Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

LOGA PROJEKTU - druhé kolo

Zadáno uživatelem lenkahorn v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Loga Sdružení historických sídel Čech Moravy a Slezska pro všestranné použití pro tiskoviny, hlavičkový papír,
propagační materiály, pro označení jednotlivých aktivit Sdružení, na web Sdružení a pod.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
11.02.2014
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo9 000 Kč
2. místo4 000 Kč
3. místo2 000 Kč
nahraných designů
121
Aktivních:10
Vyřazené zadavatelem:81
Smazané designérem30
Vyřazené adminem:0
Text v logu
SHS CMS
Popis
1. LOGO - Sdružení 2. LOGO - aktivita: soutěž Památka roku (vždy s konkrétním rokem - např. Památka roku 2013) - jedná se o soutěž, do které vlastník objektu přihlašuje jednotlivé objekty 3. LOGO - aktivita: soutěž Historické město roku (vždy s konkrétním rokem - např. Historické město 2013) - jedná se o soutěž, do které se přihlašují jednotlivá ochranná území - městské památkové rezervace či zóny 4. LOGO - aktivita: Brány památek dokořán (každý rok v měsíci dubnu u příležitosti Mezinárodního dne památek a sídel, členská města po celý duben připravují zajímavé akce pro širokou veřejnost - komentované prohlídky, speciální okruhy, výstavy ...)
Název společnosti
Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska (SHS ČMS)
Obor podnikání
SHS ČMS je druhou největší nevládní neziskovou organizací v ČR, sdružující přes 200 měst a částí obcí, většinou nesoucích status městská památková rezervace nebo městská památková zóna. Mezi důležité aktivity sdružení patří spolupráce s Ministerstvem pro místní rozvoj a Ministerstvem kultury na Programu regenerace městských památkových rezervací a zón, spolupráce na vyhlášení ceny Historické město roku, sdružení je garantem Národního zahájení Dnů evropského dědictví v ČR. Aktuálně Sdružení zajišťuje prostřednictvím svých členů Mezinárodní den památek v ČR, projekt Putování po historických městech a jiné aktivity. V současné době Sdružení připravuje tři nové aktivity: soutěž Památka roku, soutěž Historické město roku a národní akci Brány památek dokořán.
Cílová skupina
SHS ČMS je jednak partnerem gesčně příslušných ministerstev, tj. MMR a MK, dále je partnerem obou sněmoven parlamentu ČR a různých mezinárodních organizací podobného zaměření, záměrem sdružení je oslovit svými propagačními materiály široké spektrum odborné a laické veřejnosti s cílem propagace ochrany a využití kulturního dědictví v ČR. V rámci oslovení je cíleno zejména na mladší generaci a její probuzení zájmu o kulturní dědictví.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Cílem je vytvoření základního loga sdružení a manuálu pro jeho použití + rozpracování log pro jednotlivé aktivity Sdružení tak, aby každá aktivita mohla mít své vlastní logo, které ale bude součástí nedílného souboru log aktivit sdružení, vycházejících z hlavního loga. Loga by měla být zaměřená jednak na aktivity hlavní činnosti sdružení, tak na případné aktivity zaměřené na cestovní ruch (je vůle připravit další projekt zaměřený na využití historického potenciálu pro cestovní ruch). Loga by měla být důstojná a současně moderní. Výsledek by neměl působit výstředním dojmem, ale měl by být dostatečně zajímavý. Logo by mělo vyjadřovat důstojnost a serióznost, sepjetí s kulturním dědictvím, na druhou stranu by nemělo být úzkoprsé ale dostatečně poutavé i pro mladší generace.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Výsledek by neměl působit výstředním dojmem.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
x
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
x
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
x
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#111
2
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#137
1
Mijano
#137
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#119
3
Hodnocení: žádné nahlásit
#188
1
Methos
#188
Hodnocení: žádné nahlásit
#187
0
monetka
#187
Hodnocení: žádné nahlásit
#183
0
Tomasson
#183
Hodnocení: žádné nahlásit
#181
0
sladek
#181
Hodnocení: žádné nahlásit
#178
0
xoxoprague
#178
Hodnocení: žádné nahlásit
#133
1
Dominikaa
#133
Hodnocení: žádné nahlásit
#22
2

