Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo pro sportovní klub

Zadáno uživatelem Charon v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže

Oddíl juda s dlouholetou tradicí se rozhodl vytvořit logo
klubu pro lepší identiifikaci a propagaci oddílu.

  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
6.12.2015
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo2 750 Kč
2. místo400 Kč
3. místo200 Kč
nahraných designů
33
Aktivních:11
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem22
Vyřazené adminem:0
Text v logu
Judo club Blatná
Popis

Cílem je vytvořit jednoduché logo. Logo by mělo v sobě skloubit motivy juda (klidně i postavy v nástupu do chvatu), japonskou vlajku (judo vzniklo v Japonsku – vyjádření vztahu k minulosti a vyjádření souhlasu s myšlenkou zakladatele sportu) nebo alespoň náznak či barvy. Dále by logo mělo mít v sobě obsaženo i vztah k Blatné. Tzn. např. znak Blatné (viz příloha) nebo jeho část či barvy. Není ale striktně požadováno, aby v logu byly všechny tři motivy. Oddíl navštěvují hlavně děti, ale s dětskými motivy v logu bych byl opatrný, i když vtipnému nebo decentnímu motivu se nebráníme.



Název společnosti
Judo club Blatná
Obor podnikání
Sport – kroužek pro děti
Cílová skupina
široká veřejnost
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Potřebujeme jednoduché logo. Logo by mělo v sobě skloubit motivy juda (klidně i postavy v nástupu do chvatu), japonskou vlajku (judo vzniklo v Japonsku – vyjádření vztahu k minulosti a vyjádření souhlasu s myšlenkou zakladatele sportu) nebo alespoň náznak či barvy. Dále by logo mělo mít v sobě obsaženo i vztah k Blatné. Tzn. např. znak Blatné - pokud to bude vhodné (viz příloha) nebo jeho část či barvy. Není ale striktně požadováno, aby v logu byly všechny tři motivy. Oddíl navštěvují hlavně děti, ale s dětskými motivy v logu bych byl opatrný, i když vtipnému nebo decentnímu motivu se nebráníme.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Nechceme laické návrhy, loga, která nedávají smysl, nechceme příliš hravé provedení - spíše seriózně.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Přílohy

[6.12.2015 10:19:05]

001_blatna.jpg

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#23
2
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#15
5
saixx
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#37
3
Hodnocení: žádné nahlásit
#40
5
Hodnocení: žádné nahlásit
#38
2
onte89
#38
Hodnocení: žádné nahlásit
#31
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#30
1
HoPla
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
#29
7
Hodnocení: žádné nahlásit
#28
2
pipka
#28
Hodnocení: žádné nahlásit
#21
5
parallax
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
#20
4
Mathony
#20

zobrazit skryté designy (22)
Hodnocení: žádné nahlásit
1
oolailai
#42
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
1
LuSmith
#39
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
2
darka
#33
Hodnocení: žádné nahlásit
0
darka
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
0
pipka
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
0
pipka
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
0
pipka
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
0
pipka
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Broncekm
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
6
Hodnocení: žádné nahlásit
2
ctrncek
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
2
saixx
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
0
saixx
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Mathony
#3
Hodnocení: žádné nahlásit
11
Hodnocení: žádné nahlásit
4

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Charon

    Děkuji všem, kteří se zúčastnili a poslali návrh loga.

    25.12.2015 9:20
  • nahlásit LopataDTV

    prosím o vyjádření k aktualizaci návrhu č.29

    22.12.2015 21:20
  • nahlásit parallax

    Dobrý den, doladil jsem některé věci a přidal jednu spec. verzi ve svém návrhu #21.

    21.12.2015 21:43
  • nahlásit baxxdesign

    Dobrý den, poprosil bych zadavatele o vyjádření k návrhu 37. Nový návrh ze staré verze, která porušovala pravidla.

    21.12.2015 21:32
  • nahlásit LopataDTV

    prosím o vyjádření k návrhu 29. dekuji.

    19.12.2015 16:40
  • nahlásit baxxdesign

    Dobrý den, Chtěl bych zadavatele poprosit o vyjádření k aktualizovanému návrhu č. 2. Děkuji

    14.12.2015 16:46
  • nahlásit FORGE4MEDIA

    @pipkaAhoj pipko. :-D Chtěl bych tě upozornit, že porušuješ pravidla a měla by si svůj návrh smazat. Jeden ze svých předchozích návrhů jsem musel také smazat. :-)

    14.12.2015 13:16
  • nahlásit parallax

    Dobrý den, aktualizoval jsem svůj návrh #21.

