Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo pro profesionála v oblasti rozvoje jednotlivců i firem

Zadáno uživatelem topsolution v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže

"Lidé často vědí, co nechtějí, ale málokdy ví, co chtějí. Se mnou se dostanete k tomu, co doopravdy chcete a
jak toho dosáhnete." 


- Člověk s
výraznými zkušenostmi z velkých mezinárodních korporací, kde se vlastní pílí a
výsledky své práce dostal mezi top management.


- Díky tomu, co
prošel, si uvědomil, jak moc záleží na tom, aby člověk žil v souladu se sebou,
nikoli s obecně zažitými předpoklady a podle názorů druhých.


- Nyní pomáhá jednotlivcům a firmám vykročit na zcela novou cestu, nebo třeba jen lehce změnit stávající, která vede k mnohem lepším výsledkům, naplnění a dlouhodobě udržitelnému růstu. Každý jednotlivec i firma má dostatek zdrojů na to, aby vyřešil/a všechny své problémy a příležitosti. Překážkou však bývá to, že když narazíme na těžkosti, potřebujeme silné vnitřní zdroje, abychom je hladce překonali. A těmi zdroji je smysl, poslání, vize, hodnoty - vnitřní zdroje. Těmi zdroji nejsou tvrdé manažerské dovednosti, peníze, kontakty na správné lidi atd. - vnější zdroje. Když jednotlivec a firma mají silné vnitřní zdroje, vždy se k těm vnějším dostanou a to je dovede k naplnění a v konečném důsledku i dostatku vnějších zdrojů. Ale když má firma nebo jednotlivec vnějších zdrojů dostatek a nedostatek vnitřních, dříve nebo později se dostaví únava, spory, stres a uvadající život. Důkazem je toho mnoho bohatých a nenaplněných lidí. Když to řeknu jednoduše: "nejdříve potřebujeme být šťastní a až pak budeme bohatí". 


- Petr je praktikem (nemá hlavu v oblacích), ačkoliv se výše uvedené může zdát filozofické.

  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
27.11.2017
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo3 700 Kč
2. místo350 Kč
3. místo170 Kč
nahraných designů
34
Aktivních:4
Vyřazené zadavatelem:19
Smazané designérem11
Vyřazené adminem:0
Text v logu
Petr Vágner
Popis

Petrovy životní hodnoty:

1/ Svoboda a s ní se pojící Odpovědnost - nebýt na nikom závislý, rozhodovat se podle sebe, právo na vlastní názor a způsob jednání, jistá neochota akceptovat autority (v případě, že nepřesvědčili o svých kvalitách), možnost řídit sám svůj život.

2/ Prožitek vycházející z vlastních opravdových hodnot. Př: miluju jíst skvělou rybu udělanou s péčí na pláži s místním rybářem, nic mi neříká jíst rybu v 5hvězdičkovém hotelu, který vznikl před 5 lety na poušti. Není tam udržitelnost a ohleduplnost s planetou. Překonávání se, lov (ryby), adrenalin (hory, skály), život, který stojí za to.

3/ Opravdovost - stabilita, pravda, přímost, důvěryhodnost, trvalé hodnoty ale zároveň však změna - která je v životě zcela nevyhnutelná, příroda, odpovědnost k planetě a přírodě, někdy opravdovost v tom nejsyrovějším smyslu s cílem posunout druhé k uvědomění reality (jedna ze základních hodnot koučingu).

4) Klid ve smyslu vnitřní harmonie - v korporaci jsem se neuměl dostat do klidu. Vnitřní klid je moje nejvyšší meta. Ale není to v žádném případě stagnace nebo lenivost. Je to vnitřní klid.

5.) Smysl - Za vším, co dělá jednotlivec a firma by měl být smysl. Když je smysl přítomný, neplýtváme energií, která je to nejcennější, co máme. Je to prosté, přesto si to málokterá firma a jednotlivec uvědomuje.

 

Pro koho (firma nebo jednotlivec) je Petr vhodným

- pro toho, kdo chce pohlédnout do zrcadla, objevit  poslání, vizi a směr, jak být lepším lídrem sebe sama. Lídr nečeká změnu od okolí, lídr ví, že změna u sebe ve výsledku přinese i touženou změnu v okolí.

