Byznys provokace
- Garantováno
- Vypsána naslepo
ukončená
---
Logo
12.09.2016
74
Vyřazené zadavatelem:11
Smazané designérem30
Vyřazené adminem:0
Byznys provokace
Podívejte se na věci úplně z jiného pohledu, nadhledu, bez dohledu. Kreativní provokace vám pomůže, stojíte-li před složitým problémem nebo tvoříte nový produkt či projekt. Pomoci kreativních technik vám pomůžeme najít řešení, které i vás samotné překvapí.
K čemu naši zákazníci využívají techniky byznys provokace?
Vývoj produktu
-
Pokud se Vám podaří dobře pojmenovat potřeby klienta, otevírá se před Vámi nekonečný tvůrčí prostor, kdy je možné experimentovat s tím, jak je naplnit. Výstupem byznys provokace zaměřené na vývoj produktu jsou obvykle desítky nápadů, jak ho radikálně zlepšit. Pomocí systému PREtotypování testujeme, které z nich má smysl rozpracovávat dál.
Příprava marketingového konceptu
-
Reklama a marketing potřebují silný nápad. To není nic nového pod sluncem. Jak ho ho ale vymyslet, když nechcete utrácet stotisíce za reklamní agenturu? Nechte vlastní lidi, aby se zapojili do tvůrčího procesu. Budete překvapeni, jak mohou být kreativní. Mají totiž jednu ohromnou výhodu. Znají svého klienta lépe, než kdo jiný.
Motivace a engagement týmu
-
Co by se muselo stát, abychom naši práci dělali na 500%? Takové změny už nedosáhnete tím, že se budete chodit o něco dřív do práce. Musíte se ponořit do podstaty toho, proč tu vlastně vůbec jsme a jak bychom to mohli naplnit úplně jinak než doposud. Nejlepší cestou, jak motivovat tým k akci, je nechat ho, aby sám dospěl k pojmenování svého vlastního cíle a to ideálně drzého.
Byznys provokace je skupinový koučing zaměřeny na hledání kreativního řešení konkrétního problému. Pracujeme typicky s malými týmy středního, vyššího nebo nejvyššího managementu. Typicky jsou to velké firmy, ale děláme i se startupy jako Zonky. Po startovacím workshopu obvykle budujeme s klientem dlouhodobý vztah a v průběhu cca 6-12 měsíců dodáváme firmě nebo týmu celou řadu školících nebo facilitačních workshopů.
- Designy (74)
- Diskuze (7)
Diskuze
-
nahlásit provokace
Dobry den, radi bychom Vam vsem podekovali za navrhy a poprali hodne zajimave prace. Tym Byznys provokace
28.09.2016 9:40 -
nahlásit animator
Dobrý den,
návrh #68 aktualizován.26.09.2016 6:42 -
nahlásit profun
Dobrý den,návrh #14 aktualizován.
25.09.2016 17:12 -
nahlásit MiaQy
Dobrý den, aktualizovala jsem návrh #27. Děkuji. MiaQy
24.09.2016 9:43 -
nahlásit winnergraphic
V písmenu B, které je součástí loga můžeme na první pohled zpozorovat vykřičník, písmeno B a P . Ve vykřičníku je napsán název společnosti, to představuje to co očekávají vaši klienti, že budete říkat věci nahlas, na rovinu a na tvrdo. Šipka vedle písmena B ukazuje na horu, přesně tam kam chcete dostat nebo pomáhat dostat Vaše klienty. Pokud logo otočíte o 90° do prava můžete v písmenu B zpozorovat například obrněné vozidlo nebo válec a pod ním šipku ukazující do předu, což evokuje, že překonáte všechny možné i nemožné překážky. Něco jako řekl Henry Ford ,,Překážky jsou jen to co vidíme, když odvrátíme pohled od cíle." Nebo v logu můžeme vidět smajlíka, to značí to, že firma Byznys provokace přináší svým zákazníkům samá pozitiva.
24.09.2016 7:05 -
nahlásit lenkalienka
dobrý deň,úprava návrhu
23.09.2016 16:08 -
nahlásit winnergraphic
Myslíte, že je to konkurence schopný návrh?
23.09.2016 6:33