Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo pro mysliveckou / loveckou agenturu

Zadáno uživatelem Nucks v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Vytvoření nového loga a vizitky pro společnost zabývající se myslivostí a lovem zvěře v České republice. Cíloví zákazníci jsou Švýcaři.
  • Negarantováno
  • Vypsána naslepo
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
21.10.2019
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo3 500 Kč
2. místo450 Kč
3. místo250 Kč
nahraných designů
24
Aktivních:12
Vyřazené zadavatelem:5
Smazané designérem7
Vyřazené adminem:0
Text v logu
JadgCZ.ch
Popis
LOGO
- základní barvy: barvy lesa - hnědá, zelená, černá, bílá a jejich odstíny
- styl: jednoduché, tradiční
- hlavní text: JedgCZ.ch nebo jagdcz.ch

Inspirace:
https://www.nucks.cz/files/jagdcz/1.jpg
https://www.nucks.cz/files/jagdcz/2.jpg


VIZITKA
- oboustranná, klasický rozměr
- text:
Michaela Ackermann
Gerstenacker 30
4628 Wolfwil
+41 78 602 56 70
michaela.srbova@post.cz
www.jagdcz.ch
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#30
1
Lejda
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#2
2
jitula
#2
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#1
3
BaraPok
#1

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Nucks

    Dobrý den,soutěž byla ukončena a vítězové byli vybráni.Děkuji všem zúčastněným grafikům za jejich zaslané návrhy a vítězům gratuluji.

    9.11.2019 17:04
  • nahlásit BaraPok

    Dobrý den. Návrh 1 poupravím dle vašeho přání, soutěž však již skončila a já nemohu vkládat nové úpravy. Kontaktujte administrátora. Děkuji. Bára Pokorná

    4.11.2019 20:36
  • nahlásit Nucks

    Přidávám ještě své vyjádření k dokreslení situace… Na námitku, že cizí práce vydávám za své vlastní, odpovídám že nikoliv. Souhlasím však s názorem, že z daného portfolia to tak mohlo působit (když to tam nebylo explicitně uvedeno). To ale nebylo v žádném případě mým cílem.Při komunikaci se zákazníkem je tento vždy upozorněn na fakt, že logo netvořím já ale spolupracující grafik. Pokud pro zákazníka vytvořím soutěž jako zde, tak dostává návrhy log společně se jménem grafika zde uvedeným a případným komentářem grafika.Uvědomte si prosím, že ne všichni lide jsou zdatní v práci na počítači a znalí grafiky natolik, aby si zde sami vytvářeli soutěž a komunikovali s několika grafiky napřímo. Nebo jen nemají čas na tento proces a tak osloví někoho, kdo jim v této situaci bude nápomocný.Z výše uvedených důvodů jsem portfolio dnes odstavil a dojde k jeho nápravě tak, aby nedocházelo k nedopatřením jako v této situaci. Děkuji za pochopení.

