Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo - chovatelská stanice psů

Zadáno uživatelem Saffy v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Vytvoření loga pro chovatelskou stanici psů
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
5.11.2020
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo3 000 Kč
2. místo350 Kč
3. místo200 Kč
nahraných designů
38
Aktivních:6
Vyřazené zadavatelem:24
Smazané designérem4
Vyřazené adminem:4
Text v logu
Riccio Angelo
Popis

Vytvoření loga pro chovatelskou stanici psů - plemeno Lagotto Romagnolo

Požadavky:

- vektorové logo

- logo musí obsahovat - hlavu (preference), postavu nebo siluetu psa - směřující hlavou doprava, neměl by mít vypláznutý jazyk
- logo může obsahovat - lanýže (plemeno, které lanýže hledá), nebo českou vlajku, trikoloru...

požadovaný text: Riccio Angelo
- volitelný text - Lagotto Romagnolo, chovatelská stanice psů, since 2012, atp.

- barevnost: bude využita barevná i černobílá verze loga. U barevné verze není preferovaná barva textu, pes by měl být do hnědé barvy, případně stříbrné, zlatá, nesmí být černá

- rozhodovat bude především rozpoznání plemene. Dále by mělo být logo moderní, vyznít seriozně.

webová stránka chs: www.italskyvodnipes.cz

Zde jsou fotky našich fenek, pokud byste chtěli vycházet z nich: https://uloz.to/tamhle/o6gXCdmNaD09

 

Název společnosti
Riccio Angelo
Obor podnikání
chov psů
Cílová skupina
zájemci o štěně, kynologové
Jaké návrhy byste neradi dostali?
nerozpoznatelné plemeno
dětsky vypadající logo
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
ne
Přílohy

[4.11.2020 09:43:42]

001_logo1-libi.png

[4.11.2020 09:43:54]

002_logo1a-libi.jpg

[4.11.2020 09:44:01]

003_logo1b-libi.jpg

[4.11.2020 09:44:08]

004_logo1c-libi.png

[4.11.2020 09:44:15]

005_logo1d-libi.jpg

[4.11.2020 09:44:21]

006_logo1e-libi.png

[4.11.2020 09:44:28]

007_logo1g-libi.png

[4.11.2020 09:44:33]

008_logo1h-libi.jpg

[4.11.2020 09:44:39]

009_logo-2-nelibi.png

[4.11.2020 09:44:43]

010_logo-2a-nelibi.png

[4.11.2020 09:44:49]

011_logo-2b-nelibi.png

[4.11.2020 09:44:53]

012_logo-2c-nelibi.jpg

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 85/100 nahlásit
1. místo
#16
3
Davla
#16
Hodnocení: 70/100 nahlásit
3. místo
#10
5
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#43
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#42
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#39
1
t-verca
#39
Hodnocení: žádné nahlásit
#22
3
marneillu
#22

zobrazit skryté designy (32)
Hodnocení: 45/100 nahlásit
1
BaraPok
#12
Hodnocení: 40/100 nahlásit
2
BaraPok
#8
Hodnocení: žádné nahlásit
1
BaraPok
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: 20/100 nahlásit
1
Moufoxie
#20
Hodnocení: 10/100 nahlásit
1
Tearsdust
#19
Hodnocení: 5/100 nahlásit
7
Hodnocení: 1/100 nahlásit
1
sceralova
#27
Hodnocení: 1/100 nahlásit
6
sceralova
#26
Hodnocení: 1/100 nahlásit
1
ttel
#18
Hodnocení: 1/100 nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
t-verca
#40
Hodnocení: žádné nahlásit
0
t-verca
#38
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
FREZIE
#36
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Nat
#35
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Terka25
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Terka25
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
1
LuckyDee
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Pavla_B
#2