zobrazit skryté designy (111)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
monetka
#186
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kimboj
#185
Hodnocení: žádné nahlásit
0
monetka
#184
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Klagraf
#182
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Kimboj
#180
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kimboj
#176
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Kimboj
#175
Hodnocení: žádné nahlásit
1
monetka
#172
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Tobi_one
#171
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tomasson
#170
Hodnocení: žádné nahlásit
2
monetka
#169
Hodnocení: žádné nahlásit
2
delacroix
#165
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobi_one
#164
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Luky182
#162
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobi_one
#139
Hodnocení: žádné nahlásit
1
sylveen
#134
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Bakerooo
#132
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theorry
#127
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Kimboj
#121
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Klagraf
#109
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#106
Hodnocení: žádné nahlásit
0
romcusii
#105
Hodnocení: žádné nahlásit
0
xfilemon
#104
Hodnocení: žádné nahlásit
0
xfilemon
#102
Hodnocení: žádné nahlásit
0
xfilemon
#100
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
VDgra
#96
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Dirofida
#92
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Lucie99
#91
Hodnocení: žádné nahlásit
0
chenda
#90
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Anydesign
#89
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Bakerooo
#75
Hodnocení: žádné nahlásit
0
janart
#71
Hodnocení: 60/100 nahlásit
0
Pospa
#69
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kimboj
#66
Hodnocení: žádné nahlásit
0
JanoKamo
#62
Hodnocení: žádné nahlásit
0
honel
#61
Hodnocení: žádné nahlásit
0
monetka
#58
Hodnocení: žádné nahlásit
2
82degrees
#57
Hodnocení: žádné nahlásit
1
master007
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tomasson
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
ZdenkaArt
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kimboj
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kimboj
#16
Hodnocení: 60/100 nahlásit
1
jakubh
#4
Hodnocení: žádné nahlásit
1
bajqo
#2
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Burger
#1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
monetka
#167
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hejda
#160
Hodnocení: žádné nahlásit
1
grace
#140
Hodnocení: žádné nahlásit
0
grace
#138
Hodnocení: žádné nahlásit
0
sylveen
#135
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bakerooo
#131
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bakerooo
#130
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bakerooo
#129
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bakerooo
#128
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Bakerooo
#126
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bakerooo
#125
Hodnocení: žádné nahlásit
1
grace
#123
Hodnocení: žádné nahlásit
0
grace
#122
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Marttyn
#115
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Luky182
#113
Hodnocení: žádné nahlásit
0
abigeil
#112
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Klagraf
#108
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Klagraf
#107
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pospa
#68
Hodnocení: žádné nahlásit
0
odanna
#64
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hejda
#35
Hodnocení: žádné nahlásit
0
chenda
#29
Hodnocení: žádné nahlásit
0
chenda
#28
Hodnocení: žádné nahlásit
1
chenda
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
0
chenda
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
0

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Rachmaninov

    Souhlas s Morfeem. Vrácení vyřazených návrhů by nebylo od věci, vezmeme-li v úvahu, že zadavatel je již ze hry. Pak bych hlasoval pro Saggiho taky. Jinak volím 133.

    27.03.2014 8:30
  • nahlásit lVlorf3us

    Vlastně u takovéto soutěže by nebylo na škodu nějak vyresetovat vyhozené návrhy.. pokud by to šlo, tak jednoznačně hlasuju pro Saggitariovo #119.  

    26.03.2014 18:58
  • nahlásit lVlorf3us

    Konečně vyhrál někdo, kdo si to zaslouží. :-)Jinak to 3. místo bude těžké, nedokážu rozhodnout mezi Dominikou (#133) a xoxoprague (#178). Dominika to má zajímavé vizuálně, ale ty symboly tolik nevyjadřují dané podkategorie. Oproti tomu u xoxo to vyjadřují skvěle, ale je to možná až moc "nehistorické" co do stylu provedení..Takže oba ode mě mají hlas.

    26.03.2014 18:56
  • nahlásit admin

    Dnes budou výhry upraveny (aktuální 2. místo se změní na první a 3. místo na druhé)Všechny, kdo to ještě sledují, tak prosím, aby udělili like těm návrhům, o kterých si myslí, že by mohly obsadit 3. místo. Ještě do této soutěže asi některé designéry odkážeme, aby komunita o tomto umístění rozhodla.

    26.03.2014 12:43
  • nahlásit Luky182

    tvl, že se nestydí...

    25.03.2014 14:51
  • nahlásit theorry

    Admin: právě o tom jsem psal… vzali si své současné logo a přebarvili jej na červenou. Paní zadavatelka se pořád oháněla rozhodnutím předsednictva. Naivně jsem si myslel, že má předsednictvo jakousi úroveň. Bohužel, toto jejich jednání se s tím neslučuje, takovouto špatně promyšlenou blamáž by nepodnikl snad ani žák ZŠ.

