Návrh #12 v soutěži Webové stránky pro FH Logistic
1. verze
vloženo: 2.10.2019 20:04 poslední aktualizace: 18.10.2019 20:49Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit dramarek
-
nahlásit dramarek
Dobrý den, přidávám několik poznámek k návrhu. Návrh webu je jednoduchý. Nejvýraznějším prvkem je poptávkový formulář a CTA tlačítko u tohoto formuláře. Odkaz na poptávku bych doporučil vložit i do hlavního menu, aby se na něj uživatel webu mohl rychle dostat odkudkoliv. Poptávka mi podle zadání připadá jako velice důležitý prvek, proto jsem formulář umístil hned pod úvodní banner. Pokud byste raději měli výše reference či všechny kontakty (podle zkušeností a dat), tak jednotlivé prvky přeskládáme dle dohody. Zmíněné reference jsou špičkové - krom stránky Naši zákazníci bych je bych je umístil min. i na Hlavní stránku. Do hlavního MENU bych doporučil přidat také základní kontakty (v návrhu je pro představu telefon a email). Telefon bych také zvýraznil na mobilní verzi webu, protože to je často klienty nejhledanější informace, kterou přes mobilní prohlížeč hledají. Telefon uvedený v hlavním menu se může měnit podle času - den/noc/víkend - technicky by to neměl být problém. Víc telefonů bych do menu pro přehlednost nevkládal a schoval bych je na své místo na Hlavní stránce / na stránku Kontakty. V rámci aktualizace webu bych zvážil i aktualizaci loga. Seseknout typ společnosti (spol. s.r.o.), který je v logu spíše navíc a klientům ze zahraničí nic neřekne. Čistější a výraznější logo pouze s názvem společnosti - FH LOGISTIC - by lépe vynikalo na vizitkách, webu i např. autech - obzvlášť v menších velikostech či při pozorování z větší dálky. Na autech by pak mohlo být takto výraznější logo + pod ním jasně viditelná webová stránka. Člověk, který tak auto někde potká, jasně uvidí název společnosti a web, kam se může zajít podívat na více informací o vaší společnosti. Ať už na auto narazí kdekoliv v Evropě. Název a zvolené barvy jsou už teď super - každému je jasné, že jde o logistiku a červená a tmavě šedá k sobě dobře jdou. Červená je navíc výrazná a poutá pozornost. Máte možnost ke kontaktům přidat fotografie? Pokud by to zaměstnancům a vám jako majiteli nevadilo, tak není od věci fotky ke kontaktům přidat - zvyšuje to důvěryhodnost a web je pak osobnější.
3.10.2019 19:59
Dobrý den, přidávám několik poznámek k návrhu. Návrh webu je jednoduchý. Nejvýraznějším prvkem je poptávkový formulář a CTA tlačítko u tohoto formuláře. Odkaz na poptávku bych doporučil vložit i do hlavního menu, aby se na něj uživatel webu mohl rychle dostat odkudkoliv. Poptávka mi podle zadání připadá jako velice důležitý prvek, proto jsem formulář umístil hned pod úvodní banner. Pokud byste raději měli výše reference či všechny kontakty (podle zkušeností a dat), tak jednotlivé prvky přeskládáme dle dohody. Zmíněné reference jsou špičkové - krom stránky Naši zákazníci bych je bych je umístil min. i na Hlavní stránku. Do hlavního MENU bych doporučil přidat také základní kontakty (v návrhu je pro představu telefon a email). Telefon bych také zvýraznil na mobilní verzi webu, protože to je často klienty nejhledanější informace, kterou přes mobilní prohlížeč hledají. Telefon uvedený v hlavním menu se může měnit podle času - den/noc/víkend - technicky by to neměl být problém. Víc telefonů bych do menu pro přehlednost nevkládal a schoval bych je na své místo na Hlavní stránce / na stránku Kontakty. V rámci aktualizace webu bych zvážil i aktualizaci loga. Seseknout typ společnosti (spol. s.r.o.), který je v logu spíše navíc a klientům ze zahraničí nic neřekne. Čistější a výraznější logo pouze s názvem společnosti - FH LOGISTIC - by lépe vynikalo na vizitkách, webu i např. autech - obzvlášť v menších velikostech či při pozorování z větší dálky. Na autech by pak mohlo být takto výraznější logo + pod ním jasně viditelná webová stránka. Člověk, který tak auto někde potká, jasně uvidí název společnosti a web, kam se může zajít podívat na více informací o vaší společnosti. Ať už na auto narazí kdekoliv v Evropě. Název a zvolené barvy jsou už teď super - každému je jasné, že jde o logistiku a červená a tmavě šedá k sobě dobře jdou. Červená je navíc výrazná a poutá pozornost. Máte možnost ke kontaktům přidat fotografie? Pokud by to zaměstnancům a vám jako majiteli nevadilo, tak není od věci fotky ke kontaktům přidat - zvyšuje to důvěryhodnost a web je pak osobnější.