Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #33 v soutěži 2x Logo pro jezdectví

Nahráno designerem Arew zpět na soutěž
Vložen 20.07.2025 23:07
Poslední aktualizace 20.07.2025 23:07
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

Logo návrh č.2

vloženo: 20.07.2025 23:07 poslední aktualizace: 20.07.2025 23:07

Omlouvám se, že jsem nová loga vložil rovnou do nového návrhu, ale chtěl jsem využít Vaši zpětnou vazbu okamžitě a ukázat směr, kterým se značka může vyvíjet a hlavně loga jsou úplně něco nového (splňují Vaše požadavky jak na eleganci tak i na to že se Vám líbí když mají loga nějaký "vtip" v sobě či nějaký význam, nápad... Obě loga prošla úpravou na základě Vašich připomínek - důraz jsem kladl na rafinovanost, čitelnost, eleganci a myšlenku. A právě tu myšlenku bych rád vyzdvihl :-)

ZH – pro Zuzanu
Zůstali jsme u elegantního stylu, ale nová verze je postavená na principu negativního prostoru, ve kterém je písmeno Z zároveň stylizovanou siluetou koňské hlavy. Písmeno H doplňuje kompozici čistě a stabilně. Ačkoliv je Zuzce teprve 9 let, záměrně jsem se vyhnul jakékoli infantilnosti - nové logo má potenciál sloužit jako nadčasová identita, se kterou může dál vyrůstat. V budoucnu může sloužit i jako základ pro vlastní stáj nebo profesionální značku - stylově vydrží a nezestárne s věkem.

VH equestrian – pro Vaness
Zde byl hlavní požadavek zvýšit čitelnost písmene H, což jsem vyřešil jednoznačnější konstrukcí. Vznikl kontrastní symbol, ve kterém je silueta skákajícího koně vložená přímo mezi iniciály – opět pomocí negativního prostoru. Prvek „equestrian“ pak doplňuje logo ve funkční podobě pro reprezentaci i branding. Logo působí silně, profesionálně a snadno zapadne do závodního prostředí i mezi ostatní vizuály Global Champions League.

Obě loga mají odlišnou formu, ale spojuje je stylizace a promyšlený nápad. Nejsou si podobná vizuálně, ale fungují jako „příbuzní“ - rozpoznatelně patří do stejného světa. Tím vzniká silná, vizuálně soudržná dvojice, která přitom každé jezdkyni dává vlastní charakter a identitu.

Pokud bude potřeba, rád cokoliv upravím. :-)






Komentáře

Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.