Vytvoření infografiky pro vymezení obchodní sítě partnerů
- Garantováno
ukončená
---
Logo
30.11.2020
26
Vyřazené zadavatelem:1
Smazané designérem13
Vyřazené adminem:0
Naši partneři budou rozděleni na tři skupiny dle jejich dosažených zkušeností, prodejního obratu, počtu realizovaných zakázek, referencí, přínosu a významu atp. Tyto skupiny pak budou k nalezení na našem webu v sekci „PRODEJCI“, odkud si je budou moci koncoví zákazníci vyhledávat. Značky musí zjednodušit vyhledávání pro koncového zákazníka – věková skupina 35+ s vyšším příjmem domácnosti, se zájmem o design a kvalitu.
Rozdělení partnerské sítě je ve 3 úrovních, od nejnižší kvality po nejvyšší. Značka/prvek, který vymýšlíte, má jasně klientovi naznačit úroveň partnera a rozlišit jejich kvalitu. Současně by tyto symboly měly být vyvážené tak, aby i symbol/prvek/text nejnižší úrovně stále sděloval vysokou kvalitu, nesmí být vnímána jako low-costová. Jednotlivé úrovně jsou:
PROFI – základní úroveň, partner je námi certifikovaný, je tedy prověřena kvalita, realizuje ale zakázky v nízkých obratech, nemá velký showroom, jedná se o lokální montážní firmy
PREMIUM nebo ELITE (zkuste zrealizovat oba názvy) – dlouhodobější zkušenosti s realizací našich teras, má středně velké obraty, jedná se o partnery s větším počtem zakázek a klientů, může mít i menší showroom
EXCLUSIVE – partneři s velkými terasovými centry a showroomy, má hodně zakázek a velkou nabídku vzorů a dekorů, má velké venkovní expozice v rámci svých terasových center
Hledáme grafické prvky, které fungují jak samostatně bez textu, ale i s textem (profi, premium/elite, exclusive). Prvky by měly alespoň v malé míře odkazovat na současnou grafickou podobu, kterou využívá společnost WPC – Woodplastic. Měly by být použitelné a srozumitelné i na dalších jazykových mutacích našich webů ( AJ, DE, FR, ES atd.). Značky by neměly být příliš velké, budou použité např. i jako grafické prvky na mapě ČR, kam vkládáme seznam našich celorepublikových partnerů. Současně navržené symboly budou sloužit jako prvek jakési známky/pečeti kvality – k ocenění partnera na certifikátu kvality.
Cílem je najít vizuální prvek/symbol, který si zákazníci spojí se značkou a výrobky WoodPlastic®, i když bude použit samostatně, viz loga a symboly v příloze.
[27.11.2020 15:29:17]
001_priklad-podoby-navrhu-vizualu-log.pdf
[29.11.2020 09:27:51]
[29.11.2020 09:28:01]
[29.11.2020 09:28:07]
[29.11.2020 09:28:16]
[29.11.2020 09:28:42]
[29.11.2020 09:28:50]
- Designy (26)
- Diskuze (5)
Diskuze
-
nahlásit woodplastic
Vážení grafici, desidnéři a účastníci soutěže o návrh loga obchodních partnerů společnosti WPC-Woodplastic a.s. Rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za vaše úsilí, ochotu a kreativitu. Všechny návrhy byly zajímavé, nápadité a v podstatě vystihující naše zadání. Mnozí z vás jste uplatnili společné prvky, což nám potvrdilo, že jste v plné míře pochopili naši myšlenku. Vyhrát může ale jen jeden. Soutěž jsme tedy ukončili a zvolili vítěze, a taktéž druhé a třetí místo. Ještě jednou moc díky a někdy v budoucnu doufáme, že se opět zapojíte do případně další soutěže. Za tým WPC - Woodplastic a.s., Pavel Vildomec
16.12.2020 15:56 -
nahlásit Markéta eF
Dobrý den, bylo by možné použít pro text font z loga? Děkuji, Markéta
2.12.2020 13:02-
nahlásit Markéta eF
Ještě se chci zeptat, jestli chcete pouze nějak upravit ikonu, kterou používáte v současné době v mapce na stránce Prodejci, nebo si přejete jiný design.
2.12.2020 14:37-
nahlásit woodplastic
můžete kombinovat znaky/symboly, které jsou v příloze tohoto projektu s vámi navrhovaným slovním spojením, barvou, jinými symboly atp.
2.12.2020 14:58
-
-
nahlásit woodplastic
Dobrý den, Oficálně používené fonty máme Monserrat a Arial
2.12.2020 14:53
-