Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #18 v soutěži Logo Destinace Sušicko

Nahráno designerem bpolacek zpět na soutěž

Vyřazeno zadavatelem
Vložen 4.03.2021 9:06
Poslední aktualizace 12.03.2021 10:51
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

Brána do srdce Šumavy

vloženo: 4.03.2021 10:53 poslední aktualizace: 12.03.2021 10:51

Na první pohled jednoduché logo, ale s komplexním vizuálem. Při tvorbě jsem se viděl na procházce po Sušické pavučině, kdy příjemně hřeje slunce, poslouchám šum lesů a nechávám kolem sebe plynout krásu a klid destinace, která není zatrpklá, ani stará, ale otevřená všem. Destinace, která má rozhodně co nabídnout. Hlavním prvkem je brána (okno do Šumavy, otočený erb, otevřenost, natočené písmeno D) - jednoduše použitelná na vizuálech a dá se s ní hrát. Symbol vychází z otočeného erbu Sušic. Cílem vizuálu je přilákat mladé lidi a navodit pocit pohody a pohodové dovolené. V samotném písmu jsem mírně upravil literu U, aby lépe ladila k ikoně. Písmena ve slově destinace je možné zvětšovat vzhledem k velikosti propagačního materiálu. Rád s Vámi proberu veškeré detaily :)






Vizuální styl

vloženo: 4.03.2021 9:09 poslední aktualizace: 4.03.2021 10:57

Dnes je trh "přelogovaný", a tak jsem vzal v potaz hru s vizuálem - brána ve vizuálu ukazuje části destinace a může se různě prolínat na propagačních materiálech, čímž dokáže brand fungovat i bez použití loga a stanete se více viditelnými. Logo je maximálně jednoduché a minimalistické, čímž dochází k výborné zapamatovatelnosti. Zároveň může být unikátní díky symbolu brány, což není žádný klišé prvek jako krajina, kopce, řeka, hrad, ..., který se vyskytuje v každém druhém logu. Jakou součást vizuálu bych navrhl i hravou mapku na míru, která by vyzdvihovala přednosti destinace a stala se tak dalším prvkem, díky kterému by mohl brand fungovat - ale to už je otázka další dohody.






Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit bpolacek

    Dobrý den, zde je můj koncept - pokud by se vám líbil, určitě byl vizuál dotáhl do konce (mapka s místy, turistická brožuta, návrh webu, ...) nebo upravil logo po individuální domluvě, aby zacílilo na ty správné lidi (je možné změnit barvy nebo komunikovat značku jinak). Poté bych obrandoval i ostatní zajímavá místa - v projektu je ukázka loga Sušické pavučiny. Určitě dejte vědět :) Mějte hezký den,Poláček

    4.03.2021 17:02
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.