Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #9 v soutěži Redesign HomePage ChytreVentilky.cz

Nahráno designerem fokky zpět na soutěž

Návrh smazán designérem
Vložen 7.08.2012 17:13
Poslední aktualizace 7.08.2012 17:13
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 7.08.2012 17:13 poslední aktualizace: 7.08.2012 17:13

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Návrh smazán designérem

Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit fokky

    Kritiku si každý bere po svém, každý z Vás má možnost k mému designu svobodně napsat, co si myslí, pokud je to v mezích slušnosti. Na todle téma už se tu bavit nebudem, pochybuju že by jsi mi dokázal poradit, jak design dotáhnout do konce a proto tě poprosím aby jsi se zdržel komentářů jelikož jsou nulové hodnoty. Pokud mohu citovat: "Kritika (z řeckého krinein a kritiké techné, umění rozlišovat a posuzovat) znamená jako činnost hodnocení, posouzení, ocenění."

    9.08.2012 20:06
  • nahlásit 2Nine

    Vtipné je, že jediné negativní vlny široko daleko tu děláte především vy dva (jmenovitě fokky a MM), tak neházejte špínu na zbytek komunity.

    9.08.2012 18:58
  • nahlásit fokky

    Teď už tu chybí jenom nějaká úroveň designu a máme to komplet. ;)

    9.08.2012 15:49
  • nahlásit MartinMussil

    Jaká úroveň komunity, taková úroveň komentářů a jejich dopad. V tomto světě žijeme pane admine. Aneb, jaký si to uděláš takový to máš. 

    9.08.2012 15:17
  • nahlásit _ilee

    Zkuste to dvěma mistrům vysvětlit. Já prosím o zrušení účtu na tomto serveru.

    9.08.2012 15:11
  • nahlásit admin

    No to je zas úroveň komentářů... Není lepší tvořit, než pořád ztrácet čas vzájemným handrkováním?

    9.08.2012 14:21
  • nahlásit fokky

    Má láska už to vysvětlila za mě a určitě se nespletu pokud řeknu, že nám je moc líto, že tu vytváříme nepříjemnouatmosféru pro všechny Grafiky :D

    9.08.2012 14:17
  • nahlásit MartinMussil

    Omlouvám se za gramatické chyby v předchozím komentáři, ale hrozně jsem se přežral a jsem kapánek dezorientovaný! :))))

    9.08.2012 14:08
  • nahlásit MartinMussil

    _ilee: aby uvedl náš vztah s fokkym na pravou míru z dovodu, aby nedocházelo k nedorozuměním...Fokky nemám rád, opravdu nemám, několikrát jsme se mimo td.cz pohádali a stejně tak to vidím z jeho strany. Musím ale prostě sympatizovat jeho filosofií profesionality s názory které má, protože to jsou ty správné. Možná proto Vám to přijde tak, že jsme nejlepší kámoši. Ale není tomu tak, tak to zkuste vnímat. Btw. neuškodilo by Vám přečíst si definici slova "ignorace". Možná by jste se pak nedopouštěl řečnických chyb za úmyslem být vtipálkem roku. A když tak čtu Váš duchaplný komentář celý tak i definici slova "drzost" by měli Vaše oči vidět. Strejda Google pomůže.  Zase se stavím až napíšete nějaký nesmysl :)

    9.08.2012 14:06
  • nahlásit fokky

    MM > řekl jsem, že toto je má poslední práce zde na td.cz a aspoň se chci utvrdit v tom,  že něco takového jako dělat tu lidem šaška je nesmysl.  _ilee > Spolu si nemáme co říct. :)

    9.08.2012 13:51
  • nahlásit _ilee

    Á všichni jsme rádi, že nás svou návštěvou opět poctil pan Mussil a přišel na pomoc svému kolegovi z firmy Ignoranti s.r.o. Drzost, se kterou tady vy dva vytváříte nepříjemnou atmosféru pro všechny strany, je neuvěřitelná.

