloupci poslednim) je obecne znama vec a proste podle UI deisgnu nejvyhodnejsi rozlozeni. Ja jsem po delsi dobe vlozila navrh do otevrene souteze a koukam ze uz zas na delsi dobu prestanu. Absolutne odmitam jakekoli mazani meho navrhu jelikoz nevidim jedinou shodnou vec s zadnym jinym navrhem krome rozlozeni, ktere je skoro na kazdem webu. DF

    30.03.2013 16:50
  • nahlásit onepixel

    Pane jo. Koukám, že s kopíráky se zde roztrhl pytlel viz můj návrh a návrh č.10 a č. 9.  Rozložení shodné s mým. Návrh 10 ten e-shop button totožný dále 3 boxy jako já včetně návrhu 9. dole reference.  Lidi... To neumíte vymyslet nic vlastního? Trochu ostuda. Žádám admina, aby tyto návrhy byli odstraněny! Návrh č.9 se liší max horním menu a barvou. Jinak kopírka. I kdybych něco vyhrál, vzdám se výhry ale odstraňte a zamezte zde kopírákům dál vystupovat. Tohle jen kazí jméno celého portálu a ničí práci všech, kteří nad ní trochu přemýšlí. Protože tohle už je opravdu moc. 

    30.03.2013 16:37
  • nahlásit Vnuke

    Promiň, ale těch tvých 89% to není, je to pouze menu, což vzniklo celkem náhodně, dále už rozpoložení absolutně ne. Podobné by bylo, kdybych řek, že návrh číslo 6 má skoro totožnou barevnost, ale to je nesmysl, protože stejně takových webů už je a nemá cenu to dále rozvádět a ani mě to nijak nevadí a nepohoršuje. To je z mé strany asi vše, nechci to nějak dále rozvádět a dělat z komára velblouda, i když teď už je to na velikosti žirafy.

    30.03.2013 14:18
  • nahlásit onepixel

    Vnuke.  Rád s tebou tuto problematiku proberu mimo tuto diskusi. Třeba po mailu. Nejde přeci napsat, že lépe to nejde. Vždy to jde. Návrh č.1 není top... Dobře je to názor. Ale tvůj, byť jsi se neinspiroval jak píšeš, je zhruba z 89% podobný. To prosím ber bez urážky, ale protiřečiš si. Jak jsem psal. Klidně to s tebou proberu mimo tuto diskusi neber to ode mě nějak zle, ale zkus se inspirovat jinde, něz průměrnými weby

    30.03.2013 12:14
  • nahlásit Vnuke

    Onepixel: část pravdy na tom je, ale když jde o jednoduchý a funkční web, aby návštěvníka nemátl, tak zase tou kreativitou hýřit nemohu. Promiň, ale myslím, že návrh číslo 1 není nějaký top, ani že nad tím designér nestrávil tolik času. Ono u jednoduchých webů je to sporné a na netu, jak sám jistě víš, se dá najít tisíce podobných rozložení, jako mám já. Možnost rychle vydělat; no já mam také svoje zakázky, topdesignera navštěvuju jen tak na odreagování, nikoliv že bych se hnal za poklad, ale jak vidím, tak s tím odragováním je to spíš naopak... Zadavatel: jo tak ono to není z vlastní hlavy? Jo aha, já to vlastně celé okopíroval, celé to rozložení stránek, atd. Vizte, co už jsem zde psal o tom menu, je podobné, ale je to jakýsi standart u jednoduchých prezentací + barevnost velice neočekávaně souvisí s logem. Ok, jak myslíte, vyřaďte to, vždyť jsem nad tím vlastně strávil jen cca půl dne.

    30.03.2013 11:06
  • nahlásit danacz

    Dobrý den,možná bych zvážila změnit projekt na slepo, aby se něco podobného neopakovalo a designéři byli chráněni.

    30.03.2013 10:43
  • nahlásit prozahrady

    onepixel: Hezky napsané a pravdivé. vnuke: Omlouvám se, ale jsem nucen Váš návrh vyřadit, zkuste prosím navrhnout nové stránky z vlastní hlavy. Děkuji

