Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #83 v soutěži Aplus klima

Nahráno designerem DYRSMID.STUDIO zpět na soutěž

Vyřazeno zadavatelem
Vložen 24.04.2025 9:42
Poslední aktualizace 24.04.2025 9:42
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 24.04.2025 9:42 poslední aktualizace: 24.04.2025 9:42

Koncept a přístup k tvorbě

Při tvorbě loga pro A+ KLIMA jsem se zaměřil na jednoduchost, srozumitelnost a snadnou zapamatovatelnost. Hlavním motivem je symbol „A+“ umístěný v zeleném tvaru domu, což jasně komunikuje spojení s oblastí klimatizací, energetické účinnosti a šetrnosti k životnímu prostředí. Zelená barva symbolizuje ekologii a udržitelnost, což podporuje pozitivní vnímání značky v očích zákazníků.

Typografie a vizuální styl

Nápis „KLIMA“ je proveden v moderním, bezpatkovém písmu, které působí profesionálně a nadčasově. Kombinace černé a zelené barvy zajišťuje dobrou čitelnost a vizuální atraktivitu na různých typech podkladů i v různých aplikacích (vozidla, výšivky, firemní prostory, reklamní předměty).

Praktičnost a variabilita

Logo je navrženo tak, aby bylo snadno použitelné v různých formátech – od velkých reklamních ploch po drobné propagační předměty. Díky jednoduché grafické skladbě je logo dobře rozpoznatelné i v menším měřítku a zachovává si svou čitelnost.

Originalita a autorská práva

Veškeré použité prvky (symbol domu, typografie i barevnost) jsou vytvořeny originálně pro tento návrh a nejsou převzaty z žádného díla třetí strany. Pokud by došlo k použití jakéhokoliv externího prvku, bude to zde uvedeno v souladu s pravidly pro designéry.

Závěr

Cílem návrhu bylo vytvořit vizuálně silnou a srozumitelnou značku, která bude působit důvěryhodně a profesionálně v očích zákazníků i obchodních partnerů. Logo je zároveň dostatečně univerzální, aby umožnilo další rozvoj vizuální identity firmy.


Komentáře

Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.