    9.08.2012 13:45
  • nahlásit MartinMussil

    fokky vykašli se na to :) 

    9.08.2012 13:32
  • nahlásit fokky

    Patrik > Na koncepci jako takové, dávat prioritu věcem, které si ji zaslouží. S prominutím, nikoho nezajímá, jak je Váš ventilek  navržen. Pokud příjdu na eshop s kosmetikou, nikde na hlavní straně není složení celého krému, ba dokonce ani na podstránce není jeho podrobné složení. Můžete tomuto složení ventilku a jeho názornou ukázku zobrazit třeba na podstránce.  Pokud to dobře chápu (kdyžtak mě opravte), chcete nabídnout Váš sortiment tak, aby jste ho prodali, ostatně proto je to eshop. Důležité je především proces objednávky a následné schválení. Barevná kombinace není nejšťastnější (stejně jako logo- provedení,barevná kombinace) ale v tomto procesu hrajou až druhé housle. Promiňte mi trochu té ironie. :)

    9.08.2012 12:39
  • nahlásit patrik

    Neděláme změny kvůli zvýšení návštěvnosti. Potřebujeme, aby návštěvník věděl co prodáváme a zjistil, že náš produkt potřebuje protože ... a že mu jej nikdo neukradne protože .... Vaše názory mě zajímají a potřebuji vědět, s předchozího příspěvku jsem to nepochopil, v čem spočívá naše mylná představa o webu a na kterých nesmyslech lpíme?

    9.08.2012 11:59
  • nahlásit MartinMussil

    Jdu z toho lézt po stromě, skákat bungi, létat na koštěti, projedu se na kameni, přejedu moře na motorce, přeplavat silnici. Ano zbláznil jsem... Z těch komentářů. _ilee +1 za hloupost. Takových blbostí v jednom komentáři jsem neviděl snad nikdy v životě! 

    9.08.2012 11:45
  • nahlásit fokky

    To nebude problém. Já na web koukám především z hlediska použitelnosti, ale někdy bohužel pokud nění dobré zadání, web obsahově nenabízí nic zajímavého, já nedokážu udělat design tak, aby Vám objednávky přicházely v kvantech než doposud.Těžko tu budeme řešit něco obsáhlejšího. Ze své strany jsem zvyklý navrhnout zákazníkovy své řešení v podobě prototypu, dohodneme se co a jak bude a poté pracujeme dál. Takto nastřelit milnou představu, kterou chováte o svém webu, je těžké. ;) Nemyslím to nijak zle, ale měl by jste být více otevřený nápadům ze strany grafika a nelpět na nesmyslech, které do eshopu nepatří.Děkuji.

    9.08.2012 10:59
  • nahlásit patrik

    Fajn, zkusme použít navrhované barvy. Lze do návrhu dopracovat, pokud půjde a nerozhodí Vám to styl a koncepci, trochu grafiky např. rozebranou součástku, detail součástky, něco co to oživí. Příspěvek v diskuzi v zadání jsem nechtěl mířit proti Vám, jen mě překvapil zájem nezainteresovaného zákazníka. Také mě zaujal jeho nástřel návrhu. Kdyby se toho ujal někdo šikovný? :-)

    9.08.2012 9:39
  • nahlásit fokky

    A není tomu tak? ;)Pravidla jsem nikterak neporušil.

    9.08.2012 7:19
  • nahlásit cortezz

    Ze je to Vas posledni navrh neznamena ze tu budete vyzdvyhovat svoji genialitu a kydat hnuj na ostatni .. Viz veta "... ale nikdo zde nenavrhnul kvalitní web tak, aby byl použitelný".Dodrzujte pravidla a vyhnete se nesmyslnym komentarum.

    8.08.2012 21:16
  • nahlásit fokky

    Ocenil bych, kdyby se aspoň má poslední soutěž zde na topdesigneru obešla bez hloupých komentářů ze strany uživatelů,pokud chcete, můžeme se o tom pobavit pod vaším návrhem ;)

    8.08.2012 21:09
  • nahlásit cortezz

    Fokky ano, jsi nejlepsi vsichni to vime :D ..

    8.08.2012 21:00
  • nahlásit fokky

    S barevnou kombinací není problém. Vycházím ze zkušeností a převážně jsem se zaměřil na použitelnost, která na stávajícím webu chybí. Ano, poptávka je dobře položena, ale nikdo zde nenavrhnul kvalitní web tak, aby byl použitelný.Pokud od Vás mohu čekat rychlou zpětnou vazbu, můžu návrh doladit do konce soutěže tak, aby jste byl maximálně spokojen.Děkuji.

    8.08.2012 20:46
  • nahlásit patrik

    Tak tento návrh u nás rozpoutal největší vášně, totálně pozitivní i totálně negativní, pominu-li barvy ty nesedly vůbec, rádi bychom je viděli v barvách loga. K ostatnímu není co dodat, je vidět Váš čistý styl v minimalistickém podání, ale mám obavy jestli návštěvníka na stránkách udržíme.

