Webové stránky pre mäsiarstvo - PODMÍNKY UPRAVENY
- Garantováno
ukončená
---
Webové stránky
30.06.2017
7
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem2
Vyřazené adminem:0
- Designy (7)
- Diskuze (20)
Diskuze
-
nahlásit admin
Byl proveden alternativní výběr na základě našich Podmínek užití. Zadavatel i přes několik výzev nekomunikoval a nebyla jiná možnost. Výběr byl učiněn na základě komunikace s několika designéry a zpětné vazbě zde na webu. Vítězný návrh č. 5 měl v podpoře ostatních designérů mohutnou převahu nad ostatními, takže to byla jasná volba. Všichni můžeme jen věřit, že příští soutěže nebudou muset být ukončeny tímto ne zcela optimálním způsobem. Děkujeme všem za trpělivost.
5.09.2017 12:32 -
nahlásit drake
#5
3.09.2017 12:55 -
nahlásit pakolp
První místo si myslím, že je v celku jasné. Sice podle mě není tím nejhezčím, ale návrh číslo 12 vypadá nejlépe ze všech návrhů, které přesně splnili zadání (vše v souladu s přiloženou představou stránky). U druhého místa je to už více komplikované. Návrh číslo jedna je z mého pohledu nejvíce povedené, ale ovšem autor se nedržel přiložené představě. Přesto bych ho tento návrh nediskvalifikoval a dal na druhé místo. Poslední výhru bych dal návrhu 5.
3.09.2017 12:20 -
nahlásit Lenya
12
3.09.2017 11:56 -
nahlásit vojtechokenka
Taktéž hlasuji pro návrh číslo 5.
3.09.2017 11:52 -
nahlásit lledes
#5
3.09.2017 11:36 -
nahlásit admin
Díky za názory. Ještě sbíráme zpětnou vazbu. V neděli to uzavřeme.
30.08.2017 13:45 -
nahlásit thegxero
A viděl zadavatel vůbec návrhy? Přihlásil se ještě, nebo už ne? No z uživatelského hlediska bych volil #3 #5 je pěkná, protože pěkné fotky z fotobanky, i když to tady má každý. No jsem rád, že jsem se nezúčastnil :-)
29.08.2017 6:00 -
nahlásit Grafikom
Dobrý den,jako autoři loga výrazně nedoporučujeme zadavateli aplikovat na web logo v pseudonegativní verzi (čistě bílý obrys bez obsahu, který nebyl vytvořen) - tuto variantu jsme zadavateli neposkytli, je proti ideji loga.Tato podoba se vyskytuje u jednoho z návrhů, který logo vizuálně sráží.PS: návrh #5 - za nás výborný, držíme palce.GRAFIKOM
25.08.2017 19:13 -
nahlásit admin
Vážení designéři, zadavatel s námi i nadále nekomunikuje. Soutěž jsem odhalil, aby byly návrhy viditelné. Nyní mi dejte trochu času. Rozešlu několik e-mailů webdesignérům z komunity, kteří se soutěže neúčastnili a poprosím je o zhodnocení. Na základě toho bude proveden výběr.
25.08.2017 12:26 -
nahlásit admin
Zadavatel dostal poslední lhůtu pro výběr. 12:00 pátek 24. 8. - pokud do té doby nebude vybráno, budeme tak muset učinit my alternativně.
24.08.2017 8:00 -
nahlásit admin
Příští týden soutěž nějak uzavřeme, déle už čekat nemůže. Omlouváme se za průtahy.
19.08.2017 8:41 -
nahlásit admin
Dobrý den,se zadavatelem se nám stále nepodařilo spojit. Vzhledem k letnímu období jsme benevolentnější. Avšak soutěž bude muset být v dohledné době uzavřena. Děkuji za pochopení.
14.08.2017 20:28 -
nahlásit BilboSauron
Dobrý den, mohu se prosím zeptat jak to vypadá s výběrem designu? Už to trvá celkem dlouho a čekal bych již nějaké vyjádření. Předem děkuji za odpověď.
10.08.2017 21:46 -
nahlásit admin
Výběr měl být již učiněn. Ověříme u zadavatele, jak to s ním vypadá.
3.08.2017 7:48 -
nahlásit BilboSauron
Dobrý den, chtěl bych se moc omluvit, ale můj návrh nebyl zatím schválen administrátorem. Tak bych Vás chtěl požádat, jestli by bylo možné s výběrem počkat. Předem děkuji.