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit admin

    Tak nyní se k tomu vyjádřím já. Jsem naprosto v šoku, co zde designérky veronikafbr a sceralova předvedly. Je naprosto nepřijatelné, jakým způsobem komunikujete se zadavatelem. Vaše komunikace je stejně tak neprofesionální jako vaše grafické návrhy. Ve všech vašich příspěvcích čtu, že jste to udělaly omylem, z neznalosti atd. Nezlobte se na mě, ale to je prostě naprosto pobuřující. Dovolím si sem dát prinstcreen obrazovky, na které nahráváte každý svůj návrh. Je tam ČERVENÝM písmem napsané doslova: "Logo vždy musí být vaše autorské dílo" A dokonce je tam i jasné napsané, že logo nesmíte vytvořit stažením free vectorového grafického prvku. K tomu je tam odkaz na celá Pravidla pro designéry. Zde je odkaz i pro paní zadavatelku, aby viděla, jak moc na očích jste to měly: https://linkpicture.com/q/nahrani-designu.png Jak jinak byste to chtěly? Toto není neznalost. To je elementární ignorace pár řádků červeného textu nad velkým tlačítkem vložit. Pro to není naprosto žádná omluva. Správně byste se měly obě stydět, že jste si nedokázaly těch pár řádků přečíst. A ne zde útočit na zadavatelku a chovat se jak v diskuzi někde na Mimibazaru. Ta má naprosto plné právo být rozladěná. A plně jí v tom podporuji. Vy dvě jste se postaraly o to, že náš portál zanechal velmi negativní dojem. Jedna z vás dokonce hrubě porušuje pravidla a kontaktuje zadavatelku mimo portál. Napadáte mne tady z neslušnosti, protože napíšu, že se u nás někdo na portálu dlouho neohřeje? Tak to se velmi omlouvám, že jsem zasáhnul váš jemnocit. Ale v ten moment jsem prostě a jednoduše naštvaný. Už jsem měl několik telefonátů grafiků, kteří nefalšovaně brečeli a prosili o nějaké řešení, které neexistovalo. A byli to ti, kteří s podobným sebevražedným přístupem tvořili. A vy máte ještě tu drzost to zde hájit a cítit se poškozené. Ne, nejsme v mateřské školce, abych zde jednal v rukavičkách i se zlobivými dětmi. Buduji to tady jako portál, na kterém se mají scházet profesionálové. Zadavatelé jsou podnikatelé, kteří to myslí se svojí činností vážně a mohou jim vznikat škody. Amatérům a začínajícím se šance dává. Každý nějak začínal. Ale číst základní pravidla musí umět amatér stejně jako profesionál. Va vašem vlastním zájmu na našem portálu končíte. Takové chování a tvorbu tolerovat nebudu. Dostáváte trvalý BAN. A samozřejmě i v zájmu portálu samotného a zadavatelů budoucích. Lidé s podobným přístupem nemají v grafickém designu co pohledávat. Bohužel jste amatérky. Tato uřvanost a ublíženost je naprosto typická pro tvůrce, kteří neumí. Ti, kteří umí, jsou ve své většině pokorní a umí jednat s klienty. A ti tvoří zdejší vítěze. Dlouhodobě a bez dramat. Diskuzi zde nechám. Jako varování pro ostatní. Stejně razantně budu postupovat i vůči ostatním grafickým sebevrahům. Zničte si život při práci s vlastními klienty, já s tím nic společného mít nechci. Pokud jde o výsledky soutěže. Nutno dodat, že jsem paní zadavatelku už v začátku soutěže upozorňoval, že částka na prvním není dostatečně motivační. Očekávala se složitá ilustrace. Výsledek je ten, že to nalákalo zejména začínající grafiky. V tomto musím bránit náš systém. Výsledky by byly naprosto rozdílné, pokud by se podařilo oslovit lepší designéry vyšší částkou. Prostě byla nízká. A faktem je, že výskyt kopírování ve veřejných soutěžích není nijak vyšší oproti celému trhu. Jen je to víc na očích. A je to alespoň pod kontrolou více očí. My důsledně ověřujeme návrhy vítězné. Není samozřejmě v lidských silách analyzovat každý soutěžní vstup ve všech soutěžích. Portál dlouhodobě velmi dobře funguje. Kopírování potíráme dost razantně, ale vyřešit ho plně nelze. Vždy se zde najdou designéři s podobným přístupem a "neznalostí". Každý den máme cca 20 nových členů. Soutěž mohla samozřejmě i navzdory nízkým odměnám dopadnout lépe. Ale to, že máte alespoň vítězný návrh, se kterým jste spokojená, je přeci dobrý výsledek. Logo budete potřebovat přeci jen jedno a vítězný návrh svůj účel plnit bude.

