Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Etikety pro pečený čaj, sirup a džem

Zadáno uživatelem Vojtěch Laurin v kategorii Produktové obaly
Rychlý popis soutěže
Tvorba jednotného designu 3 různých etiket s vizí dlouhodobější spolupráce na další navazující grafiku e-shopu, design packagingu a reklamy.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Produktové obaly
Spuštěna:
8.04.2022
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo5 000 Kč
2. místo700 Kč
3. místo300 Kč
nahraných designů
19
Aktivních:14
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem5
Vyřazené adminem:0
Popis

POTŘEBUJEME VYTVOŘIT TŘI ETIKETY PRO NÁSLEDUJÍCÍ PRODUKTY

A) KVALIFIKAČNÍ ČÁST

Kvalifikační část soutěže (to, co musíte zpracovat pro účast v soutěži) zahrnuje vypracování jedné etikety malého čaje – višeň s perníkovým kořením. Podmínkou získání odměny je však dokončení etikety na marmeládu a sirup (viz výhercova část níže).

1) Malý pečený čaj:
rozměry etikety: 138*33 mm
příchuť: Višeň s perníkovým kořením

Obsah na etiketě (vzor – příloha - etiketa-visen-s-pernickem.png):
- 3 porce + (název na hlavní straně) „Višně s perníkovým kořením“
- Pečený čaj z višní s perníkovým kořením (název v zadání části etikety)
- Příprava: Nejvíce lidem chutná 1/3 skleničky s 250 ml horké vody. Lahodný je i za studena.
- Výživové údaje na 100 g: Energetická hodnota: 198 kcal / 728 kJ; Tuky: 0 g; Sacharidy: 47 g; z toho cukry: 45 g; Bílkoviny: 0,6 g; Vláknina: 1 g; Sůl: 0 g;
- Složení: višně 58 %, cukr 39 %, perníkové koření 3 %, kys. citrónová; Sterilováno.
- Skladujte mimo sluneční záření do 25 °C, po otevření do 10 °C a spotřebujte do 10 dní. Adresa: SICHROVKA s.r.o., Jáchymovská 253/5, Liberec 6
- Hmotnost: 72 g
- QR kód - Recepty
- (když zbude místo tak web, Instagram /sichrovka_z_prirody)

Při nalezení výherního návrhu bychom rádi navázali dlouhodobou spolupráci na dodělání všech etiket a dalšího designu. Etikety budou pečený čaj malý i velký (7 příchutí), sirup (10 příchutí), marmeláda (6 příchutí). Prosíme tedy výherce, aby to vzal v úvahu. Cena bude vyjednána. Preferujeme grafiku z fotobanky či levnější vlastní ilustrace.

B) DODĚLÁNÍ ZE STRANY VÝHERCE

1) Sirup
maximální rozměry: 140*94mm (etiketu nemáme, prostor pro velikostní změnu - láhev fraicheur 0,5l TO48)
příchuť: Višeň s fazolí tonka

Obsah na etiketě (bez vzoru, tonkový bob.png):
- jedna ku 1:10 ředění, „Višňový sirup s tonkový bobem“
- Výživové údaje na 100 g: Energetická hodnota: 198 kcal / 728 kJ; Tuky: 0 g; Sacharidy: 47 g; z toho cukry: 45 g; Bílkoviny: 0,6 g; Vláknina: 1 g; Sůl: 0 g;
- Složení: višně 65 %, cukr 30 %, tonkový bob 5 %, kys. citrónová; Sterilováno.
- Skladujte mimo sluneční záření do 25 °C, po otevření do 10 °C a spotřebujte do 10 dní. Adresa: SICHROVKA s.r.o., Jáchymovská 253/5, Liberec 6
- QR kód – bude odkazovat na webový blog s recepty
- 500 ml
- (když zbude místo tak web, Instagram /sichrovka_z_prirody)