17.07.2017 17:14 -
nahlásit Filip159
@thegxero Po výbere mesta sa vyfiltrujú logá obchodov, ktoré predávajú v danom meste produkty Púchovského gazdu. Po kliknutí na logo ich prenesie na podstránku daného obchodu, kde bude adresa, otváracie hodiny, autbusové zástavky a linky v okolí tohto obchodu a produkty ktoré tam nájde človke. Čo sa týka tých kategórií deti fitness a najpredávanejšie. Tak tam to bude tak (zabudol som to dať do návrhu), že po nájdení myšou sa vyroluje jeden produkt, bude tam jeho názov, obrázok a krátky popis a pod tým tlačidlo: "Ďalšie produkty". Po kliknutí na obrázok alebo názov produktu ľudí presmeruje na daný produkt. Po kliknutí na tlačidlo ďalšie produkty ich presmeruje na podstránku, kde budú vyfiltrované len produkty pred deti alebo len pre fitness nadšencov alebo len tie najpredávanejšie. Čo sa týka produktov na HP tak môžte prísť s návrhom ako to tam zakomponovať. Produkty v kategóriach sa nebudú vyberať podľa mesta. Tá funkcia mesta tam je pre koncového spotrebiteľa, ktorý sa chce informovať kde produkty kúpi a uľahčujeme mu to práve týmto filtrovaním mesta. Výrobky vyrába priamo majiteľ tohto webu a takisto aj farma je jeho. Tá dynamická mapa tam má zaznačiť kde sú predajne (tie logá čo sú hore) a kde je gazda (jeho farba, mäso výroba a pri zavolaní je možné sa aj dohodnúť, že si niekto kúpi produkt aj priamo tam). Keď na tie predajne klikne presunie ho to na podstránku ako pri kliknutí na logo hore. Ten výber mesta, logá obchodov a mapa dole sú pre koncového zákazníka. Obsah webu ako produkty, ich zloženie a pod je pre predajňu, ktorá chce ich produkty zaradiť do predaja.
5.07.2017 11:28 -
nahlásit admin
Na základě zpětné vazby od designérů jsme po dohodě se zadavatelem upravili podmínky této soutěže následujícím způsobem (a dle toho i zadání): 1) Nabízená odměna je POUZE za hlavní stránku, jejíž struktura je znázorněna v příloze. Zbývající podstránky bude se zadavatelem řešit až vítěz a bude za ně ohodnocen nad rámec odměn v soutěži. Zadavateli jen uveďte své cenové podmínky (odhad, či cenu za běžnou podstránku) za případně dokončení. 2) Zadavatel vám nahrál soubor s logem ve vektorovém formátu. Věřím, že nyní jsou podmínky pro všechny strany přijatelné a můžete v klidu tvořit. Předchozí diskuzi, která se věnovala podmínkám soutěže, jsem promazal, aby nemátla nově příchozí. Pokud byste přesto měli na zadavatele jiné dotazy, neváhejte se ptát.
3.07.2017 13:28 -
nahlásit thegxero
Zdravím, Chtěl bych se jen zeptat zadavatele. Co se stane, když uživatel vybere město? Zobrazí se loga a co pak? Klikne na ty loga a pak co? Nebo bude muset jít dál ( ale to pro dodavatele není potřeba, ne?) A vybere ze tří kategorií? Hned další otázka je, jak co jsou vlastně ty tři kategorie? Dět-fitness-nejprodávanější. Co se stane, když na ně uživatel klikne? Přejde na další stránku? Nebylo by i vhodné zobrazení nějakých produktů přímo na hp? Nebo po výběru se zobrazí produkty, na nové stránce? A budou nějak záviset na vybraném městě? A čí jsou vlastně ty výrobky od majitele webu nebo od nějakého dodavatele? Ta dynamická mapa, ta zobrazí prodejny přímo koho? Gazdy nebo ty, co jsou z těch log? (Myšleno, má svůj prodej i majitel webu?) Co se stane, kdy na ty prodejny klikne, povede to někam? Bude moc na ně kliknout, co se plánuje pro zobrazení? Trošku se totiž ztrácím v tom, co je pro dodavatele a co obyčejného zákazníka. Pokud jsem to pochopil dobře, tak zákazník nebo i dodavatel musí vybrat město, pak kategorii? Co je vlastně cílem těch tlačítek na hp, protože není docela moudré mísit zákazníka a dodavatele, ti mají být odděleně.Nebo jak to je provázané, můžete to trošku víc osvětlit.
4.07.2017 10:31 -
nahlásit admin
Ještě doplním, že soutěž byla o 3 dny prodloužena, jelikož až teprve dnes byly podmínky vyjasněny.
3.07.2017 16:30