Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Nové logo VÚŽV

Zadáno uživatelem Anneta v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Chtěli bychom vytvořit nové logo, které by lépe
reprezentovalo zaměření našeho ústavu ve 21. století. Logo by mělo
představit ústav jako moderní a inovativní instituci, která novými metodami
pracuje s tradičními zemědělskými hodnotami.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
22.10.2015
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo4 480 Kč
2. místo350 Kč
3. místo170 Kč
nahraných designů
36
Aktivních:20
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem16
Vyřazené adminem:0
Text v logu
VÚŽV
Popis

Jednoduché, graficky čisté a nápadité, vizuálně atraktivní logo. Logo by mělo vystihovat pozitivní vztah člověka  k hospodářským zvířatům. Musí obsahovat zkratku názvu naší instituce:  „VÚŽV“. Požadujeme návrh ve vektorové grafice (ve formátu .cdr a ve formátu .pdf s vysokým rozlišením) a ve formátu .png  Potřebujeme barevnou variantu se specifikací CMYK a RGB i černobílou variantu a negativ,  případně název použitého fontu. Preferujeme kombinaci 2-3 barev. Logo bude použito na různé typy propagačních materiálů, od vizitek přes nejrůznější tiskoviny, postery, hlavičkový papír až po nové webové stránky. Použitelné musí být také pro razítka, prezentace, reklamní předměty (papírové tašky, propisky) a vývěsní tabule.

Pro hranaté razítko a hlavičkový papír prosíme též o vypracování varianty s logem a plným názvem instituce: Výzkumný ústav živočišné výroby, v.v.i

Požadujeme podepsání výhradní licenční smlouvy s autorem vítězného loga.

Název společnosti
Výzkumný ústav živočišné výroby, v.v.i.
Obor podnikání
VÚŽV je přední tuzemskou vědeckou institucí se zaměřením na výzkum chovu hospodářských zvířat. (www.vuzv.cz) Ve středu zájmu našeho výzkumu jsou zejména krávy a prasata; dále slepice/kuřata, králíci, koně a jeleni.
Cílová skupina
Odborná komunita (farmáři, chovatelé, poradci, zemědělské svazy a podniky) a vědecká komunita (univerzity, výzkumné instituce)
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Logo by mělo být jednoduché a barevně zajímavé s originálním nápadem. Font musí být čistý a zajímavý. Může se jednat o typografické logo, či o logo kombinované s obrázkem nebo motivem zvířete/zvířat. Mělo by působit moderně a svěže, pozitivně.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Komplikované, s nezajímavým fontem, přeplácané a barevně divoké, logo nevystihující podstatu naší činnosti. Logo eliptického tvaru.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
http://www.cas.cz/, http://www.aware-welfare.eu/aware, http://mendelu.cz/, http://www.vscht.cz/, http://www.ceitec.cz/, http://www.boku.ac.at/en/, HTTP://WWW.WAGENINGENUR.NL/NL/EXPERTISES-DIENSTVERLENING/ONDERZOEKSINSTITUTEN/LIVESTOCK-RESEARCH.HTM
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
HTTP://WWW.VURV.CZ/, HTTP://WWW.VUMOP.CZ/, HTTP://CMS.UNIAG.SK/
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Preferujeme použití světle zelené barvy, neradi bychom fialovou, růžovou a tyrkysovou
Dodatečný popis

[2015-10-26 11:12:15]

 

Požadujeme\r\nnávrh ve vektorové grafice, ve formátu.pdf s vysokým rozlišením a ve formátu\r\n.png .

[2015-10-26 11:15:42]

 

Není nutné ve formátu cdr., ale v jakékoliv vektorové grafice.

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#27
3
Vojtan88
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#11
8
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#16
3
Besika
#16

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Marttyn

    Zdravím ve spolek,pro ty co si na začátku nemohou dovolit produkty Adobe a samozřejmě nechtějí plout na pirátských vlnách, bych doporučil program Inkscape (nadšenci se snažili a vytvořili něco podle sebe). Pracuje s vektory a výstupy vytváří v .svg a .eps i .pdf. Jinak otevírá i některé soubory .cdr Vcelku slušná free alternativa, takže nejen Corel a Adobe je to jediné použitelné pro tvorbu ve vektorech.

    5.11.2015 10:17
  • nahlásit admin

    Soutěž byla o 24 hodin prodloužena, zadavatelka by u některých designů ráda doplnila pár drobností.

    5.11.2015 7:44
  • nahlásit saixx

    Když to čtu po třetí, tak už vím, kde je problém. Ty to otevíráš v Illustratoru přes pdf. Tak to jo. To už pak na úpravy moc není, ale tisknout se to dá normálně, křivky to jsou. Tak či tak, ono jde v Illustratoru přímo otevřít PSD a to bude OK. Pro mě to teď bude takovej přechodnej postup než si kompletně zvyknu na Illustrator. Označování bodů funguje trochu jinak a pořád se pletu.