    26.11.2020 22:49
  • nahlásit sceralova

    Milá paní Šafaříková, vy mě opravdu bavíte, jste zoufalá až běda,.. Nikdo z vás neudělal debila, tím, že jsme nezáměrně porušili pravidla, jsme uškodili maximálně sobě, že jsme udělali chybu a veřejně jí přiznali a nikdy jsme se s vámi nehádala, že jsem to neudělala, ba naopal uznávám, že jsem se svou neznalostí dopustila chyby, které se už nedopustím. Tak co mi tady tvrdíte, že jsme záměrně porušili práva a čekali, jestli se na to přijde? Já nic takového neudělala, porušila jsem pravidla, ale ne naschvál ???? Tímto už debatu končím, protože jste absolutně nepochopila moje sdělení. Pro vás člověk, který se nezáměrně dopustil omylu je největší odpad a podle toho s ním jednáte,.. A to mi vadí. Já naprosto uznám, že máte pravdu a chci jen, abyste se vyjadřovala s respektem k člověku, jakou si zaslouží každá lidská bytost. Ale vy stejně absolutně nedokážete mít nadhled a podívat se na tu situaci jinak, takže od teď na vás nereaguji, protože nic než další dávku hatů mně ani nikomu jinému nemůžete přinést.

    26.11.2020 21:25
  • nahlásit Saffy

    VÁŽENÍ GRAFICI, Ráda bych zhodnotila a uzavřela tuto soutěž, která vyvolala mnoho debat. Na začátku jsem se rozhodovala, zda-li vytvoření loga dám jednomu grafikovi, který pro mě vytvoří logo nebo využiji topdesigner a zkusím štěstí v soutěži a dám šanci více grafikům prokázat své umění. Já sama mám vystudovanou grafickou školu, ale sama bych si logo netvořila, protože vím, že ani já bych se pravděpodobně netrefila do podoby plemene. Po zhlédnutí jiných soutěží jsem nabyla dojmu, že jsou tu grafici, co by tuto soutěž mohli zvládnout, bohužel však jsem hned po spuštění začala litovat. Hned mezi prvními se objevila loga, která porušila autorský zákon. Dokonce jeden „grafik“ byl tak „vtipný“, že nejenom, že stáhnul lanýže, dokonce stáhl i silueta psa úplně jiného plemene – bišonka. Já sama jsem vyhledávala loga, která se mi zdála něčím podezřelá a přicházela na porušení autorských práv. Chápu, že admin nemůže najít vše, protože já se pohybuji ve společnosti chovatelů lagotto a vím, jaká slova mám vyhledat a na jaké portály se podívat, kde by se zdroj mohl vyskytovat. Opravdu musím říct, že mě nebavilo nacházet a stále nahlašovat loga, která autorský zákon porušila. Musím poděkovat adminovi, protože on to se mnou neměl jednoduché a já už byla velmi naštvaná, protože mě opravdu ani ve zlém snu nenapadlo, že veřejná soutěž bude takto probíhat. Měla jsem jasnou představu, jak chci, aby logo vypadalo. Musím říct, že loga, která bych chtěla použít můžu spočítat na prstech jedné ruky. Aby to nebylo jen na mě a na mé kritické oči, ukazovala jsem a radila se ještě i s dvěma osobami. Musím říct, že ty byly dokonce ještě více kritické než já, a prošlo logo jen vítězné. Byla bych ráda, aby autoři, kteří porušili autorská práva si uvědomili, že pochybili a je úplně jedno, zda-li logo pro zadavatele nahrávají přes topdesigner nebo logo klientovi dělají napřímo. Bohužel tímto chováním jste poškodili jméno tohoto portálu, já jako zadavatel určitě nebudu doporučovat zadávání přes soutěže, přestože se servisem od týmu topsedigner spokojená jsem. Na závěr bych ráda poděkovala všem, kteří se snažili o logo a nekopírovali práci jiných. Přestože třeba Vaše logo bylo nakonec vyřazené a nesplnilo podmínky, cením si toho, že jste používali Vaše nápady a svou hlavu. Tímto bych ráda ukončila diskuze a gratuluji oceněním.

