Návrh #36 v soutěži Logo pro marketingovou společnost
Vložen
3.02.2022 11:00
Poslední aktualizace
3.02.2022 11:00
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům
Návrh 1.
vloženo: 3.02.2022 11:00 poslední aktualizace: 3.02.2022 11:00Logo bylo tvořeno minimalistickým stylem a myšlenka celého projektu je pomlčka. Jedním z příkladů jak používat pomlčku je odkud—kam. Odkud—kam využíváme i v marketingu, kdy chceme značku/firmu dovést z jednoho bodu do úspěšnějšího bodu. Celou myšlenku dotváří i zvolená barevnost s využitím plynulého přechodu, který naznačuje taky cestu odkud—kam.
Dobrý den, dekuji za Vás návrh, nápad se mi líbí a hodně povedené je i barevné zpracování. Pěkný víkend, Týna