Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #85 v soutěži DELU design

Nahráno designerem OMMAI zpět na soutěž
Vložen 23.07.2024 22:47
Poslední aktualizace 23.07.2024 22:47
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

Delu Design 01

vloženo: 23.07.2024 22:47 poslední aktualizace: 24.07.2024 12:56

Logo vo svojej forme vzniklo na základe dvoch myšlienok. Prvou myšlienkou bol zámer nasmerovať fokus na duálnu identitu, prepojenie starého s novým, stret tradícií s modernou, teda to, čo interiérový dizajn identifikuje. Ide o odbor s hlbokou historickou stopou a konkrétne v tomto prípade sa výrazne odráža v použitom type fontu. Inšpiratívne obdobie Golden age vnieslo do všetkých oblasti eleganciu, štýl a charizmu v absolútnej jednoduchosti.

Druhá myšlienka prirodzene naväzuje na fakt, že za značkou stoja manželia. Aby logo nepôsobilo “ťažko”, vytvára štylizácia písmena “L” dynamiku a kontrast. Osviežuje celkové pôsobenie loga a dodáva mu šmrnc. Doslova. Tvarovanie písmená nie je náhodné, naopak má zachytávať konečný moment dokončenej práce, poslednú bodku za vetou, posledný ťah štetcom pred uvedomením si, že je dielo úspešne dokončené.

Je to predstava spolupráce dvoch ľudí, z ktorých jeden je rozvážny a tradičný, pričom druhý prináša do projektov ľahkosť, moderné postupy a konečný wau efekt. Na konci je to samozrejme podpis oboch.

Ak sa pýtate prečo práve písmeno “L”, je štylistický iné, odpoveď je jednoduchá. Jeho tvar, teda krivky pôsobia harmonicky a dovoľuje človeku zachytiť eleganciu do jedného malého písmena. Ak však chcete hľadať hlbší význam, možno nepatrne odkazuje na (L)ásku dvoch rodičov tohto projektu alebo lásku k dizajnu. To však zachádzam do infantilnosti, ktorá nebola zámerom :)

Farebná paleta pokračuje v čiernobielej klasike. Sekundárne ju dopĺňajú zemité, decentné farby, ktoré iba viac podškrtnú charizmatickú klasiku.

Hlavné logo a aj alternátivy sú v rámci sloganov v angličtine. Momentálne. Ak by bol záujem mieriť aj na zahraničných klientov. Nič však nebráni tomu, zmeniť to na český jazyk.



Komentáře

Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.