Etikety pro pečený čaj, sirup a džem
- Garantováno
ukončená
---
Produktové obaly
8.04.2022
19
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem5
Vyřazené adminem:0
POTŘEBUJEME VYTVOŘIT TŘI ETIKETY PRO NÁSLEDUJÍCÍ PRODUKTY
A) KVALIFIKAČNÍ ČÁST
Kvalifikační část soutěže (to, co musíte zpracovat pro účast v soutěži) zahrnuje vypracování jedné etikety malého čaje – višeň s perníkovým kořením. Podmínkou získání odměny je však dokončení etikety na marmeládu a sirup (viz výhercova část níže).
1) Malý pečený čaj:
rozměry etikety: 138*33 mm
příchuť: Višeň s perníkovým kořením
Obsah na etiketě (vzor – příloha - etiketa-visen-s-pernickem.png):
- 3 porce + (název na hlavní straně) „Višně s perníkovým kořením“
- Pečený čaj z višní s perníkovým kořením (název v zadání části etikety)
- Příprava: Nejvíce lidem chutná 1/3 skleničky s 250 ml horké vody. Lahodný je i za studena.
- Výživové údaje na 100 g: Energetická hodnota: 198 kcal / 728 kJ; Tuky: 0 g; Sacharidy: 47 g; z toho cukry: 45 g; Bílkoviny: 0,6 g; Vláknina: 1 g; Sůl: 0 g;
- Složení: višně 58 %, cukr 39 %, perníkové koření 3 %, kys. citrónová; Sterilováno.
- Skladujte mimo sluneční záření do 25 °C, po otevření do 10 °C a spotřebujte do 10 dní. Adresa: SICHROVKA s.r.o., Jáchymovská 253/5, Liberec 6
- Hmotnost: 72 g
- QR kód - Recepty
- (když zbude místo tak web, Instagram /sichrovka_z_prirody)
Při nalezení výherního návrhu bychom rádi navázali dlouhodobou spolupráci na dodělání všech etiket a dalšího designu. Etikety budou pečený čaj malý i velký (7 příchutí), sirup (10 příchutí), marmeláda (6 příchutí). Prosíme tedy výherce, aby to vzal v úvahu. Cena bude vyjednána. Preferujeme grafiku z fotobanky či levnější vlastní ilustrace.
B) DODĚLÁNÍ ZE STRANY VÝHERCE
1) Sirup
maximální rozměry: 140*94mm (etiketu nemáme, prostor pro velikostní změnu - láhev fraicheur 0,5l TO48)
příchuť: Višeň s fazolí tonka
Obsah na etiketě (bez vzoru, tonkový bob.png):
- jedna ku 1:10 ředění, „Višňový sirup s tonkový bobem“
- Výživové údaje na 100 g: Energetická hodnota: 198 kcal / 728 kJ; Tuky: 0 g; Sacharidy: 47 g; z toho cukry: 45 g; Bílkoviny: 0,6 g; Vláknina: 1 g; Sůl: 0 g;
- Složení: višně 65 %, cukr 30 %, tonkový bob 5 %, kys. citrónová; Sterilováno.
- Skladujte mimo sluneční záření do 25 °C, po otevření do 10 °C a spotřebujte do 10 dní. Adresa: SICHROVKA s.r.o., Jáchymovská 253/5, Liberec 6
- QR kód – bude odkazovat na webový blog s recepty
- 500 ml
- (když zbude místo tak web, Instagram /sichrovka_z_prirody)
2) Džem:
rozměry etikety: 189*41mm
příchuť: Višnový džem
Obsah na etiketě:
- „Višňový džem“
- Doporučujeme na palačinky, pečivo případně do jogurtu.
- Výživové údaje na 100 g: Energetická hodnota: 198 kcal / 728 kJ; Tuky: 0 g; Sacharidy: 47 g; z toho cukry: 45 g; Bílkoviny: 0,6 g; Vláknina: 1 g; Sůl: 0 g;
- Složení: višně 65 %, cukr 35 %, kys. citrónová; Sterilováno.
- Skladujte mimo sluneční záření do 25 °C, po otevření do 10 °C a spotřebujte do 10 dní. Adresa: SICHROVKA s.r.o., Jáchymovská 253/5, Liberec 6
- Hmotnost: 250 g
- QR kód – bude odkazovat na webový blog s recepty
- (když zbude místo tak web, Instagram /sichrovka_z_prirody)
NEJDŮLEŽITĚJŠÍ VÝCHODISKA PRO VAŠI TVORBU:
- Klademe důraz na 100% kvalitu a chuť našich produktů. Díky naší technologii výroby obsahují naše čaje (a i ostatní produkty) méně cukru než srovnatelné produkty konkurence. Například malá sklenička 72 ml je na 3 porce, nikoli jednu, jak je běžně zvykem. To musí být vidět na předním obalu. Podíl ovoce oproti cukru je vysoký.
