Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Byznys provokace

Zadáno uživatelem provokace v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Byznys provokace je mladá firma, která pracuje s managery firem jako Česka spořitelna, E.ON, HomeCredit nebo Komerční banka. Pomáháme jim podívat se z úplně nového úhlu na jejich byznysové problémy a pomocí myšlenkových technik Byznys provokace najít reálné a funkční řešení.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
12.09.2016
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo5 000 Kč
2. místo500 Kč
3. místo250 Kč
nahraných designů
74
Aktivních:33
Vyřazené zadavatelem:11
Smazané designérem30
Vyřazené adminem:0
Text v logu
Byznys provokace
Popis

Byznys provokace


Podívejte se na věci úplně z jiného pohledu, nadhledu, bez dohledu. Kreativní provokace vám pomůže, stojíte-li před složitým problémem nebo tvoříte nový produkt či projekt. Pomoci kreativních technik vám pomůžeme najít řešení, které i vás samotné překvapí.

K čemu naši zákazníci využívají techniky byznys provokace?


Vývoj produktu

  • Pokud se Vám podaří dobře pojmenovat potřeby klienta, otevírá se před Vámi nekonečný tvůrčí prostor, kdy je možné experimentovat s tím, jak je naplnit. Výstupem byznys provokace zaměřené na vývoj produktu jsou obvykle desítky nápadů, jak ho radikálně zlepšit. Pomocí systému PREtotypování testujeme, které z nich má smysl rozpracovávat dál.


Příprava marketingového konceptu

  • Reklama a marketing potřebují silný nápad. To není nic nového pod sluncem. Jak ho ho ale vymyslet, když nechcete utrácet stotisíce za reklamní agenturu? Nechte vlastní lidi, aby se zapojili do tvůrčího procesu. Budete překvapeni, jak mohou být kreativní. Mají totiž jednu ohromnou výhodu. Znají svého klienta lépe, než kdo jiný.


Motivace a engagement týmu

  • Co by se muselo stát, abychom naši práci dělali na 500%? Takové změny už nedosáhnete tím, že se budete chodit o něco dřív do práce. Musíte se ponořit do podstaty toho, proč tu vlastně vůbec jsme a jak bychom to mohli naplnit úplně jinak než doposud. Nejlepší cestou, jak motivovat tým k akci, je nechat ho, aby sám dospěl k pojmenování svého vlastního cíle a to ideálně drzého.


Byznys provokace je skupinový koučing zaměřeny na hledání kreativního řešení konkrétního problému. Pracujeme typicky s malými týmy středního, vyššího nebo nejvyššího managementu. Typicky jsou to velké firmy, ale děláme i se startupy jako Zonky. Po startovacím workshopu obvykle budujeme s klientem dlouhodobý vztah a v průběhu cca 6-12 měsíců dodáváme firmě nebo týmu celou řadu školících nebo facilitačních workshopů.


Název společnosti
Michal Procházka
Obor podnikání
Manažerské vzdělávání a koučing
Cílová skupina
Management firem
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Rádi bychom, aby naše logo vycházelo z čistého, jednoduchého designu ve stylu současných světových technologických startupupů. Rádi bychom, aby bylo na první pohled zajímavé. Muže byt i lehce provokativní. Začali jsme pracovat s vykřičníkem před názvem !Byznys provokace. Vykřičník se muže v logu objevit ale také nemusí. Máme rádi, když logo pracuje s tpografií a nějakým jednoduchým grafickým symbolem.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Přestože se jmenujeme !Byznys provokace, tak bychom neradi, aby se logo snažilo byt prvoplánovitě provokativní. Radši, ať je to čisté, jen práce s typografii, maximálně s jednoduchým grafickým prvkem, než nějaké složité nebo ulítlé obrázky. Naše cílovka jsou top manažeři- inteligentní lide zahlceni nabídkami. Oni ocení spis čistotu a jednoduchost. Na druhou stranu se prosím nesvazujte představou, ze to musí byt korporátní nuda. Nemusí. Naši klienti nejvíc oceňuji naši autentičnost, přirozenosti, schopnost pojmenovat věci úplně na tvrdo… Provokovat. Je tu prostor pro nadsázku. Ale podmínkou je grafická čistota a nepřeplácanost. Chceme, aby bylo svěží, ale profesionální.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Pracujeme s touto modrou (459adf), ale není to podmínkou. Jsme otevření novému definování barevné škály.
Přílohy

[26.08.2016 14:39:59]

001_Provokujeme Váš. (2).pdf

[26.08.2016 14:39:59]

002_Byznys provokace.pdf

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#68
4
animator
#68
Hodnocení: 100/100 nahlásit
2. místo
#53
1
bikando
#53
Hodnocení: 100/100 nahlásit
3. místo
#29
1

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit provokace

    Dobry den, radi bychom Vam vsem podekovali za navrhy a poprali hodne zajimave prace. Tym Byznys provokace

    28.09.2016 9:40
  • nahlásit animator

    Dobrý den,

    návrh #68 aktualizován.

    26.09.2016 6:42
  • nahlásit profun

    Dobrý den,návrh #14 aktualizován.

    25.09.2016 17:12
  • nahlásit MiaQy

    Dobrý den, aktualizovala jsem návrh #27. Děkuji. MiaQy

    24.09.2016 9:43
  • nahlásit winnergraphic

    V písmenu B, které je součástí loga můžeme na první pohled zpozorovat vykřičník, písmeno B a P . Ve vykřičníku je napsán název společnosti, to představuje to co očekávají vaši klienti, že budete říkat věci nahlas, na rovinu a na tvrdo. Šipka vedle písmena B ukazuje na horu, přesně tam kam chcete dostat nebo pomáhat dostat Vaše klienty. Pokud logo otočíte o 90° do prava můžete v písmenu B zpozorovat například obrněné vozidlo nebo válec a pod ním šipku ukazující do předu, což evokuje, že překonáte všechny možné i nemožné překážky. Něco jako řekl Henry Ford ,,Překážky jsou jen to co vidíme, když odvrátíme pohled od cíle."  Nebo v logu můžeme vidět smajlíka, to značí to, že firma Byznys provokace přináší svým zákazníkům samá pozitiva.

    24.09.2016 7:05
  • nahlásit lenkalienka

    dobrý deň,úprava návrhu #48

    23.09.2016 16:08
  • nahlásit winnergraphic

    Myslíte, že je to konkurence schopný návrh?

    23.09.2016 6:33
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.