    30.03.2013 10:27
  • nahlásit onepixel

    Vnuke To je to nejhorší co jsi zde mohl napsat. To ber bez urážky, ale jak nemůžeš nenarušovat svou kreativitou? Že uděláš podobné ztvárnění jako někdo jiný? Bez myšlneky? Bez nápadu? Ok. Pokud nemáš své nápady tak to chápu. ale usuzuji, že pokud jsi ,,webový designér" tak máš své invence a nápady. Pokud ne... bez komentáře. To, že se tvůj web podobá z 89% jinému, se omluvit podobnou větou nedá. Bohužel. Sám zadavatel ti to tam nastínil, dokonce i jednen z kolegů grafiků. Nás můžeš poslat k šípku, ale pokud ti to napsal sám zadavatel, asi bych se chytl za nos a něco s tím udělal. Nezapoměň, že i díky tomuto portálu si buduješ své jméno do budoucna. A pokud se zde případný zájemce podívá na tvé práce a budou jak přes kopírák, asi tě moc lidí neosloví. Ale toto vše si uvědomíš až za pár let. Ne hned. Prosím ber to bez urážky ! Není to tak myšleno a nikdo tě nenapadá.  Ale klient platí za TVOU myšlenku. Ne za podprůměr co je všude okolo.  Takže tvůj komentář je trochu vedle.  Pokud to bereš jako možnost si rychle vydělat, OK. Zde se to nabízí. Většina klientů nemá povědomí co je standart, jaké jsou trendy a podobně. Soudí podle toho co vidí. Nicméně já vidím web podobný těm mým prvním začátkům asi tak v roce 1999. Takže ohánět se větou, že ji zvolil zaručenou jistotu, není zcela na místě.  PS: Hezké svátky všem.

    30.03.2013 5:46
  • nahlásit Vnuke

    Deerforest: víš, ono těch možností tolik není, pan zadavatel chce jednoduchý a přehledný web, tak jsem se rozhodl nenarušovat svou kreativitou (hodně lidí tady na TD se to snaží dělat, i když to není zrovna vůbec na místě), udělat rozpoložení webu tak, jak je standartní, abych popřípadě nijak nemátl návštěvníky a s barevností vycházím podle loga. Logicky.  Pokud jsem tě nějak pohoršil, tak se omlouvám.

    29.03.2013 22:02
  • nahlásit Deerforest

    5. navrh tak trochu inspirace ne? Byt autorem 1. navrhu tak zuřim.

    29.03.2013 19:58
  • nahlásit admin

    Soutěž jsme na žádost zadavatele o 4 dny prodloužili, jelikož nějaký čas trvalo, než bylo dodáno logo.

    24.03.2013 10:45
  • nahlásit prozahrady

    Dobrý den, logo je již nahrané. Děkuji

    24.03.2013 10:33
  • nahlásit mayyyo

    Dobrý večer, kedy uverejníte odkaz na logo, ktoré ste si vybrali? Je to dosť dôležité, nakoľko nemôžem bez neho ani začať. Ďakujem

    23.03.2013 19:43
  • nahlásit admin

    prozahrady: Nesdělujte svůj email v rámci soutěže. Je to vážné porušení našich Podmínek užití. Soutěž musí být maximálně transparentní a veškerá komunikace musí probíhat zde na portále, jinak soutěži designéři nebudou důvěřovat (a hlavně jejímu průběhu). Komentář jsem smazal celý, ostatní informace, které závadné nejsou, uveďte prosím v novém příspěvku. Děkuji za pochopení. Dávejte na to prosím pozor.timpas: Samotné vyzývání o sdělení kontaktu je proti pravidlům. Opakované porušení může vést k zablkování Vašeho účtu.onepixel: Zadavatel ve smazaném příspěvku odpovídal na Váš dotaz takto: "Nějak takto http://www.macom.cz/ ale nelíbí se mi rozložení stránky."

    22.03.2013 20:30
  • nahlásit onepixel

    Mohl by jste zde uvést alespoň jediný odkaz na styl webu, který se Vám naopak líbí?  Děkuji

    22.03.2013 12:07
  • nahlásit prozahrady

    Dobrý den, dobře tedy, do 2 dnů zde uveřejním odkaz na .ai soubor loga.

    22.03.2013 3:15
  • nahlásit admin

    Souhlasím s názorem designéra níže. Takto by se to mohlo dostat do situace, že byste webdesign nevybral, jelikož by se Vám výběr loga nelíbil. V soutěžích už tak mají designéři relativně dost nejistoty a toto je jedna navíc, což je může odradit... Když vyberete logo sám, tak designérům i něco prozradíte o svém vkusu a očekávání. Doporučuji logo co nejdříve vybrat, výběr designérům sdělit a pak případně nahrát logo přímo ve vektorovém formátu, který Vám bude muset výherce dodat. Děkuji.

    21.03.2013 19:17
  • nahlásit kkuubbaa

    Chápu to dobře, když to chápu tak, že výherní design rozhodne o výherci loga? :) Dost zajímavé řešení, které se moc lidem co poslali logo do soutěže nebude líbit... Opravdu by bylo jednodušší když si vyberete nejlepší (podle vás) logo a s tím by se dále pracovalo :) (už jenom z důvodu lepší kvality loga, než když ho člověk bude ořezávat z náhledů v soutěži)

    21.03.2013 18:12
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.