Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #55 v soutěži Logo pro organizaci/firmu JustFreedive, která se zabývá nádechovým potápěním.

Nahráno designerem DanielaD zpět na soutěž
Vložen 11.06.2025 23:26
Poslední aktualizace 14.06.2025 6:18
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

Logo

vloženo: 14.06.2025 6:18 poslední aktualizace: 14.06.2025 6:18

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


2. verze

vloženo: 13.06.2025 15:17 poslední aktualizace: 13.06.2025 15:17

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


JustFreedive – logo pro značku zaměřenou na nádechové potápění

vloženo: 11.06.2025 23:26 poslední aktualizace: 11.06.2025 23:26

Chtěla jsem, aby logo působilo profesionálně a čistě, ale zároveň přístupně.

Záměrně jsem se snažila, aby logo nebylo úplně běžné. Chtěla jsem vytvořit vizuální prvek, který vyčnívá, ale zároveň hned napoví, čemu se značka věnuje. Hlavní motiv tvoří stylizovaná potápěčská maska, ve které se dá rozeznat tvar vlny.

Barevnost je inspirovaná mořským světem a pocitem, který z vody máme. Barvy, které spolu vytvářejí vyvážený a příjemný dojem, ale zároveň nesplývají s běžnými sportovními logy.

Logo je navrženo tak, aby bylo snadno použitelné jak na merchi (trička, čepice, hrnky), tak i v online prostředí nebo třeba na značení provozovny. Dá se dobře škálovat, má více variant (symbol, text, zjednodušená verze) a funguje i jako samostatný grafický prvek.



Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit DanielaD

    Dobrý den,
    logo je navrženo tak, aby bylo maximálně univerzální a snadno použitelné napříč médii i formáty. Klíčový důraz jsem kladla na zapamatovatelnost a vizuální identitu – logo je snadno rozpoznatelné a propojuje výrazné prvky, které si lidé snadno přiřadí ke značce. Zároveň jsem myslela i na budoucí využití: díky flexibilnímu prvku uvnitř kolečka se dá motiv jednoduše přizpůsobit konkrétním destinacím nebo tématům výletů, aniž by utrpěla celistvost značky. Základem zůstává textová varianta loga a stylizovaná ikona s brýlemi a vlnkou, které tvoří silný a konzistentní vizuální základ značky.

    14.06.2025 6:22
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.