Návrh #3 v soutěži Výloha prodejny mobilních telefonů


Výloha pro mobilní servis Molvis
vloženo: 22.09.2020 14:29 poslední aktualizace: 22.09.2020 14:29Při vytváření bannerů jsem se držela zadání - konstrastní kombinace barev, zahrnutí všech důležitých informací,...
Jak zmiňuji v samotné prezentaci díla, snažila jsem se vyhnout podobnosti s firmami jako jsou Airbank nebo Direct - obě firmy mají podobnou kombinaci barev, avšak ve světlejším provedení, kde designu vládne zelená - u této práce jsem zvolila tmavé prostředí doplněné zelenou barvou.
Prvky v odstínech zelené nemají přímý význam, mají působit klidně a doplňkově, stejně tak si dokážu představit prvky v těchto odstínech na jiných materiálech pro Váš servis - reklamní materiál (letáčky, brožury), webové stránky (pozadí), webová reklama (např. statický banner), vizitky a tak různě.
PS: Na bannery jsem z důvodu neoprávněného použití děl třetích stran neumístila značky telefonů.
Nerada bych čelila znevýhodnění v tomto ohledu, ať už organizátory této soutěže nebo samotnými společnostmi.
Není problém (v případě výhry) loga doplnit, avšak po domluvě a souhlasu společností nebo také v případě, že už tyto práva máte/jste autorizovaný servis nebo prodejce.
Děkuji za pochopení!
