Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

zubní ordinace

Zadáno uživatelem helidentist v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Nově zřízená zubní ordinace pro děti a dospělé, se zaměřením více na dětskou péči.
Lékařka má licenci pro obor dětské zubní lékařství.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
22.03.2016
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo3 500 Kč
2. místo500 Kč
3. místo200 Kč
nahraných designů
92
Aktivních:9
Vyřazené zadavatelem:59
Smazané designérem24
Vyřazené adminem:0
Popis
Nově zřízená zubní ordinace v moderním domě , v přízemním nebytovém prostoru. Ordinace jsou dimenzovány až pro 3 lékaře., jsou světlé, s převažující bílou barvou, bílé baterie, dřezy, stomatologické křeslo jasně modré ( sky blue vzorník A-dec), barevné doplňky. Velkoryse prosklené prostory, zastíněné horizontálně členěnými roletami. Vybavení nejnovějšími technologiemi.
Název společnosti
HELIDENTIST, sro.
Obor podnikání
medicina
Cílová skupina
děti a jejich rodiče
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
jednoduché, moderní, barevně výrazné ( růžová, modrá a ještě jedna barva),
žádné kudrlinky a infantilní obrázky pro děti
Jaké návrhy byste neradi dostali?
raději bych potlačila název sro. HELIDENTIST , který je stejně nic neříkajcí, vznikl v zoufalství a časové tísni:),
spíš bych prezentovala jako " zubní ordinace pro DĚTI a dospělé "
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1. místo
#70
1
Hofyk
#70
Hodnocení: 100/100 nahlásit
2. místo
#78
0
Kosta
#78
Hodnocení: 100/100 nahlásit
3. místo
#69
2
saixx
#69
Hodnocení: 100/100 nahlásit
#102
0
Camomile
#102
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#76
0
JuroP
#76
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#101
1
CZDominik
#101
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#100
0
Indigo
#100
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#90
1
texatop
#90
Hodnocení: 40/100 nahlásit
#65
1
Minik
#65

zobrazit skryté designy (83)
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1
Grafikom
#85
Hodnocení: 100/100 nahlásit
0
Hodnocení: 60/100 nahlásit
1
Evi91
#89
Hodnocení: 40/100 nahlásit
0
Honziik2
#104
Hodnocení: 20/100 nahlásit
1
saixx
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Energy
#98
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Camomile
#95
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Camomile
#93
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Camomile
#92
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Grafikom
#84
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Grafikom
#83
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profun
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Gabi94
#60
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Gabi94
#59
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Gabi94
#55
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Grafikom
#50
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Grafikom
#45
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Grafikom
#44
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Grafikom
#43
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Decent
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profun
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profun
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
0
saixx
#5
Hodnocení: 40/100 nahlásit
2
Hodnocení: 40/100 nahlásit
0
DianaDi
#38
Hodnocení: 40/100 nahlásit
1
Hodnocení: 40/100 nahlásit
0
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
Tipelt
#35
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
Spory
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
1
PSZUL
#87
Hodnocení: žádné nahlásit
2
PSZUL
#86
Hodnocení: žádné nahlásit
1
DianaDi
#82
Hodnocení: žádné nahlásit
0
goudy
#80
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Zuzka
#77
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profun
#75
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Lustig
#58
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Efton
#56
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pospa
#53
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profun
#52
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profun
#51
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Zuzka
#48
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Elzza
#42
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Zuzka
#41
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Decent
#33
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lllenkam
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
0
profun
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
1
goudy
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
0
PK20
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
cumpl
#3
Hodnocení: žádné nahlásit
0

