Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #35 v soutěži Nová značka oblečení vyráběného v ČR

Nahráno designerem JingleFear zpět na soutěž
Vložen 2.05.2019 17:16
Poslední aktualizace 8.05.2019 19:12
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 2.05.2019 17:16 poslední aktualizace: 8.05.2019 19:12

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


















Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit JingleFear

    3 důvody, proč jsem vybral čistě typografické logo: 1. efektivita 2. cena 3. důvěryhodnost Existují 3 typy log: a) symolický (Apple, Nike, ..) b) typografický (Sony, Baťa, a drtivá většina módních značek!) c) kombinovaný (Puma...) Tyto 3 typy se liší zejména svou účinností a cenou, tj. náklady na jejich zavedení. Nejdražší (na zevedení) jsou loga symbolická. Význam symbolu je nutné komunikovat (to nejakou dobu trvá a něco stojí) a zpravidla je firmy používají až po mnoha letech a často jako jednu z variant zobrazení loga, (typicky automobilová loga, Starbucks). Tato loga používají často jen dominantní firmy. Nejúčinější jsou loga typografická - zákazník identifikuje název firmy okamžitě(!) a specifické písmo pomůže při zapamatování. Podmínkou je unikátní a krátký název firmy ... a vhodně vybrané písmo. Tato loga vytvářejí nejtěsnější vazbu ke značce. Jednoduchost je pro logo vždy nejdůležitějším kriteriem. Kombinovaná loga (text + symbol) jsou efektivní tehdy, když existuje srozumitelná vazba mezi textem a symbolem (např. Puma), v opačném případě může být takové zobrazení kontraproduktivní (příliš mnoho vizuálních prvků v logu, symbol vyžadující další náklady na komunikaci - viz symbolická loga). Samostatně použitý symbol může být pro zákazníka nesrozumitelný či matoucí. Tato loga vhodná tam, kde je název příliš dlouhý, příliš obecný, zaměnitelný, a těžko zapamatovatelný. To myslím není váš případ. Výběr správného typu loga by neměl být náhodný...   Z těchto důvodů vám doporučuji použití jedoduchého typografického loga. Nejde o ochuzené logo kombinované, ale o formu, která, a to zvláště pro novou firmu, funguje nejlépe.Protože jde také o logo nadčasové, můžete s ním pracovat s výhledem na desítky let. Poznámka k logům módních značek. To, že se firmy se zavedenými kombinovanými logy vracejí k logům typografickým je trendem posledních let a má to svůj důvod. V posledním Elle stačí otevřít pár prvních stránek: Dior, Chanel, Louis Vuitton, Saint Laurent, Dolce & Gabana, Celine, Estee Lauder, Carier ... všechny uvedené značky nyní komunikují jen jednoduchými typografickými logy, bez původních symbolů. Jediná kombinovaná loga, která jsem v tomto čísle našel, jsou Wella, Magnum (Algida) a to nejsou módní značky. Logo nemá pouze funkci rozlišovací, musí také vzbuzovat důvěru, že do módního světa skutečně patříte. A způsob komunikace v tomto světě, v této době, je založen právě na použití jednoduché typografie. Jan Flieger – Biograph

    7.05.2019 12:42
  • nahlásit JingleFear

    LOGO:Čistě typografické, tak jak je dnes v módní branži zvykem, s jemnou (ale signifikantní) úpravou písma. V logu samozřejmě chybí krejčovské atributy (nůžky, jehly, figuriny) a další ornamenty - tak by to v dobrém logu ZNAČKY (nikoli provozovny) mělo být. Nezaměnitelný font usnadňuje zapamatování a přitomi zachovává čitelnost, proklad písmen působí sebejistě, celek působí moderně a propracovaně.... Samostatné písmeno M doporučuji používat jen minimálně a jen v případě prostorové prostorové nouze - na dodatečné značení, nebo jako ikonu e-shopu/aplikace. U nové značky může být tato prezentace nedostatečná (nejasná, zaměnitelná). BARVY:Vaše volba je skvělá. Když se švestková (fialová), a nejlépe matná, nakombinuje s pudrovou,vypadá velmi moderně. S bílou ale na můj vkus působí příliš chladně, lacině a retro (90´s).Vhodné doplňkové barvy jsem sestavil do palety. SLOGAN:Moc mu nerozumím. Pokud nejde o nějakou speciální, typicky českou (?) módu, bylo by vhodněší "česká módní značka". Ale i toto sdělení by mělo být užito na jiním místě.Logo by mělo zůstat co nejjednoduší. To znamená bez sloganu.APLIKACE: Ukázka jednotného stylu... Aby logo působilo opravdu módně a hodnotně, je potřeba mu dopřát dostatek prostoru. Na webu, na místě prodeje, na krabici i na hang-tagu. Barevných variant (v rámci navržené palety) se ale bát nemusíte. :) Jan Flieger – Biograph

    2.05.2019 23:45
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.