2) Džem:
rozměry etikety: 189*41mm
příchuť: Višnový džem

Obsah na etiketě:
- „Višňový džem“
- Doporučujeme na palačinky, pečivo případně do jogurtu.
- Výživové údaje na 100 g: Energetická hodnota: 198 kcal / 728 kJ; Tuky: 0 g; Sacharidy: 47 g; z toho cukry: 45 g; Bílkoviny: 0,6 g; Vláknina: 1 g; Sůl: 0 g;
- Složení: višně 65 %, cukr 35 %, kys. citrónová; Sterilováno.
- Skladujte mimo sluneční záření do 25 °C, po otevření do 10 °C a spotřebujte do 10 dní. Adresa: SICHROVKA s.r.o., Jáchymovská 253/5, Liberec 6
- Hmotnost: 250 g
- QR kód – bude odkazovat na webový blog s recepty
- (když zbude místo tak web, Instagram /sichrovka_z_prirody)

 

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ VÝCHODISKA PRO VAŠI TVORBU:

  1. Klademe důraz na 100% kvalitu a chuť našich produktů. Díky naší technologii výroby obsahují naše čaje (a i ostatní produkty) méně cukru než srovnatelné produkty konkurence. Například malá sklenička 72 ml je na 3 porce, nikoli jednu, jak je běžně zvykem. To musí být vidět na předním obalu. Podíl ovoce oproti cukru je vysoký.
  2. Prvek roztomilosti - viz etiketa višeň s perníčkem (příloha etiketa-visen-s-pernickem.png). Roztomilost bychom rádi znázornili charakterem myšky/myšek (viz soubory v příloze: inspirace-1.png, inspirace-2.png, mysky.png). Jednoduché, aby nerušily ovoce, ale aby byly viditelné. Jejich přesná podoba je volná. Na každé etiketě by měly myšky dělat něco jiného. V SICHROVCE budou hrát roli „alzáka“.
  3. Společně s roztomilostí musí být design přírodní, barevný, jemný a design musí být "šťavnatý". Člověka musí zaujmout barevností, nenásilností (nic křiklavého) a potěšit. Dáváme příklad takového designu do přílohy (priklad-designu.png)
  4. Ovoce musí být dobře vidět. Ovoce může být ve formě fotografie, akvarelu či vektoru (viz již zmíněné soubory s inspiracemi).
  5. Současné etikety (etiketa-visen-s-pernickem.png) byly tvořeny ve vlastní režii, líbí se nám, ale chceme přidat myšky. Tím přenést emoci z příchutě višeň s perníkem na všechny naše produkty a vymyslet tak jednotný koncept pro více výrobků, abychom na trhu budovali pozici, rozpoznatelnost, zapamatovatelnost a pozitivní vztah ze strany spotřebitelů. Přichází v úvahu výrobky i pro děti.
  6. O novou podobu etiket jsme se pokusili i sami. V příloze je soubor našeho návrhu (nas-navrh.png). My měli problém s prostorem na malé etiketě a výběrem správného stylu ovoce a vzájemném propojení, nadčasovostí. Což je důvod, proč jsme se rozhodli oslovit vás formou soutěže.
  7. Tiskneme na recyklovatelný papír verge creme (recyklovatelny-papir-verge-creme.png). Jeho přibližná barva je ve skutečnosti malinko světlejší, struktura sedí.

 

O NÁS:

Web: www.sichrovkazprirody.cz

SICHROVKU, její produkty, tvoří Martina, zdravotní sestřička, kuchařka s vytříbeným jazýčkem a smyslem pro humor. Má ráda roztomilé věci, decentní a šťavnaté věci. Ve volném čase se zajímá o přírodu, bylinky, zahradničení a dobré jídlo. Vojta ji pomohl její koníček zhmotnit. Společně se snaží na trhu usadit jako prémiový výrobce produktů z přírody – pečené čaje, marmelády, sirupy. Do budoucna je v plánu rozšiřovat sortiment v tomto duchu, proto je důležitý design, na který se dá navazovat, aby byl rozpoznatelný.

Martina zastupuje kvalitu, přírodu, výrobu a obsah produktů. Myšky jsou doplňkem, aby značka nebyla nudná a jednotvárná a mohla pracovat s emocemi hravostí, vtipem či dojetím, chtěli bychom, aby měly jakýsi charakter.

