Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #19 v soutěži Facelift etikety na víno

Nahráno designerem eliska.chovancova zpět na soutěž
Vložen 9.11.2023 12:38
Poslední aktualizace 9.11.2023 12:38
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

Luxusní vinná etiketa

vloženo: 9.11.2023 12:38 poslední aktualizace: 9.11.2023 12:43

Děkuji za možnost o malinké vyšperkování Vaší vinné etikety. Ve svém návrhu Vám nenabízím moc změn, protože Váš facelift už byl krásně vybrán.
Ale pro shrnutí:
1. Vaše značka je noblesní právě díky lince pod značkou a prodloužené nožce "R" (i když font Minion Pro tuto možnost nenabízí a není úplně totožný s původním písmem značky - laik ale ten rozdíl spíše nezaznamená).
2. Dvouslovný název CHÂTEAU HABSBURG zůstane výrazným jen ve dvouřádkovém dělení. Jednořádkové zobrazení na vignetě zmenšuje název a splývá s ostatními texty. Název by měl být opravdu výrazný, aby nezapadl.
3. Rozhodně bych také zachovala i elegantní linku pod značkou! "Ručně" psaná linka dodává lehkost a spojuje tradici s moderním vzhledem. Vhodně koresponduje se skriptem (níže).
4. Přidat skriptové/RUČNĚ PSANÉ PÍSMO (sjednoceně pro "since 1736" a Holičský zámok)
5. Možná zvažte i varintu, zda je nutné dávat NÁZEV ZÁMKU přímo na etiketu - není to totiž podstatná informace a spíše zaplňuje prostor, který by měl hlavně zaujmout (protože žijeme v době, kdy velká část spotřebutelů nakupuje hlavně podle vzhledu).
6. Doporučila bych přidat VÍNOVOU BARVU a nešetřit zlatou. Zlatá evokuje luxus, vínová oživuje.

Zachovala jsem Vaše původní řazení obrázku a značky. Ale doporučovala bych zvážit i druhou verzi, která kompozičně vychází možná i šikovněji. Povedená kresna totiž vhodně rozděluje texty (značku a odrůdu vína) a logicky je zpřehledňuje kompozici. (Pro srovnání u konkurence např.: Sklepy sv. Kateřiny, Sovín nebo CHÂteau Valtice také mají kresbu uprostřed).





Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.