    25.03.2014 13:39
  • nahlásit Tobi_one

    Jinak gratulace vitezum...Rachmaninov jasny vitez uz davno, komunita ho v podstate sama vybrala tim like-rekordem a designer dlouhodobe potvrzuje, ze to neni nahoda:-)

    25.03.2014 10:46
  • nahlásit Rachmaninov

    Nevycházím z úžasu a nepochopení....

    25.03.2014 10:38
  • nahlásit Tobi_one

    Myslel jsem, ze si toho snad nikdo nevsimne..je to teda velka ostuda pro cele sdruzeni

    25.03.2014 9:58
  • nahlásit admin

    theorry: Máte pravdu. Tentokrát to však bylo velmi naivní. Zadavatel a tento "designér" se přihlásili v rozmezí 2 minut ze stejné IP adresy. Máme tedy důkazy ohledně zneužití výběru. Máme záznam logů, které zadavateli klidně doložíme. Systém nás na to automaticky v těchto případech upozorňuje. Trošku ostudné jednání. Navíc, pokud se podíváte na aktuální logo zadavatele. Nevím, jestli se tomu snad i nesmát.To znamená, že řešení je jasné. Tímto zadavatel přichazí o možnost se soutěží manipulovat. Aktuální vítězové se posouvají o místo nahoru. Komunita dovybere vítěze na 3. místě.

    25.03.2014 9:08
  • nahlásit theorry

    Obávám se, že na prvním místě bude návrh 181. Situace velmi podobná projektu King David… nový designér, jeden návrh. Když se podívám na původní návrh Sdružení, tak jde opravdu o velký posun:-))).

    25.03.2014 9:03
  • nahlásit admin

    Tento týden je z našeho pohledu poslední, co budeme čekat. Je to jen naše dobrá vůle, jelikož rozhodování probáhá na úrovni předsednictva. Nicméně se zdá, že zadavatel již o soutěž ztratil jaksi zájem, takže pokud výběr neproběhne, tak to přenecháme dle našich pravidel komunitě. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

    19.03.2014 21:48
  • nahlásit Marttyn

    Velikonoce to jistí:)

    19.03.2014 18:26
  • nahlásit Rachmaninov

    Ani se mi nechce věřit, že tato soutěž běží od začátku ledna :( Bude tomu někdy konec?

    18.03.2014 8:57
  • nahlásit Marttyn

    Tda to vyhlášení nějak zamrzlo na mrtvém bodě:)

    16.03.2014 15:07
  • nahlásit Rachmaninov

    Děkujeme náčelníku, že ses nás zastal.... :)

    7.03.2014 15:01
  • nahlásit admin

    Ještě si dovolíme komentář z naší strany. Zadavatelka byla skutečně důrazně upozorněna na to, že by bylo vhodné designérům nabídnout alespoň jeden konkrétní příklad loga, které odpovídá požadavkům nebo se jim alespoň blíží (ještě před prodloužením). Navíc jsme opakovaně upozornili na vhodnost komentování návrhů v průběhu soutěže, jinak je to skutečně střelba do neznáma. Nic z toho nebylo nijak reflektováno a to nás velmi mrzí. Se zadavateli vždy pracujeme aktivně, když je potřeba. Většina z nich naše rady bere vážně a problémy nenastanou. Práce jsou zde objektivně kvalitní. Ale to samozřejmě nevylučuje skutečnost, že se zadavateli návrhy subjektivně nelíbí. To se stát může. To je jeho věc a není třeba, abyste to nějak rozsáhle komentovali.Důležité je spíše to, že výběr vítězů proběhnout musí. I když se jednalo o soutěž negarantovanou, tak nebyla naplněna podmínka alespoň minimálního komentování návrhů (dle podmínek užití), tak se z ní stala pro druhé kolo soutěž garantovaná.Neodpustím si však komentář k paní zadavatelce: Průběh soutěže je vždy zcela v rukou zadavatele. Po celou dobu jste měla komunitu kreativně nakloněnou s upřímným zájmem naplnit Vaše představy a na logu pracovat. Máme zde mnoho ochotných a pracovitých tvůrců. Nejen, že by rádi své návrhy upravovali, ale na základě konktrétních požadavků by Vám i další návrhy vytvořili. Případná nespokojenost s výsledky tedy zcela koresponduje s absencí Vašeho přímého zapojení do procesu tvorby. Pokud máte vysoké nároky, musíte je ale umět designérům také předat. Nejasné a nejednoznačné zadání bez vůle nějak ho dále vysvětlit prostě nestačí. Pokud předsednictvo rozhoduje na základě nějakých objektivních kritérií, tak je u veřejných soutěží zvykem taková kritéria přímo vložit do zadání. Pokud nemáte na správu soutěže čas, což jste mi při našem telefonátu naznačila, tak nemůžete očekávat výsledky, které odpovídají zcela Vašim představám. Sám osobně si nejsem schopen do této chvíle představit, jaký typ loga vlastně požadujete. A nevím, jak by na to mohli přijít designéři. Po celou dobu jsem se, a to dobře víte, snažil vysvětlit, že to bez interakce s komunitou prostě nepůjde. Dokonce jsem Vám sdělil, že by stačil alespoň jeden příklad loga, které se Vám líbí, když už není možné zadání nějak upravit nebo není čas s designéry komunikovat. Veškeré hodnocení designů, které vidím, je jen na úrovni vágní negace (neschváleno) bez konstruktivní odezvy (přímé konkretizace důvodů neschválení) a přichází navíc až po ukončení soutěže. Kdyby po prvním kole přišel od předsednictva nějaký konkrétní seznam výhrad k průběhu soutěže, designéři by měli alespoň nějakou šanci Vaše potřeby pochopit.Proto mohu jen konstatovat, že necítím, že by daný stav byl výsledkem špatné práce naší komunity, nebo nás provozovatelů.Ing. Petr Synek

