Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #3 v soutěži Logo Pivovárek Morava

Nahráno designerem Atzin zpět na soutěž
Vložen 19.01.2023 21:13
Poslední aktualizace 19.01.2023 21:13
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

Logo s vizuální identitou hladinkové rysky

vloženo: 19.01.2023 21:13 poslední aktualizace: 19.01.2023 21:13

Dobrý den,
o logu jsem přemýšlel komplexně - na první pohled neobsahuje logotyp nic zvláštního, ale jeho použití je unikátní. Čára je ryskou, která se bude používat jak na skutečných sklenicích, tak v rámci sociálních sítí, kde je možno čáru poté dále v symbolice posouvat (viz skákací hrazda do piva) a hrát si i se samotným pivem (žlutou výplní), kterou lze na sítích i rozanimovat a simulovat vlnění, vypití apod. Výplň je pro to i případně navržená. Co se týče etikety, tak ryska se mění ve stupně. Pokud bude pivo 12stupňové, bude na etiketě 12 linek. Pro ukázku jsem použil 10 linek pro 10stupňové pivo.

Zvolil jsem celkově minimalistický přístup, který je ale velice současný a zároveň hravý - což lze vidět i v copywriterské části.



Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.