Grafický návrh e-shopu mamincinohackovani.cz
rádi bychom Vás požádali o grafický návrh pro nový internetový obchod s háčkovacími a pletacími přízemi, galanterií, s nabídkou a následnou objednávkou uháčkovaných výrobků a prodej návodů na tyto výrobky.
V soutěži bychom rádi viděli alespoň hlavní stránku (i v mobilní verzi). Od vítěze budeme požadovat dodání detailu kategorie a produktu.
- Garantováno
- Vypsána naslepo

ukončená
---
Webové stránky
7.02.2022
7
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem1
Vyřazené adminem:0
Značka Maminčino Háčkování má prozatím amatérský vzhled. Aktuální řešení můžete najít zde: https://www.mamincinohackovani.cz/
Prozatím nabízí a prodává (není to plnohodnotný e-shop) uháčkované výrobky, ale je nejvyšší čas rozšířit a zacílit na větší spektrum zákazníků.
Proto rozjíždíme projekt s prodejem vším potřebným k háčkování, aby bylo vše potřebné na jednom místě. Byli bychom rádi za moderní vzhled a přehlednou úpravu. Z našich zkušeností s nákupem přízí se mnohdy setkáváme s nepřehlednými stránkami, což dělá špatný dojem při nákupu.
V tuto chvíli ještě nemáme vybrané technické řešení, na kterém e-shop pojede. Nemusíte se tedy zatím ničím omezovat.
NÁVRHY POŽADOVANÉ V RÁMCI SOUTĚŽE:
Pro samotnou účast v soutěži prosíme o navržení pouze hlavní stránky. V desktopové i mobilní verzi. Prosíme i včetně rozbaleného hlavního menu s kategoriemi.
OD VÍTĚZE BUDEME CHTÍT V RÁMCI ODMĚNY DODĚLAT TYHLE STRÁNKY:
1. Detail kategorie,
2. Detail produktu,
3. O mně (dle následujícího obsahu: https://www.mamincinohackovani.cz/o-mne/),
4. Kontaktní stránku (kontaktní formulář),
5. Objednávkový formulář.
Před několika dny jsme zde vysoutěžili nové logo, které najdete v odkaze níže. To by mělo do jisté míry předurčovat styl, kterým se vizuálně vydáte. Použijte i odstíny barev, tahle kombinace se nám líbí.
Pro návrh je možné použít obrázky z https://www.mamincinohackovani.cz/ a fotky přízí na bílém pozadí v příloze, kdy produktové fotky (přízí a galanterie) budou vždy na bílém pozadí, ale inzerované uháčkované výrobky, jsou foceny a budou i publikovány s podobnou kompozicí, kdy bude třeba udělat vzhled stránky, tak aby kompozice ladila na stránce, nyní máme bílý rámeček, ale určitě si s tímto poradíte lépe.
BLIŽŠÍ INFORMACE O NAŠÍ PŘEDSTAVĚ:
Nový design internetového obchodu by měl být moderní a přehledný, ať se zákazník dobře orientuje v produktech. Zásadním požadavkem je i responzivita, která je dnes alfou a omegou moderního webu. I u nás na stávajícím webu je z 90 procent zobrazován z mobilního pohledu.
Měl by mít bannery s aktuální nabídkou, slevou, výhodou, atd..
Dále by měl být propojen se sociálními sítěmi IG/FB. www.instagram.com/mamincino.hackovani
Chceme ho propojit s Heurekou, čili možnost i vidět recenze od nakupujících.
V hlavičce určitě nesmí chybět vyhledávání, přihlášení/registrace k účtu, košík.
Co se týče navigace, tak se nám líbí oddělená.
Jedna naviguje na:
o Domů
o O mně
o Vše o nákupu
o Kontakt
A druhá na inzerované produkty k prodeji:
o PŘÍZE PODLE VÝROBCE
- HIMALAYA
- PODNADPIS
- PODNADPIS
- BETYNKA
- PODNADPIS
- PODNADPIS
- YARNART
- PODNADPIS
- PODNADPIS
- VLNA HEP
- PODNADPIS
o PŘÍZE PODLE SLOŽENÍ
- o 100% BAVLNA
- o 100% AKRYL
- o 100% MICRO/POLYESTER
- o MACRAME
- o MERINO A VLNA
- o SMĚSOVÉ PŘÍZE
- o DUHOVÉ KLUBÍČKA
o GALANTERIE
- o KNOFLÍKY
- o BEZPEČNOSTNÍ OČI
- o BEZPEČNOSTNÍ NOSY
- o STUHY
- o BAMBULE
- o OSTATNÍ
o MAMINČINY VÝROBKY
- o PLYŠÁCI
- o PYŽAMOŽROUTI
- o PRO MIMINKA
- o ZAVINOVAČKY
- o DEKY
- o VÝHODNÉ SETY
- o ŠÁTKY
- o ŠPERKY
o MAMINČINY NÁVODY
Jsme si vědomi, že čím více produktů e-shop prodává, tím složitější je navigace, ale určitě se najde někdo z vás, který to vymyslí, tak aby to bylo pro zákazníka přehledné a rád u nás nakupoval a vracel se pro další objednávky.
INFORMACE, KTERÉ NEJVÍC VYUŽIJE AŽ VÍTĚZ PŘI FINALIZACI (ale dobré vědět už nyní):
Co se týče kategorií produktů příze a galanterie, tak klasicky vyobrazená nabídka s možností vložení do košíku, cena, skladová dostupnost, název produktu, štítky NOVINKA, SLEVA, NA DOTAZ, po rozkliknutí detailnější informace a následně navázání na související produkty.
Co se týče kategorie maminčiných výrobků, tak některé výrobky, které jsou skladem, klasicky do košíku, ale 99 procent výrobků bude na objednávku, čili štítek NA OBJEDNÁVKU, kdy v detailní stránce daného výrobku by mělo být tlačítko na vytvoření objednávky, kdy kupujícímu vyskočí objednávkový formulář, podobný jako máme nyní na stávajícím webu. Dále tlačítko na návod, pokud u daného výrobku bude návod zpracován a nabídnut k prodeji.
Stránka s návody bude přehledný seznam podle fotek produktů, víceméně stejně řešené jako u háčkovaných výrobků, jen na fotce uháčkovaného výrobku bude nápis návod, nebo štítek NÁVOD, ať se zákazník nesplete a ví, co přesně objednává, čili fotky budou s určitou kompozicí.
Spousta výše zmíněných věcí je spíše následně pro kodóvání e-shopu, ale píšu je tady, ať máte větší představu, jak samotný prodej a nákup bude probíhat.
V případě nějakých nejasností, nebo potřebných informací, se neváhejte na nás obrátit.
ODKAZ NA LOGO A OBRÁZKY, KTERÉ MŮŽETE POUŽÍT:
heslo k souboru je soutěž
Můžete samozřejmě použít i fotky z veřejné fotobanky
2. Obdivovatelé a objednavatelé uháčkovaných výrobků.
3. Pro lidi, kterým se háčkované výrobky líbí a rádi by si je uháčkovali sami.
https://tvorivepacicky.cz/ - příliš ostré barvy a nemoderní design a responzivita nepřehledná, menu produktů špatně vyřešené
- Designy (7)
- Diskuze (0)