    12.12.2015 14:27
  • nahlásit baxxdesign

    Dobrý den, poprosil bych zadavatele o vyjádření k návrhu 2. Návrh aktualizován.

    11.12.2015 22:11
  • nahlásit Charon

    Fotky z tréninku mám, ale pro inspiraci a ukázku chvatů bych spíše navrhl tuto stránku: http://www.judochomutov.cz/Chvaty-v-pohybu.html

    9.12.2015 21:49
  • nahlásit pauliekun

    Nemá zadávateľ nejaké vlastné fotky, napríklad s tréningov? Tie by boli podľa mňa najvhodnejšie na vektorizáciu.

    9.12.2015 12:55
  • nahlásit admin

    Ještě pro upřesnění pro všechny designéry. V těch pravidlech jde o to, že nesmíte vzít jakoukoliv hotovou vektorou práci a udělat z toho logo. Můžete však mít například obrázkovou předlohu. Je jasné, že například postavy se těžko udělají jen od oka, když mají být ve specifickém postavení. Musí však pak jít o vektorizaci ruční a autorskou - tedy žádná automatická vektorizace. Ideálně byste ale měli mít možnost dílo, ze kterého vycházíte (obrázek), zakoupit v případě výhry (pokud nejde o free obrázek). To jen pro upřesnění.Kdo tedy využívá cizí vektory, tak prosím pryč s návrhem.Tato soutěž je svým zaměřením specifická a k podobné tvorbě svádí více než ostatní. U vítěze pak budeme velmi intenzivně analyzovat návrh, zda je originální. Od této chvíle, pokud se tu objeví dílo, ve kterém bude cizí vektorová práce, tak budeme nemilostrdně rozdávat BANy, tak s tím počítejte.

    9.12.2015 9:55
  • nahlásit saixx

    Dobrý den, v návrhu #15 jsem podstatně vylepšil lva, změnil písmo a zkusil jsem ještě jednu variantu včetně postav.

    9.12.2015 0:15
  • nahlásit saixx

    Čtěte ta pravidla :-( Když jsem hledal něco pro inspiraci, tak jsem na to taky už narazil. https://pixabay.com/en/judo-logo-icon-sport-martial-arts-307857/

    8.12.2015 16:15
  • nahlásit baxxdesign

    Dobrý den, poprosil bych zadavatele o vyjádření k návrhu 2. Návrh aktualizován. Pro ostatní: Stejně jako Forge4Media jsem nevěděl o této podmínce. Naštěstí siluetu postavy chtěl zadavatel změnit a zde jsou použil již svůj vektor (resp. vektor udělaný dle reálné fotky). Doufám tedy, že je již vše v pořádku a za své pochybení se omlouvám. Děkuji

    7.12.2015 20:48
  • nahlásit FORGE4MEDIA

    Díky za vyčerpávající informace saixxy a máš naprostou pravdu. Zkusím kdyžtak pak nějakou vlastní siluetu ve vektrou.

