Návrh #44 v soutěži Moderní Beauty Studio
Návrh smazán designérem
Vložen
6.06.2020 16:27
Poslední aktualizace
6.06.2020 16:38
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 1 uživatelům
1. verze
vloženo: 6.06.2020 16:27 poslední aktualizace: 6.06.2020 16:38Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Návrh smazán designérem
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit jsemnejsem
Dobrý den, přikládám svůj návrh designu pro Váš projekt. Snažil jsem se pojmout design více komplexně a naznačit také samotnou identitu a možnou komunikaci Vašeho salónu. Myslím si, že je důležité vytvořit nejen moderní logo, ale především logo s nadčacovou identitou, která více obstojí v čase. Hlavní prvkem loga je tah štětce a použité písmo.Symbol / tah štětcem - symbolizuje lehkost, tvar a křivky ležící postavy. Zároveň odkazuje i k samotné kosmetice. Osobně mám rád tuto "skrytou" symboliku, přidává to vždy něco navíc do mé práce a projektu samotného. Asi bych se vyhnul použití ikony s vlasy, aby logo nesklouzávalo ke "kadeřnictví" a symbolům, kterých je všude přemíra. Tento symbol jsem vytvořil ručně tuší, následně skenoval a vyčistil do vektorové podoby. V případě použití jako zlaté ražby, bych symbol možná ještě lehce zjednodušil (pro jednoduší vytvoření matrice pro ražbu - konzultoval bych s tiskárnou). Písmo - dlouho jsem hledal projekt, kde bych toto písmo použil, jelikož mi přijde skvělé. Nadčasové, elegantní a osobité. Všimněte si prosím "kapek" v písmenu "e" :) Jak naznačuji v prezentaci v detailu písma, upravil jsem a spojil některé písmena pro lepší kompexnost a elegantnost loga. Písmeno "L" je záměrně nahlé - dodává větší dynamiku do logotypu a také odkazuje k použití nástrojů pro maderoterapii. Pro toto písmo je nutné zakoupit licenci pro daný řez, ale toho bych se opravdu nebál. Licence stojí jen 25 dolarů pro daný řez. Odměnou je kvalitní písmo vytvořené zkušeným typografem a osobité písmo, které jen tak nějaký salon mít nebude. Písmo pak můžete použít v další komunikaci např. na sociálních sítích a jiných tiskových materiálech. Barevnost - určitě jsem pro použití zlaté, například právě v ražbě na vizitce. Vyhnul bych se ale určitě kombinaci černé a zlaté, která působí příliš funerálně. Navíc není tato kombinace už příliš originální a poživá jej např. hodně kadeřnických salonů. Místo černé bych použil raději tmavší odstín studené zelené, která v kombinaci se zlatou působí elegantně a odkazuje zároveň v moderní podobě k luxusním salonům z poloviny století. Zelenou bych doplnil tělovou / pudrovou barvou. Ta vypadá třeba s ražbou velmi dobře na vizitce. Dohromady tyto odstíny spolu se zlatou velmi dobře ladí. Komunikace - Dnes už není design jen o logu, ale celkové komunikaci. Typografie, barevnost a logo je perfektním spojením pro ucelenou identitu. V rámci komunikace bych používal především stanovené barvy. V rámci forografií je dále ladil do zlatavých, tělových a přírodních tónů. Možností je i nafocení vlastního setu fotografií (nástroje pro maderoterapii, masáž a jiné "náladovky") Přiznám se, že jsem o maderoterapii předtím neslyšel, ale musím říct, že nástroje, které se při ní pužívají jsou krásné objekty samy o sobě. Určitě bych je v rámci komunikace použil. Doufám, že jsem Vás příliš nezahltil :) Jen je pro mě jako designéra důležité, aby jste jako možní klienti pochopili plně můj záměr a filozofii :) Pokud by Vás můj projekt i směr zaujal, jsem určitě otevřen také další spolupráci a dotažení ostatních materiálů (tiskoviny, webdesign, focení, atd) Budu velmi rád za Vaši zpětnou vazbu. Děkuji Hezký den, Libor Stuchlík