Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Poutavý leták - Ukázkové tréninky

Zadáno uživatelem Inpram_a.s. v kategorii Tiskoviny a letáky
Rychlý popis soutěže
Vytvoření jednostránkového letáku pro námi nabízené ukázkové tréninky (silné stránky/rozvoj firemního prostředí/lidí). Hledáme grafika na dlouhodobou spolupráci – brand, web, příprava školících materiálů, materiály pro klienty, jingly k videím atd.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Tiskoviny a letáky
Spuštěna:
22.10.2021
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo5 000 Kč
2. místo500 Kč
3. místo300 Kč
nahraných designů
26
Aktivních:17
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem9
Vyřazené adminem:0
Popis

Ahoj, jsme firma Inpram a.s. a bavíme se workshopy a konzultacemi dělané klientům na míru, převážně v oblasti rozvoje firemního prostředí a lidí. Pracujeme s Agilitou, firemní kulturou, autentickým leadershipem a silnými stránkami nebo-li talenty jedinců (Gallup CliftonStrenghts). Pomáháme klientům s pozitivní transformací u nich ve firmách. Pár našich klientů: KB, Whirpool, Uniqa, Deloitte atd.

Prosím využijte text, který najdete v přiloženém letáku "leták_ukazkovetreninky".

Rozměr letáku není stanoven, nechám na tvém vlastním úsudku. Bylo by fajn mít jednu verzi k tisku a druhou na sítě (do 5MB).

Ukázkové video našeho výcviku https://www.youtube.com/watch?v=gPIb_YtJYok

Web www.inpram.cz (pokud se dohodneme, možná spolupráce i zde :) Dále chceme vylepšit i naše školící materiály a celkovou vizuální komunikaci brandu. Mohlo by tedy jít o dlouhodobou spolupráci (roky).

Název společnosti
Inpram a.s.
Obor podnikání
Firemní vzdělávání
Cílová skupina
Převážně jde o HR managery ve firmách (převážně ženy, cca 30-40 let). To jsou osoby, které hledají programy pro rozvoj jejich firemního prostředí, díky kterému vyřeší palčivé problémy u nich ve firmě.
Co v nich má náš leták má vyvolat? Spokojenost lidí, pocit inovativnosti, novosti, prémiový produkt - zákazník řeší demotivaci, velkou fluktuaci, kor teď pro Koroně. Důležité v nich vyvolat pocit, že my máme řešení a naučíme je, jak ho aplikovat (my ho totiž máme :)

Hodnoty proč by do toho šli:
1. řešení na jejich aktuální problémy které jim nejdou změnit
2. musí to být pro ně něčím unikátní – vymezit se vizuálně proti zbytku vzdělávacího trhu a vytvořit vizuální komunikaci která nás sama o sobě diferencuje a je konzistentní napříč našimi materiály
3. Inpram - reference, znají nás
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
V příloze najdeš "letak_ukazkovetreninky", který má veškeré info (text, logo - příloha), které využiješ i pro svoji tvorbu. Co se týče grafiky, bohužel to není v kvalitě, stylu, inovativnosti a hravosti, kterou očekáváme.

Máme zájem o minimalistické zpracování doplněné o hravou, kreativní a vypovídající grafiku, kterou poté budeme schopni rozšířit o další prvky a využít pro celou identitu firmy (např. ppt, web atd.). Představuji si něco, co bude propojeno příběhem (propojovací linka). Např. něco, čím dokáži vyjádřit různé vlastnosti nebo činnosti (radost, nadšení, nelibost, týmová práce, práce on-line, prezenční práce...) - pro budoucí práci s dalšími tiskoviny atd. Jde mi o to, aby grafická myšlenka měla větší přesah, než jenom momentální tvorba letáku i přesto, že o to se teď jedná :). Zákazníka by měla grafika/leták na první pohled zaujmout a nalákat ho k přečtení obsahu. Z části by také měla vypovídat o tom, čím se zabýváme (firemní vzdělávání). Ideálně by v lidech měla vyvolat emoce "wou, to je cool, autentické a hravé, to mě zajímá."
Také možnost zakomponovat slogan pod logem "making waves" - vlna např. v oceánu přináší novou energii, rozpohybuje okolí, vždy je autentická a unikátní. Dá věci do pohybu a nebojí se toho co nastane/změny. Může vést k pozitivní transformaci prostředí :).
Význam loga Inpram:
Innovations/progress/ambient

V příloze najdete dokumenty s nazvem "inspirace". Tyto styly se nám líbí.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Ukázky webu (k pochopení stylu - co se líbí a co ne)

https://www.pmconsulting.cz/ - moc tradiční, chybí "drive", nicméně, čistý, jednoduchý a přehledný
https://www.cultureamp.com/ - moc výstřední, nelíbí se nám fialová barva a rozložení webu, ani hlavní font není ideální, na druhou stranu web působí zábavně a přátelsky, baví mě na něj koukat, libí se mi prvky jiného fontu (jakoby psáno ručně - mám pocit, že nás to více přibližuje k lidské autentičnosti), i přesto, že grafika za mě úplně nevypovídá i tak to strhlo mou pozornost

Ideálně, hledáme něco mezi. Zachovat si jednoduchost a přehlednost, ale zakomponovat hravost, kreativitu, které na pozadí vypovídají o nás.
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
#4eb7af zelenkavá (stejně jako v logu)
Přílohy

[15.10.2021 10:46:48]

003_inpram-logo.ai

[15.10.2021 14:37:13]

006_inspirace_a.jpg

[15.10.2021 14:37:21]

007_inspirace_b.jpg

[21.10.2021 10:26:23]

008_letak_ukazkovetreninky.pdf

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#24
2
Judithine
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#13
3
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#22
0
thegogy
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
#26
0
lorben
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
#25
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#23
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#21
0
DollysK
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
#20
0
DollysK
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
#19
0
G.design
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
#17
0
YumiKuro
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
#16
0
Corrie
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
#15
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#10
0
Geppard
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
#8
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#5
Hodnocení: žádné nahlásit
#2
0
SJ
#2
Hodnocení: žádné nahlásit
#1
0

zobrazit skryté designy (9)

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.