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit helidentist

    Vážení designéři, na základě vašich reakcí jsem se rozhodla znovu pečlivě projít vámi dodané návrhy, zda se mezi nimi nenachází mnou nerozeznaná originální perla. Celkem bych je mohla shrnout do několika skupin - zub řezák, zub stolička, zub kamarád, zub-srdce, zub - rodina, zub-jablko,  geometrický útvar, zdravotnický kříž, zubní kartáček, silueta lékaře, písmeno H a zub -čtyřlístek. To, že jsem někoho nevybrala, ještě neznamená, že jeho návrh je špatný, ale zkrátka neodpovídá mému naturelu. Jsem laik i když s profesionálně vytříbeným barvocitem a smyslem pro detail:). I já ve své práci rozeznám keramiku od konkrétního zubního technika mezi  třeba sty jinými a pro vás by to byl jen keramický zub jeden jako druhý, všechny stejné. Rozhodla jsem se proto tak jak to cítím. Pro mě je vítězné logo moderní, jednoduché, čisté, lehce identifikovatelné mými pacienty a v souladu s koncepcí mé nové ordinace. Ještě jednou děkuji všem. Pavlína

    13.04.2016 18:08
  • nahlásit admin

    MajklPetergac: Já v žádném případě netvrdím, že se nějak změnil náš přístup k hodnocení použití prací třetích stran. Náš postoj je neměnný. Problém je jen v tom, že my můžeme z pozice provozovatele "trestat" BANem pouze práce, které jsou čistou kopií. A nebo jen prokazatelně pozměněnou verzí existujícího, ale do jisté míry jedinečného konceptu, ke kterému se dá ta práce jednoznačně přiřadit. Ani byste nevěřil, kolik BANů rozdáme u neautorizovaných návrhů, kde chodí vyloženě kopie, nebo jsou tam části 1:1 z prací třetích stran. Takže se s tím bojuje pořád a bude. Ale nemůžeme tady promazávat návrhy a designéry jen při nějakých náznacích (menších či větších), i když tady už je to skutečně dost za hranou, i kdyby tam nebyl úmysl. Jde o to, že bychom museli zaBANovat 90 % z vás. Nějakou podobnost lze najít v podstatě skoro u každého loga. A v zásadě by jistě došlo dříve nebo později klidně i na Vás. Rozhodování tedy není nikdy jednoznačné a království pro toho, kdo by vymyslel nějaký systém, jak jednoznačně tyto věci posuzovat! Ono se to zdá snad pro lidi, kteří tu odpovědnost nemají. Ale pro nás to skutečně snadné není. Už mnohokrát jsme se setkali se situacemi, kdy vznikly v soutěžích "naslepo" téměř stejné návrhy. Takže moc dobře víme, že při určitém zadání se dá snadno trefit do podobného zpracování i bez inspirace... Když se podíváte na předchozí diskuzi, tak do podobné pozice se dostala i zkušená designérka lenkalienka, která má na svém kontě dost výher a bez jakýchkoli problémů. A nebyla sama. Prostě toto téma, kde si každý představí zub, prostě povede k tomu, že polovinu návrhů do jisté míry dohledáte. Nutno dodat, že tato designérka to hned uznala bez nějaké velké obhajoby a něco podobného bych ve větší intenzitě očekával i od autora kritizovaného návrhu. Každopádně soutěž a její průběh je především na odpovědnost zadavatele, který si ji pořádá. Ten by si měl před výběrem návrhy ověřit a měl by inklinovat především k originálním myšlenkám. Ale jakmile někdo použije klišé zpracování, které je zástupcem naprosto zřejmé asociace, tak se to jen velmi těžko posuzuje a natož postihuje. Vy dokážete s čistým svědomím prohlásit, že jste si jistý tím, že se autor inspiroval? A kterým z těch podobných návrhů, které jste předložil? Tušit to můžeme, osobně přesvědčení můžeme být také. Ale tvrdit s jistotou to nelze. Chybí tam jakékoliv důkazy vedoucí k jednomu konkrétnímu návrhu, které třeba k zaBANování potřebujeme - to je ten přístup, který takto aplikujeme beze změn.  Když to zaženu do extrému, tak je to něco podobného, jako kdyby designér použil jako grafický symbol kolečko. A pak bychom přišli s tím, že kolečko bylo už milionkrát v logu použito a tvrdili, že designér tento motiv nemůže využít a rovnou mu dali BAN. Zub v kombinaci s panáčky prostě považuji za hodně obecný symbol. Sám jsem ho už viděl za svůj život několikrát a ani se nedivím, že to přišlo. Jiná situace by byla, když byste třeba dohledal jen jeden příklad. Ale předložil jste jich několik a po troše snahy bychom dodali další a další... To je ten problém. A ještě jednou opakuji. V této soutěži to zde bylo víckrát... V jedné soutěži... V žádném případě tento návrh neobhajuji. Mé sympatie určitě nemá. Ale to je v toto chvíli asi tak všechno, co k tomu mohu říct. Osobně zastávám názor, že toto logo si díky použití již mnohokrát objeveného principu vítězství nezaslouží a autor se jistě na mě zlobit nebude a snad ani nemůže. Prostě originální myšlenka to není, to vidíme všichni. Takže by ani autor neměl být se svou prací spokojen, jelikož si měl udělat rešerši, zda už podobné koncepty neexistují - to se od profi designéra očekává a měl by to dělat už jen kvůli sobě a vlastní tvůrčí etice. A osobně si také myslím, že stejný názor bude mít i zadavatelka, když už ví, že to zas tak originální myšlenka a zpracování není, což nejspíš původně netušila. Takže ve finále možná může být ráda, že zde vyvolala takový humbuk předčasným vyhlášením (i když omylem), alespoň dostala tyto cenné informace, které může zahrnout do rozhodování o vítězi. Tímto bych to zatím uzavřel a vyčkejme si na výsledky.

