Logo pro spotovní oblečení
- Garantováno
- Vypsána naslepo
ukončená
---
Logo
14.10.2016
51
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem20
Vyřazené adminem:0
[3.09.2016 15:22:48]
- Designy (51)
- Diskuze (3)
Diskuze
-
nahlásit Gravyg
Dobrý den. Gratuluji vítězům :) Mohu poprosit o dodatečný komentář k návrhu #51? Děkuji.
3.11.2016 8:17 -
nahlásit DockalovaSimona
Dobrý den, mockrát děkuji za krásné 3. místo, moc si toho vážím!! :))S pozdravemSimona Dočkalová
2.11.2016 12:14 -
nahlásit JingleFear
Nehledal jsem komplikované logo, ale něco velmi prostého a esenciálního... Mírně zaoblená amplituda (musí být současně "hard" a přitom ještě lahodit oku), která může být kardiogramem, je ve své podstatě zachycením rytmu. Vibrací. Proudem Energie. Nejen té fyzické, ale hlevně té mentální (to je ostatně novým tématem ve vrcholovém sportu i rekreačním sportu a v józe od nepaměti. To je základní myšlenka, na které lze postavit silný komunikační koncept napříč všemi médii a vytvořit poutavý příběh značky. Ano, jsou to právě příběhy, které prodávají...Tvar je navržen tak, aby jej bylo možné jej propojit do nekonečného pruhu(jedna z možností aplikace na oblečení), na vizuálech ji přidávat perspektivu, na obalech vytvořit výsek apod.Pro animovaná média je žádoucí logo rozpohybovat, pro zvuková média doplnit zvukem naznačujícím vibraci. Textová část pracuje s velkými proklady, aby bylo možné s ji vhodně umístit kolem švů a zipů.Typografickou část lze doplnit stručným claimem ... doporučuji cca 2-3 slova (nyní je uveden rok založení... připadá mi to u nové značky celkem vtipné).Barevnost není definovaná a řídí se aktuálními trendy, které nelze předem odhadnout.Základem je však černá a bílá. Připomínky a jakákoli forma komunikace vítána...JingleFear
28.10.2016 10:21