    7.03.2014 13:58
  • nahlásit lVlorf3us

    Souhlasím, Rachmaninov by měl být jasný vítěz. 20 lajků u loga tu nikdy nikdo za ty roky neměl, takže to o něčem svědčí. Bude fungovat v praxi, je smysluplné, zároveň konzervativní ale zároveň i moderní. Zkrátka zadání splňuje do poslední tečky.. Občas prostě žádné "dokonalé logo" neexistuje, zvláště když o tom rozhoduje tak velká organizace a specialisté v úplně odlišných oblastech a proto je jediné řešení zvolit "skoro dokonalé" logo. Anebo být bez loga. :)

    7.03.2014 11:43
  • nahlásit milere

    nejvetsi problem nebude v navrzich pas navrh od Rachmaninova je jasnym vitezem...problem bude v predsednictvu kde jsou sami "specialiste a odbornici" placeni z nasich dani....obavam se ze projekt nedopadne pas zadne logo na svete nebude dost perfektni aby bylo vfhodne. :D: D: Dmuzu se zeptat ktery "odbornik" od vas urcuje pouzitelnost loga v praxi? co by konkretne neslo u loga 111 atd?nevhr 181 opravdu originalni napad tam se museli ty mozkove zavity doslova varit.... :D :D

    2.03.2014 10:31
  • nahlásit monetka

    Pro lenkahorn: Děkuji  za informace k průběhu soutěže. Když se podívám na všechny návrhy, které do této soutěže byly vložené, vidím velkou a kvalitní nabídku. Ta různorodost vychází z protichůdného zadání, které si každý může vyložit po svém např: serioznost, důstojnost x dostatečná poutavost pro mladé generace. Možná se pletu a jednoduše mám problém si představit, jak by to mělo vypadat.Proto bych Vás chtěla velmi poprosit, abych se pro příště poučila -  Bylo by možné sem vložit ukázku jakéhokoli loga, které splňuje vaše požadavky a předsednictvo by odsouhlasilo? Moc Vám děkuji. Věřím, že je težké se shodnout, pokud návrh musí odsouhlasit hodně stran. Přeji hezký den, a držím palce s výběrem.  

    23.02.2014 10:56
  • nahlásit lenkahorn

    Děkujeme za všechny návrhy, věříme, že nyní, pokud si všichni můžete prohlédnout všechny návrhy, vidíte, že je nám těžko, ale většině návrhů musíme napsat, že jsou zcela nevhodné - velmi složité pro použití na propagačních materiálech - Sdružení je významnou institucí nikoli komerční organizací, ani nevyrábí žádný produkt, který nabízí či se podbízí (myslím tím, že se musí líbit) - moderní značka pro konzervativní instituci je velmi obtížné téma - velké množství návrhů by bylo vhodné, kdybychom vytvářeli typologické značky Všechny podklady budou opět předány členům předsednictva, které rozhodne.