    26.11.2020 17:12
  • nahlásit sceralova

    Dobrý den, ráda bych se ještě u tohoto zadání vyjádřila k jedné věci. U tohoto projektu se nahromadilo extrémně moc porušení autorských práv. Uznávám, že je chyba nás designérů, že tvoříme, nahráváme a máme z toho radost, aniž bysme si přečetli pravidla tohoto portálu, speciálně ohledně autorských práv a je to jen naše chyba, že to neuděláme. Adminů si vážím, za jejich práci, za to, že procházejí jednotlivé projekty a snaží se předejít nepříjemnostem, které by se mohly s naší prací vázat. Nicméně co se mi hrubě nelíbí je komunikace s designéry. Nevěřila jsem vlastním očím, když designérce s nickem veronikafbr začal admin zprávu: „Na našem portálu se moc dlouho neohřejete, pokud budete tvořit takovým způsobem. To neumíte nakreslit strom?“ Přijde mi to urážlivé a vyhrožující. Každý může udělat chybu a myslím, že paní Fabryová není z těch designérů, kteří by to udělali vědomě, že by věděla, že dělá něco špatného a přesto to udělala. Byla tam pouhopouhá neznalost. Samozřejmě, udělala chybu, neměla to takto nahrát a seznámit se s pravidly. Ale víte co, já to měla stejné, mou hloupostí bylo, že jsem to neudělala, teď už jsem se s pravidly seznámila a už nenahraju příspěvek, který by práva porušoval. Ale zůstává ve mně hořká pachuť toho, jak někoho, kdo má chuť tvořit totálně spláchnete svou reakcí kvůli jednomu přešlapu, místo slušného upozornění a nápravě chyby. Všichni jsme omylní, ale buďme k sobě prosím alespoň slušní a uctiví.

    26.11.2020 8:55
    • nahlásit Saffy

      Nezlobte se na mě, ale jen nevzdělanec nezná autorský zákon a myslím si, že zrovna GRAFIK moc dobře tento zákon znát musí! Uvědomte si, že se jedná o trestný čin. Je zajímavé, že se ozývají "potrefené husy", které tento zákon porušili.

      26.11.2020 9:13
      • nahlásit veronikafbr

        a tie loga čo pre vás dizajnéri vyrobili sú poväčšinou veľmi vydarené, tak nerozumiem, prečo ste ich označili za detsky vyzerajúce keď loga čo ste zdielali ako "libi" boli uplne detsky vypadajúce a preplácané. A loga, ktoré vyzerali profesionalne vo vašom výberu "libi" by vám nikto za 3000 kč neudelal.

        26.11.2020 16:05
        • nahlásit Saffy

          Paní Fabryova, loga jako "líbí" jsem označila dvě. Vaše a logo vítězné. Vaše se následně ukázalo, že porušuje autorský zákon, tedy na základě toho bylo vyřazeno. Nikdo, opravdu nikdo nenutí grafika vstupovat do soutěže a zabývat se tvorbou loga, částku za logo zná dopředu. Každý z nás by měl mít sebeúctu a říct si, zda-li dokáže podle zadání naplnit očekávání zadavatele. Já sama mám vystudovanou grafickou školu, ale vím, že bych ani já nedokázala udělat logo tak, aby vypadalo jako plemeno lagotto romagnolo. Z tohoto důvodu jsem zkusila topdesignera. Protože jsem byla nespokojená již od začátku jaká loga přichází, přestože bylo jasně ukázané, které způsoby ano, které ne. ukazovala jsem loga i dalším osobám, aby výběr zhodnotili se mnou. Musím říct, ač je mi to líto vůči autorům, že jsme se takto opravdu dlouho nebavili.

          26.11.2020 16:36
    • nahlásit nikkasig

      Každý grafik by měl vědět, že to co vytvoří, musí být čistě jen jeho práce. Neznalost neomlouvá. Jak už administrátor několikrát psal - porušením pravidel se může grafik dopustit statisícové škody. I když jde jen o okopírovaný strom. Administrátora bych nekritizovala, jelikož on je svým způsobem zodpovědný za to, co se zde vytváří a tito grafici, kteří porušují pravidla také v určitém slova smyslu poškozují dobré jméno stránky. Nedokážu si představit, jaký názor si o tomto udělá zadavatel, když vidí, že spousta návrhů, které dostane jsou plagiáty. Někteří grafici by se opravdu měli zamyslet, jestli je nutné kopírovat díla třetích stran. Jen taková malá rada: když mi nejde nakreslit jakýkoli tvar v počítači, tak si to nakreslím v ruce na papír, do počítače si to nafotím a následně překreslím ve vybraném programu. Hotovo. Takto se vyhnu překreslování tvarů z internetu.

      26.11.2020 9:47
    • nahlásit Markéta eF

      no, zrovna u veronikafbr to není poprvé, co se to řeší. Je sice fakt, že to mohlo být komunikováno elegantněji, zase na druhou stranu se to v poslední době stává poměrně často, takže chápu admina že už mu to leze na nervy.

