Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Redesign KamPoMaturite.cz s cílem zjednodušení a zvětšení přehlednosti

Zadáno uživatelem KamPoMaturite v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže

V průběhu času jsme na náš informační portál
nabalovali nové informace, produkty a služby. A tím došlo k postupnému
zahuštění a znepřehlednění. Potřebujeme vnější pohled na věc a nápad, jak
informace na webu přeskládat a řešit lépe vizuálně.


Cílem je, aby rodič či student našel vše na jednom místě a my plně uspokojili jeho potřebu k dobré přípravě na maturitu a přijímačky ať už dobrými články, tak produkty, které mu pomůžou.


 

Chceme, aby na první pohled pochopil, co všechno máme v nabídce a dobře se orientoval a pohyboval po stránce, prostě aby věděl, kde co je a neztrácel se.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
25.06.2018
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo15 000 Kč
2. místo1 000 Kč
3. místo500 Kč
nahraných designů
12
Aktivních:9
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem3
Vyřazené adminem:0
Popis

PROBLÉM:

V průběhu času jsme na náš informační portál nabalovali nové informace, produkty a služby. A tím došlo k postupnému zahuštění a znepřehlednění. Potřebujeme vnější pohled na věc a nápad, jak informace na webu přeskládat a řešit lépe vizuálně.


CO POŽADUJEME V SOUTĚŽI:

1) HOMEPAGE - to je asi ta největší výzva a když si poradíte s touto částí, máte v podstatě hotovo.

 2) 3 TEXTOVĚ INFORMAČNÍ PODSTRÁNKY - zde nám jde čistě o to, abychom viděli, jak bude grafika fungovat na dalších stránkách. Hlavička a patička budou stejné a obsah stránek je velmi jednoduchý, spíše textový. Prosíme o vytvoření designu pro tyto podstránky:

 a) https://kampomaturite.cz/prijimacky-na-vs/ - hlavní prodejní stránka pro přijímací zkoušky na vysoké školy, kdy jim ukazujeme, že pro ně máme učebnice, kurzy, online testy, testy minulých let atd.

 b) https://kampomaturite.cz/ucebnice-testy-a-knihy-k-priprave/ - hlavní prodejní stránka pro učebnice k přijímacím zkouškám na vysoké

 c) https://kampomaturite.cz/maturita/ - hlavní prodejní stránka pro státní maturitu, která ukazuje celý rozsah našich služeb, které studentům poskytujeme


NAŠE PŘEDSTAVY O VÝSTUPU A DALŠÍ SPOLUPRÁCE:

Není ambicí získat dokonalé řešení z hlediska UX. To by samozřejmě bylo na kompletní předělání systému a na hlubší analýzy. V současné době bojujeme zejména s tím, že máme dlouhodobě pocit, že graficky pokulháváme. A to by mělo být možné v zásadě rychle změnit a to díky vám.

Proto nyní nečekáme, že by soutěž vyřešila všechny případné problémy vč. UX problematiky. Pracujte s EXISTUJÍCÍM OBSAHEM a pokuste se ho uspořádat do přehlednější a vizuálně působivější verze. Důležité: je třeba zachovat reklamní bannery (neredukovat a neměnit rozměry). To je v podstatě nejlepší definice toho, co potřebujeme. Výzvy jako redukci prvků a změny ve struktuře portálu bychom řešili do budoucna důsledněji a projektově. A vítěz samozřejmě může být u toho. Nyní taková očekávání nemáme a předem jsme smířeni s tím, že soutěž nepřinese konečné řešení, ale cílem je najít designéra a vizuální styl, který nám bude vyhovovat a bude na čem stavět do budoucna.

V případě, že budeme s novým vizuálem spokojeni, budeme s vítězem rádi spolupracovat nad rámec této soutěže (vč. dodatečné odměny) a budeme společně pracovat na dalších částech portálu.

Nyní se vám pokusíme poskytnout bližší informace o obsahu našeho portálu a popíšeme důležitost jednotlivých prvků...


DEFINICE SCÉNÁŘE POHYBU UŽIVATELE:

Pokud k nám dojde student nebo rodič, který hledá informace přijde přes HP, tak by na první pohled měl vidět, že mu můžeme pomoci s maturitou, přijímacími zkouškami na vysokou, s přijímačkami na střední školy nebo u nás najde přehledy, adresáře školy a seznamy seminárek a čtenářský deník. Samozřejmě, že většina studentů nebo rodičů přijde přes vyhledávače, většinou přes nějaký článek a po přečtení kouká na naše stránky a zjišťuje, že máme v nabídce učebnice a kurzy.


