Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #40 v soutěži Logo kosmetické značky

Nahráno designerem Dzohy zpět na soutěž
Vložen 13.06.2023 5:36
Poslední aktualizace 13.06.2023 5:36
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

Vlci

vloženo: 13.06.2023 5:36 poslední aktualizace: 13.06.2023 5:36

-LOGO ZOBRAZUJE DVA PROPOJENÉ VLKY VYJÍCÍ NA MĚSÍC
-ODKAZUJE NA MUŽNOST, PŘÍRODU A SPOLEČENSTVÍ
-JE INSPIROVÁNO VIKINGSKÝMI MALBAMI NA ŠTÍTECH

-NÁZEV ZNAČKY ,,WE WOLF“ ODKAZUJE DLE MÉ INTERPRETACE NA TO, ŽE SE SNAŽÍ NEJEN O PRODEJ PŘÍRODNÍ PÁNSKÉ KOSMETIKY, ALE ZÁROVEŇ USILUJE I O VYTVÁŘENÍ KOMUNITY
PROTO JEM DO LOGA ZVOLILA DVA PROPOJENÉ VLKY

-MOTIV DVOU VLKŮ NEJEN ŽE ODKAZUJE NA IDEU ZNAČKY,ALE TAKÉ SE DESIGNOVĚ VYMYKÁ MEZI BĚŽNÝMI LOGY
DRUHÁ VARIANTA DÁVA JEŠTĚ VĚTŠÍ DŮRAZ NA PŘÍRODNÍ MOTIV, A TO VĚTVIČKOU UMÍSTĚNOU NAD VLKY MÍSTO MĚSÍCE
Z DRUHÉHO LOGA JE IHNED DÍKY VĚTVIČCE PATRNÉ, ŽE JDE O PŘÍRODNÍ ZNAČKU






Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.