      26.11.2020 10:27
      • nahlásit sceralova

        Já samozřejmě uznávám, že to má znát a je velká chyba, když nezná, o tom se tu vůbec nebavím a souhlasím s vámi. Ale přece komunikovat s úctou a respektem přece není nic, co je nemožné. To, že to adminovi leze na nervy chápu, na druhou stranu je to jeho práci a měl by jednat s chladnou hlavou. Pokud se problém s porušením autorských práv opakuje, tak prostě zablokovat a hotovo, nemusíme psát vydírací či jinak hanlivé odpovědi. To je vše, co jsem chtěla říct, vůbec nechci podporovat nebo tolerovat porušení zákona.

        26.11.2020 15:15
        • nahlásit veronikafbr

          Dobrý deň, vážím si vašich slov a adminovi som toto isté napísala, že sa jedná (ako aj on mna obvinil z amaterizmu) o neprofesionalny pristup. Mojou chybou mi naozaj nedošlo, že žiaden vektor sa stiahnuť nemôže a, že sa na vektory zdarma prístupné tiež vzťahuju autorské práva. Už to viem a nebudem to opakovať, samozrejme už aj viem aký je prístup adminov a preto, už skrz túto platformu nechcem ďalej pracovať. Ale to je moja osobná vec. Prvý krát som bola krivo obvinená z toho, že som skopírovala dizajn iného loga (nejakej australskej TV), o ktorom som nemala najmenšiu šajnu. Dizajneri na mňa poriadne útočili a admin si ma vtedy zastal. Dnes je celý tento dizajnový svet prehltený logami, ktoré sa na seba podobajú a bohužial sa stane, že sa jedno logo podobá druhému. Svoju chybu pri druhom logu som si priznala a bolo to kvôli mojej neznalosti, čo sa týka autorských práv. Na admina som nikdy drzá nebola a vždy som sa s ním bavila profesionalne, ale ako mi on naposledy odpovedal, je veľmi urážlivé. Nič som vedome neukradla a áno možno som amatér ako ste ma nazval, ale to predsa je tu asi vačšina grafikov, kedže majú čas sa venovať verejným súťažiam, kde zisk nie je určitý. Ďakujem, že ste mi pomohli si uvedomiť svoje chyby ale zároveň ma naučili, že táto platforma je plná toxických ľudí a komentov, ktoré nikomu nepomôžu. Ak ste sám admin frustrovaný z porušovania autorských práv a je toho na Vás veľa, možno treba zvážiť efektívnejši spôsobom akým nahrávať logá a predísť tak problémom. Alebo možno táto práca admina na topdesigner nie je vobec pre vás. Nie len grafický dizajn, ale celé kreatívne odvetie je plné riskovania autorských práv a treba sa na to pripraviť, ak vás to nebaví tak to nerobte. Mňa nebaví byť terčom kritiky za to, že som stiahla strom z vektorovej stránky a radšej sa budem učiť sama čo sa ešte doučiť mám. A tí dokonalí ľudia čo sú tu, nech sa Vám všetkým vo vašich profesionálnych sférach darí.

          26.11.2020 16:00
          • nahlásit Saffy

            Paní Fabryová, fascinuje mě, jaké máte vysoké sebevědomí, gratuluji Vám. Nechtěla jsem to tady vytahovat, ale jak Vy, tak já! Říká Vám něco slovo FAIR PLAY??? Ráda zveřejním Váš e-mail, ať si každý udělá obrázek, jak jste se zachovala vůči ostatním grafikům... Mě nepřijde komunikovat a nabízet zadavateli Vaše logo přes e-mail fair play. Dobrý deň, robila som pre vás logo cez topdesigner a komunikovali sme spolu ohľadom editácie loga. Admin stránky mi logo vyhodil kvoli použitým stromom. Do tvorby loga som dala veľa svojho času a veľmi ma to bavilo, som veľkým fanušíkom tohto plemena :) Chcem to brať ľudsky a rada by som vám logo poslala bez topdesigner.cz. ak sa vám stále lubi, stromy samozrejme odstranim, ale vytvorím podla vasho zelania. Dajte mi prosím vedieť. S pozdravom, Veronika

