Návrh #39 v soutěži Vinařství
Návrh Trávník
vloženo: 10.05.2024 14:54 poslední aktualizace: 10.05.2024 14:55Hlavní myšlenkou pro vznik návrhu vizuální identity bylo, aby dostatečně promítala bohémský přístup majitele vinařství, lásku k poctivému řemeslu a zapojení rodiny a přátel. Vznikla tak vizuální identita, která je hravá, srdečná, ale umí být i velmi profesionální a seriózní (příklad vizitky). Hlavním prvkem je logo, které nese příjmení majitele a působí jakoby bylo napsané vlastní rukou, což podporuje pocit poctivého řemesla do kterého je vkládáno srdce. I když logo obsahuje motiv hroznu, vzhledem k finálnímu provedení působí jedinečně.
Logo doplňuje kolekce ilustrací, kterou lze dle potřeby rozšiřovat. Jedná se o ilustrace související s vinařstvím, které v zákaznících budou podporovat a prohlubovat pocit pohody a lásky k vínu a vychutnávání českého vína při posezení s přáteli. Motivy lze dle stanovených pravidel kombinovat, a jejich využití je vhodné i na reklamních předmětech a dalších interakcích se zákazníky, například i na sociálních sítích. Na jednotlivých etiketách lze pak ilustrace přizpůsobit druhu vína.
Barevná paleta je inspirována českým modrotiskem. Použití odstínu modré a bílé nabízí dokonalou čitelnost a jednoduchou přípravu grafických výstupů.
Na etiketách, kde se může využívat slogan vinařství je použité české písmo JDK Okurnin, které je zdarma. Pro oficiální dokumenty a tiskoviny je použité písmo Inter, ke stažení na Google Fonts zdarma, které je spolehlivé, snadno čitelné a skvěle funguje s logem. /fotografie Unsplash/