- pro toho, kdo má mnoho energie, nápadů, ale neumí je dotáhnout do úspěšného konce,

- pro toho, kdo si jednoduše neví rady se současným stavem

- pro toho, kdo cítí, slyší a vidí, že nežije tak, jak by si přál (někdo může cítit, že je OK, ale slyší od lidí, že je strašný a chce to řešit),

- pro toho, kdo chce „žít v souladu sám se sebou“ a neví, jak na to,

- pro toho, kdo chce zlepšit nějakou konkrétní oblast svého života,

- pro toho, kdo hledá způsoby jak ANO, nikoli důvody, proč NE,

- pro toho, kdo se nebojí "pohledu do zrcadla"

- pro toho, kdo nechce žít v roli oběti, což k naplnění nevede

- pro toho, kdo má odvahu vzít zodpovědnost do vl. rukou, což k naplnění vede

- pro toho, kdo chce do svého každodenního žití vnést život, smysl a naplnění.


Název společnosti
Petr Vágner
Obor podnikání
Rozvoj jednotlivců i organizací (kouč, konzultant, trenér, mentor)
Cílová skupina
Dvojí -> firmy (vyšší top management, majitelé, ředitelé, vedoucí pracovníci), jednotlivci (kdokoli, kdo chce změnu= chce na sobě chce pracovat).
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Minimalistický, jednoduchý, ale profesionální. Bez kudrlinek a zbytečných okázalostí, na nic si nehrající. Jasný, přímý, elegantní (jako např. design apple). Obsahující symbol (mohou ho tvořit iniciály, ale nemusí). A také umožňující změnu. Proč změnu? Oblast, ve které Petr pracuje se neustále vyvíjí a nikdy nezastaví. Kdyby se to dalo nějak vystihnout v logu bude to hodnotné plus. Prosíme zároveň o vizualizaci na vizitkách a hl. papíře.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Kýčovitý, přeplácaný, složitý. Jelikož jde o rozvoj pomocí pragmatických a systematických nástorojů, jako je koučing, mentoring a trénink, neměl by být návrh esotericky laděný.
Vyhnout se barvám: šedá, hnědá, žlutá a modrá.
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
nepreferujeme
Přílohy

[6.12.2017 19:28:50]

001_šipka.png

Dodatečný popis

[2017-12-06 19:28:50]

 

Můžete se inspirovat a v symbolu vycházet z šipky (přiložený obrázek). Jde o to, že při rozvoji je směr nejdříve na chvíli sestupný (zkušenost, uvědomění) a poté růst. to, že hrot šipky je znázorněn tak, jak je, vychází z toho, že když dosáhneme vrcholu, ještě je tam ta malá smyčka dolů a poté opět nahoru. Zároveň by mohl být také zajímavý symbol spirály, protože rozvoj je o stálém růstu, ale i lehkých propadech. Důležité je, že výsledný dojem je vždy pozitivní a vždy směřuje nahoru.

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: 80/100 nahlásit
1. místo
#12
6
5p1d3rb0y
#12

zobrazit skryté designy (2)
Hodnocení: 60/100 nahlásit
1
Hodnocení: 60/100 nahlásit
2

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Monjuli

    Dobrý den,  děkujeme Vám za udělení 2. místa. Kolegům gratulujeme!

    12.12.2017 19:14
  • nahlásit bararihova

    Dobrý den, děkuji za udělení 3. místa :)

    12.12.2017 18:51
  • nahlásit topsolution

    Všem designérům velmi děkujeme!

    11.12.2017 8:39
  • nahlásit jitula

    Dobrý den,návrh #34 aktualizovánS pozdraven jitula

    11.12.2017 7:55
  • nahlásit matejsmicka

    Krásné sobotní ráno, vložil jsem svůj návrh, nicméně čeká na schválení, pardon. Snad se to administrátorům povede schválit do těch dvou dnů. Přeji krásný víkend. Matěj Smička

    9.12.2017 7:52
  • nahlásit 5p1d3rb0y

    #12 aktualizován

    7.12.2017 12:30
  • nahlásit topsolution

    Vazeni designeri, vasich napadu zde vyuzivam jiz po nekolikate a vzdy byly uzasne. Tentokrat se vsak zadny z navrhu neblizi zadani. Jsem si ale jista, ze ten pravy navrh dorazi! Zkuste se vzit do pozdavku: rust, rozvoj, svoboda, minimalismus, cistota, styl. Nic ohraniceneho, omezujiciho, ostreho, zadna zluta, hneda. Diky!

    6.12.2017 7:17
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.