    7.12.2015 16:43
  • nahlásit saixx

    I kdyby si na to logo náhodou zadavatel chtěl registrovat ochrannou známku, patrně by to prošlo, protože vzniklo dílo nové (složené) a samotný obrázek postav by nadále mohl používat každý, protože zadavatel by měl ochrannou zmánku pouze na celek. Ona ani ta rešerše  není 100% a dost často se podaří zaregistrovat něco, co by se registrovat vůbec nemělo. To ale neznamená, že by se to tak mělo dělat. Ale chápu, že tady ta kresba k tomu vyloženě svádí :-) Jinak, aby to nevypadalo, že si tu něco vymýšlím, třeba Adobe Stock píšou toto: Mohu obrázky ze služby Adobe Stock používat jako součást podnikového loga nebo značky? Ne. Před použitím obrázku jako loga firmy je nutné být úplným vlastníkem daného obrázku, protože loga jsou z principu registrována nebo chráněna tak, aby stejný obrázek nemohly používat ostatní společnosti nebo organizace. Tyto obrázky však jako logo používat nelze, protože služba Adobe Stock uděluje pouze právo obrázek používat a nepřenáší na vás jeho vlastnictví. A to v zásadě platí pro všechny zakoupené nebo zdarma obrázky odkudkoli - protože vždy máš jen právo je používat, nikoli vlastnit. A v logu by nemělo být nic k čemu nemáš výhradní právo. Ale píšu "by nemělo". Ono když si uděláš logo pro své stránky pro vlastní potřeby a víš odkud jsi obrázky použil a že si na to nebudeš registrovat ochrannou známku, tak je to vlastně úplně jedno. Jenže když to někomu prodáváš, musel bys ho o tomto informovat, ideálně ho to nechat podepsat, že byl srozumněn. Tudíž je pochopitelné, že je jednodušší napsat do pravidel, že prostě ne a řídit se jimi. Ono je to hlavně neetické - logo je dost malej obrázeček, zpravidla graficky co nejjednoduší a nestojí nejméně, proto je férové vytvořit ho od píky. Navíc si vem, kdyby se zdavateli podařilo jeho podnikání tak rozšířit, že to logo bude znát kde kdo z reklam. To by pak vypadalo pěkně blbě, kdyby se zjistilo, že ten obrázek je volně dostupnej a vlastně ho může začít používat každej - třeba jenom proto, aby je znemožnil a poškodil. Trochu jsem se rozepsal, ale musel jsem to napsat, spousta lidí, si toho prostě není vědoma a nechápe to. Už se mi několikrát stalo, že dal zákazník přednost logu, které někdo z větší části zakoupil ve fotobance. Vlastně už se mi to stalo hodněkrát a dost mě to štve, protože ty lidi, co tahle loga zaplatí to vážně neví. Zrovna nedávno nějaká charitativní organizace hledala někoho pro nové logo, protože to původní vzniklo právě tak, že bylo z větší části použité něco z fotobanky. V jejich očích to bylo prostě zkopírované a byli naštvaný, když to zjistili. Bohužel o nové logo zažádali na fóru, kde už vím, že 8/10 "designérů" obrázky do loga kupuje. Měli velký štěstí, že se jim to nestalo znovu.

    7.12.2015 16:20
  • nahlásit FORGE4MEDIA

    Tak tedy v pořádku a návrh samozřejmě mažu. Doufám, že kolegové kteří zde také použili práci třetí strany udělají totéž.

    7.12.2015 15:56
  • nahlásit FORGE4MEDIA

    Já alespoň používám část, která je volně k použití. Za to baxxdesign má siluety judistů, kteří se normálně prodávají: http://www.123rf.com/photo_421868_combat.html

    7.12.2015 15:53
  • nahlásit admin

    Odpovím Vám naprosto jednoduše. Při každém nahrávání návrhu potvrzujete tato pravidla: https://topdesigner.cz/pravidla-pro-designery.html Záměrně je to pár řádků se základními pravidly, aby se nikdo nemohl vymlouvat, že po něm chceme číst celé podmínky. Myslím, že informace: "V kategorii LOGO je využítí práce třetích stran zcela vyloučena." je naprosto jednoznačná. Takže si prosím pravidla přečtěte a ušetříte si čas při práci na podobných návrzích a zároveň nebudete porušovat pravidla. Děkuji.

    7.12.2015 15:50
  • nahlásit FORGE4MEDIA

    Ty judisty jsem našel včera na nějakých stránkách a psali tam, že je vector free k veškerému užití a úpravám, pokud si dobře vzpomínám. Myslel jsem, že takto jednotlivé části, které jsou volně takto dostupné se používat mohou. Pokud ne, tak ať to sem admin napíše a já to smažu teda.Za předchozí návrh, který jsem sám odstranil, se omlouvám. Špatně jsem pochopil zadání. Nejprve jsem myslel, že to zadavatel chce podobně.

    7.12.2015 15:35
  • nahlásit saixx

    Chtěl jsem na to upozornit už včera a pak jsem na to zapomněl. Ten obrázek judistů je zkopírovanej. Co kdyby si laskavě smazal i ten druhej návrh. A teď koukám na další tvoje návrhy, to je zralý na ban. Zkusil jsem namátkou toho lva a ten je taky zkopírovanej. Doháje, v logu nesmíš používat nic cizího. Ani kdyby si to zakoupil v knihovně a to stejně není tvůj případ.

    7.12.2015 14:44
  • nahlásit MajklPetergac

    Forge4Media: To nemyslíš vážně, že ne.

    6.12.2015 21:14
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.