Návrh #39 v soutěži Etikety na víno
Vložen
5.04.2019 20:16
Poslední aktualizace
7.04.2019 9:33
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 2 uživatelům
1. verze
vloženo: 5.04.2019 20:16 poslední aktualizace: 7.04.2019 9:33Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit JingleFear
Dobrý den, asi neexistuje horší způsob, jak začít vytvářet vizuální identitu vinařství, než právě viněta. Bez loga, které vše drží pohromadě, ale je současně i vyjádřením závazku a slibu kvality zákazníkovi to prostě nefunguje. Jeho vytvoření bylo proto prvním logickým krokem...Logo, které působí pevně a sebejistě, doplňuje základní grafické schéma. Jsem rád, že se v zadání přikláníte k modernímu pojetí. To znamená grafice bez laciných ozdob, nevkusných ornamentů a podbízivých efektů. Bez klišé v podobě listů révy, hroznů, kreseb vinic, budov a kostelíčků i bez folklórních prvků. Můj koncept je postaven na jednoduchosti a nadčasovosti, na práci s moderním písmem, plochou a barvami a je navržen tak, aby jej bylo snadné variovat a doplňovat a také realizovat bez časové i finanční náročnosti. Viněta je vždy pouze jednodílná, obepíná celou láhev.Rakvice, jako benefit a věhlasné místo původu, jsou připomenuty stylizovaným rakem, nikoli však v podobě městského znaku (pochybuji, že je takové použití legální), ale v podobě značky (pečeti) aplikované ve vztahu k logu Zlámal subdominantně - plasticky, zlacením nebo parciálním lakováním. Zároveň je nutné se odlišit od dalších značek s rakem (Grégr, Víno Rakvice, Réva Rakvice atd.)1. část:Viněta v elegantním dvoubarevném provedení se dvěma způsoby jak pomocí doplňkové barvy odlišit jednotlivé produkty (odrůdy) - buď barvou celé viněty, nebo jen loga.Logo je dominantní a je pro maximální viditelnost umístěno vertikálně.2. část:Varianta s logem na šířku, 2 varianty s ilustrací v podobě (slepé) mapy (vrstevnic) okolí Rakvic pro vyjádření vazby s místem a varianta s podpisem vinohradníka. Pečeť s rakem je umístěna v zadní části viněty.3. část: Varianty s jedinečným či neobvyklým motivem pro připoutání pozornosti s cílem ODLIŠIT SE. Protože asi 75 % spotřebitelů uvádí, že jsou při výběru vína zmateni a nakonec dají přednost vínu, které je nějakým způsobem zaujme, je tato cesta ideální pro uvedení značky na trh. a) varianty viněty vyjadřující vztah k místu (herbář, krajka, ptačí pera, hudební nástroje). Při přípravě těchto vinět bude nutná užší spolupráce...b) abstraktní varianty (krajina v pohybu, geometrický vzor) c) klasické varianty (výrazně číslované a viněty s dominantním rakem)Všechny varianty by neměly jen určovat obsah a výrobce, ale měly by nabízet hodnotu (příběh) navíc. Protože příběh je tím, co prodává... Všechny návrhy je možné doladit podle vašich potřeb. V každém případě pro úspěch v prodeji vína doporučuji úzkou a dlouhodobou spolupráci s vybraným grafikem. Vyplatí se to... :)Jan Flieger – Biograph