- Prvek roztomilosti - viz etiketa višeň s perníčkem (příloha etiketa-visen-s-pernickem.png). Roztomilost bychom rádi znázornili charakterem myšky/myšek (viz soubory v příloze: inspirace-1.png, inspirace-2.png, mysky.png). Jednoduché, aby nerušily ovoce, ale aby byly viditelné. Jejich přesná podoba je volná. Na každé etiketě by měly myšky dělat něco jiného. V SICHROVCE budou hrát roli „alzáka“.
- Společně s roztomilostí musí být design přírodní, barevný, jemný a design musí být "šťavnatý". Člověka musí zaujmout barevností, nenásilností (nic křiklavého) a potěšit. Dáváme příklad takového designu do přílohy (priklad-designu.png)
- Ovoce musí být dobře vidět. Ovoce může být ve formě fotografie, akvarelu či vektoru (viz již zmíněné soubory s inspiracemi).
- Současné etikety (etiketa-visen-s-pernickem.png) byly tvořeny ve vlastní režii, líbí se nám, ale chceme přidat myšky. Tím přenést emoci z příchutě višeň s perníkem na všechny naše produkty a vymyslet tak jednotný koncept pro více výrobků, abychom na trhu budovali pozici, rozpoznatelnost, zapamatovatelnost a pozitivní vztah ze strany spotřebitelů. Přichází v úvahu výrobky i pro děti.
- O novou podobu etiket jsme se pokusili i sami. V příloze je soubor našeho návrhu (nas-navrh.png). My měli problém s prostorem na malé etiketě a výběrem správného stylu ovoce a vzájemném propojení, nadčasovostí. Což je důvod, proč jsme se rozhodli oslovit vás formou soutěže.
- Tiskneme na recyklovatelný papír verge creme (recyklovatelny-papir-verge-creme.png). Jeho přibližná barva je ve skutečnosti malinko světlejší, struktura sedí.
O NÁS:
SICHROVKU, její produkty, tvoří Martina, zdravotní sestřička, kuchařka s vytříbeným jazýčkem a smyslem pro humor. Má ráda roztomilé věci, decentní a šťavnaté věci. Ve volném čase se zajímá o přírodu, bylinky, zahradničení a dobré jídlo. Vojta ji pomohl její koníček zhmotnit. Společně se snaží na trhu usadit jako prémiový výrobce produktů z přírody – pečené čaje, marmelády, sirupy. Do budoucna je v plánu rozšiřovat sortiment v tomto duchu, proto je důležitý design, na který se dá navazovat, aby byl rozpoznatelný.
Martina zastupuje kvalitu, přírodu, výrobu a obsah produktů. Myšky jsou doplňkem, aby značka nebyla nudná a jednotvárná a mohla pracovat s emocemi hravostí, vtipem či dojetím, chtěli bychom, aby měly jakýsi charakter.
Pečené čaje jsou z ovoce, bez vody, dochucovadel atd...Jen konzervant, cukr v minimální možné míře. Chutnají po ovoci, jsou husté a koncentrované. Koupí si je člověk, co rád mlsá (spíše ženy). Nebo jako dárek ke svátku či dárkové balení na Vánoce nebo do firemních balíčků.
Džemy jsou tradiční, poctivé a chuťově vyladěné právě po ovoci či koření. Koupit by si je měl kdokoli, kdo má rád džemy k snídaní, či na palačinky a záleží mu na chuti či poctivosti složení. Určitě zase střední vrstva a výše.
Aktuální odběratelé (sklizeno.cz, grizly.cz, restaurace do nápojáku na domácí kvalitní limonády)
Etiketa působí luxusněji. Obhájí tak vyšší cenu společně s množstvím porcí.
Myšky by měly potěšit a vzbudit zvědavost, co asi dělají na jiných etiketách, Instagramu atd... Etikety by měly být chytře provázané, nikoli totožné (např. naše barva + myšky + styl ovoce). Chceme zapadat na prodejní pult kaváren jako DOK.cz, Nordbeans, prostě moderní, máme tak i laděné logo.
- Produkt vypadající jako 90 % produktů ze supermarketu.
- Design, který půjde o krok zpět od toho současného.
- Příliš volného prostoru nebo uměle vypadající ovoce.
- Pokud bude text složení zasahovat do hlavní části etikety.
https://3.bp.blogspot.com/-IOpA3T6osx8/V35LoG2AU9I/AAAAAAADz9E/L5t63vBkEDkOeQfb78eMd4fHLCq6w6nDgCLcB/s1600/IMG_0644_ret.jpg
https://www.zazumi.cz/domaci-sirup-dobroty-z-prirody-ferencikuv-jahodovy-limitovana-edice-550-ml/
[2.04.2022 12:14:11]
001_etiketa-visen-s-pernickem.png
[2.04.2022 12:14:16]
[2.04.2022 12:14:20]
[2.04.2022 12:14:25]
[2.04.2022 12:14:44]
[2.04.2022 12:15:09]
006_recyklovatelny-papir-verge-creme.png
[2.04.2022 12:15:14]
[8.04.2022 17:48:57]
- Designy (19)
- Diskuze (0)