Návrh #3 v soutěži Logo Pivovárek Morava
Logo s vizuální identitou hladinkové rysky
vloženo: 19.01.2023 21:13 poslední aktualizace: 19.01.2023 21:13Dobrý den,
o logu jsem přemýšlel komplexně - na první pohled neobsahuje logotyp nic zvláštního, ale jeho použití je unikátní. Čára je ryskou, která se bude používat jak na skutečných sklenicích, tak v rámci sociálních sítí, kde je možno čáru poté dále v symbolice posouvat (viz skákací hrazda do piva) a hrát si i se samotným pivem (žlutou výplní), kterou lze na sítích i rozanimovat a simulovat vlnění, vypití apod. Výplň je pro to i případně navržená. Co se týče etikety, tak ryska se mění ve stupně. Pokud bude pivo 12stupňové, bude na etiketě 12 linek. Pro ukázku jsem použil 10 linek pro 10stupňové pivo.
Zvolil jsem celkově minimalistický přístup, který je ale velice současný a zároveň hravý - což lze vidět i v copywriterské části.