    21.02.2014 15:35
  • nahlásit admin

    Rachmaninov: Rozumím, nějaká zpětná vazba by byla určitě vhodná. Se zadavateli jsem mluvil telefonicky a prosil jsem je alespoň o základní participaci. Více pro vás bohužel udělat nemohu. Ale je to především ke škodě zadavatele.

    20.02.2014 7:03
  • nahlásit Rachmaninov

    Admin: Chápu, že se vše řeší ve větším kolektivu, ale myslel jsem, že po prvním výběru budou k dispozici nějaké poznámky a připomínky, které by pomohli dosáhnout požadovaného výsledku. Mám své želízko v ohni a nevím, zda se zadavateli líbí nebo nelibí, případně co by chtěl změnit. Přiznám se, že stále nevím, kterým směrem se mám dát kdybych dělal nový návrh.

    19.02.2014 11:59
  • nahlásit Marttyn

    Dobrý den,Návrh #116 aktualizován o nové varianty.

    19.02.2014 10:51
  • nahlásit admin

    Rachmaninov: Pro zadavatele je těžké se vyjadřovat k průběžným výsledkům. Hodnocení je v moci celého orgánu organizace, který je složen z mnoha lidí. Takže jednotlivé požadavky by byly jen názorem jedné osoby a v podstatě by vás to asi nikam neposunulo, spíše by vás to zatěžovalo. Tady je potřeba počítat s pasivnějším postupem a musíte si vystačit ze zadání.

    19.02.2014 8:28
  • nahlásit Bakerooo

    Prosím o komentář k návrhu č. 132. Děkuji Bakerooo

    18.02.2014 15:39
  • nahlásit Rachmaninov

    Prosím zadavatele, zda by se mohl vyjádřit k favorizovaným návrhům a nastínit, jakým směrem by se případné změny měly ubírat. Pár prací se Vám zde očividně líbí, ale pořád to není ono a hledáte dál. Kdybyste nám popsali, co se Vám konkrétně líbí a nelíbí, jistě bychom s Vaší pomocí dosáhli požadovaného výsledku.  Děkuji

    17.02.2014 22:03
  • nahlásit dklwork

    Návrh #59 aktualizován. Dave

    16.02.2014 16:00
  • nahlásit drake

    jj pěknej nápad , ale zbavil bych se toho obdelníku kolem symbolu. Úplně to kazí dojem.

    16.02.2014 10:28
  • nahlásit Rachmaninov

    Morfeus: Díky. Dal jsem si záležet :)

    13.02.2014 15:19
  • nahlásit lVlorf3us

    Rachmaninov > Parádní nápad i provedení. Hlavně to využití pro každou kategorii zvlášť. Dobrá práce. :-) Být zadavateli, beru všema deseti.

    13.02.2014 14:44
  • nahlásit admin

    Vážení designéři,tato soutěž byla dodatečně prodloužena. Nad návrhy se sešlo celé předsednictvo této organizace. Žádné však vybráno zatím nebylo, jelikož ani jedno zatím nenaplnilo představy zadavatele.Soutěž se stává garantovanou. V průběhu první části soutěže nebyla poskytovaná taková zpětná vazba, aby bylo možné soutěž případně zrušit. To znamená, že nyní můžete pracovat s tím, že vítěz bude vybrán zcela určitě. Své návrhy určitě nemažte, stále se mohou umístit. Případně si s nimi ještě můžete zkusit pohrát.Se zadavatelkou jsme se dohodli, že soutěž bude odslepena. Bude tak učiněno za 24 hodin od tohoto okamžiku, abyste měli čas případně zareagovat, když byste své návrhy nechtěli zatím zveřejnit. Vzhledem k tomu, že žádný z návrhů zatím nesplňuje očekávání, tak vám to poskytne všem informace ohledně představ zadavatele a snad to nebude taková střelba do neznáma.Zadavatelku jsem nyní poprosil o poskytnutí nějaké souhrnné zpětné vazby, aby byly představy a očekávání nějak více přiblíženy.