KDO PŘESNĚ CHODÍ NA NÁŠ PORTÁL:

Na naše stránky chodí studenti a rodiče pro informace a nákup podkladů k přípravě na přijímací zkoušky na vysoké a střední školy a státní maturitu. Většina studentů přijde přes vyhledávače a cca 20% opakovaně chodí přes HP. Hodně jich přijde pro nějakou konkrétní informaci . Např. do kdy mají status studenta, jak se odvolat atd. ideálně pro nás má takový návštěvník zjistit, že ke všem těm informacím máme spoustu produktů, které mu s tímto problémem pomohou a tudíž si je u nás nakoupí - učebnice, přípravné kurzy. Jsme vlastně takový e-shop schovaný za informační portál a chceme plnit oboje - poskytovat kvalitní informace a zároveň mít vše, co student potřebuje k úspěšnému složení maturity, přijímaček na VŠ a SŠ.


OČEKÁVANÉ AKCE JEDNOTLIVÝCH CÍLOVÝCH SKUPIN:

Máme čtyři HLAVNÍ skupiny uživatelů a k nim přísluší i různé očekávané akce:

a) Maturant nebo rodič maturanta – potřebují zjistit, co je čeká u státní maturity nebo hledají pomůcky na přípravu na státní maturitu. OČEKÁVANÁ AKCE: nákup učebnic, kurzů, našel kvalitní informace

b) Student nebo rodič studenta, který se letos chystá na přijímací zkoušky na vysoké školy – hledá učebnice, testy, přípravné kurzy na svou fakultu, kam se hlásí nebo hledá informace o přijímacím řízení OČEKÁVANÁ AKCE: nákup učebnic, kurzů, našel kvalitní informace

c) Rodič studenta, který se chystá na přijímací zkoušky na střední školy ­– rodiče dětí, které musí složit přijímací zkoušky na střední školy, hledají učebnice, testy, přípravné kurzy a základní informace o přijímací zkouškách na střední nebo informace o samotných středních školách OČEKÁVANÁ AKCE: nákup učebnic, kurzů, našel kvalitní informace

d) Studenti, kteří hledají pomoc do školy ­– student, který u nás hledá seminárky, podklady pro školní práce, čtenářský deník, jazykové učebnice OČEKÁVANÁ AKCE: našel podklady, které hledal a našel kvalitní informace, články


SEŘAZENÍ PRVKŮ PORTÁLU PODLE DŮLEŽITOSTI/GENEROVANÝCH TRŽEB:

1) PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY NA VYSOKÉ ŠKOLY – nejvíc prodáme přípravné kurzy, tzv. nulté ročníky a učebnice na přijímačky

2) REKLAMA – náš web díky své cílové skupině a přesnému zacílení využívá většina vysokých škol, vošek k bannerové a PR článkové inzerci, proto musíme zachovat velké reklamní plochy pro tyto reklamy. Naštěstí reklama u nás je vždy tematická, to znamená, že se na bannerech představují nové vysoké školy, obory a tudíž tak neruší, protože zapadá do našeho obsahu.

3) MATURITA – prodej učebnic, podkladů a kurzů ke státní maturitě

4) PŘIJÍMAČKY NA STŘEDNÍ ŠKOLY – hodně rodičů oceňuje, že u nás najdou na jednom místě všechny učebnice a informace k přijímačkám na střední školy

5) ADRESÁŘE ŠKOL, SEMINÁRKY A ČTENÁŘSKÝ DENÍK – slouží hlavně k budování trafficu, ale spousta studentů oceňuje, že tam ty informace máme


 

Název společnosti
AMOS KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Obor podnikání
vzdělávání
Cílová skupina
Cílová skupina jsou maturanti a jejich rodiče, kteří objednávají pomůcky na zvládnutí maturity nebo přijímacích zkoušek nebo hledají informace o přijímacím řízení, školách atd. Cílové skupiny jsou detailně rozpracované v hlavním popisu.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Kritické zhodnocení současného stavu. Grafický návrh úvodní stránky a hlavních podstránek - s uvedením, co je vylepšeno a proč. Pokud bude třeba grafice přizpůsobit logo jsme ochotni změnit i logo kampomaturite.cz, které je relativně dlouhé. Všechny reklamní plochy na současném webu, musíme zachovat, protože web z nich žije a musí je i nadále nabízet, tedy leaderboard a reklamy vpravo.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Neradi bychom nějaké revoluční grafické návrhy, jde nám hlavně o uživatelsky příjemné a logické uspořádání. Jsme přeci jen velký informační portál a musíme všechny informace nějak rozdělit a nabídnout uživatelům.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
modrá nebo barvy našeho loga
Přílohy