    13.04.2016 11:12
  • nahlásit DianaDi

    Hofyk  je  to  obšlehnuté a  ne  zrovna   málo  někdo   tu   zaoblí hrany   nebo  trochu  otočí  a  tváří  se   že  je  to ok  ,  začínám  se  tu   hodně  podivovat   co  že  se  tu  děje  ,   někdo  za  to  samé  dostane   ban   druhý  je  skoro vítěz,  dost  dobře  nechápu. Snažila jsem  se   být  originální   a  zatím  jsem  nic takového  nenašla #82 ale nejspíš  to nesplnuje  požadavky hold   je  to  věc klienta on   rozhoduje  , ale pokud   chce mít  logo kterých  je  plný  internet  tak  prosím  :) 

    13.04.2016 9:46
  • nahlásit MajklPetergac

    A přesně z tohoto důvodu se již nezúčastňuji projektů, zde na portálu, protože absolutně klesla jeho úroveň. Pokud si dobře pamatuji, tak jakékoliv využití díla třetích stran (což už je i toto) je proti pravidlům serveru, a je uplně jedno, jestli někde někdo obšlehne celý logo, nebo udělá "10 001. koncept se stejnou myšlenkou." Kdyby to autor alespoň oznámil, tak mlčím. Ale takhle? Je to jen čekání na výhru. A osočovat se názorem "Konkrétně jeden z grafiků, který upozornil na tento nedostatek zde své logo ani neuvedl, proč tedy kritizuje?" - Protože si kritiku zaslouží, takhle se to prostě nedělá, pokud jste "profesionální" grafik, což pravděpodobně nejste, musíte to chápat. Simple as that. :) Obšlehnout někde koncept dokáže každé dítě, co jen trochu umí v InkScape. Těším se na další shitstorm z Vaší strany,MP.

    13.04.2016 7:54
  • nahlásit Hofyk

    Dobrý den, je samozřejmě opravdu jednoduché přijít s tvrzením, že logo, které se někde již objevilo v podobné formě by se dále používat nemělo a tak dále, ale zatím se zde neobjevilo jediné logo, které by takovým kritériím vyhovovalo. Opravdu ne... Pokud ano, prosím ukažte mi ho. Konkrétně jeden z grafiků, který upozornil na tento nedostatek zde své logo ani neuvedl, proč tedy kritizuje? Myslím si, že téma loga zubních ordinací, jak je vidět, jsou vyčerpaná ze všech možných stran a srovnávat symbol rodiny v zubu s oblíbenými obrysy mi nepřijde fér. Nicméně se tady nechci nějak obhajovat proti tvrzení, že se na internetu vyskytují loga se stejnou myšlenkou, ale prosím, pokud jste vymysleli logo, které na světě ještě není, má vypovídající hodnotu o činnosti této firmy a bude fungovat na všech aplikacích, sdílejte ho. Díky, MH

