Logo pro stavební firmu
- Garantováno
ukončená
---
Logo
22.07.2021
63
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem19
Vyřazené adminem:0
Zaměření firmy: primárně stavební a dokončovací práce - hlavně exteriér: stavba plotů, pergol, přístřešků, chat, zahradních domků, jezdeckých hal, bazénů, zdí apod. Zkrátka víceméně vše dle přání zákazníka.
Hlavní motto: rychlost, kvalita, dostupná cena, praktická zkušenost a individuální přístup.
https://www.facebook.com/sanekponte/
- Designy (63)
- Diskuze (15)
Diskuze
-
nahlásit mars
Opět zvítězil design, který neměl se zadáním nic společného... tleskám. Motivy měli být cihla, dům a něco aby bylo jasné že jde o stavební firmu a to ze zvítězeného nejde poznat... a barvy to samé kombinace barev opět neplatí. Tím nehaním lejdův design - je to jednoduché a moderní. kdybych věděl že uživatel neví co chce tak bych se taky pustil tímto směrem.
1.08.2021 22:08-
nahlásit JAKOgrafik
Pokud máš nějaký jiný pohled než má klient (zadavatel), tak je přeci jenom tvoje rozhodnutí, jestli ho chceš přesvědčit nebo jít čistě podle zadání. Od toho jsi grafik, abys přicházel s nějakými vlastními nápady a využil nějaké představivosti a tvořivosti, která by asi měla být logicky vyšší než u člověka, který se tím nezabývá. Pokud ho přesvědčíš, že ta myšlenka a provedení je lepší než jaké si představoval on, je to přece super. Vítěznej návrh naprosto zaslouženej.
2.08.2021 9:46-
nahlásit mars
Grafik nemá nikoho předvědčovat. Kdyby to fungovalo takhle ve všem tak by všude byl naprostý chaos. To je jako když ti řekne někdo že máš nakoupit banány a ty pak koupíš jahody jen proto že jsi přesvědčenej o tom že jsou chutnější. Je nějaké rozmezí ve kterém se můžeš pohybovat a pokud klient neví vo chce tak má nechat volnou ruku.
3.08.2021 16:08-
nahlásit Tonda_P
Kdyby to chtěl zadavatel přesně jak si definoval, tak použije volně dostupný software pro logo - bejt grafik je i o tom být kreativní. Přijde mi, že tu mícháš 2 rozdílný věci
3.08.2021 16:25 -
nahlásit DMNINK
To si nenapsal :D
3.08.2021 16:26-
nahlásit mars
Máš pravdu, že to co jsem napsal byla prostě blbost pod vlivem emocí. Máte zde všichni pravdu že si designner musí umět prosadit svůj názor a svůj design ikdyž to třeba není v souladu se zadáním. Je dobré mít právě třeba dvě varianty. Jen se podívej na logo FitBack, které jsem vyhrál. Zde se oháněl Lejda úplně stejnou kritikou vůči mně.
4.08.2021 9:07-
nahlásit Lejda
Hele evidentně jsi to doteď vůbec nepochopil. Já se tehdy neoháněl kritikou vůči tobě a ani jsem nebrečel. Designér si může nahrát návrhy jaké chce, podstupuje to riziko s jakým návrhem jde do soutěžě ( s prvoplánovým návrhem, s návrhem dle zadání, nebo návrhem odlišným apod.) Prosím zpracovávej informace správně. Má připomínka a výtka tenkrát směřovala k zadavateli (opakuji ještě jednou k zadavateli). Jen jsem konstatoval, že zadavatel vystavil většinu designérů zbytečně v omyl. V zadání zadavatel jasně psal, že nechce "postavu, siluetu" a vybral si návrh se stylizovanou siluetou. A to je ten podstatný a zásadní rozdíl. A v tomto projektu klient napsal možné prvky, ale také v zadání jasně napsal "může být i něco jiného" (kdyby zde napsal, že chce v logu jen a pouze "střechu" a vybral si návrh bez střechy, pak bych rozhořčené reakce designérů chápal a byly by oprávněné). Je potřeba číst zadání a vnímat souvislosti. Úplně zbytečná debata.
4.08.2021 10:09
-
-
-
nahlásit JAKOgrafik
Nesmysl od začátku do konce. Nemluvě o tom, že tady v zadání zadavatel naznačil nějaké možnosti, ale nevyloučil ani něco jiného.
3.08.2021 17:00 -
nahlásit Vito
Občas mi přijde, že práce grafického designera je mnohdy pouze o přesvědčování. Ano, klient přichází se svou ideou a je dobré se toho do jisté míry držet. Nicméně nejsi pouze nástroj, který jezdí kurzorem po Illustratoru. Pokud máš pocit, že by něco fungovalo lépe a jsi schopen si to obhájit (barevnost vůči materiálům, kde se logo bude nacházet, síla tahu vůči nejmenší velikosti loga, písmo, layout...), tak mi přijde nanejvýš v pořádku své zkušenosti a znalosti využít. Klient může mít představu, která je ale v reálu nefunkční, nebo tuctová, nebo cokoliv a stejně tak by i on měl tebe brát jako někoho, kdo o těhlech věcech ví. Není nenormální, že se klient zamiluje do vizuálu, který nemá s jeho původní představou nic společného... a nebo je tvrdohlavý a chce, abys udělal přesně to, co on chce a hotovo. Každý jsme si tím prošli. Poté pouze záleží na tom, zdali se takovým klientům chceš věnovat :)
3.08.2021 17:39-
nahlásit mars
Ano máš pravdu, naprosto s tím souhlasím. Lépe bych to nenapsal.
4.08.2021 8:40
-
-
-
-
nahlásit martina990
Nechceš kapesník?? :-) ber to jako zkušenost do života. V kreativním světě není špatná a dobrá odpověď.
3.08.2021 21:00-
nahlásit mars
Hlavně že minule když jsem vyhrál já logo pro FitBack brečel pan Lejda jak je to nespravedlivé a ostatní designéři taky, klidně si to můžete dohledat a byl to ten samý případ:). Nicméně je pravda že práce v grafické agentuře mě poznamenala když jsem musel dělat věci kde jsem měl přesně dané barvy a umístění a žádna kreativa. Takže ano máte pravdu člověk by měl mít vždy více variant - jednu podle zadání a pak podle sebe, kterou si obhájí proč to tak udělal a přemýšlel. A nevím jak u tebe ale asi žiješ v pohádkovém kreativním světě kde na penězích nezáleží. tvoříme pro klienta a je to na něm co si vybere ať je to hnusné nebo hezké.
4.08.2021 8:28 -
nahlásit mars4.08.2021 8:30
-