[25.06.2018 13:44:58]

001_KPM_logo_nej_vzdel_portal.jpg

[25.06.2018 13:44:58]

002_KPM_logo_nej_vzdel_portal.pdf

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1. místo
#17
1
Hodnocení: 100/100 nahlásit
2. místo
#5
1
Raina
#5
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#16
0
BDesign7
#16

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Raina

    Dobrý den, děkuji za 2. místo. Mohu ještě poprosit o jeho udělení?

    12.08.2018 18:19
  • nahlásit KamPoMaturite

    Vážení designeři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za vynaložené úsilí a dodání Vašich návrhů. Všem jsme se ve firmě ve čtyřech věnovali a vybrali jsme tyto tři projekty. Určitě je nebereme jako hotové a dál na nich chceme pracovat. Rádi bychom poprosili vítěze o další spolupráci. Omlouváme se za zpoždění vyhodnocení, ale čekali jsme na sebe, kdy se kdo vrátí z dovolené. Přejeme Vám hezké léto. Jiří Kadlec - www.KamPoMaturite.cz 1. MÍSTO: radekhomola https://topdesigner.cz/contest/view-design/94950.html líbí: jednotný carousel HP, řešení menu, štítky u článků, ikonky, přehledné výpisy kategorií, kontinuita staré kampo záložky/barvy/galerie produktů otazník: nedělení článků naše/PR nelíbí: neporadil si úplně se začleněním inzerce, mobilní verze za mě favorit na první pohled i po projití detailů 2. MÍSTO: Raina https://topdesigner.cz/contest/view-design/94830.html líbí: neroztříštěné, všechno na jednom místě, rozcestník, logika podstránek + rozbalovací menu otazník: co ta jinak umístěná inzerce, jak si maturanti poradí s kvanty textu, možná vyhledávání ještě nad články, nedělit na 3 typy článků – stačí normální+ PR   3. MÍSTO: BDesign 7 https://topdesigner.cz/contest/view-design/94949.html líbí: struktura hp – jednotný carousel, vyhledávání nad články, jasně dané bloky, řešení výpisů na podstránkách otazník s využitím vektorů (carousel, aktuality – jak by vypadalo s fotkami?) nelíbí: barvy se mi strašně nelíbí + nevyužívá logo, mobilní verze menu by se muselo předělat a logika rozložení taky – používá stávající, ale vede u mě na ty bloky    

    4.08.2018 16:12
  • nahlásit admin

    Dobrý den, omlouvám se za pozdější odpověď. Z důvodu čerpání dovolené na straně zadavatele se nám vyhlášeni protahuje. Nemusíte se bát, soutěž je garantovaná, zadavatele urgujeme. Bohužel je to relativně běžné v období prázdnin. Podobné soutěže rozhoduje více lidí a jsou rozlítaní po světě. Pokusíme se vám výsledky zajistit co nejdříve. Děkujeme za pochopení.

    1.08.2018 9:24
  • nahlásit St0mpk

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdy budeme znát vítěze. Díky :)

    30.07.2018 5:59
  • nahlásit Energy304

    Zdravím, můžu se zeptat jak to vypadá s vyhodnocením této soutěže? Děkuji.

    15.07.2018 12:53
  • nahlásit admin

    Dobrý den, pokud jde o rozměry stránky, když zadavatel do zadání nedá nějaké přesné rozměry, tak je to na vás jako designérech - každý webdesignér musí vědět, jaké jsou běžné rozměry.

    28.06.2018 7:41
  • nahlásit Susan00

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na požadované rozměry stránky ? mnohokrát děkuji 

    26.06.2018 0:39
  • nahlásit admin

    Jedná se o znovuspuštěnou soutěž https://topdesigner.cz/contest/view-contest/Redesign-wwwKamPoMaturitecz-13577.html Zadání bylo po konzultaci s klientem zásadním způsobem upřesněno. Výhry jsou navíc distribuovány více ve prospěch 1. místa, jehož výše vzrostla o 50%. Zároveň došlo k celkovému navýšení o 1500 Kč. Věříme, že nyní je vše jasné a bude se vám dobře tvořit.

    25.06.2018 14:38
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.