    13.04.2016 7:29
  • nahlásit admin

    Vážení grafici, zadavatelka se přehlédla. V žádném případě nechtěla vyhlásit vítěze u neukončené soutěže - tedy předčasně ji "utnout". Špatně asi pochopila princip odpočtu, takže se prosím uklidněte. Ten, kdo chtěl nahrát ještě návrh, tak v klidu může. Zadavatelka si myslela, že dělá výběr z finálního výčtu návrhů. To znamená, že stále může vyhrát kdokoliv. Jinak ještě tedy k tomu "návrhu na prvním místě"... Ano, skutečně. Myšlenka je to v podstatě neoriginální. Je to takové to "klišé" zpracování jako v případech, kdy se využívají takoví ti vyskakující panáčci u wellness, fitness, zdravých výživ apod... Nebo oblíbené obrysy automobilů u autobazarů, dílen apod. - to máte v podstatě na každém kroku... Z našeho pohledu nemůžeme taková loga považovat za kopie. Na internetu jsou podobných konceptů stovky a tisíce. Ono těch objímajících se panáčků ve tvaru postav bylo dokonce více v rámci této soutěže. Je to taková ta první asociace. Hlavní problém je, že zadavatelé většinou tato klišé vyjádření neznají, takže občas taková loga vyhrají a zcela originální myšlenky nejsou doceněny (prostě nejsou první asociací a to jim v podstatě uškodí). Nerad bych to logo v podstatě nějak srážel, jelikož z grafického hlediska je zpracované kvalitně. Jen vás prosím všechny i do příště. Zkuste se v zájmu sebe sama, ale i zadavatelů, vyhnout podobným klišé přístupům. Předpokládám, že tvůrčí uspokojení se nedostaví, když budete 10 001. koncept se stejnou myšlenou na světě... Nechme zadavatelku, aby si to na základě vaší zpětné vazby ještě nechala projít hlavou. Pokud se i tak pro logo rozhodne, je to její svobodná volba, do které zasahovat určitě nijak nebudeme. Důležité je, že nyní má dostupné všechny informace k posouzení. Buďte však chápaví a shovívaví. Jak jsem psal, zadavatelé řeší design třeba jen několikrát za život. My se s ním setkáváme denně, takže některé věci pro nás tak samozřejmé nemusí být samozřejmé pro někoho jiného...

    12.04.2016 21:42
  • nahlásit helidentist

    Dobrý večer, tak jsem zjistila, co se mi podařilo nechtíc rozpoutat! Myslela jsem, že čas ukončení projektu je daný a ne, že odpočítává.  I když jsem v tom taky trochu nevinně, on ten web není až tak uživatelsky bezproblémový, řešila jsem to s administrátorem, takže když mi na něm něco nefunguje už to neřeším. Brzy bude nový.... Vítěze tedy definitivně označím po ukončení soutěže, kontaktovala jsem administrátora. Pavlína

    12.04.2016 20:40
  • nahlásit Hofyk

    Nicméně s oběma pány souhlasím, že by bylo fér s hodnocením počkat do ukončení soutěže. Martin Hofmann

    12.04.2016 20:38
  • nahlásit Hofyk

    helidentist: Děkuji za ohodnocení prvním místem. Po mailu vše dotáhneme.MajklPetergac: Děkuji za dodání podobných referencí. Ujistili mne v tom, že mé logo z nich pořád vychází jako vítězné vyvážeností tvarů a nadčasovostí použitého fontu. Jako zkušený grafik s tím určitě budete souhlasit. Mimo to to pořád nijak nesouvisí s tím, že podle zadavatelky se zde neobjevil žádný jiný logotyp, který by ji zaujal natolik, aby si ho zvolila za vlastní. Hezký zbytek dne, Martin Hofmann

    12.04.2016 20:27
  • nahlásit saixx

    Jestli jste vybrala vítěze podle originality, tak si to raději opravdu ještě rozmyslete. Normálně bych do toho nerýpal, ale vzhledem k tomu, že soutěž ještě neskončila, tak co by to neřekl :-) Vítězové vám nejdou vybrat, protože soutěž stále trvá a designéři budou moci svoje návrhy vkládat ještě skoro celý den. Jako prodloužit soutěž o týden a pak ji nečekaně den před koncem utnout, to by nebylo fér a to Vám snad ani Top Designer nedovolí. Spousta lidí si to totiž nechává na poslední chvíli a nebo už to mají rozpracované a rádi by to dodělali a předložili.