            26.11.2020 16:23
        • nahlásit Saffy

          Vážená sceralova, komunikovat s úctou a respektem? Jakou úctu a respekt jste Vy a Vaše kolegyně Fabryova vyjádřili vůči mně, zadavateli? Nabídly jste obě loga, porušující autorský zákon a ze mně udělali deb*la, kterému jste loga nabídly, jen jste čekaly, zda-li se na to přijde a jestli náhodou nevyhrajete. Vaše jednání mně uráží. Paní Fabryové jsem se navíc zeptala, z čeho vycházela a ani po tomto dotazu, pravdu nepřiznala. Šanci na svou obhajobu tedy dostala. Až následně zasáhl admin na mou žádost. Beru to jako výsměch vůči mně i vůči ostatním grafikům a drzost se tady ještě obhajovat, že jste vlastně nic extrémního neudělaly a vyžadovat úctu a respekt, který jste ani Vy neprokázaly. Dále paní Fabryová mě kontaktovala v době, kdy soutěž stále ještě probíhala a nabídla mi své logo mimo portál topdesigner. Takto se projevuje podle Vás respekt a ústa k ostatním autorům???

          26.11.2020 16:18
  • nahlásit Ktml

    Dobry den, mohu se zeptat z jakeho duvodu byly vyrazeny navrhy, ktere byly vyrazeny zadavatelem, ale neni u nich uveden duvod?

    25.11.2020 9:11
    • nahlásit Saffy

      Dobrý den, 99% vyřazených návrhů nesplňuje zadané požadavky, ve většině jde o nerozpoznatelné plemeno, v druhé řadě o dětsky vypadající.

      25.11.2020 9:50
  • nahlásit admin

    Vážení designéři, v této soutěži je opravdu mimořádný výskyt prací, ve kterých porušujete naše pravidla. Je na čase vám připomenout, že jste povinni znát a pracovat dle našich Pravidel pro designéry: https://topdesigner.cz/pravidla-pro-designery.html Důrazně doporučuji je nastudovat. Je v nich důležitý požadavek. A to ten, že v logu nesmí být žádné dílo třetí strany. NIKDY. Ani v případě, že byste chtěli oponovat tím, že jste prvek legálně nezakoupili. Prostě je to vyloučeno. A z mnoha jasných důvodů. 1. Většina služeb vektorové prvky zakazuje využívat v logu a neuděluje za tímto účelem licenci. To platí třeba pro často využívaný zdroj freepik.com (a mnoho dalších). Jenže nikdo ta malá písmenka nečte, že? Nejedná se o legální tvorbu a mnoho designérů se mylně domnívá, že ano. Proto takový způsob tvorby vylučujeme zcela! 2. Zadavatel si nemůže registrovat u svého loga ochrannou známku, pokud v něm je dílo, na které nemá výhradní licenci k užití. A když si někde nějaký prvek koupíte, tak dostanete maximálně licenci nevýhradní, kterou ještě sublicencujete. A to se nemusíme bavit o případech, kdy designéři návrhy obkreslují z cizích děl, nebo kopírují existující loga. V takový moment blokujeme účty hned bez nějakých diskuzí. VŠECHNY PRVKY LOGA MUSÍ BÝT AUTORSKÝM DÍLEM DESIGNÉRA. A věřte, že po vás nevyžadujeme takový postup, protože nemáme nic na práci. Už jsme zde měli pár případů, kdy designér zadavateli způsobil statisícové škody. A splácí to všichni do dnes. Týká se to soutěží, kdy byl klient nucen logo přestat používat. A právě z výše pospaných důvodů. Musely se udělat nové polepy vozového parku, vytisknout nové katalogy, letáky atd., zaplatit pokuty.... Takže si prosím uvědomte, že toto není žádná hra. Pracujete v rámci autorského zákona. A vzniklé škody mohou být astronomické.

    24.11.2020 20:02
  • nahlásit Saffy

    Dobrý den grafici, žádné logo momentálně nenaplňuje ani z daleka naše představy o logu. Většina návrhů je nemoderních, těžce rozpoznatelných, že se jedná o lagotto. Upřesňuji, že se musí opravdu jednat o logo moderní, seriozní, vypadající luxusně. Loga, které se nám nejvíce líbí je 008_logo1h-libi a 001_logo1-libi. Zkuste tedy podobné styly. Vycházejte z našich dospělých psů, přeci jen mají prezentovat naše psy, které vlastníme. Logo bude použito na webových stránkách i tiskovinách, berte tedy na to zřetel. Děkuji

    15.11.2020 14:26
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.