    29.10.2015 17:39
  • nahlásit saixx

    To je divné. Něco jsi musel udělat špatně. Zkus si otevřít tenhle tvar v Illustratoru. Mně to funguje normálně. Jen si při otevírání PSD dej pozor, aby jsi zvolil Převést hladiny na objekty, neslučuj je... http://saix.cz/test-krivky.psd

    29.10.2015 17:29
  • nahlásit lVlorf3us

    Jen doplním / uzavřu téma. Vyzkoušel jsem si vytvořit tvar ve Photoshopu a průhledně exportovat do PDF. Už jsem se chtěl uživatele saixx zastat, protože po otevření v Illustratoru se na první pohled tvar opravdu choval jako tvar, šlo upravovat kotevní body, ramena atd. Jenže problém nastal, když jsem s logem začal posouvat. Najednou některé části loga začaly mizet a divil jsem se, co se to děje. Co se dělo? On to není čistokrevný tvar, je to kombinace dvojnásobné ořezové masky (nevím, proč není jen jedna, proč jsou vnořené 2 v sobě) a ve skutečnosti je ne pozadí podivný tvar, který není ani bitmapa, ani vektor a ten je oříznutý dle dané cesty. Tady je ukázka. V prvním obrázku je vidět, že tvar je ořezová maska. Obrázek podtím je obrázek po uvolnění ořezové masky, kdy vznikne vrstva o velikosti plátna, která je bílá a v ní je barevný obdélník, který byl původně oříznut. Jenže tento obdélník nejde od té bílé plochy oddělit. Jak říkám, je to nějaký hybrid mezi bitmapou a vektorem, ale určitě ne vektor: http://oi65.tinypic.com/28w2aed.jpgPokud někdo tvoří logo ve Photoshopu a jsou tam stovky tvarů, nedovedu si představit, jaký bordel vznikne v Illustratoru. :) Navíc Photoshop neumí pořádně pracovat s tiskovýma barvama. Už vidím, tak tam logu nastavuji pantonku..Takže zkrátka ne. To, co vyleze z Photoshopu, není vektor, ikdyž se to jako vektor může zdát. Je to pouze tvar, který se snaží ošálit vektorový program ořezovou maskou. Pokud se ale s logem začne manipulovat, je to děs. Na jednu stranu jsem si přál, aby to byla pravda, protože mi to přišlo zajímavé, ale bohužel to pravda není. Photoshop navíc ani neumožňuje tak pokročilou práci s tvary, jako to dokáže Illustrator, takže by mělo být v zájmu každého logotvůrce tvořit ve vektorech.Tak, snad jste se dozvěděli něco nového. :)

    29.10.2015 16:55
  • nahlásit lVlorf3us

    Tak máš pravdu, PSD to opravdu otevře jako vektor. Každopádně nevím, jak by se v PS dělaly komplexnější geometrie - například vyřezávání za pomocí kružnic a stavění pomocí shape builder toolu, jako v AI. To je podle mě nereálné, anebo by to trvalo celý den. V AI je to za chvíli. No nic. Tím to tedy ukončíme, abychom to tu nespamovali. Zkrátka ač tedy vektory v nějaké formě v PSD fungují, AI / EPS / PDF jsou standard. PDF se chová tak, jak jsem zmínil a PSD není jistota, že je otevře každý vektorový program. Plus je v PS nedostatečná správa barev... Ale tohle vše i tak přebíjí fakt, že je to v pravidlech a má se to tvořit čistokrevně vektorově, ne ve Photoshopu. Takže se uč s AI, uvidíš, že jakmile se s ním seznámíš, otevřou se ti miliony dveří, které byly v PS zavřené. Hodně štěstí. ;)

    29.10.2015 19:09
  • nahlásit saixx

    Diskuzi jsem začal jen kvůli CDR. Bohužel jsem nevhodně zmínil Photoshop a rozjelo to diskuzi, o kterou tu nestojí nikdo. Já si ten cloudovej Illustrator už přikoupil, protože se chci dále rozvíjet a Photoshop poskytuje jen ty základní možnosti a neobratně se dolaďujou přesahy, ale funguje to, tak už přestaňte a radši si to vyzkoušejte. Nebo se to nezkoušejte, ale už to neřešte. Mám pak pocit, že jsem tu za toho zlého já. Takže naposled: Photoshop má nástroj PERO stejně jako illustrator. Můžete normálně přetahovat kotevní body, natahovat oblouky a slučovat tvary ve všech množinových operacích. Hotové tvary přesouvat, duplikovat, otáčet, deformovat ve všech úhlech, zvětšovat, zmenšovat. Jen tu křivku nesmíte vytáhnout rastrovým efektem!!!!!! Je potřeba vytvářet uzavřené tvary a ty vyplnit barvou. Tenhle způsob ostatně preferuju i ve vektorových programech. Výsledek pak lze uložit do univerzálního formátu PDF, který otevře každý vektorový editor, protože pdf křivky zachová. Kdo mi nevěří, ať si to sám zkusí :-) Já jsem si asi před 5 lety kupoval ještě CS4 Photoshop a Flash každý za 22 tisíc. Teď už je tu naštěstí měsíční model. Tehdy mě hrozně chyběl Illustrator, ale už jsem nechtěl pro těch pár návrhů na reklamní předměty kupovat další software a tak jsem se naučil kreslit ve vektorech ve Photoshopu a nikdy jsem s tím neměl nejmenší problém u žádné tiskárny (firmy). Oni ani nepoznaj, jestli je to pdf z Photoshopu, Illustratoru nebo Inkscape. Jen musíte vědět jak na to a zachovávat jistá pravidla tvorby. Takhle vytvořené PSD dokáže dokonce koretně otevřít i Illustrator. Takže naposled Illustrator už mám. Jen se mi špatně zvyká za změnu. Pravidla neporušuji! A kvůli tomu CDR si pořídím trial Corelu, jestli existuje, nebo poprosím někoho, aby mě to převedl, pokud se po tomto vůbec zůčastním. Škoda, že to musím řešit veřejně, ale nebaví mě, že se tu do mě každý naváží. Že já ten Photoshop zmiňoval. Ale tak aspoň jste se třeba dozvěděli něco nového.

