Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #13 v soutěži Logo pro květinářství

Nahráno designerem Natuvel zpět na soutěž
Vložen 4.04.2019 15:29
Poslední aktualizace 4.04.2019 15:29
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 4.04.2019 15:29 poslední aktualizace: 4.04.2019 15:29

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Natuvel

    Krásný den, zkusila jsem trošku něco jiného, než máte ve svém popisu. :) V logu je na první pohled vidět florální motiv. Zároveň má naznačovat tvar hodin, odpovídá i počet "kvítků" a ty hlavní jsou nejvýraznější (3, 6, 9, 12) = symbolika 24/7. Použila jsem teplejší barvy, přechod z červeno-růžové do odstínu žluté barvy. Do kulaté varianty není problém přidat ".cz". Zároveň je možné barvy celkově změnit. Z mého pohledu není na škodu, aby logo působilo trochu elegantněji a "luxusněji", zároveň romanticky, protože stejně cílový uživatel bude většinou žena a takové prvky v ní mají šanci zanechat hlubší emoční stopu. A na fotkách na instagramu by to logu určitě také slušelo, u nějakého dárečku z vaší nabídky. Je dobře použitelné ve vertikální i horizontální podobě a na různých podkladech. Pro jakékoli změny neváhejte napsat. Díky a krásný večer, Natálie

    4.04.2019 16:31
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.