Návrh #36 v soutěži Logo pro B2BDEPOT velkoobchod s drogerií
Návrh smazán designérem
Vložen
3.03.2019 9:45
Poslední aktualizace
3.03.2019 9:45
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům
1. verze
vloženo: 3.03.2019 9:45 poslední aktualizace: 3.03.2019 9:45Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Návrh smazán designérem
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit Grafikom
Zkusili jsme ještě přijít s alternativním řešením, Různé šipky a náklony textu využívají hojně kamionoví dopravci. Navíc slovo depot - byť jde v překladu o sklad - může pro člověka, který se neorientuje v AJ, vyznít jako pro češtinu využívané vozové "depo". Může vzniknout dojem, že se jedná o spediční firmu... Samozřejmě lze vše uvést na pravou míru doplněním doprovodného textu s velkoobchodem s drogerií a potravinami. Ten se Vám ale nemusí v rámci aplikace vždy a všude hodit či vejít v čitelné velikosti. Aplikace vlajky do nákupního vozíku není převratné řešení, využívá se. Avšak při originálním zpracování nákupního vozíku (vlastní konstrukce) vznikne standardní logo, které zvládne odkázat na potřebný segment. Koncept je konstruován v dynamické v poloze "rozjetého vozíku", navíc sestavení umožní plně využít německou vlajku v tradičním zobrazení. Přejeme plnou spokojenost s vítězným návrhem. GRAFIKOM