    12.04.2016 20:19
  • nahlásit MajklPetergac

    Tak se do toho dáme... :)helidentist: Určitě nesouhlasím s prvním místem, nemluvě o tom, že soutěž ještě není ukončena.Hofyk: Opravdu? Jak originální.http://www.48hourslogo.com/48hourslogo_data/20130223/201302230651553601.jpghttps://stocklogos-pd.s3.amazonaws.com/styles/logo-medium-alt/dental_family1-01.png?itok=qy3n8C7Ahttp://c2-preview.prosites.com/190230/wy/images/LOGOS/Logo.jpghttps://s3-media1.fl.yelpcdn.com/bphoto/seuMGZy55auHP4uZZamiPA/ls.jpg

    12.04.2016 19:53
  • nahlásit helidentist

    Protože mi nejde označit vítěze klasicky přes lištu, tedy: 1. místo návrh č.70  (Hofyk) 2. místo návrrh č.78 (Kosta) 3. místo návrh č.69 (saixx)

    12.04.2016 18:09
  • nahlásit helidentist

    Dobrý den, děkuji mnohokrát všem za návrhy. Bylo jich opravdu hodně, ale jen jeden může být vítěz. Vítězný návrh je natolik originální, že mě donutil přehodnotit mé předchozí představy o prezentaci své firmy. Doufám, že pro ostatní to byla alespoň zajímavá zkušenost. Vím, že téma je už hodně vyčerpané a někteří se možná i nechtíc ocitli v situaci, že vymysleli už vymyšlené. Ještě jednou všem děkuji a vítězi gratuluji. Pavlína

    12.04.2016 18:04
  • nahlásit lenkalienka

    Sylvestr..hm..nuž čo, musím súhlasiť..

    7.04.2016 9:24
  • nahlásit Sylvestr

    @lenkalienka návrh #73 váš návrh je taky zhotoven na x variant. viz: http://crowndentalmd.com/wp-content/themes/Crown-Dental/library/images/crown-dental-logo.png Ale u tohoto tématu se to dalo čekat, že dost často člověk něco vymyslí (nemusí nutně zkopírovat) a pak zjistí, že už něco takového je.

    7.04.2016 7:51
  • nahlásit Filodesign

    lenkalienka: Děkuji. A dokonce v tolika variantách, až mě polil pot jak by to dopadlo, kdyby to šlo na nevědíce na realizaci.

    6.04.2016 17:28
  • nahlásit Filodesign

    lenkalienka: Děkuji

    6.04.2016 17:27
  • nahlásit lenkalienka

    Návrh č. 39..sorry, ale už vymyslené:https://www.google.sk/search?q=tooth+heart+icon+logo&tbm=isch&imgil=R-xLwOHX4VANqM%253A%253BwNs27RDUq19MvM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fdribbble.com%25252Fshots%25252F1398247-Tooth-Heart-Logo&source=iu&pf=m&fir=R-xLwOHX4VANqM%253A%252CwNs27RDUq19MvM%252C_&usg=__NQH_obdbjjAGvhvyjbj_CVe8F1M%3D&biw=1280&bih=902&ved=0ahUKEwjf_qGJ9PnLAhXiA5oKHaxUBzwQyjcIMg&ei=wfIEV5-aHOKH6ASsqZ3gAw#imgrc=JsIHACG7W7RazM%3A

    6.04.2016 11:33
  • nahlásit Royalfox

    Dobrý den, Návrh č. 34 jsem upravil a přidal jeden kombinovaný motiv. Děkuji za případná komentář  Adam