    8.08.2012 20:39
  • nahlásit _ilee

    V pohodě, já zase reaguji na to, jak se tu v komentářích prezentuješ. Jinak ano, máš úplnou pravdu. Praxe žádná. Nikdy jsem vektorovou grafiku a webdesign nedělal, před měsícem jsem se začal učit s illustratorem. To ovšem nic nemění na řádcích, které jsem níže napsal.  Takže doufejme, že se od vás zkušenějších něco naučím. Proto taky přispívám na tento server.

    8.08.2012 14:14
  • nahlásit fokky

    Ješitnost? Neřekl bych. Pouze konstatuji to, jak narážíš na moji práci tím o čem jsi možná tak někdy jenom četl. Praxe žádná.

    8.08.2012 9:39
  • nahlásit _ilee

    Ješitnost?

    8.08.2012 9:31
  • nahlásit fokky

    Vycházíš z nepodložených věcí bez trochy zkušeností. Jak mám brát tvé názory, když jsi se neprojevil zde na portálu žádnou kvalitní prací. Chápu, že se snažíš za každou cenu někde něco najít, ale tvé názory jsou naprosto zcestné.

    8.08.2012 9:00
  • nahlásit _ilee

    Tak já ti povím, co je nesmysl. Nesmysl je udělat "minimalistický" design produktu (pokud tak tvůj design budeme nazývat) a myslet si, že každý potenciální zákazník pochopí, že se vlastně nemá nechat ohromit na první pohled, ale že si má užívat té minimalistické střídmosti, kterou mu geniální designéři nabízejí. Ta stránka je především produkt, který má zákazníka prodat. Na první pohled. Pár sekund a bác. Líbí - nelíbí, vyhráno - prohráno. Nic proti minimalismu, osobně ho mám moc rád, ale v takovéhle formě se sem absolutně nehodí. Je to super věc, ale jak už z historie např. architektury víme, minimalismus/funkcionalismus je slavný v knížkách a mezi odbornou veřejností. Mezi tou neodbornou ale nikdy nebyl a není kladně přijímán. A jestli na tvé stránce něco chybí? Ano chybí. Pořádné grafické oslovení zákazníka. To jsou důvody, proč nesmyslem je, fokky, právě tvůj přístup.

    8.08.2012 7:45
  • nahlásit fokky

    Chci být odlišný a na to vsázím. V barevne kombinaci bych neviděl problém._ilee > Nemůžes porovnávat obsahový web a eshop. To je nesmysl, to je jako srovnávat jablka a hrušky. :)2Nine > Moc minimalistický, to bych řekl že je otázkou vkusu, ale musíš na to koukat jinak. Z hlediska použitelnosti "Chybí na webu něco?"Zdejší lidi, co s grafikou začínají si myslí, že je to pouze "sakra, ten design je dobry/špatny", ale nedilnou součástí je i jeho dobrá použitelnost a u eshopu to platí dvojnásob. Takže proto se ptám "Chybí na mém návrhu něco?"

    8.08.2012 5:28
  • nahlásit acnew

    Winner ;).

    7.08.2012 23:09
  • nahlásit _ilee

    Tak asi kvalitní práce, ale neřekl bych, že je to zrovna poutavé a zajímavé. Tvůj návrh na FFR byl mnohem lepší :)

    7.08.2012 21:21
  • nahlásit fokky

    Děkuji, jelikož je toto asi má poslední soutěž, rád bych, kdyby se poptávající projevil vkusem a rozumem.

    7.08.2012 20:36
  • nahlásit MartinMussil

    Moc pěkné, ale pochopitelně to nevyhraje jak už je zvykem... 

    7.08.2012 20:07
  • nahlásit fokky

    Dobrý den,prosil bych o drobnou zpětnou vazbu. Posouzení barev, rozložení, zpracování a celkový dojem.Barevná kombinace je zvolena podle mé představy, pokud ale budete chtít, může tomu být jinak.Děkuji.

    7.08.2012 17:15
  • nahlásit 2Nine

    Musím jen souhlasit. Tohle mi přijde minimalistické až moc. Oceňuju, že jsi se snažil o komplexnější změnu vzhledu, nicméně na můj vkus je tvůj návrh vizuálně daleko méně zajímavý než dosavadní vzhled webu, i když má jistě svá pro. Btw: Ty barvy jsou jak z ČSOB :)))

    7.08.2012 22:12
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.