    11.02.2014 8:24
  • nahlásit admin

    Ono jde spíš o konstatování mého pohledu a vysvětlení dané situace, aby bylo zřejmé, že sem jen nenaháníme zadavatele a nic pro průběh soutěží neděláme. Opak je pravdou. Za většinou soutěží jsou i hodiny práce se zadavateli. Opět jsem se osobně opakovaně snažil, aby byly obě strany spokojené. A výsledek je takový. To je i pro mě dost demotivující a frustrující. Každá soutěž, kdy je zklamaný zadavatel, ale i designéři, nás mrzí. A u této soutěže to platí dvojnásob. Předpoklady pro dobrý výsledek byly. Zajímavá odměna, pěkné téma, dostatek zapojených designérů... A jistě by se jich zapojilo i více! Jen ta komunikace. Ono je těžké uspokojit zadavatele, když výsledku nejde ani trochu naproti. Tvorba loga není nákup rohlíků a v životě jakékoliv organizace je to klíčový okamžik v dalším rozvoji. Nemít vymezený čas pro aktivní účast na změně vizuální identity považuji za manažerskou chybu. Měl by na to být určený nějaký člověk, který to bude projektově řídit. Zvlášť pokud jde o větší subjekt.Každopádně tímto nijak nevystupuji proti zadavateli. Jak si soutěž vede a jaké výsledky dostane, je ve finále jeho věc. Je to především on, kdo investuje peníze. Ale bylo potřeba uvést situaci na danou míru a poskytnout komunitě dostupné informace o tom, jak soutěž probíhala i v rámci komunikace mezi námi provozovateli a zadavatelem. Jak jsem psal, nemyslím si, že by designéři udělali něco špatně a nemyslím si, že náš portál poskytl nějaké špatné služby.Tímto bych to tedy uzavřel.

    7.03.2014 16:07
  • nahlásit admin

    Vážení designéři, se zadavatelkou jsme byli v kontaktu. Výběr bude probíhat na úrovni celé organizace, takže to chvilku potrvá. Na záčátku pracovního týdne zjistíme stav.

    1.02.2014 23:04
  • nahlásit lenkahorn

    ANO, může - SHS ČMS

    10.01.2014 9:13
  • nahlásit grace

    Dobry den, je mozne pri tvorbe logotypu pro sdruzeni pouziti zkratky SHS CMS nebo musi byt nazev cely. Predem dekuji  S pozdravem G.Banarova

    9.01.2014 19:25
  • nahlásit lenkahorn

    Ke každé kategorii je potřeba jiný znak? Ano, tzn. vytvořit 4 znaky, které jsou si stylově podobné.Hlavní je logo Sdružení - celé organizace,a od něho by se mohla odvíjet loga těch tří aktivit.Zadavatel

    9.01.2014 13:03
  • nahlásit lVlorf3us

    Zrovna u tohoto projektu by naopak byla lepší soutěž veřejná. Téma ikdyž je rozepsané, tak je takové nejasné a neuchopitelné a díky možnosti vidět průběžné reakce bychom se o to spíše dostali na stejnou vlnu.. ale budiž.Zeptám se tedy k zadání - chápu to správně, že ke každé kategorii je potřeba jiný znak? Tzn. vytvořit 4 znaky, které jsou si stylově podobné ale jinak se liší vzhledem ke kategorii? Nebo jde o jeden znak jen s měnícím se textem, anebo jeden znak, ve kterém se bude nějaká maličkost měnit v závislosti na kategorii?Předem děkuji za objasnění.Tomáš V.

    9.01.2014 9:40
  • nahlásit admin

    Takže soutěž je tedy naslepo.

    9.01.2014 8:15
  • nahlásit admin

    Tak ještě jinak. Zadavatelka se chce ještě o nastavení soutěze naslepo poradit s kolegyní. Rozhodnutí bude až zítra. Ještě jsem to tedy aktivoval zpět na veřejnou soutěž.

    8.01.2014 15:07
  • nahlásit admin

    Po poradě se zadavatelkou byla tedy nastavena soutěž jako "naslepo". Vhzledem k tomu, že jde o dodatečné nastavení, tak bude jen dočasné. Po ukončení soutěže bude odslepena a uvedena do původního stavu.

    8.01.2014 14:21
  • nahlásit admin

    Znamená to, že vložené návrhy uvidí jen zadavatel, takže designéri se nemohou nijak vzájemně inspirovat.

    8.01.2014 14:05
  • nahlásit lukaso

    Prosim Vás chcem sa spýtať čo znamená slepý projekt?

    8.01.2014 13:34
  • nahlásit admin

    Ok, zjistíme, zda by zadavatel upřednostnil takovou možnost.

    8.01.2014 13:20
  • nahlásit jakubh

    Určitě by byl fajn slepý projekt!

    8.01.2014 13:02
  • nahlásit dklwork

    Možná by byl fajn slepý projekt? S pozdravem Dave

    8.01.2014 12:50
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.