    6.04.2016 8:44
  • nahlásit Filodesign

    33 kradení z ikony na http://www.demersdental.com

    5.04.2016 12:39
  • nahlásit admin

    Vážení designéři, soutěž byla prodloužena o 7 dní. A je to z toho důvodu, že to vypadá, jako by většina z vás zadání ani nečetla. Zadavatelka jasně požaduje potlačení názvu HELIDENTIST. Tak proč velká část z vás tento název zvýrazňuje a věnuje mu takovou pozornost? Nechce tam žádné kudrlinky a mnoho z vás dělá logo až moc komplikovaně. Chápeme, že název je celkem nezvyklý. Je hodně dlouhý a máte navíc tendenci přirozeně název společnosti preferovat před obecnou částí "zubní ordinace pro děti a dospělé" - což by skutečně v 99 % bylo správně a daly by se vést diskuze o tom, zda by tomu tak nemělo být i zde. Ale požadavek a očekávání je skutečně právě opačné.  Dovolte, abychom vám trochu přiblížili, proč to zadavatelka tak požaduje. Pokud jsme to správně pochopili, tak z jejich strany není ambicí nějak mimořádně budovat značku HELIDENTIST, název společnosti nemá být z komunikačního hlediska nijak důležitý. Logo bude určeno vyloženě pro lokální marketing. A hlavním sdělením má být to, že se jedná o zubní ordinaci pro děti a dospělé. Zadavatelka nám sdělila, že právě zaměření na děti není až tak běžné a je to v podstatě jejich hlavní konkurenční výhoda.  Takže "ordinace pro děti a dospělé" skutečně nemá být nějaký claim nebo dovětek k názvu společnosti - má to být dominantní části textové části loga. Takže své návrhy prosím upravte tak, abyste v tomto ohledu zadání a potřeby zadavatelky splňovali. Zvýšíte si tak šanci na výhru, ale také na konečnou spokojenost zadavatelky s výsledky soutěže.

    5.04.2016 9:11
  • nahlásit admin

    Grafikom: Děkujeme za upozornění. Designérka dostala BAN.

    5.04.2016 8:27
  • nahlásit Grafikom

    #55 - Kradený motiv: http://ortomedy.com/ 

    3.04.2016 19:52
  • nahlásit helidentist

    Dobrý den, prosím o ukončení růžovo-modrých "ďáblíků".  Zapomeňte na text nebo název sročka a vymyslete obrázek, moderní, barevný, identifikovatlný jako zubař. Děkuji Pavlína

    1.04.2016 15:35
  • nahlásit MsArts

    Navrh #25 aktualizovan na pozadovane barvy.

    31.03.2016 16:38
  • nahlásit grafiova

    #33 - silná inspirace... https://www.google.cz/search?hl=cs&q=odontologo+icono&tbm=isch&imgil=F6V05Uy3v3WRgM%253A%253B_9GTh8NCViH4NM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.odontologiaced.com%25252F&source=iu&pf=m&tbs=simg:CAESqAEapQELEKjU2AQaBAgDCAoMCxCwjKcIGmIKYAgDEij7EvoSmgbxAbQHmQa3B5wGmwbwAaI0pDSdNKM0pzTAPf8zjyShNJo9GjCubts5eMNCpo4ME1qTxS2wXtGiNupFKRmv88UiZZYAVE2J6--uYMWAw9Lia3pYvbEgAwwLEI6u_1ggaCgoICAESBHSEuOIMCxCd7cEJGhEKBwoFYW5nbGUKBgoEaWNvbgw&fir=F6V05Uy3v3WRgM%253A%252C_9GTh8NCViH4NM%252C_&usg=__pL6GvnvV1upSupW1niqAZZNUWgM%3D&biw=1745&bih=868&ved=0ahUKEwiD7NnUgenLAhUB6CwKHYq0B2kQyjcIQw&ei=TRf8VsORL4HQswGK6Z7IBg#imgrc=6FD8_b2VnK40lM%3A

    30.03.2016 18:20
  • nahlásit Talacek

    Dobrý den, vložil jsem ještě barevnou variantu. V prvním případě má jít na obličeji o příjemnou meruňkovou barvu. Tady je taková tmavší. V druhé příloze jsem použil růžovou. Na dokreslení jsem přidal vizitku a ukázku, jak by se dalo s motivem pracovat v případě zájmu dál. Pěkné Velikonoce..  MT

    24.03.2016 10:40
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.