    28.10.2015 22:04
  • nahlásit MajklPetergac

    Tahle diskuze je zralá minimálně dvou facek, bez pardonu. CDR je vektorový formát, který umí pouze Corel Draw. (Jestli musím vysvětlovat, že .CDR je zkratkou Corel Draw, tak je u Vás asi něco špatně, kolego.) Nepočítaje ten fakt, že Photoshop opravdu neumí vektory. Kdyby je uměl, neexistoval by Illustrator. Jakmile se do photoshopu vloží vektor, okamžitě se zrastruje.Výstupní vektorové formáty jsou:• .ai - Adobe Illustrator• .eps - Post Script• .pdf - Portable Document Format• .cdr - Corel Draw• .svg - Scalable Vector Graphics• .zmf - Zoner CallistoNejvyužívanější jsou .ai, .eps, .pdf a .cdr... Pokud neovládáte/nevlastníte illustrator, nebo Corel, asi byste měl přestat dělat grafiku v oblasti log.

    28.10.2015 19:12
  • nahlásit saixx

    A tak já si jdu ten ilustrátor připlatit, i když je to asi zbytečné. Nechci porušovat pravidla. Illustrator mi ale cdr asi taky nevytvoří. Ale to už je jedno.

    26.10.2015 21:03
  • nahlásit saixx

    A omlouvám se za diskuzi. Nevím, proč to vůbec řešíme. Jen jsem chtěl vědět, co mají dělat lidé bez coreldraw, když paní požaduje cdr. Toť vše. Asi se radši soutěže o toto logo nezúčastním.

    26.10.2015 20:53
  • nahlásit saixx

    Photoshop umí export do AI i EPS. Nebo to mám chápat, že mám zakázáno tvořit?

    26.10.2015 20:41
  • nahlásit admin

    Photoshop je primárně rastrový editor. Pokud vím, tak jsou tam smart objecty, díky kterým skutečně lze pracovat v tomto režimu. Ale nikdy to nemůže plnohodnotně nahradit Illustrator. A to už jen kvůli tomu výstupu. Designér by měl být navíc schopen vždy dodat univerzální formát jako je .eps. A pak dle toho, v čem tvoří (.ai, .cdr). Při každém nahrávání návrhů potvrzujete pravidla a tam je práce ve Photoshopu ve kategorii logo zapovězena, takže je tato diskuze víceméně zbytečná. Zde sice bude zadavatelce stačit i .pdf, avšak v ostatních projektech zadavatelé očekávají .eps, .ai nebo .cdr. Takže je mi líto, ale ve Photoshopu logo opravdu ne.

    26.10.2015 20:26
  • nahlásit saixx

    A zadavatelka explicitně píše cdr v křivkách a pdf ve vysokém rozlišení. Mohu dodat pdf v křivkách, ale nemám coreldraw pro cdr.

    26.10.2015 14:01
  • nahlásit saixx

    Photoshop umí vektory!

    26.10.2015 13:59
  • nahlásit admin

    saixx: Zadavatelka požaduje logo v jakémkoliv vektorovém formátu. Nicméně u nás je tvorba loga v rastru zakázaná, takže nerozumím tomu, jak můžete primárně používat Photoshop, což je rastrový program - tím byste se dopouštěl porušení našeho základního pravidla při tvorbě loga.

    26.10.2015 12:38
  • nahlásit saixx

    Pro lidi bez CorelDRAW bude asi problém s výstupem v cdr formátu. Běžně ukládám vektorové obrázky do pdf, které křivky zachová. Primárně používám Photoshop. Illustrator si zatím pořizovat nechci a bohužel ani ten neumí cdr, pokud je mi známo. Trváte si na tomto formátu? Případně si tu nechám od designérů poradit, jak to budou řešit, pokud nemají CorelDRAW.

    25.10.2015 22:32
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.