    1.11.2019 13:11
  • nahlásit admin

    Jelikož se mi sešlo více e-mailů od designérů s žádostí o vyjádření, tak zde musím zasáhnout i jako admin. MÉ STANOVISKO: Je zcela běžné, že se zde občas pořádají soutěže v režii agentur. Agentura má klienta, který potřebuje logo, ale nemá v tu chvíli vlastní kapacity, takže si zde vytvoří soutěž. Logicky pak klientovi výstup "postoupí" s nějakou svojí marží. A to je v pořádku. Založení soutěže, riziko, že nepřijde nic relevantního, komunikace s designéry... To vše stojí čas a energii, takže nemám nic proti tomu, aby se agentura nechala nějak ocenit. Designér je "odstíněn" od klientských požadavků a nemusí se zabývat prodejem svých služeb. To je situace, která je OK. Někomu z autorů se to líbit nemusí, ale prostě se stává externí součástí agenturní tvorby. Samozřejmě považuji za slušnost, když se agentura aktivně s autorem domluví na tom, že bude logo prezentovat v referencích. Ač díky získané výhradní licenci vyloženě nemusí. Pro autora to má svůj význam v tom, že to může vést k následným zakázkám, když si nějaký klient vyžádá tvůrce konkrétního návrhu. Uvedení autora u návrhů v agenturních portfoliích není vůbec běžné. A dává to smysl. Agentura je zprostředkovatel, která řídí proces a z toho žije. Má svoji funkci, nikoho to ve finále urážet nemůže. Klient nechce komunikovat přímo s designéry, proto má agenturu, která v tom umí chodit, umí to zadat a dirigovat. To je smysl jejich existence. Situace zde je ovšem specifická. Zde se skutečně pohybujeme na úrovni osobního portfolia. Pane Netolický, v tomto se musím designérů (a ozvalo se jich skutečně více) zastat. Kdybych se dostal na Váš web, tak očekávám, že se mi budete z tvůrčího hlediska věnovat Vy, jelikož to z povahy informací na webu zcela jasně vyplývá. Kdybyste fungoval jako značka "Reklamní agentura Netolický" a texty na webu nebyly v první osobě, tak byste spadl do příkladu, který jsem popisoval výše a považuji ho za korektní. Z pohledu Vašeho potenciálního klienta bych se cítil docela oklamaný, když bych zjistil, že se jedná o přeprodej a že jste si osobní portfolio vytvořil subdodavatelsky. Tím chci poukázat na to, co zde designéři považují za závadné. Musím však konstatovat, že v duchu našich pravidel se nejedná o jejich porušení. Jediné, co by se dalo řešit, tak je provést nějakou analýzu autorského zákona a rozporovat prezentaci s ohledem na něj. Sám ale nevím, která jeho pasáž by takto konkrétní záležitost řešila. Z hlediska licencí to u nás funguje tak, že klient se stává vlastníkem výhradní licence k užívání vítězného díla. Autor bude vždy autorem. Ale že by existovala povinnost ho propagovat všude, kde je dílo prezentováno, to samozřejmě ne. Když má zadavatel výhradní a neomezenou licenci k užívání, tak to znamená, že ho může i sublicencovat. Klient správně poukazuje, že agentury své autory také neuvádějí, což jsem připomenul i já. Jejich portfolia jsou souhrnem prací externích grafiků, kolegů, kteří tam dávno nepracují atd.  Zde se tedy pohybujeme zejména v morální a etické rovině. V rámci nějakého vyváženého pohledu na věc si dovolím konstatovat, že mi to též nepřijde vůči klientům zadavatele solidní. Nejsem však v pozici, abych s tím naprosto cokoliv dělal a něco z toho vyvozoval. Takže mohu nabídnou konstatování, že mi také nelíbí situace, že existují lidé, u kterých je vyvolávané zdání, že obdrží dílo přímo od pana Netolického. Ale to je jen zcela osobní a soukromý názor mimo mantinely portálu.  Z naší strany, jako provozovatele portálu, do toho zasahovat nemůžeme. Vy jako designéři můžete svůj nesouhlas projevit jen neúčastí. Takový způsob nakládání s díly nejsme schopni, alespoň co vím, podchytit a vyloučit. A pokud mi někdo nabídne konkrétní zákonný důvod, rád provedu úpravu podmínek užití.  Abych to shrnul. U agentur je to běžné, u osobních portfolií to považuji za nešťastný způsob prezentace, který by se mohl vůči zadavateli v budoucnu navíc i celkem nepěkně obrátit. A to ve formě ztráty důvěry klientů, když by to některý z účastníků soutěže nějak veřejně komentoval mimo portál a potenciální klient by na to před zadáním zakázky přišel. Designéry tedy prosím, aby účast zvážili dle svých subjektivních názorů. Další diskuze je zde zbytečná, jelikož je to přesně tak, jak jsem situaci popsal. Pokud bude někdo mít nějaké objektivní právní výhrady, tak ty jsou zde samozřejmě vítané.  Osobní názory a pohledy na tuto situaci prosím nepřidávejte. Nechme zde tvůrčí prostor pro ty, kteří s nastavením podmínek soutěže a způsobu prezentace vítězného návrhu nemají problém. Každopádně agenturní zadání zde moc často nemáme. Více jak 95 % soutěží jsou přímo majitelé firem a koneční příjemci licence.

    31.10.2019 16:57
  • nahlásit Nucks

    Nikde není uvedeno, že se jedná o mé autorské práce. Jsou tam proto, abych mohl zákazníka nasměrovat na daného designéra, jehož styl je zaujme.Nicméně pokud na situaci nahlížíte touto optikou, napište také všem agenturám a webovým studiím, kteří využívají služby externích grafiků nebo spolupracovníků, že práce uvedené v jejich portfoliích nejsou jejich autorské dílo a mají dle vašich měřítek nelegální prezentace.Pokud nemáte dotaz k zadání, nespamujte tu prosím.

    31.10.2019 13:55
  • nahlásit SevcikArts

    Omlouvám se, ale to jako vážně zadáváte soutěže pro své klienty a poté si je dáváte do svého osobního portfolia, jako vlastní práce?  To je nějaký nový trend "grafiků"? Jsem znechucen touto praktikou...a obávám se, že takováto prezentace není legální.

    31.10.2019 9:19
  • nahlásit Nucks

    Pro ulehčení práce dodávám, že vizitku zatím tvořit nemusíte. Ta bude případně požadována až po vítězném návrhu.

    24.10.2019 13:12
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.