Poutavý leták - Ukázkové tréninky
- Garantováno
ukončená
---
Tiskoviny a letáky
22.10.2021
26
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem9
Vyřazené adminem:0
Ahoj, jsme firma Inpram a.s. a bavíme se workshopy a konzultacemi dělané klientům na míru, převážně v oblasti rozvoje firemního prostředí a lidí. Pracujeme s Agilitou, firemní kulturou, autentickým leadershipem a silnými stránkami nebo-li talenty jedinců (Gallup CliftonStrenghts). Pomáháme klientům s pozitivní transformací u nich ve firmách. Pár našich klientů: KB, Whirpool, Uniqa, Deloitte atd.
Prosím využijte text, který najdete v přiloženém letáku "leták_ukazkovetreninky".
Rozměr letáku není stanoven, nechám na tvém vlastním úsudku. Bylo by fajn mít jednu verzi k tisku a druhou na sítě (do 5MB).
Ukázkové video našeho výcviku https://www.youtube.com/watch?v=gPIb_YtJYok
Web www.inpram.cz (pokud se dohodneme, možná spolupráce i zde :) Dále chceme vylepšit i naše školící materiály a celkovou vizuální komunikaci brandu. Mohlo by tedy jít o dlouhodobou spolupráci (roky).
Co v nich má náš leták má vyvolat? Spokojenost lidí, pocit inovativnosti, novosti, prémiový produkt - zákazník řeší demotivaci, velkou fluktuaci, kor teď pro Koroně. Důležité v nich vyvolat pocit, že my máme řešení a naučíme je, jak ho aplikovat (my ho totiž máme :)
Hodnoty proč by do toho šli:
1. řešení na jejich aktuální problémy které jim nejdou změnit
2. musí to být pro ně něčím unikátní – vymezit se vizuálně proti zbytku vzdělávacího trhu a vytvořit vizuální komunikaci která nás sama o sobě diferencuje a je konzistentní napříč našimi materiály
3. Inpram - reference, znají nás
Máme zájem o minimalistické zpracování doplněné o hravou, kreativní a vypovídající grafiku, kterou poté budeme schopni rozšířit o další prvky a využít pro celou identitu firmy (např. ppt, web atd.). Představuji si něco, co bude propojeno příběhem (propojovací linka). Např. něco, čím dokáži vyjádřit různé vlastnosti nebo činnosti (radost, nadšení, nelibost, týmová práce, práce on-line, prezenční práce...) - pro budoucí práci s dalšími tiskoviny atd. Jde mi o to, aby grafická myšlenka měla větší přesah, než jenom momentální tvorba letáku i přesto, že o to se teď jedná :). Zákazníka by měla grafika/leták na první pohled zaujmout a nalákat ho k přečtení obsahu. Z části by také měla vypovídat o tom, čím se zabýváme (firemní vzdělávání). Ideálně by v lidech měla vyvolat emoce "wou, to je cool, autentické a hravé, to mě zajímá."
Také možnost zakomponovat slogan pod logem "making waves" - vlna např. v oceánu přináší novou energii, rozpohybuje okolí, vždy je autentická a unikátní. Dá věci do pohybu a nebojí se toho co nastane/změny. Může vést k pozitivní transformaci prostředí :).
Význam loga Inpram:
Innovations/progress/ambient
V příloze najdete dokumenty s nazvem "inspirace". Tyto styly se nám líbí.
https://www.pmconsulting.cz/ - moc tradiční, chybí "drive", nicméně, čistý, jednoduchý a přehledný
https://www.cultureamp.com/ - moc výstřední, nelíbí se nám fialová barva a rozložení webu, ani hlavní font není ideální, na druhou stranu web působí zábavně a přátelsky, baví mě na něj koukat, libí se mi prvky jiného fontu (jakoby psáno ručně - mám pocit, že nás to více přibližuje k lidské autentičnosti), i přesto, že grafika za mě úplně nevypovídá i tak to strhlo mou pozornost
Ideálně, hledáme něco mezi. Zachovat si jednoduchost a přehlednost, ale zakomponovat hravost, kreativitu, které na pozadí vypovídají o nás.
[15.10.2021 10:46:48]
[15.10.2021 14:37:13]
[15.10.2021 14:37:21]
[21.10.2021 10:26:23]
- Designy (26)
- Diskuze (0)