Název společnosti
SICHROVKA s.r.o.
Obor podnikání
výroba potravin
Cílová skupina
Sirupy cílí na rodiny (ženy, děti), které hledají kvalitní poctivé produkty. Ve věku 25 až 50 z velkoměsta, kde je zvykem tyto věci spíše kupovat. Chceme dovést trochu té přírody, šťavnatosti a hravosti z vesnice právě tam. Sirup švestkový chutná po švestkách, malinový po malinách, protože z tohoto ovoce opravdu je 1:1, případně květované sirupy z květů rostlin a bylin.

Pečené čaje jsou z ovoce, bez vody, dochucovadel atd...Jen konzervant, cukr v minimální možné míře. Chutnají po ovoci, jsou husté a koncentrované. Koupí si je člověk, co rád mlsá (spíše ženy). Nebo jako dárek ke svátku či dárkové balení na Vánoce nebo do firemních balíčků.

Džemy jsou tradiční, poctivé a chuťově vyladěné právě po ovoci či koření. Koupit by si je měl kdokoli, kdo má rád džemy k snídaní, či na palačinky a záleží mu na chuti či poctivosti složení. Určitě zase střední vrstva a výše.

Aktuální odběratelé (sklizeno.cz, grizly.cz, restaurace do nápojáku na domácí kvalitní limonády)
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Design obalu bude jemný a výrazný, spíše přírodní. Bude jasné, že se jedná o menší firmu, ruční výrobu z opravdového ovoce, bez konzervantů, barviv.

Etiketa působí luxusněji. Obhájí tak vyšší cenu společně s množstvím porcí.

Myšky by měly potěšit a vzbudit zvědavost, co asi dělají na jiných etiketách, Instagramu atd... Etikety by měly být chytře provázané, nikoli totožné (např. naše barva + myšky + styl ovoce). Chceme zapadat na prodejní pult kaváren jako DOK.cz, Nordbeans, prostě moderní, máme tak i laděné logo.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
- Příliš malé a nevýrazné ovoce a velké myši, působící spíše jako omalovánka než produkt.
- Produkt vypadající jako 90 % produktů ze supermarketu.
- Design, který půjde o krok zpět od toho současného.
- Příliš volného prostoru nebo uměle vypadající ovoce.
- Pokud bude text složení zasahovat do hlavní části etikety.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
současná barva etiket - #884A4A (nebo vlastní fialovu, aby zapadala, barva na našem návrhu #813038)
Přílohy

[2.04.2022 12:14:11]

001_etiketa-visen-s-pernickem.png

[2.04.2022 12:14:16]

002_inspirace-1.png

[2.04.2022 12:14:20]

003_inspirace-2.png

[2.04.2022 12:14:25]

004_mysky.png

[2.04.2022 12:14:44]

005_nas-navrh.png

[2.04.2022 12:15:09]

006_recyklovatelny-papir-verge-creme.png

[2.04.2022 12:15:14]

007_loga.svg

[8.04.2022 17:48:57]

008_priklad-designu.png

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 98/100 nahlásit
1. místo
#10
6
rhfaktor
#10
Hodnocení: 95/100 nahlásit
2. místo
#7
6
EliskaK
#7
Hodnocení: 85/100 nahlásit
3. místo
#15
4
katkaak
#15
Hodnocení: 74/100 nahlásit
#19
2
Macina
#19
Hodnocení: 44/100 nahlásit
#18
0
Mazaa
#18
Hodnocení: 61/100 nahlásit
#17
0
MadMAX
#17
Hodnocení: 21/100 nahlásit
#16
2
ms_pinx
#16
Hodnocení: 72/100 nahlásit
#13
1
TK
#13
Hodnocení: 77/100 nahlásit
#12
2
RaTal
#12
Hodnocení: 74/100 nahlásit
#9
0
Hodnocení: 68/100 nahlásit
#8
0
Lenkaa
#8
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#6
2
kkiko99
#6
Hodnocení: 85/100 nahlásit
#4
4
amoy
#4
Hodnocení: 34/100 nahlásit
#2
1

zobrazit skryté designy (5)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Mazaa
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
0
RaTal
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
2
WEBDRAK
#3

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.